TUIFly

135 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor TUIFly komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TUIFly gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het bestellen van een vlucht bij TUIFly is makkelijk en boeken gaat vlot, inclusief stoelkeuze (80%). Helaas zijn er technische problemen tijdens het betalingsproces en is er beperkte mogelijkheid tot feedback op de website (20%). Daarnaast zijn er klachten over onprofessioneel personeel, slechte kwaliteit eten en oud interieur van vliegtuigen, en gebrek aan informatie van TUI gidsen over bestemmingen. Er zijn ook klachten over onbetrouwbare beloftes op de website en het onvermogen om online klachten in te dienen (10%).

“Beperkte mogelijkheid om feedback te geven via de website”

“Bestellen was makkelijk”

“Boeken gaat soepel, stoelkeuze mogelijk”

“Boeken verliep vlot en online inchecken was handig”

“Technische problemen tijdens het betalingsproces”

“Nooit meer boeken”

“Prijs valt mee maar moet voor alles extra betalen en stijgt prijs”

“Niet meer met Tui vliegen”

“Gebrek aan inspanning van Belgische instanties om EU-resolutie te handhaven”

“online klachtenformulier werkt niet correct”

👍 5   👎 35

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kurt - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gebrek aan service en communicatie bij vluchtwijzigingen
  • Onduidelijke en ontoereikende klantenservice bij klachten
  • Hoge kosten voor annulering en gebrek aan flexibiliteit
  • Lange en ongemakkelijke reis door wijzigingen in het vluchtschema
  • Beperkte mogelijkheid om feedback te geven via de website

Lucas - 6 maanden geleden

  • Bestellen was makkelijk
  • Klantendienst was behulpzaam
  • Prijs van de tickets was oké
  • Tickets werden snel bezorgd via e-mail

Raphael V - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Boeken gaat soepel, stoelkeuze mogelijk
  • Nooit problemen gehad
  • Verzekeringen zijn erg duur
  • Ik raad aan om het bij je eigen verzekeraar af te sluiten

clément - 9 maanden geleden

  • Ticketprijzen vielen goed mee
  • Boeken verliep vlot en online inchecken was handig
  • Service aan boord was goed, maar personeel was gehaast
  • Vlucht was op tijd en vliegtuig was proper en comfortabel

Sahlizo Van dijk - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan geen extra bagage online boeken
  • Technische problemen tijdens het betalingsproces
  • Slechte klantenservice in Nederland
  • Geen reactie op e-mails naar Belgische klantenservice
  • Altijd meer dan een uur vertraging

Hubert Bertels - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Altijd vertraging
  • Rolstoelen in een overvol vliegtuig
  • Geen communicatie
  • Organisatie van Tui is erg slecht
  • Nooit meer boeken

Dirk Nys - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prijs valt mee maar moet voor alles extra betalen en stijgt prijs

Patrick Verbeke - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Flexibel
  • Goede vluchturen
  • Vluchtwijziging
  • Tweede wijziging
  • Niet meer met Tui vliegen

marise - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vluchtvervroeging van TUIfly niet volgens EU-reglementering
  • Wijzigingskosten bij vluchtvervroeging
  • Klantonvriendelijkheid van Tuifly
  • Gebrek aan inspanning van Belgische instanties om EU-resolutie te handhaven

Katty Hubert - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • opgelicht
  • klantendienst gaf geen hulp of begrip
  • prijsverschil niet terugbetaald
  • online klachtenformulier werkt niet correct

van hamme patrick - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • schandalig slechte ervaring

Wim Smeets - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Je kunt geen Fly Deluxe boeken voor losse vluchten
  • Extra luxe toevoegen is alleen mogelijk voor pakketreizen
  • Misleidende informatie op de website
  • Geen lange afstandsvluchten meer met Tui België

Seba Kerckhof - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niets werkt op hun website

Lisa Vandenbossche - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hele slechte ervaring met Tui fly.
  • Wij worden al maanden aan het lijntje gehouden en krijgen geen reactie meer.
  • Er zijn zoveel klachten tegen tui fly, dat ze niet correct handelen.
  • Aan telefoon zijn ze ook onprofessioneel.
  • Hun computer systeem ligt plat.

Stein Meert - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Nul communicatie bij vertraging, wrak van een vliegtuig

Thomas - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vlucht geannuleerd zonder oplossing bieden
  • Geen alternatief geboden
  • Geen antwoord bij uitleg vragen
  • Niet mogelijk om antwoord te krijgen
  • Beperkte mogelijkheden voor klachten indienen
  • Niet mogelijk om contact op te nemen via e-mail of telefoon

Janneke - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Prima heen- en terugvlucht
  • Goede berichtgeving over de vluchten, makkelijke check-in via de app
  • Vertraging door verlate bagage inlading heenvlucht
  • Vriendelijke cabincrew en rustige medepassagiers
  • Beperkte beenruimte in toestellen
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Medepassagiers laten troep achter in voorste rijen van Comfort en Deluxe klasse

Christian - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vriendelijkheid van bemanning
  • Fly de Luxe niet beschikbaar voor iedereen
  • Onjuiste informatie op website

Marina van. Brempt - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • GEEN SERVICE!!!
  • Waar kan je de klantendienst van Tui vinden???
  • De app is de toekomst?maar dan mogen ze wel wat informeren aan de reizigers. We zijn vertrokken zonder informatie, niet voor, tijdens de vakantie en ook niet bij terugkeer.
  • Vorige reis 5 uur vertraging, geen vergoeding gekregen?? Jammer genoeg is er in België geen keuze meer aan luchtvaartmaatschappijen.
  • Ben heel erg teleurgesteld in de Tui service!!

Portael Michael - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onprofessioneel personeel, slecht eten, oud interieur, losse wc-pot, paardendeken in plaats van dekbed, airco werkt niet, TUI-gids weet niets van de Costa del Sol
  • Valse uitleg van TUI, slechtste hotel in Spanje
  • Sunweb is een eersteklas maatschappij

Aileen - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • GEEN sterren zou ik geven
  • Ik heb in augustus 21 voor geboekt voor ALUA MIAMI IBIZA
  • Wegens operationele redenen (airco problemen) werd het 2 dagen voor mijn reis geannuleerd
  • Ik zou mijn geld terug krijgen daar het van hen uit ging
  • We zijn nu december 2021
  • En nog niets ontvangen
  • Buiten een mail van het komt goed, hoor je niets van die mensen
  • Een schande mensen zo foppen

Sam Son - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lang wachten aan de lijn
  • Geen bagage bijboeken via de site
  • Lang moeten wachten zonder resultaat
  • Onbehulpzaam bij oude reserveringen
  • Klantonvriendelijkheid

dirk - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Werken niet
  • Kan boeking niet bekijken
  • Reservering niet toevoegen
  • E-tickets niet in my-zone
  • Onmogelijk online inchecken

Richard Mestdagh - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Reis geannuleerd ondanks betaling
  • Moeilijk om contact op te nemen
  • Onprofessionele app

Isabelle Sanders - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Gezondheidsverklaring online invullen onnodig
  • Onnodige stress door gebrek aan informatie
  • Verwarring bij online invullen gezondheidsverklaring

Ine Guisson - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onbereikbare klantenservice

Shiarra Michiels - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vlucht geboekt naar oranje zone die rood werd, geen terugbetaling
  • Help desk betalend en lang wachten
  • Onbetrouwbare beloftes op de website
  • Onredelijke annuleringskosten

El B - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Armzielige service en klantonvriendelijke filosofie
  • App crasht constant
  • Veel alternatieven beschikbaar

Nicole Claes - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Handbagage moet gratis in transportruimte, niet in cabine
  • Medicatie werd niet toegestaan in cabine ondanks regels
  • Klachten niet kunnen delen via de website
  • Onvriendelijkheid bij bagageafhandeling

josr. - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • niet-bestaande klantenservice
  • geen vermelding van e-mailadres of telefoonnummer op de site
  • betaald telefoonnummer en lange wachttijden
  • doorgestuurd naar 070-nummer via e-mail

Mirza Robben - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Stoelen verplaatst zonder overleg

Peter Berkvens - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • lange wachttijden en hoge inbelkosten
  • onmogelijkheid om vlucht te wijzigen via website
  • slechte klantenservice en gebrek aan bereikbaarheid
  • onvriendelijk personeel en slechte service