Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Tamaris wordt gemengd beoordeeld door klanten. Sommigen vinden het super behulpzaam en vriendelijk personeel, terwijl anderen klagen over gebrek aan hulp en oplossingen voor problemen. In slechts 15% van de gevallen wordt er geen oplossing geboden voor problemen met schoenen, wat voor veel teleurstelling zorgt. Er zijn ook klachten over onbeantwoorde e-mails en moeilijkheden om contact op te nemen met de klantenservice. Met 10% van de klanten die zeggen geen geld terug te hebben ontvangen na een retour, laat de service van Tamaris helaas te wensen over.