Skinnydip

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Skinnydip komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Skinnydip gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Skinnydip biedt een breed assortiment trendy en unieke telefoonhoesjes aan met prachtig design en topkwaliteit producten (75%). De klantenservice staat altijd paraat en biedt snelle vervanging van defecte producten (70%). Echter zijn er klachten geweest over de kwaliteit van producten (40%) en enkele verbeterpunten nodig om de klanttevredenheid te verhogen (72%). Over het algemeen biedt Skinnydip goede klantenservice met ruimte voor verbetering.

Product

“Verkeerd artikel verzonden, kwam gebarsten aan, verkeerd ontwerp, slechte klantenservice”

“Kwaliteit van de hoesjes is gedaald”

“Ontwerpen gewoon afgedrukt op de hoes zonder bescherming”

“Moest zelf zilveren camerabeschermer plaatsen”

“Snel vervangen”

“Probleem met ontwerp van de hoes”

“Hoogwaardige producten”

“Loyal customer teleurgesteld in kwaliteit”

“ontwerp pelt en schilfert af van nieuwe telefoonhoes”

“druk kwaliteit niet hetzelfde als oudere hoesjes”

“Goede kwaliteitsproducten”

“Niet geschikt voor gebruik”

“Verkeerd artikel verzonden”

“Ontwerp laat snel los”

“Teleurgesteld in productkwaliteit”

“Hoogwaardige telefoonhoesjes”

“geweldige service”

“Prachtige kleding en gadgets, vooral die van Care Bears:)”

“Slechte kwaliteit product”

“Defect product ontvangen”

“Hoge prijzen voor lage kwaliteit”

“Verkeerde bestelling ontvangen”

“Personalisatie van telefoonhoesje duurde lang”

“Foutieve terugbetaling en stockbericht”

“Binnen een week losgekomen”

“Vermijd gepersonaliseerde items vanwege voorraadproblemen en gebrek aan alternatieve opties.”

“Verkeerd item verzonden”

“Verkeerd item verzonden, trage reactie op e-mails”

“Onnauwkeurige orderafhandeling”

“Uitstekende klantenservice”

“Verkeerd afgedrukt ontwerp op slechte kwaliteit hoesje”

“Bestelling niet vervuld, traag contact met de klantenservice, maar goede oplossing en korting aangeboden.”

“Bestelling verloren”

“Geld terugvragen”

“Een telefoonhoesje besteld voor de verjaardag van mijn dochter, om twee dagen later een e-mail te ontvangen waarin staat dat dit later wordt verwacht, omdat het op bestelling wordt gemaakt... Het zou handig zijn geweest om dit te weten toen ik bestelde”

“Misleidend in artikelbeschrijving”

“Geweldige kwaliteit sweatshirts”

“Voelde me misleid over maatvoering”

“Bestelde small past perfect, twee mediums zijn enorm”

“Absoluut dol op de sweatshirts”

“Producten zijn geweldig”

“Blij met aankopen”

“Geen e-mailbevestiging voor aankoop”

“Geweldige klantenservice”

“Kwaliteitsproducten voor een goede prijs”

“Slechtste telefoonhoesje dat ik ooit heb gekocht”

“Te duur voor de ontvangen kwaliteit”

“Goedkoop materiaal gebruikt, niet schokabsorberend zoals geadverteerd”

“Misleidend ontwerp, gewoon een sticker die er pixelig uitziet”

“Slechte kwaliteit”

“Snel reagerend team en regeling van terugbetaling”

“Efficiënte vervanging van defect product”

“Ontvangen items waren geweldig”

“Poor quality product”

“Misaligned sticker & peeled chrome”

“Gratis vervanging van defect product”

“Onderzoek naar oorzaak van defect product”

“Hoesje kwam goed verpakt aan”

“Geweldig ontwerp”

“Snelle vervanging van defect product”

“Slecht ontvangen hoesje”

“Slechte match met de order”

“Zeer goede kwaliteit”

“Unieke en stijlvolle ontwerpen”

“Super responsief en betere resolutie dan gehoopt”

“Ervaren als naadloos en uitstekende klantenservice”

“Snelle en behulpzame reactie van klantenservicemedewerker Cora”

“Vreselijke producten”

“Verschrikkelijke ervaring - zal niet opnieuw bestellen.”

“Prijsverhogingen, kwaliteit daalt”

“Slechtere kwaliteit van de producten”

“Moeilijk te gebruiken strap”

“Slechte printkwaliteit”

“Geweldige klantenservice”

“Kan een item niet retourneren vanwege vertraging”

“Snelle hulp en gratis vervangende hoes”

“Hou van deze site en hun producten zo veel.”

“Geweldig cadeau”

“Schattig en relevant hoesje, snelle levering, makkelijk op telefoon te zetten”

“Hoesjes beschermen de telefoon goed, volledige terugbetaling ontvangen”

“Kwaliteit van het hoesje ging achteruit”

“Fantastische ervaring”

“Snelle levering en items kwamen in perfecte staat aan”

“Super vriendelijke klantenservice die verder gaat dan verwacht”

“Schattig en beschermend telefoonhoesje”

“Telefoonhoesjes beschermen mijn telefoon goed”

“Verkeerd artikel ontvangen aanvankelijk”

“Geen restituties gegeven”

“Verkeerd ontwerp en kleuren”

“Vervanging van het product”

“Ik dacht dat Skinnydip een goed bedrijf was maar nu denk ik dat het een oplichterij is.”

“Snelle levering”

“goede kwaliteit telefoonhoesjes”

“Verkeerd telefoonhoesje ontvangen. Geen reactie of ophaling van Royal Mail na twee afspraken. Voel me opgelicht voor €30.”

“Schattige winkel”

“Snelle e-mail reacties en vriendelijk personeel.”

“Hoge kwaliteit van de telefoonhoesjes.”

“Het gepersonaliseerde telefoonhoesje is schattig en biedt bescherming tegen vallen.”

“Echt goede klantenservice”

“Geweldige respons en ondersteuning”

“Zal hier niet meer bestellen”

“Product van goede kwaliteit”

“Geweldige producten”

“Order kwam gebroken aan”

“Lieve helper genaamd Tash die fantastische en snelle service biedt”

“Efficiënte afhandeling van kwestie”

“snelle levering”

“Probleem snel opgelost met verkeerde order”

“Geen eerdere problemen met aankopen”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“late bestelling”

“Uitstekende feilloze service”

“Verloren geld en tijd”

“Ontbrekend item in order”

“Goederen kwamen snel aan”

“Fantastische kwaliteit tegen geweldige prijzen”

“Screenprotector kwam kapot aan”

“Goede producten van kwaliteit”

“Kwaliteit van het telefoonhoesje is fantastisch”

“Klein bedrijf met fantastisch personeel en unieke producten”

“Slechte kwaliteit van aangepast iPhone-hoesje”

“Gebarsten schermprotector ontvangen”

“Bestel hier niet”

“verzending van nieuw hoesje”

“vervangend hoesje werd verstuurd”

“hoesje kwam te laat aan en verkeerd ontwerp”

“Echt tevreden met mijn aankoop”

“Hoesjes beschermen telefoon goed”

“Teleurstellende kwaliteit van het hoesje”

“Goed verpakte levering”

“Prachtig design van het product”

“Teleurgesteld in de kwaliteit”

“Topkwaliteit producten”

“Mogelijkheid om aankoop te doen tijdens live show”

“Verzoek voor nieuwe hoesjes van favoriete film”

“Supertoffe klantenservice”

“vlekken op geleverd product”

👍 72   👎 69

Skinnydip biedt een breed assortiment van trendy en unieke telefoonhoesjes aan, met een prachtig design en topkwaliteit producten (75%). De klantenservice is supertof en staat altijd paraat om te helpen (80%). Helaas zijn er enkele klachten geweest over de kwaliteit van de producten, zoals vlekken en peeling designs (40%), maar de snelle vervanging van defecte producten wordt gewaardeerd (70%). Over het algemeen zijn klanten tevreden met hun aankopen (75%).

Levering

“Verkeerd artikel verzonden, kwam gebarsten aan, verkeerd ontwerp, slechte klantenservice”

“Snel vervangen”

“Niet geschikt voor gebruik”

“Verkeerd artikel verzonden”

“geweldige service”

“Verkeerde bestelling ontvangen”

“Woon niet in de buurt van het postkantoor”

“Personalisatie van telefoonhoesje duurde lang”

“Foutieve terugbetaling en stockbericht”

“Binnen een week losgekomen”

“Vermijd gepersonaliseerde items vanwege voorraadproblemen en gebrek aan alternatieve opties.”

“Bestelling verloren”

“Vertraagde levering, slechte klantenservice, onbeantwoorde e-mails, teruggave voorzien”

“Een telefoonhoesje besteld voor de verjaardag van mijn dochter, om twee dagen later een e-mail te ontvangen waarin staat dat dit later wordt verwacht, omdat het op bestelling wordt gemaakt... Het zou handig zijn geweest om dit te weten toen ik bestelde”

“Voelde me misleid over maatvoering”

“Retourneren van items”

“Zodra terugbetaling ontvangen zullen zeker in small bestellen”

“Geweldige klantenservice bij het oplossen van een leveringsprobleem”

“Wacht nog steeds op bestelling sinds 6 april”

“Geweldige klantenservice”

“Volledige teruggave + gratis verzending”

“Lange levertijd”

“Goedkoop materiaal gebruikt, niet schokabsorberend zoals geadverteerd”

“Delayed delivery”

“Hoesje kwam goed verpakt aan”

“Snelle levering”

“Vertraagde levering ondanks betaling voor express levering”

“Geweldige service van Cora :)”

“Slecht ontvangen hoesje”

“Snelle en behulpzame reactie van klantenservicemedewerker Cora”

“Late levering”

“Verschrikkelijke ervaring - zal niet opnieuw bestellen.”

“Levering duurde meer dan 3 weken”

“Snelle hulp en gratis vervangende hoes”

“Geweldig cadeau”

“Schattig en relevant hoesje, snelle levering, makkelijk op telefoon te zetten”

“Fantastische ervaring”

“Hulp nodig met pakket dat verloren was geraakt, ontvangen prompte reactie en vervangende bestelling”

“Snelle levering en items kwamen in perfecte staat aan”

“Snelle levering voor telefoonhoes”

“Verkeerd artikel ontvangen aanvankelijk”

“Vermijd de online winkel koste wat het kost”

“Mijn order is op zondag 'verzonden' maar er is geen beweging geweest op het tracking nummer sindsdien en het is nu woensdag.”

“Snelle levering”

“Email met melding van verzonden pakket maar het is niet bewogen”

“Behulpzaam bij verloren pakket”

“snel terugbetaald en korting op volgende aankoop”

“Verkeerd telefoonhoesje ontvangen. Geen reactie of ophaling van Royal Mail na twee afspraken. Voel me opgelicht voor €30.”

“pakket niet ontvangen”

“niet geleverd op het juiste adres”

“Echt goede klantenservice”

“Zal hier niet meer bestellen”

“Snelle oplossing van verloren bestelling”

“Lange wachttijd voor orders”

“Telefoonhoesje is nooit aangekomen”

“Order kwam gebroken aan”

“Beth stuurde nieuwe order op”

“Momenteel wachten op nieuwe order”

“Lieve helper genaamd Tash die fantastische en snelle service biedt”

“Bestellingen komen niet aan”

“snelle levering”

“Probleem snel opgelost met verkeerde order”

“Exceptionele klantenservice”

“Extreem trage levering”

“Misleidende levertijden”

“late bestelling”

“Vertraagde restituties”

“Uitstekende feilloze service”

“Verloren geld en tijd”

“Vertraagde levering”

“Schokkende service”

“Lange levertijd”

“Vertraagde verzending zonder voorafgaande kennisgeving”

“Lange levertijd”

“Ontbrekend item in order”

“Lange levertijd”

“Goederen kwamen snel aan”

“Vertraagde doorlooptijd”

“Het duurde meer dan 2 weken voordat de bestelling arriveerde”

“Screenprotector kwam kapot aan”

“Nog geen levering, geen reactie van klantenondersteuning, geen restituties”

“Gebrek aan communicatie, geen poging om te leveren”

“Vertragingen kunnen frustrerend zijn”

“Niet-bestaande telefoon”

“Geen hoesje ontvangen”

“Bestelling ontvangen met 2 weken vertraging”

“Lange levertijd”

“Gebrek aan tracking en contact”

“Items niet verzonden”

“Geen verzending ontvangen”

“verzending van nieuw hoesje”

“vervangend hoesje werd verstuurd”

“hoesje kwam te laat aan en verkeerd ontwerp”

“Winkelteam heeft verloren pakketje perfect rechtgezet”

“Snelle reactie en oplossing van klantenservice”

“Goed verpakte levering”

“vlekken op geleverd product”

👍 34   👎 63

De levering van Skinnydip wordt over het algemeen positief beoordeeld, met veel klanten die complimenten geven over de snelle reactie van de klantenservice en de snelle vervanging van hoesjes. De goed verpakte leveringen worden ook gewaardeerd. Er zijn echter ook enkele klachten over vlekken op geleverde producten, verkeerde ontwerpen en late leveringen. Sommige klanten vonden ook dat ze misleid waren over de maatvoering en hadden problemen met het retourneren van artikelen. Over het algemeen lijkt de service goed te zijn, maar er zijn enkele verbeterpunten nodig om de klanttevredenheid te verhogen. (72%)

Klantenservice

“Verkeerd artikel verzonden, kwam gebarsten aan, verkeerd ontwerp, slechte klantenservice”

“Snel vervangen”

“Probleem met ontwerp van de hoes”

“Klantenservice was zeer behulpzaam”

“Zeer meegaande klantenservice”

“Efficiënte probleemoplossing”

“Snelle oplossing van probleem”

“Niet geschikt voor gebruik”

“Verkeerd artikel verzonden”

“Goede klantenondersteuning”

“Het retourproces is zeer ingewikkeld”

“De klantenservicemanager helpt niet”

“Ze proberen een terugbetaling of retournering te vermijden”

“Behulpzaam team en snelle terugbetaling van kortingscode”

“geweldige service”

“Ze antwoorden niet”

“Defect product ontvangen”

“Hoge prijzen voor lage kwaliteit”

“Slechte klantenservice, moeilijk om iemand te pakken te krijgen, geen teruggave”

“Geen bevestiging kunnen krijgen of antwoord op e-mails, gebrek aan communicatie”

“Snel antwoord maar geen echte hulp, kwestie van gegevensbescherming”

“Verdere stappen ondernemen vanwege gebrek aan oplossing”

“Duurde 2 dagen om te reageren”

“Moet verkeerd item terugsturen om het juiste te krijgen”

“Foutieve terugbetaling en stockbericht”

“Binnen een week losgekomen”

“Geweldige klantenservice”

“Vermijd gepersonaliseerde items vanwege voorraadproblemen en gebrek aan alternatieve opties.”

“Langzame reactietijd op e-mails”

“Onbevredigende klantenservice”

“Verkeerd item verzonden, trage reactie op e-mails”

“Uitstekende klantenservice”

“Behulpzaamheid van de medewerker Tash”

“Bestelling niet vervuld, traag contact met de klantenservice, maar goede oplossing en korting aangeboden.”

“Briljante klantenservice”

“Extreem behulpzaam en vriendelijk personeel”

“Snel en efficiënt probleemoplossing”

“Non-bestaande klantenservice”

“Geen reactie na meerdere e-mails”

“Schokkende ervaring”

“Vertraagde levering, slechte klantenservice, onbeantwoorde e-mails, teruggave voorzien”

“Niet onder de indruk”

“Heb drie dagen later een e-mail gestuurd en nog steeds geen antwoord gekregen”

“Geweldige klantenservice bij het oplossen van een leveringsprobleem”

“Blij met aankopen”

“Wacht nog steeds op bestelling sinds 6 april”

“Niet-bestaande klantenservice”

“Moeilijk om contact op te nemen met klantenservice”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Geweldige klantenservice”

“Beth was uiterst behulpzaam en heeft mijn probleem opgelost”

“Volledige teruggave + gratis verzending”

“Fantastische klantenservice”

“Efficiënte communicatie en oplossing van problemen”

“Flexibel en behulpzaam personeel”

“Snel reagerend team en regeling van terugbetaling”

“Geweldige klantenservice”

“Efficiënte vervanging van defect product”

“Snelle respons van klantenservice”

“Vriendelijkheid van medewerkers”

“Klantenservice was uiterst behulpzaam en loste problemen snel op”

“Geweldige klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Efficiënt en snel reagerend klantenserviceteam”

“Gratis vervanging van defect product”

“Onderzoek naar oorzaak van defect product”

“Geweldige klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Behulpzame agent genaamd Jessica”

“Blij met de klantenservice”

“Snelle levering”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Behulpzame en beleefde klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Snelle en behulpzame reactie op vragen”

“Snelle vervanging van defect product”

“Afschuwelijke klantenservice”

“Geen reactie van klantenservice”

“Weigering om gedeeltelijke restitutie aan te bieden ondanks problemen”

“Geweldige service van Cora :)”

“Slecht ontvangen hoesje”

“Geen reactie van klantenservice”

“Geen reactie op emails”

“Geweldige klantenservice”

“Super responsief en betere resolutie dan gehoopt”

“Ervaren als naadloos en uitstekende klantenservice”

“Snelle en behulpzame reactie van klantenservicemedewerker Cora”

“Vreselijke producten”

“Late levering”

“Slechte communicatie”

“Geen reactie op vragen”

“Geweldige klantenservice”

“Klantenservice geeft derde partij de schuld”

“Aangeboden 20% korting is niet voldoende”

“Uitstekende klantenservice”

“Snelle hulp en gratis vervangende hoes”

“Ongelooflijke klantenservice, Beth was ZO behulpzaam.”

“Hoesjes beschermen de telefoon goed, volledige terugbetaling ontvangen”

“Fantastische ervaring”

“Verbazingwekkende klantenservice”

“Hulp nodig met pakket dat verloren was geraakt, ontvangen prompte reactie en vervangende bestelling”

“Snelle levering en items kwamen in perfecte staat aan”

“Uitstekende klantenservice”

“Uitstekende klantenservice”

“Responsief en beleefd”

“Super vriendelijke klantenservice die verder gaat dan verwacht”

“Verbazingwekkende klantenservice”

“Uitstekend ruilproces voor telefoonhoes”

“Probleem snel opgelost”

“Klantenservicemedewerker was zeer vriendelijk”

“Snel gereageerd op vragen”

“Geen restituties gegeven”

“Behulpzame klantendienst”

“Snelle reactie klantendienst”

“Begeleiding door Beth”

“Vermijd de online winkel koste wat het kost”

“Ik dacht dat Skinnydip een goed bedrijf was maar nu denk ik dat het een oplichterij is.”

“Ik heb de klantenservice gemaild en kreeg een automatische reactie vol algemene statements en geen echte tijdlijnen voor een reactie.”

“Snelle levering”

“Klantenservice gebruikt copy-paste antwoord”

“Onaanvaardbaar gedrag, oplichting van mensen uit geld”

“Geweldige klantenservice van Morgan”

“Behulpzaam bij verloren pakket”

“behulpzame en snelle klantenservice”

“Verkeerd telefoonhoesje ontvangen. Geen reactie of ophaling van Royal Mail na twee afspraken. Voel me opgelicht voor €30.”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“pakket niet ontvangen”

“geen reactie van klantenservice”

“Uitstekende klantenservice.”

“Efficiënte afhandeling van problemen.”

“Snelle reactie van klantenservice.”

“Uitstekende klantenondersteuning”

“Behulpzaam bij het oplossen van bestelproblemen”

“Geweldige klantenservice”

“Geweldige klantenservice!”

“Snelle reactie van de klantenservice”

“Het gepersonaliseerde telefoonhoesje is schattig en biedt bescherming tegen vallen.”

“Echt goede klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Geweldige respons en ondersteuning”

“Zal hier niet meer bestellen”

“Zeer snelle en behulpzame klantenservice”

“Toegewijde klantenservice”

“Snelle oplossing van verloren bestelling”

“Indrukwekkende service voor internationale klanten”

“Fantastische klantenservice!”

“Beth was briljant”

“Reageerde heel snel”

“Probleem onmiddellijk opgelost”

“Lange wachttijd voor orders”

“Telefoonhoesje is nooit aangekomen”

“Beth was geweldig”

“Beth stuurde nieuwe order op”

“Momenteel wachten op nieuwe order”

“Problemen snel opgelost”

“Lieve helper genaamd Tash die fantastische en snelle service biedt”

“Klantenservice was geweldig en behulpzaam, Beth heeft een nieuwe vervangende case voor me besteld”

“Duurde 7 dagen om op mijn vraag te reageren.”

“Bestellingen komen niet aan”

“Behulpzame klantenservicemedewerker”

“Efficiënte afhandeling van kwestie”

“goede klantenservice”

“vriendelijk personeel”

“Efficiënte oplossing van het probleem”

“Geweldige klantenservice”

“Probleem snel opgelost met verkeerde order”

“Geen eerdere problemen met aankopen”

“Exceptionele klantenservice”

“Snelheid van terugbetaling”

“Extreem trage levering”

“Onmogelijk om bestelling te annuleren”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“onresponsieve klantenservice”

“Vertraagde restituties”

“Snelle restitutie na contact”

“Behulpzame e-mail klantenservice”

“Uitstekende feilloze service”

“Verloren geld en tijd”

“Onmogelijk om iemand bij de klantenservice te bereiken”

“Vertraagde levering”

“Vreselijke klantenservice”

“Schokkende service”

“Onbevredigende communicatie”

“Teleurgesteld over de service”

“Lange levertijd”

“Ontbrekend item in order”

“Slechte communicatie”

“Vertraagd terugbetalingsproces”

“Responsieve klantenservice”

“Bestel niet via de werkelijke website”

“Het duurde meer dan 2 weken voordat de bestelling arriveerde”

“Geen reactie bij het e-mailen voor updates”

“Klantenservice is verschrikkelijk”

“Geen manier om contact op te nemen met de klantenservice”

“Cora heeft alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen”

“Problemen werden snel opgelost zodra er contact werd gemaakt”

“Nog geen levering, geen reactie van klantenondersteuning, geen restituties”

“Geen telefoonnummer voor ondersteuning”

“Beste klantenondersteuning”

“Verbazingwekkende Cora was zo geweldig, beleefd en behulpzaam”

“Klein bedrijf met fantastisch personeel en unieke producten”

“Niet-bestaande telefoon”

“Geen hoesje ontvangen”

“Geld verloren”

“Bestel hier niet”

“Items niet verzonden”

“Moeilijkheid bij terugbetaling”

“Geen positieve ervaring gegeven aan klanten”

“top klantenservice”

“klantenservice was behulpzaam en vriendelijk”

“Responsief team dat een betere oplossing bood dan verwacht”

“Winkelteam heeft verloren pakketje perfect rechtgezet”

“Geweldige klantenservice”

“Echt tevreden met mijn aankoop”

“Snelle reactie en oplossing van klantenservice”

“Vriendelijke klantenserviceagent”

“Topkwaliteit producten”

“Vriendelijke hosts op TikTok Live”

“Mogelijkheid om aankoop te doen tijdens live show”

“Supertoffe klantenservice”

“vlekken op geleverd product”

“snelle reactie van klantenservice”

“vriendelijke klantenservice medewerkers”

“behulpzame klantenservice medewerkers”

👍 136   👎 89

Skinnydip heeft een uitstekende klantenservice, met behulpzame en vriendelijke medewerkers die snel reageren en efficiënte oplossingen bieden (75%). Het winkelteam is in staat om eventuele problemen recht te zetten en biedt een betere oplossing dan verwacht (80%). Er kan echter een vertraging zijn bij het beantwoorden van e-mails en ontevreden klanten ondervinden problemen met retourzendingen en terugbetalingen (60%). Hoewel de klantenservice over het algemeen positief wordt beoordeeld, zijn er enkele klachten over niet-beantwoorde e-mails en moeilijkheden om contact op te nemen met de klantenservice (40%). Over het algemeen biedt Skinnydip goede klantenservice, maar er zijn nog steeds verbeterpunten.

Communicatie

“Loyal customer teleurgesteld in kwaliteit”

“druk kwaliteit niet hetzelfde als oudere hoesjes”

“Zeer meegaande klantenservice”

“Responsieve communicatie”

“Ze proberen een terugbetaling of retournering te vermijden”

“geweldige service”

“Ze antwoorden niet”

“Geen bevestiging kunnen krijgen of antwoord op e-mails, gebrek aan communicatie”

“Snel antwoord maar geen echte hulp, kwestie van gegevensbescherming”

“Duurde 2 dagen om te reageren”

“Woon niet in de buurt van het postkantoor”

“Personalisatie van telefoonhoesje duurde lang”

“Foutieve terugbetaling en stockbericht”

“Vermijd gepersonaliseerde items vanwege voorraadproblemen en gebrek aan alternatieve opties.”

“Langzame reactietijd op e-mails”

“Onbevredigende klantenservice”

“Verkeerd item verzonden, trage reactie op e-mails”

“Geen reactie na meerdere e-mails”

“Niet onder de indruk”

“Een telefoonhoesje besteld voor de verjaardag van mijn dochter, om twee dagen later een e-mail te ontvangen waarin staat dat dit later wordt verwacht, omdat het op bestelling wordt gemaakt... Het zou handig zijn geweest om dit te weten toen ik bestelde”

“Heb drie dagen later een e-mail gestuurd en nog steeds geen antwoord gekregen”

“Misleidend in artikelbeschrijving”

“Wacht nog steeds op bestelling sinds 6 april”

“Geen e-mailbevestiging voor aankoop”

“Moeilijk om contact op te nemen met klantenservice”

“Efficiënte communicatie en oplossing van problemen”

“Slechtste telefoonhoesje dat ik ooit heb gekocht”

“Misleidend ontwerp, gewoon een sticker die er pixelig uitziet”

“Snelle respons van klantenservice”

“Snelle en behulpzame reactie op vragen”

“Inefficiënte communicatie met klanten”

“Problemen met de bestelling niet proactief gecommuniceerd naar de klant”

“Geweldige service van Cora :)”

“Slecht ontvangen hoesje”

“Geen reactie van klantenservice”

“Slechte match met de order”

“Geen reactie op emails”

“Interactieve hosts tijdens live streams”

“Snelle en behulpzame reactie van klantenservicemedewerker Cora”

“Slechte communicatie”

“Geen reactie op vragen”

“Stringente communicatief”

“Klantenservice geeft derde partij de schuld”

“Fantastische ervaring”

“Snelle levering en items kwamen in perfecte staat aan”

“Responsief en beleefd”

“Efficiënte communicatie voor hoesruil”

“Snel gereageerd op vragen”

“Vermijd de online winkel koste wat het kost”

“Ik dacht dat Skinnydip een goed bedrijf was maar nu denk ik dat het een oplichterij is.”

“Mijn order is op zondag 'verzonden' maar er is geen beweging geweest op het tracking nummer sindsdien en het is nu woensdag.”

“Ik heb de klantenservice gemaild en kreeg een automatische reactie vol algemene statements en geen echte tijdlijnen voor een reactie.”

“Snelle levering”

“Email met melding van verzonden pakket maar het is niet bewogen”

“Geweldige klantenservice van Morgan”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“geen reactie van klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Snelle e-mail reacties en vriendelijk personeel.”

“Echt goede klantenservice”

“Geweldige respons en ondersteuning”

“Zal hier niet meer bestellen”

“Geweldige producten”

“Beth was briljant”

“Reageerde heel snel”

“Lieve helper genaamd Tash die fantastische en snelle service biedt”

“Bestellingen komen niet aan”

“Behulpzame klantenservicemedewerker”

“goede klantenservice”

“vriendelijk personeel”

“Efficiënte oplossing van het probleem”

“Misleidende levertijden”

“late bestelling”

“onresponsieve klantenservice”

“Behulpzame e-mail klantenservice”

“Uitstekende feilloze service”

“Verloren geld en tijd”

“Onmogelijk om iemand bij de klantenservice te bereiken”

“Vreselijke klantenservice”

“Schokkende service”

“Lange levertijd”

“Onbevredigende communicatie”

“Vertraagde verzending zonder voorafgaande kennisgeving”

“Slechte communicatie”

“Vertraagd terugbetalingsproces”

“Responsieve klantenservice”

“Bestel niet via de werkelijke website”

“Het duurde meer dan 2 weken voordat de bestelling arriveerde”

“Geen reactie bij het e-mailen voor updates”

“Cora heeft alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen”

“Problemen werden snel opgelost zodra er contact werd gemaakt”

“Gebrek aan communicatie, geen poging om te leveren”

“Geen telefoonnummer voor ondersteuning”

“Niet-bestaande telefoon”

“Bestelling ontvangen met 2 weken vertraging”

“Lange levertijd”

“Gebrek aan tracking en contact”

“Communicatieproblemen”

“snelle reactie op e-mail”

“klantenservice was behulpzaam en vriendelijk”

“Responsief team dat een betere oplossing bood dan verwacht”

“Vriendelijke hosts op TikTok Live”

“Mogelijkheid om aankoop te doen tijdens live show”

“Verzoek voor nieuwe hoesjes van favoriete film”

“Supertoffe klantenservice”

“snelle reactie van klantenservice”

“vriendelijke klantenservice medewerkers”

“behulpzame klantenservice medewerkers”

👍 43   👎 64

Skinnydip heeft een snelle (65%) en vriendelijke klantenservice met behulpzaam personeel. Klachten worden efficiënt opgelost (75%) en er is de mogelijkheid om aankopen te doen tijdens live shows met vriendelijke hosts op TikTok (70%). Er zijn echter ook enkele klachten over misleidende productbeschrijvingen en kwaliteit, lange wachttijden voor levering en gebrek aan communicatie met de klantenservice. Over het algemeen lijkt de communicatie bij Skinnydip goed te zijn, maar er zijn nog enkele verbeterpunten mogelijk.

Website

“Woon niet in de buurt van het postkantoor”

“Misleidend in artikelbeschrijving”

“Hou van deze site en hun producten zo veel.”

“Website kon duidelijker zijn over retourproces”

“Bestel niet via de werkelijke website”

“Items niet verzonden”

👍 3   👎 3

De website van Skinnydip heeft een aantrekkelijk assortiment en de producten zijn geliefd bij klanten, wat blijkt uit een positieve review (100%). Helaas kan de website misleidend zijn met betrekking tot productbeschrijvingen, het retourproces en de verzending van items, wat kan leiden tot teleurstelling bij klanten (50%). Het is ook lastig voor klanten die niet in de buurt van een postkantoor wonen, en sommige klanten adviseren om niet rechtstreeks via de website te bestellen (75%).

Retourbeleid

“Verkeerd artikel verzonden, kwam gebarsten aan, verkeerd ontwerp, slechte klantenservice”

“Het retourproces is zeer ingewikkeld”

“Ze proberen een terugbetaling of retournering te vermijden”

“Slechte klantenservice, moeilijk om iemand te pakken te krijgen, geen teruggave”

“Moet verkeerd item terugsturen om het juiste te krijgen”

“Foutieve terugbetaling en stockbericht”

“Binnen een week losgekomen”

“Geld terugvragen”

“Vertraagde levering, slechte klantenservice, onbeantwoorde e-mails, teruggave voorzien”

“Bestelde small past perfect, twee mediums zijn enorm”

“Retourneren van items”

“Zodra terugbetaling ontvangen zullen zeker in small bestellen”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Volledige teruggave + gratis verzending”

“In rekening gebracht voor retournering”

“Kan een item niet retourneren vanwege vertraging”

“Website kon duidelijker zijn over retourproces”

“Positieve retourbelevenis”

“Geen restituties gegeven”

“Moeilijk retourproces”

“Printer nodig voor retourneren”

“Terugzendkosten worden afgetrokken van terugbetaling”

“Retourneerkosten worden afgetrokken voor terugbetaling”

“gemakkelijk vervangingsproces”

“Extreem trage levering”

“Onmogelijk om bestelling te annuleren”

“Vertraagd terugbetalingsproces”

“Nog geen levering, geen reactie van klantenondersteuning, geen restituties”

“Snelle terugbetaling na klacht”

👍 5   👎 22

De retourbeleid van Skinnydip heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Klanten hebben gemeld dat er snelle terugbetalingen na klachten zijn gebeurd (100%), maar ook dat het retourproces erg ingewikkeld kan zijn (50%). Sommigen hebben moeite gehad om een terugbetaling te krijgen of een item te retourneren (40%), terwijl anderen aangeven dat het teruggestuurde artikel snel werd terugbetaald (100%). Er zijn klachten over vertragingen in levering en moeizame communicatie met de klantenservice (60%), terwijl anderen positieve ervaringen hebben gehad met het vervangen van defecte items (100%). Het lijkt erop dat het teruggaveproces bij Skinnydip wisselende resultaten kan opleveren.


Over Skinnydip

Skinnydip is een in Londen gevestigd merk dat in 2011 werd opgericht door Lewis Blitz en zijn broers James en Richard Gold. Het bedrijf staat bekend om zijn trendy en speelse telefoonhoesjes, tassen, kleding en accessoires. Skinnydip onderscheidt zich door zijn unieke, opvallende ontwerpen die vaak kleurrijk en eigenzinnig zijn, gericht op een jong, modebewust publiek. Naast hun eigen online platform, heeft Skinnydip samenwerkingsverbanden en verkooppunten in bekende winkels over de hele wereld. Het merk heeft een sterke aanwezigheid op social media en is populair onder influencers, wat bijdraagt aan zijn jeugdige en trendy imago.


Contactgegevens

1 Whittlebury Mews West

NW1 8JB London

Verenigd Koninkrijk

📧 mail@skinnydiplondon.com

☎ 0207 193 2818

🌐 skinnydiplondon.com



Categorieën

Online shop | Mode | Electronica