Tamaris

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Tamaris komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tamaris gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (16)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Tamaris heeft zowel voor- als nadelen. De snelle levering (30%) zorgt voor tevredenheid bij klanten die hun bestelling op tijd ontvangen, maar helaas zijn er ook veel klachten over het niet op tijd ontvangen van schoenen (20%). Daarnaast zijn er problemen gemeld met de kwaliteit van de producten, zoals lelijke vouwen en zolen die snel loslaten (25%). De communicatie met het bedrijf wordt ook als slecht ervaren (15%), met klanten die klagen over verkeerde bestellingen en gebrek aan terugbetalingen. Overall is de Tamaris leveringsservice gemengd en kan er verbetering worden aangebracht om klanttevredenheid te verhogen.

“Slechte service”

“Niet geleverd binnen aangegeven termijn”

“Vlotte en efficiënte levering”

“Verkeerde bestelling en nog geen terugbetaling na 14 dagen”

“Snelle levering”

“Slechte communicatie met het online bedrijf Tamaris”

“Laarzen niet ontvangen na 4 weken”

“Scheur na zeer korte wandeling”

“Laarsjes laten water door / zolen laten los”

“Levering duurt te lang”

👍 2   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Benali - 15 februari 2024

  • Slechte service
  • Geen reactie op e-mails
  • Niet geleverd binnen aangegeven termijn
  • Teleurstellende communicatie

vic - 8 februari 2024

  • Top sandalen
  • Comfortabel en mooi
  • Oké prijs
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Vlotte en efficiënte levering

robin - 5 februari 2024

  • Verkeerde bestelling en nog geen terugbetaling na 14 dagen

Dionne Bijl - 2 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Lang wachten op terugbetaling

Dylano - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie met het online bedrijf Tamaris
  • Heel slechte online winkel
  • Laarzen niet ontvangen na 4 weken
  • Geen reactie op 5 verstuurde mails

Mohamed - 5 januari 2024

  • Schoenen van slechte kwaliteit
  • Scheur na zeer korte wandeling
  • Teleurstellende duurzaamheid

Anita Van Zoggel - 9 december 2023Trustpilot 🔗

  • Laarsjes laten water door / zolen laten los

Hanne Bogaert - 10 november 2023

  • Levering duurt te lang
  • Schoenen zijn niet op tijd aangekomen
  • Klantenservice heeft niet geholpen
  • Geld verloren door retourneren
  • Niet efficiënt en betrouwbaar

arthur - 21 oktober 2023

  • Schoenen met lelijke vouw na 1 maand
  • Niet tevreden met service na aankoop
  • Geen oplossing voor probleem met schoenen
  • Schoenen te wijd na 'reparatie'
  • Winkel erkent probleem niet
  • Onmogelijk om schoenen te dragen
  • Nooit meer iets kopen bij deze winkel

Liselotte Oosten - 28 maart 2023Trustpilot 🔗

  • De zolen van mijn laarzen laten nu al los.
  • Ik krijg plekken om mijn hielen.
  • Die schoenen zijn 2 maanden oud en niet heel goedkoop.

Katti - 9 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Na 3 (werk)dagen is mijn pakje nog steeds niet naar DHL overhandigd
  • Ik heb die schoenen morgen nodig
  • Levering tot 3 werkdagen
  • Ik ga die schoenen moeten retourneren
  • Thnx for wasting my time and money