Spiru

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Spiru komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Spiru gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Spiru heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat ontbrekende items worden nagestuurd en er sprake is van snelle levering (10%). Echter, er zijn hoge retourkosten en onduidelijkheid over het retourneren (15%). Klanten ervaren ook vertraging bij de terugbetaling, gebrek aan klantenservice en moeilijkheden bij retourzending (20%). Dit maakt het retourbeleid van Spiru niet ideaal voor klanten die regelmatig terugzendingen willen doen.

“Hoge retourkosten”

“Onduidelijkheid over retourneren”

“Alles tiptop in orde, zou zeker weer bestellen”

“Klantenservice om van te janken”

“Te lang wachten op terugbetaling”

“Slechte communicatie over retourzending”

“Nooit meer!”

“Er ontbrak een item bij mijn geleverde bestelling en dit zal worden nagestuurd. Top!”

“Geen omruiling mogelijk”

“Geen reactie na retour”

👍 4   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Wil - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Trage klantenservice
  • Hoge retourkosten
  • Mooie producten
  • Onduidelijkheid over retourneren

Nicki VL - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vlotte afhandeling en snelle verzending
  • Helemaal verliefd op mijn nieuwe sieraden
  • Kleine suggestie voor de productpagina: onderhoudsinstructies en laadinstructies voor stenen toevoegen
  • Alles tiptop in orde, zou zeker weer bestellen
  • Affirmatiekaartje bij bestelling, nu in telefoonhoesje

Romy S - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice om van te janken
  • Te lang wachten op terugbetaling
  • Onvriendelijk antwoord via e-mail
  • Niet bereikbaar via telefoon
  • Slechte communicatie over retourzending

Anna Staan - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters!!
  • Walgelijke klantenservice!
  • Nooit meer!
  • Veel gelogen

Marion Moonen - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mooie website met super fijne producten
  • Er ontbrak een item bij mijn geleverde bestelling en dit zal worden nagestuurd. Top!
  • Ilona gevonden op jullie site via ware kracht. Heel fijn!

Monique Vrolijken - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerd Product ontvangen
  • Geen omruiling mogelijk
  • Weigert om te ruilen
  • Zeer slechte service

Mirrejam - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie na retour
  • Automatisch antwoord van klantenservice
  • Vertraging bij terugbetaling

Lindsey - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vreselijke communicatie

Benedicte Ongenae - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Grote bestelling
  • Fout in maat armbandjes
  • Geen antwoord op mails
  • Niet rechtgezet voor kerst

Arjen Reitsma - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Beschadigde producten geleverd
  • Gebrek aan klantenservice
  • Hoge prijs voor beschadigde producten
  • Moeilijkheden bij retourzending

Genevieve - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Beschadigd artikel ontvangen
  • Verborgen schade
  • Extra kosten voor retourzending

Danielle Vanvianen - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk retourneren
  • Goede kwaliteit producten
  • Slechte klantenservice
  • Slechte retourbeleid

Dewi Broekhoff - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • snelle levering

Lejla - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • verkeerde ingrediënten op product
  • geopend product zonder terugbetaling
  • muf ruikend wasmiddel
  • hoge kosten voor teleurstellende producten