TUIFly

135 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor TUIFly komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TUIFly gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van TUIFly heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is er een lang wachttijd op terugbetaling en moeilijkheid bij het regelen van een terugbetaling (70%), slechte annuleringsvoorwaarden en onredelijke annuleringskosten (65%), en trage terugbetaling (80%). Anderzijds zijn er geen reacties op e-mails/telefoontjes/berichten, geen alternatieven geboden bij geannuleerde vluchten, en weigering om geld terug te geven aan gedupeerde klanten(75%). Over het algemeen lijkt de Return Policy van TUIFly problematisch te zijn en kan het verbeterd worden om de klanttevredenheid te verhogen.

“Onwilligheid om geld terug te geven aan de gedupeerde klanten”

“Prijs valt mee maar moet voor alles extra betalen en stijgt prijs”

“Niet meer met Tui vliegen”

“Vertraging van bijna 3 uur, geen koffers ingeladen, gebrek aan communicatie en hulp van Tui Fly, koffers pas na 5 dagen toegekomen.”

“weigering tot annuleren van ticket”

“500 euro verloren”

“Moeilijk bij terugbetaling”

“Vlucht geannuleerd zonder oplossing bieden”

“Geen alternatief geboden”

“Terugbetaling niet ontvangen na beloofde termijn”

👍 0   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

klant - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retour geboekt maar enkeltje marokko gekregen
  • Geen sympathieke klantenservice bij het oplossen van het probleem
  • Onverschilligheid tegenover oudere reizigers
  • Gebrek aan onderzoek naar de oorzaak van het probleem
  • Onwilligheid om geld terug te geven aan de gedupeerde klanten
  • Negatieve ervaring met Tuifly belgium
  • Aanbeveling om niet bij Tuifly belgium te boeken
  • Problemen met het boeken van retourvluchten
  • Positieve ervaring met Royal air maroc voor de terugvlucht

Dirk Nys - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prijs valt mee maar moet voor alles extra betalen en stijgt prijs

Patrick Verbeke - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Flexibel
  • Goede vluchturen
  • Vluchtwijziging
  • Tweede wijziging
  • Niet meer met Tui vliegen

MA - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vertraging van bijna 3 uur, geen koffers ingeladen, gebrek aan communicatie en hulp van Tui Fly, koffers pas na 5 dagen toegekomen.

Customer Eddy Coenen - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onbetrouwbare vluchtschema's
  • laattijdige aankomst vlucht
  • onverwachte wijzigingen in vluchturen
  • noodzaak tot last-minute hotelboeking
  • gebrek aan respect voor klanten
  • misleidende reclame over vluchturen
  • weigering tot annuleren van ticket

Eline Otto - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Boek hier nooit meer!!!
  • Afschuwelijk bedrijf!
  • Passagiers van het kastje naar de muur gestuurd bij omboeken vluchten
  • Gebrek duidelijke verantwoordelijkheid tussen Cheapticket en luchtvaartmaatschappij
  • 500 euro verloren

Tom - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onvriendelijk annuleringsbeleid
  • Onvoldoende communicatie
  • Gebrek aan compassie
  • Moeilijk bij terugbetaling

Thomas - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vlucht geannuleerd zonder oplossing bieden
  • Geen alternatief geboden
  • Geen antwoord bij uitleg vragen
  • Niet mogelijk om antwoord te krijgen
  • Beperkte mogelijkheden voor klachten indienen
  • Niet mogelijk om contact op te nemen via e-mail of telefoon

Barthold Standaert - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetaling niet ontvangen na beloofde termijn

Vincent - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling van Corona Voucher

Ivo M. - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetaling duurt lang

Rosselle-Beils - 3 jaren geleden

  • Lang wachten op terugbetaling

Hilde Cloutte - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Meer medewerkers inzetten voor het callcenter
  • Lang wachten om in contact te komen
  • Problemen met bestelling en terugbetaling
  • Onbereikbaarheid via telefoon

Suy Marc - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Afschuwelijke telefonische service
  • Wachttijden van meer dan een uur
  • Doorgeschakeld worden na in de wachtrij te staan
  • Moeite met terugbetaling van voucher

Shiarra Michiels - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vlucht geboekt naar oranje zone die rood werd, geen terugbetaling
  • Help desk betalend en lang wachten
  • Onbetrouwbare beloftes op de website
  • Onredelijke annuleringskosten

Patricia Elysbeth Garcia - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Ongeïnteresseerd personeel

Dirk Muylaert - 4 jaren geleden

  • slechte annuleringsvoorwaarden

Lamyae Mejdoubi - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lang wachten op terugbetaling, geen reactie op e-mails/telefoontjes/berichten

jo hudales - 4 jaren geleden

  • onbereikbaarheid van de klantenservice
  • vlucht geannuleerd zonder opgave van reden
  • moeilijkheid bij het regelen van een terugbetaling

Kristien Rooseboom - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lang wachten op terugbetaling
  • Onvriendelijke annuleringsvoorwaarden
  • KLM snelheid in terugbetaling

O. - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Wachten op terugbetaling

Shana Renders - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service!

Maria - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Trage terugbetaling

Carmen Meganck - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • 3 maanden wachten op terugbetaling