SipWell

131 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor SipWell komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SipWell gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van SipWell lijkt problematisch te zijn, met hoge kosten voor het terugzenden van een koeler en onbetrouwbare leveringen die worden verschoven. De waarborg wordt ook niet op tijd terugbetaald, waardoor klanten financiële problemen kunnen ondervinden. Het bedrijf lijkt ook moeilijkheden te hebben met het naleven van contracten en het oplossen van problemen met leveringen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van SipWell niet transparant en betrouwbaar te zijn, met schadelijke praktijken die klanten in de steek laten. (40%)

“Proberen mijn contract op te zeggen”

“Waterdichte contracten voor jaren niet opzegbaar”

“Foutieve leveringen en problemen na contractvoorstel”

“Hoge kosten voor terugzenden van koeler”

“Waardeborg nog steeds niet terugbetaald na 2 maanden”

“Niet-uitgevoerde leveringen die worden verschoven”

“Schandalige praktijken”

“Onbetrouwbare leveringen en retourbeleid”

“Niet naleven contract en onwettige prijsverhogingen”

👍 1   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

jan - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Proberen mijn contract op te zeggen

HAARMONIE - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waterdichte contracten
  • Onvriendelijke juristen
  • Gebrek aan klantvriendelijkheid
  • Niet denken met klanten mee
  • Waterdichte contracten voor jaren niet opzegbaar
  • Triestig
  • Andere firma gekozen na afloop

Jan Bogaert - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vlot in communicatie en contractvoorstellen
  • Foutieve leveringen en problemen na contractvoorstel
  • Moeilijk om klantendienst te bereiken en trage reactie op contractverbreking
  • Hoge kosten voor terugzenden van koeler

Niels Van de Velde - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Te hoge prijzen van het water contract
  • Waardeborg nog steeds niet terugbetaald na 2 maanden
  • Schandalige service
  • Niet aan te raden om sipwell producten aan te schaffen

Herfurth Logistics NV - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onaangekondigd veranderen van leveringsfrequentie
  • Mogelijkheid om zonder water te zitten
  • Niet-uitgevoerde leveringen die worden verschoven

Marleen W. - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het water is zeer goed
  • Leveringen en facturatie zijn een ramp
  • Moeilijk om een creditnota te bekomen
  • Schandalige praktijken

elias claessen - 13 maanden geleden

  • Slechte kwaliteit van de waterkoelers en problematische klantenservice
  • Onbetrouwbare leveringen en retourbeleid
  • Hoge prijzen in verhouding tot de geleverde kwaliteit
  • Gebrek aan communicatie over productdefecten en schade

Stijn Bosman - 21 maanden geleden

  • Niet naleven contract en onwettige prijsverhogingen