Stella McCartney

49 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Stella McCartney komt uit 49 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Stella McCartney gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (32)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Stella McCartney wordt bekritiseerd door klanten vanwege gemiste terugbetalingen, onvoldoende reparatieservice, beperkte oplossingen en slechte kwaliteit van producten. Klanten klagen ook over versleten items en een slechte klantenservice, met tas ontwerpen die stopgezet worden na slechts twee jaar. Daarnaast zijn er klachten over het niet voldoen aan consumentenbeschermingswetgeving, vertragingen in terugbetalingen, orders die worden teruggestuurd zonder notificatie en een verwarrend retourbeleid. (57%)

“Beperkte oplossingen aangeboden”

“Gemiste terugbetaling”

“Onvoldoende reparatieservice”

“Geen terugbetaling ontvangen na retourneren van artikel”

“Versleten tas door slechte stofkwaliteit”

“Schoenen hebben een stijve achterkant en kunnen niet worden gedragen”

“Geen terugbetaling of omruiling aangeboden”

“Verwarrend retourbeleid”

“Schending van de consumentenbeschermingswet”

“Terugbetaling vertraging”

👍 0   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

W. Raes - 29 maart 2024

  • Kwaliteit van het product ondermaats
  • Reparatieproces omslachtig
  • Beperkte oplossingen aangeboden
  • Terughoudendheid voor toekomstige aankopen

Sander - 29 maart 2024

M. Moreau - 28 maart 2024

  • Gemiste terugbetaling

mila - 28 januari 2024

  • Teleurstellende kwaliteit en klantenservice
  • Onvoldoende reparatieservice

Johnpaul Manning - 19 september 2023Trustpilot 🔗

  • Slechtste ervaring
  • Geen terugbetaling ontvangen na retourneren van artikel
  • Moeilijk te bereiken via e-mail
  • Twijfelachtige zakelijke praktijken

Carlich Asecas - 9 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Versleten tas door slechte stofkwaliteit

eva ivanuskina - 4 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Oncomfortabele trainers van slechte kwaliteit
  • Schoenen hebben een stijve achterkant en kunnen niet worden gedragen

AMANDA COOMBS - 11 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Mooi design
  • Slechte kwaliteit
  • Slechte klantenservice
  • Hoge prijs
  • Geen terugbetaling of omruiling aangeboden

Kinga - 12 april 2021Trustpilot 🔗

  • In rekening gebracht voor items die nooit zijn verzonden
  • Niet-beschikbaarheid van items
  • Vertraagde terugbetaling
  • Websiteproblemen
  • Onvoldoende reactie van klantenservice
  • Gebrek aan communicatie
  • Verwarrend retourbeleid

Mrs Gemma Fox - 17 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Schending van de consumentenbeschermingswet
  • Item niet ontvangen
  • Terugbetaling vertraging
  • Slechte communicatie

CollectPlus Customer - 6 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Geen bevestiging van ontvangst van de bestelling
  • Bestelling teruggezonden zonder kennisgeving
  • Slechte communicatie