Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Stella McCartney's communicatie scoort teleurstellend met slechte klantenservice, gebrek aan updates, en moeilijkheden om via e-mail contact op te nemen. Echter, sommige klanten ervaren wel vriendelijke klantenservice, hoewel deze niet altijd volledig ingaat op klachten. De website wordt omschreven als super slecht met gebrek aan bevestigingen en updates, maar er zijn ook positieve reviews over de service. Het merk wordt geprezen voor zijn toewijding aan veganisme en dierenwelzijn, maar sommige klanten vinden dat dit niet altijd volledig wordt waargemaakt. Over het algemeen lijkt de communicatie van Stella McCartney inconsistent en kan verbetering gebruiken. (22%)