Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van The Student Hotel ontvangt gemengde beoordelingen, met 30% van de gasten die teleurgesteld zijn over het gebrek aan professionaliteit en gebrek aan getraind personeel. Aan de positieve kant, 70% van de gasten waardeerde de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, evenals de co-working ruimte en het scala aan activiteiten in het hotel. Helaas lijkt het annuleringsbeleid van het hotel problematisch te zijn, met gasten die moeite hebben om reserveringen te annuleren en onduidelijkheid ervaren over de COVID-annuleringsregeling. Dit kan leiden tot twijfels bij nieuwe boekingen.