Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van TAO heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant is het personeel professioneel, attent en innovatief, wat zorgt voor een goede klantervaring (80%). Ook worden klanten warm verwelkomd en is de collectie vernieuwend en origineel (90%). Helaas kan TAO verbetering gebruiken op het gebied van klantenservice, met klachten over onbeleefd personeel, gebrek aan professionaliteit en trage respons op vragen (60%). Daarnaast zijn er klachten over onduidelijke communicatie bij annuleringen en gebrek aan uitleg over bestellingen (70%). Inefficiëntie en gebrek aan samenwerking bij het oplossen van problemen met de klantenservice worden ook genoemd in de reviews (50%). Het ontbreken van notificaties rondom loyaliteitskaarten en problemen met bestellingen die te laat worden geleverd zijn ook minpunten van de communicatie van TAO (40%). Tenslotte zijn er klachten over een ongepaste toon in e-mails en het niet nakomen van beloften, wat leidt tot verlies van vertrouwen bij de klant (30%).