SumUp

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor SumUp komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SumUp gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van SumUp heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is het eenvoudig om een product terug te sturen en kan een geblokkeerd account worden opgelost door het artikel retour te sturen. Anderzijds kan het bedrijf een account blokkeren en het saldo gedurende 2 maanden vasthouden bij een geschil, wat voor sommige klanten een probleem kan vormen. Het bedrijf vergoedt geen defecte apparaten, wat voor teleurstelling kan zorgen bij klanten die een kapot toestel hebben ontvangen. Over het algemeen wordt het retourbeleid van SumUp als redelijk beoordeeld, maar er zijn nog verbeterpunten nodig om klanttevredenheid te garanderen. (50%)

“Product retour kunnen sturen”

“Geblokkeerd na periode niet gebruiken”

“Kan account blokkeren en saldo 2 maanden vasthouden bij geschil”

“nieuwe aankoop noodzakelijk”

“niet aanbevolen”

“Slechte helpdesk en service, kapot toestel niet vergoed”

“Enige minpunt”

“Reactie van Sim-up: stuur maar terug”

“Niet vergoeden van defect apparaat”

“Super werking maar storing na garantieverloop”

👍 2   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

klant - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Voldoen aan eisen en specificaties in NL
  • Product retour kunnen sturen
  • Gemiste kansen voor jullie als bedrijf

Nienke - 22 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Werkt goed
  • Geblokkeerd na periode niet gebruiken
  • Garantieperiode

Tim - 3 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Kan account blokkeren en saldo 2 maanden vasthouden bij geschil
  • Klacht over dienstverlening ondanks verstrekken benodigde informatie
  • SumUp stelt altijd klant in gelijk bij geschil

customer - 2 januari 2024Trustpilot 🔗

  • snelle oplossing gevonden
  • nieuwe aankoop noodzakelijk

Rikus Miedema - 27 december 2023Trustpilot 🔗

  • niet aanbevolen

Sietze Batema - 27 december 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte helpdesk en service, kapot toestel niet vergoed

Harry Zimmerman - 22 december 2023Trustpilot 🔗

  • Zelden problemen met betalingen
  • Enige minpunt
  • Reactie van Sim-up: stuur maar terug

Tim Sprangers - 22 december 2023Trustpilot 🔗

  • Niet vergoeden van defect apparaat
  • Teleurstellend

Pg - 20 december 2023Trustpilot 🔗

  • Super werking maar storing na garantieverloop

Lammert Visser - 20 december 2023Trustpilot 🔗

  • Betalingen op tijd en overzichtelijke betaaloverzichten.
  • Goede prijzen
  • Eenvoudig retourbeleid