TAO

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor TAO komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TAO gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (32)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van TAO heeft enkele nadelen, waaronder misleidende informatie over terugbetalingen (50%), onvriendelijkheid en agressie bij retourneren (25%), beperkte opties voor klanten buiten Spanje (40%), langdurige wachttijden voor terugbetalingen (30%), extra kosten voor ruilen (10%), gedeeltelijke annulering van bestellingen (20%), en gebrek aan vertrouwen en tijdsverlies (15%). Aan de positieve kant biedt TAO echter wel de mogelijkheid tot terugsturen, ook al kan het moeilijk zijn (40%). Het bedrijf zou echter moeten werken aan het verbeteren van hun klantenservice en duidelijkheid over het retourbeleid (35%).

“Misleidende informatie over terugbetaling”

“Oneerlijk behandeld bij retourneren”

“Onvriendelijke agressieve verkoopster bij meningsverschil over terugbetaling”

“De verkoper heeft gelogen over het retourbeleid”

“Extra geld moeten toevoegen voor een ruil”

“Zogenaamde terugbetaling gedaan ik wacht en niets”

“Moeilijke retourprocedure”

“Gebrek aan retourmogelijkheden voor klanten buiten Spanje”

“remboursement tardif et compliqué”

“Retour niet terugbetaald na meer dan 2 weken”

👍 0   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Desmet - 5 februari 2024

  • Teleurgesteld in service
  • Misleidende informatie over terugbetaling
  • Oneerlijk behandeld bij retourneren

Laureen Peltriaux - 20 december 2023Trustpilot 🔗

  • Onvriendelijke agressieve verkoopster bij meningsverschil over terugbetaling
  • Personeel beledigt klanten en vertoont onnodig grof gedrag
  • Incompetent personeel dat onprofessioneel handelt
  • Onaangename ervaring door onbegrijpelijke houding van medewerkers

Stéphanie Béranger - 25 november 2023Trustpilot 🔗

  • De verkoper heeft gelogen over het retourbeleid
  • Extra geld moeten toevoegen voor een ruil

Krauja - 30 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Zogenaamde terugbetaling gedaan ik wacht en niets

Emilie Dsnlt - 5 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Producten zonder bescherming en beschadigd
  • Klantenservice traag om te reageren
  • Moeilijke retourprocedure
  • Gebrek aan retourmogelijkheden voor klanten buiten Spanje

belle demoizelle - 21 december 2022Trustpilot 🔗

  • les vêtements taillent mal
  • service clientèle inefficace
  • remboursement tardif et compliqué
  • site web peu fiable

Evita Vil - 5 december 2022Trustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert niet op e-mails of telefoontjes
  • Retour niet terugbetaald na meer dan 2 weken
  • Artikelen te groot voor mijn zoon
  • Slechte ervaring met online bestellen

Jessica - 22 april 2022Trustpilot 🔗

  • Klantenservice niet erg behulpzaam
  • Fout op de site
  • Probleem met het vernieuwen van de loyaliteitskaart
  • Weigering tot terugbetaling of tegoed

Clement - 27 september 2021Trustpilot 🔗

  • Bestellingen zijn gedeeltelijk geannuleerd
  • Fout in de levering
  • Tijdsverlies en gebrek aan vertrouwen