Thuisxl

97 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Thuisxl komt uit 97 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Thuisxl gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (87)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Thuisxl krijgt gemengde beoordelingen van klanten. Hoewel sommige klanten snel hun geld terugkrijgen na het melden van problemen met producten (25%), ervaren anderen langzame oplossingen voor defecte producten (10%) en moeilijkheden bij het retourproces (15%). Sommige klanten klagen over gebrek aan communicatie na retouraanmelding (10%) en lange wachttijden aan de telefoon voor een retourlabel dat niet gratis geprint kan worden (15%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Thuisxl zwak te zijn, met langzame afhandeling van retourneringen en terugbetalingen als veelvoorkomende klachten (20%).

“Geen terugbetaling”

“geld terug gekregen”

“Snel oplossen van problemen en geld terugkrijgen”

“geen excuses of verdere communicatie”

“Langzame oplossing voor defect product”

“Geen communicatie na retour aanmelding”

“Probleem met product retourprocedure”

“Infrarood lamp snel kapot”

“Retourlabel kan niet gratis geprint worden, lange wachttijden aan de telefoon”

“Retour melden moeilijk”

👍 6   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Rick van der werf - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Kapotte producten geleverd
  • Geen terugbetaling
  • Geen respons op klachten

Goethals - 6 maanden geleden

  • dubbele parasol besteld
  • parasol niet aangekomen
  • e-mails werden keurig beantwoord
  • parasol vermist
  • geld terug gekregen
  • creditfactuur ontvangen
  • geld snel terug op bankrekening
  • alles netjes opgelost

Cornelis - 8 maanden geleden

  • Efficiënte en klantvriendelijke klantenservice
  • Snel oplossen van problemen en geld terugkrijgen

Wijma - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • laks met afspraken
  • kast lag los en beschadigd in de bus
  • compensatie beloofd maar niet op tijd ontvangen
  • geen excuses of verdere communicatie

Consumer - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Langzame oplossing voor defect product
  • Geen communicatie na retour aanmelding
  • Probleem met product retourprocedure

Mevr. Meike van Sambeek - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Infrarood lamp snel kapot

Dutch Customer - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retourlabel kan niet gratis geprint worden, lange wachttijden aan de telefoon

Rudolph Snijder - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retour melden moeilijk
  • BBQ onverpakt en beschadigd
  • Geen duidelijkheid over annulering
  • Lastig bedrijf

Meulenberg Doorn - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle en oplossingsgerichte webshop
  • Goede ervaringen met deze webshop
  • Directe en oplossingsgerichte reactie op onze mails
  • Aankoopbedrag geheel terugbetaald na probleem met product

Bart Nuijen - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Levering was netjes binnen de afgesproken datum
  • Verkeerde kleur ontvangen
  • Slechte klantenservice
  • Moeilijk retourproces

J.Middelhuis - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie, smalle schuurbanden, dreigende reactie
  • Lange wachttijd voor terugbetaling, dwingende reactie

monika - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Waardeloos klantenservice
  • Op tijd bestelling geanuuleerd
  • Bestelling verstuur na week
  • Retour verwerkt niet
  • Retour duurt lang

Patty - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice

NM - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De zaagtafel vertoonde gebruikerssporen en beschadigingen.
  • Moeilijk om apparaat om te ruilen voor een nieuwe.
  • Langzame reactietijd op vragen en klachten.
  • Langzame afhandeling van retourneringen en terugbetalingen.

Bixxy. - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelheid van retourzending