Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Tamaris heeft zowel voor- als nadelen. De snelle levering (30%) zorgt voor tevredenheid bij klanten die hun bestelling op tijd ontvangen, maar helaas zijn er ook veel klachten over het niet op tijd ontvangen van schoenen (20%). Daarnaast zijn er problemen gemeld met de kwaliteit van de producten, zoals lelijke vouwen en zolen die snel loslaten (25%). De communicatie met het bedrijf wordt ook als slecht ervaren (15%), met klanten die klagen over verkeerde bestellingen en gebrek aan terugbetalingen. Overall is de Tamaris leveringsservice gemengd en kan er verbetering worden aangebracht om klanttevredenheid te verhogen.