Tamaris

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Tamaris komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tamaris gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (16)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Tamaris wordt geprezen om zijn duidelijkheid en gebruiksvriendelijkheid (100%). Echter, sommige klanten hebben problemen gehad met de klantenservice die vroeg om schoenen terug te sturen ondanks duidelijke foto's (50%). De levering kan tot 3 werkdagen duren, wat als gemiddeld wordt beschouwd (50%). Enkele klanten hebben gemeld dat de laarsjes water doorlaten en de zolen loslaten, wat als een nadeel kan worden gezien (25%).

“Klantenservice vraagt om terugsturen van schoenen ondanks duidelijke foto”

“Duidelijke en gebruiksvriendelijke website”

“Laarsjes laten water door / zolen laten los”

“Na 3 (werk)dagen is mijn pakje nog steeds niet naar DHL overhandigd”

“Levering tot 3 werkdagen”

👍 1   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Emma Thys - 20 maart 2024

  • Losse zolen bij rechterschoen
  • Klantenservice vraagt om terugsturen van schoenen ondanks duidelijke foto
  • Geen oplossing geboden door klantenservice
  • Onmogelijkheid om contact op te nemen met klantenservice na initiële reactie

lola - 30 december 2023

  • Topkwaliteit hoge hakken schoenen
  • Maten pasten perfect
  • Duidelijke en gebruiksvriendelijke website
  • Super behulpzame klantenservice

Anita Van Zoggel - 9 december 2023Trustpilot 🔗

  • Laarsjes laten water door / zolen laten los

Katti - 9 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Na 3 (werk)dagen is mijn pakje nog steeds niet naar DHL overhandigd
  • Ik heb die schoenen morgen nodig
  • Levering tot 3 werkdagen
  • Ik ga die schoenen moeten retourneren
  • Thnx for wasting my time and money