TUI reizen

33 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor TUI reizen komt uit 33 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TUI reizen gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van TUI reizen wordt over het algemeen als negatief beoordeeld. Veel klachten over hoge annuleringskosten, beperkte wijzigingsmogelijkheden en slechte klantenservice. Klanten ervaren onduidelijkheid en gebrek aan informatie, en voelen zich niet goed geholpen bij problemen. Ook zijn er klachten over het niet serieus nemen van klachten en gebrek aan compensatie bij geannuleerde vakanties. Echter zijn er ook positieve reviews waarin wordt vermeld dat de vlucht vlekkeloos verliep en er warme herinneringen zijn aan het reisbureau. Over het algemeen lijkt de communicatie van TUI reizen te verbeteren. (27%)

“vertraging bij vertrektijden”

“Goede airconditioning op één van de kamers werkte niet”

“Geen hulp gekregen na herhaalde meldingen bij receptie”

“Klantendienst nam klachten niet serieus”

“Slechts kleine compensatie aangeboden voor slapeloze nachten”

“teleurstellend en ondermaats”

“werknemers nergens van op de hoogte”

“geen antwoorden op eenvoudige vragen”

“Vlucht veranderd zonder het te zeggen”

“Gevoel van oplichting door brandstoftoeslag tijdens kerstvakantie”

👍 5   👎 42

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Thomas - 6 weken geleden

  • vertraging bij vertrektijden

E. Mathieu - 6 weken geleden

  • Goede airconditioning op één van de kamers werkte niet
  • Geen hulp gekregen na herhaalde meldingen bij receptie
  • Klantendienst nam klachten niet serieus
  • Slechts kleine compensatie aangeboden voor slapeloze nachten

merel - 6 weken geleden

  • teleurstellend en ondermaats
  • niet in orde paspoort voor hond
  • moeilijk om terugbetaling te vragen
  • werknemers nergens van op de hoogte
  • geen antwoorden op eenvoudige vragen
  • slechte service

Urbain - 7 weken geleden

  • Vlucht veranderd zonder het te zeggen
  • Extra tijd doorbrengen op de luchthaven
  • Problemen met huurauto in Spanje

S. Parmentier - 7 weken geleden

  • Gevoel van oplichting door brandstoftoeslag tijdens kerstvakantie
  • Hogere prijzen tijdens schoolvakanties
  • Oneerlijkheid van brandstoftoeslag en schoolvakanties

Lecomte - 3 maanden geleden

  • Gebrek aan medelevendheid
  • Ontbrekende uitleg bij geweigerde hulp
  • Gebrek aan ondersteuning bij gezondheidsprobleem

aaron - 3 maanden geleden

  • Geannuleerde vakantie zonder compensatie
  • Geld al uitgegeven aan geannuleerde vakantie
  • Geen reactie van reisbureau
  • Automatische antwoorden van 'no-reply'-adres

L. Collard - 5 maanden geleden

  • Verkeerde code voor kamer bij aankomst
  • Gebrek aan excuses of tegemoetkoming
  • Verlies van vertrouwen na 20 jaar trouw aan bedrijf

Simon - 6 maanden geleden

  • annulering van vlucht zonder goede reden
  • slechte communicatie en gebrek aan informatie
  • onvoldoende compensatie
  • klant behandeling

Verlinden - 6 maanden geleden

  • Ingewikkelde en uitgebreide kleine lettertjes
  • Geen geld terug ondanks All Risk verzekering
  • Geen alternatief geboden om reis op ander moment te boeken

milan - 6 maanden geleden

  • we waren al ons geld kwijt vanwege die verzekering
  • ze wilden ons niet helpen
  • die annuleringsverzekering was echt belachelijk

laura - 7 maanden geleden

  • Mislukte boeking
  • Naam verkeerd toegevoegd aan boeking
  • Reis opnieuw boeken voor €500 meer
  • Bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid
  • Klantendienst bestaat uit onervaren medewerkers
  • Lukraak reageren zonder kennis van probleem
  • Anderen weten wat er gaande is maar nemen geen beslissingen
  • Echte nachtmerrie

Dirk Muylaert - 3 jaren geleden

  • NOOIT MEER met TUI !!!!cancellen zelf de vluchten en je moet maanden wachten op de terugbetaling van uw centen
  • lang wachten aan de lijn en verbreken dan de lijn
  • Slechte service TUI hou er aub mee op

Kristof Deneire - 3 jaren geleden

  • Service na Corona
  • Geen lokale mensen
  • Uitstappen boeken wordt rompslomp, geen tips over wat leuk is met kinderen
  • Laat opgepikt voor vlucht, super lange rij aan de TUI balie voor inchecken, de laatsten konden zelfs hun bagage niet meer inchecken

Bram V - 4 jaren geleden

  • annulering zonder verwittiging en onduidelijkheid over terugbetaling
  • dure telefoonlijn voor klantenservice

jurgen q - 4 jaren geleden

  • onduidelijke website voor bijboeking moviepark
  • achteraf bijboeken moviepark onmogelijk en geen annulatie en herboeking mogelijk
  • klantenservice onbereikbaar via reserveringsnummer
  • telefonische klacht alleen via Nederland en niet via België

Leen - 5 jaren geleden

  • Boeking lukte niet, site had problemen, klantonvriendelijk
  • Korting kon niet verrekend worden, onbereikbaar via mail en chat
  • Extra kosten voor telefonisch contact, korting niet gekregen
  • Contactlijn onduidelijk en duur

Lucienne Vanhout - 5 jaren geleden

  • De terugreis was een ramp.
  • Zaten 5 uur lang op de luchthaven.
  • Geen eten aan boord.
  • Om 16u opgestegen naar EINDHOVEN i.p.v naar Brussel.
  • Met de bus naar Brussel.
  • Uiteindelijk om 2u 's nachts thuis met taxi.

adam langenberg - 5 jaren geleden

  • Verhoogde prijs tijdens het invullen van gegevens
  • Sessie stopgezet bij langzaam invullen formulier
  • Klantenservice stuurt je weg

Dannion - 5 jaren geleden

  • Goede service van Easyjet bij geannuleerde vlucht
  • Onbehulpzame klantenservice van TUI
  • Moeilijkheden om geld terug te krijgen voor hotel bij pakketreis
  • Geen vervangende vlucht kunnen regelen bij Easyjet
  • Geen vooruitgang ondanks vele telefoontjes en mailtjes

Loddewijkx Greet - 7 jaren geleden

  • Vlucht verliep vlekkeloos en aangenaam
  • Hotel viel vreselijk tegen
  • Laconiek antwoord van TUI-hostess
  • Hooghartig antwoord van TUI
  • Geen financiële tegemoetkoming gekregen
  • Teleurgesteld over reactie van TUI
  • Behoeden voor ontgoocheling
  • Eerlijker en beleefder antwoord verwacht

Familie Veldt - 8 jaren geleden

  • Super fijne vakantie
  • Barkie kidsclub is echt leuk voor de kinderen
  • Onze volgende vakantie gaat zeker weer naar een Barkie Kidsclub vakantie

Lenny - 9 jaren geleden

  • veel regels bij wijzigen tickets, hoge annuleringskosten, geen restitutie, verplicht nieuwe ticket kopen, beperkte wijzigingsmogelijkheden
  • oplichterij bij aanschaffen nieuwe ticket, risico op fouten bij wijzigen
  • beslissing alleen nog met TRANSAVIA te vliegen

Van der Weide - 9 jaren geleden

  • Fijne reisorganisatie
  • Beste service
  • Warme herinneringen aan reisbureautje

Herma & Gert - 9 jaren geleden

  • Geen problemen