The Student Hotel

14 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor The Student Hotel komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor The Student Hotel gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het is jammer dat de afspraak moest worden geannuleerd vanwege reisbeperkingen, waardoor de klant niet opnieuw zou overwegen om te boeken. De kamers zijn echter mooi en er is veel te doen. De co-working ruimte kan wel te druk en lawaaierig zijn. De ligging van het hotel is uitstekend en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Helaas wordt het COVID-annuleringsbeleid als een zwendel beschouwd en de klantenservice als behoorlijk afschuwelijk ervaren. (50%)

“Ligging van het hotel was top”

“Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam”

“co-working ruimte was veel te druk en lawaaierig”

“Moest hotelreservering in Amsterdam West annuleren vanwege reisbeperkingen.”

“Daarom zal ik dit hotel niet opnieuw overwegen om te boeken.”

“Afspraak geannuleerd”

“Toffe kamers en veel te doen”

“COVID Annuleringsbeleid is een zwendel. Klantenservice is behoorlijk afschuwelijk.”

👍 3   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Maya - 14 maart 2024

  • Kamers waren cool en modern ingericht
  • Co-working ruimte was handig en gezellig
  • Ligging van het hotel was top
  • Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Verheyen - 25 januari 2024

  • kamer was echt klein
  • bed was super ongemakkelijk
  • kamer rook muf
  • co-working ruimte was veel te druk en lawaaierig
  • evenementenfaciliteiten constant bezet door luidruchtige groepen
  • gedeelde keuken was gewoon vies en chaotisch
  • ervaring teleurstellend
  • totaal niet wat ik had verwacht

margaux - 15 januari 2024

  • Covid-annuleringsregeling werkte niet zoals beloofd.
  • Moest hotelreservering in Amsterdam West annuleren vanwege reisbeperkingen.
  • Hotel weigerde mijn annulering goed te keuren ondanks duidelijke regels.
  • Klantenservice was teleurstellend en medewerker leek niet goed gekwalificeerd.
  • Daarom zal ik dit hotel niet opnieuw overwegen om te boeken.

L. Leroy - 12 januari 2024

  • Afspraak geannuleerd

Julien Toussaint - 3 december 2023

  • Toffe kamers en veel te doen

Andrew Yule - 1 maart 2021Trustpilot 🔗

  • COVID Annuleringsbeleid is een zwendel. Klantenservice is behoorlijk afschuwelijk.
  • Weigering om gepubliceerd beleid te honoreren, gelogen over voorwaarden. Niet bereid om schriftelijke uitleg te geven.
  • Moreel twijfelachtig gedrag. Ondergekwalificeerde agent met slechte houding.
  • Depositogeld onrechtmatig vasthouden. Gebrek aan professionaliteit.