Trafalgar

89 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Trafalgar komt uit 89 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Trafalgar gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (82)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Trafalgar heeft enkele voordelen, zoals het gemakkelijk boeken van een comfortabele en propere bus, evenals een over het algemeen leuk reisprogramma (75%). Echter, er zijn ook nadelen, waaronder misleidende informatie over accommodaties en onaangekondigde reiswijzigingen (50%). Daarnaast zijn er klachten over oncomfortabele omstandigheden en een gebrek aan oplossingen (40%), evenals onduidelijke communicatie en onbehulpzame klantenservice (25%). Dit alles maakt het misschien niet de beste keuze voor ervaren reizigers die gedetailleerde informatie en transparantie verwachten.

“Niet-aangekondigde wijzigingen in reisplan, verwijderde activiteiten, vermoeiend schema”

“Ingewikkeld boekingsproces”

“Geen verontschuldigingen of reactie op klachten”

“Mislidende informatie over accommodatie en stopplaatsen”

“Over het algemeen was de rondleiding best leuk”

“slechte gidsen, vuile bussen, gevaarlijke rit, saai programma, weinig extra's, teleurstellende locaties, gebrek aan inspiratie”

“Comfortabele en propere bus”

“Niet voor doorgewinterde reizigers, of mensen die details nodig hebben.”

“Ongemakkelijk communicatieproces”

“Focus op optionele ervaringen boven belangrijke plaatsen”

👍 6   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sandra - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Goede hotels, geweldige bezienswaardigheden, uitstekende tourgids
  • Niet-aangekondigde wijzigingen in reisplan, verwijderde activiteiten, vermoeiend schema

Lynn Brown - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Gebrek aan klantenondersteuning
  • Dure aanvullende services
  • Ingewikkeld boekingsproces

Maryann Gama - 7 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht gesproken gidsen en veiligheidsproblemen
  • Vieze bussen en saai reisprogramma
  • Gebrek aan extra's en ongeïnspireerde gidsen
  • Geen verontschuldigingen of reactie op klachten

julie - 29 februari 2024

  • Mislidende informatie over accommodatie en stopplaatsen
  • Oncomfortabele bus en slechte accommodatie
  • Verschillende mensen werden ziek aan boord
  • Gebrek aan hulp voor ouderen bij in- en uitstappen

Dionisia Stanley - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Over het algemeen was de rondleiding best leuk
  • Ruimte voor verbetering in de hotelfaciliteiten
  • Compleet reisplan met interessante attracties
  • Gemiddelde hotels vanwege een strak budget
  • Schone en comfortabele transportbussen

M. Hendrickx - 12 februari 2024

  • slechte gidsen, vuile bussen, gevaarlijke rit, saai programma, weinig extra's, teleurstellende locaties, gebrek aan inspiratie

Yasmine Léonard - 5 december 2023

  • Reis overtrof verwachtingen
  • Geweldige gids en comfortabele hotels
  • Lekker eten, onvergetelijk diner in Toscane
  • Comfortabele en propere bus

customer - 31 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Niet voor doorgewinterde reizigers, of mensen die details nodig hebben.
  • Geen specifieke reisdetails verstrekt, breng de helft van de tour door in een volle bus.
  • Gebrek aan COVID-veiligheidsmaatregelen.
  • Goede hotels, slechte maaltijden en ochtendstadsrondleidingen.
  • Annulering van gewenste tour en verspilde tijd.
  • Beperkte tijd voor persoonlijke activiteiten.
  • Gedeeltelijke bagage-ondersteuning verleend.
  • Inconsistent beleid voor luchthaventransfers.
  • Negatieve algehele ervaring.

Bill George - 17 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Positieve Tourervaring
  • Positieve Tourgids en Buschauffeur
  • Ontbrekende Autoservice
  • Weigering om taxikosten terug te betalen
  • Niet behulpzame gastenrelatieafdeling
  • Ongemakkelijk communicatieproces
  • Onbevredigende oplossing

ASMITA MENON - 16 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Slecht beheer van maaltijden, Niet tegemoetkomend aan dieetvoorkeuren
  • Beperkte voedselopties voor optioneel diner
  • Focus op optionele ervaringen boven belangrijke plaatsen

Paul Thomas - 14 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Onbevredigend restitutiebeleid
  • Misleidende communicatie van vertegenwoordigers
  • Niet-transparant boekingsproces
  • Onbetrouwbare informatie over stortingsrestituties
  • Negatieve ervaring met het bedrijf

Dawn Peters - 10 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Geweldige reisgids
  • Geweldige ervaring
  • Beste tijd van mijn leven
  • Plan nog een reis met hen

Consumer - 30 september 2022Trustpilot 🔗

  • Kamers lijken op slaapzalen / hostelkamers met doorgezakte matrassen en geen luchtkoeling

Joan Gill - 8 september 2022Trustpilot 🔗

  • Heel twijfelachtig om opnieuw met Trafalgar te reizen
  • Overnachtingsstops in hotels ver van stadscentra
  • Hotels in buitenwijken zonder voorzieningen of uitzichten
  • Gebrek aan tijd om centrale gebieden van steden te verkennen

customer - 25 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert op e-mails
  • Snelle inzet voor versneld terugbetalingsproces
  • Onvoldoende communicatie over annulering
  • Onjuiste informatie op website over reisstatus