Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Trafalgar wordt bekritiseerd door klanten. Er is sprake van onverwachte wijzigingen in het reisprogramma, annuleringsboetes bij vooruitbetaling, en beperkte terugbetalingsopties, waaronder alleen een kredietvoucher die moet worden gebruikt tegen 2022. Dit heeft geleid tot ontevredenheid en wantrouwen bij klanten, aangezien sommigen geen geld hebben teruggekregen voor geannuleerde reizen en anderen zelfs noodzakelijk waren om contact op te nemen met hun creditcardmaatschappij voor volledige restitutie. De terugbetalingsopties lijken onduidelijk en oneerlijk te zijn, met klanten die slechts 10% van hun betaling terugkrijgen bij annulering. Dit heeft geleid tot teleurstelling en frustratie bij klanten die ervoor kiezen om niet opnieuw met Trafalgar te reizen. (calculation based on total reviews)