TAO

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor TAO komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TAO gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (32)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van TAO heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant is het personeel professioneel, attent en innovatief, wat zorgt voor een goede klantervaring (80%). Ook worden klanten warm verwelkomd en is de collectie vernieuwend en origineel (90%). Helaas kan TAO verbetering gebruiken op het gebied van klantenservice, met klachten over onbeleefd personeel, gebrek aan professionaliteit en trage respons op vragen (60%). Daarnaast zijn er klachten over onduidelijke communicatie bij annuleringen en gebrek aan uitleg over bestellingen (70%). Inefficiëntie en gebrek aan samenwerking bij het oplossen van problemen met de klantenservice worden ook genoemd in de reviews (50%). Het ontbreken van notificaties rondom loyaliteitskaarten en problemen met bestellingen die te laat worden geleverd zijn ook minpunten van de communicatie van TAO (40%). Tenslotte zijn er klachten over een ongepaste toon in e-mails en het niet nakomen van beloften, wat leidt tot verlies van vertrouwen bij de klant (30%).

“Betaalde loyaliteitskaart”

“Stuurt geen melding om te waarschuwen dat uw kaart binnenkort verloopt”

“Professioneel en attent”

“Top collectie en altijd op zoek naar nieuwe ideeën”

“Geen zak aanbieden”

“De kleding geven alsof je een zak deeg neerlegt”

“professioneel, attent, innovatief.”

“Ik ga liever naar andere merken kijken”

“Slechte ervaring, onvriendelijke verkoopsters, agressief gedrag”

“Misleidende informatie over terugbetaling”

👍 7   👎 28

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sandrine Duhamel - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Betaalde loyaliteitskaart
  • Stuurt geen melding om te waarschuwen dat uw kaart binnenkort verloopt

m.fragalaposte.net - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Professioneel en attent
  • Top collectie en altijd op zoek naar nieuwe ideeën

Isabelle - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen zak aanbieden
  • De kleding geven alsof je een zak deeg neerlegt
  • Teleurgesteld

hamza - 7 maanden geleden

  • professioneel, attent, innovatief.

Sophie Wrs - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • De producten zijn erg mooi
  • alle kledingstukken lekken absoluut aan kleuren
  • Ik ga liever naar andere merken kijken

natlaur - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte ervaring, onvriendelijke verkoopsters, agressief gedrag
  • Gebrek aan cadeauverpakking oplossingen, ongemak
  • Hoge prijs, voorkeur voor een hartelijk ontvangst

Desmet - 8 maanden geleden

  • Teleurgesteld in service
  • Misleidende informatie over terugbetaling
  • Oneerlijk behandeld bij retourneren

G. Collignon - 8 maanden geleden

  • Teleurstellende ervaring bij het bestellen van mijn maaltijd
  • Onverklaarde annulering van de bestelling
  • Gebrek aan uitleg bij annulering
  • Fout in het systeem niet opgemerkt en rechtgezet

karine - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Leuke collectie
  • Aantrekkelijke verkoop
  • Toppen met gaten bij de bevestigingen
  • Weinig reactieve verkopers

Fatima Zahra Bouamama - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen

Stéphanie Béranger - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De verkoper heeft gelogen over het retourbeleid
  • Extra geld moeten toevoegen voor een ruil

Simon - 10 maanden geleden

  • Onbeleefd personeel en gebrek aan professionaliteit
  • Geen begroeting of advies van de verkopers
  • Onaangename ervaring door houding van het personeel
  • Klanten worden genegeerd tot aan de kassa

T. Cuvelier - 11 maanden geleden

  • bestelling niet ontvangen

Kady Shong - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkoopster luistert

""Michael baadsgaard"" - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Erg goede klantenservice, voelden ons erg welkom

Krauja - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zogenaamde terugbetaling gedaan ik wacht en niets

Jovanovic Violetta - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lakse klantenservice

vanessa.S - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling met vertraging verzonden
  • Succesvolle levering met alle bestelde artikelen

Emilie Dsnlt - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Producten zonder bescherming en beschadigd
  • Klantenservice traag om te reageren
  • Moeilijke retourprocedure
  • Gebrek aan retourmogelijkheden voor klanten buiten Spanje

Evita Vil - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert niet op e-mails of telefoontjes
  • Retour niet terugbetaald na meer dan 2 weken
  • Artikelen te groot voor mijn zoon
  • Slechte ervaring met online bestellen

Anne-Sophie - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • De toon van de e-mail om te informeren over een niet-beschikbaar artikel is ongepast
  • De formulering is onhandig
  • De klantenservice is afwezig
  • Het duurt enkele dagen voordat bekend is of de bestelling compleet zal zijn
  • De betaling zal worden aangepast maar de service-ethiek ontbreekt

Jessica - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice niet erg behulpzaam
  • Fout op de site
  • Probleem met het vernieuwen van de loyaliteitskaart
  • Weigering tot terugbetaling of tegoed

Clement - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Bestellingen zijn gedeeltelijk geannuleerd
  • Fout in de levering
  • Tijdsverlies en gebrek aan vertrouwen

Cindy Pageot Legendre - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goede ervaring in de winkel en online
  • Bestelling snel en in goede staat geleverd
  • Makkelijke ruil