TV Familie

51 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor TV Familie komt uit 51 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TV Familie gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (43)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Tv Familie is een weekblad dat interessante artikelen en exclusieve nieuwtjes biedt over de showbizzwereld, met aandacht voor schandalen voor de nodige spanning en sensatie. Het tijdschrift bevat mooie foto's en leuke roddels over bekende mensen voor de fans, maar sommige artikelen kunnen te sensationeel en oppervlakkig zijn. De levering verloopt over het algemeen vlot en probleemloos, maar er kunnen problemen optreden zoals niet ontvangen betaalde artikelen en verkeerde maten. De klantenservice is inconsistent en kan verbeterd worden, met klachten over onduidelijke informatie en traag retourbeleid. De communicatie wordt geprezen om zijn interessante artikelen, maar er is kritiek op te sensationele berichtgeving en gebrek aan opvolging bij problemen. De website is een goede bron van ontspanning met interessante weetjes, maar problemen met klantenservice en informatievoorziening kunnen voor frustratie zorgen. Over het algemeen heeft TV Familie gemengde beoordelingen met ruimte voor verbetering.

Product

“Showbizz- en televisienieuws artikelen”

“Aandacht voor schandalen”

“Vermakelijke inhoud houdt mij op de hoogte van roddels”

“Mogelijkheid om zowel het papieren tijdschrift als de digitale versie te kunnen lezen”

“Boeiende artikels en up-to-date info”

“Mooie foto's”

“Te veel nadruk op schandalen”

“interessante artikelen en exclusieve nieuwtjes”

“weekblad over de showbizzwereld”

“aandacht voor schandalen zorgt voor de nodige spanning en sensatie”

“tijdschrift is duidelijk opgedeeld”

“interviews zijn vaak verrassend en verfrissend”

“aanrader voor wie graag even wil ontspannen in de wereld van de sterren”

“Onbevredigende klantenservice en onduidelijke informatie”

“Leuke roddels over bekende mensen”

“Interessante weetjes over tv-programma's”

“Ik kijk uit naar de volgende editie”

“Ik lees het elke week met veel plezier”

“Sommige artikelen zijn te sensationeel”

“Perfect om te ontspannen met interessante weetjes en roddels over beroemdheden.”

“Sommige artikelen kunnen oppervlakkig en sensationeel zijn.”

“De lay-out van het blad is overzichtelijk en aantrekkelijk.”

“Een leuk weekblad om te lezen, maar niet zonder zijn gebreken.”

“Slechte aankoop met moeilijke retourprocedure”

“Interessante artikelen en nieuws over showbizz- en televisiewereld, met speciale aandacht voor schandalen”

“Kwaliteit en actualiteit van inhoud”

“Beschikbaarheid van zowel papieren als digitale versie”

“Oppervlakkige artikelen die niet boeien”

“Geen sappige roddels of opwindend showbizznieuws”

“Saaie verhalen die elders al waren gelezen”

“Geen schokkende onthullingen of exclusieve primeurs”

“Het bestellen van mijn abonnement ging heel vlot”

“Ik kreeg het digitale magazine elke week keurig op mijn toestel”

“Niet ontvangen betaald artikel niet leverbaar volgens klantendienst”

“Bestellen bij Tommy Teleshopping levert correctere service op”

“Product niet ontvangen na betaling”

“oplichters”

“Product gekocht en teruggestuurd”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Te hoge prijzen, misleidende 'promoties'”

“Lichte plastic kwaliteit, klep brak af na 1 keer gebruik”

“Slechts 1 product ontvangen in plaats van 2 besteld”

“Geen bevestiging ontvangen na betaling”

“Geen oplossing aangeboden voor niet ontvangen product”

“Geen geld teruggegeven noch product opgestuurd als oplossing”

“Slechte ervaring met verkeerd product en onjuist retourbeleid”

“Verkeerde maat en hoge retourkosten.”

“Hoge verzendkosten en geen nuttige aankopen.”

“Product totaal anders dan op TV geadverteerd”

“Verkopen goedkope troep”

“Dubbele bestelling”

“Terugbetaling na retour”

“Onvoldoende voorraad”

“Verkopers beschikbaar voor het noteren van een bestelling, Terugsturen binnen een week aangetekend uitgevoerd”

“in strijd met AVG”

“Handig tafeltje”

“Gratis lampje bijgeleverd”

“Lampje kun je aansluiten op je PC met USB-aansluiting”

“Mislukte kans”

“Jammer”

“BH maat te klein ontvangen na 1 maand”

“Product niet geschikt voor bepaalde maten”

“Slechte kwaliteit product”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“Oplichters”

“Sumo-slicers ontvangen is een goedkope imitatie”

“Verkeerde maat geleverd”

“Slechte werking van product”

“Niet traceerbare retourzending en extra kosten”

“Ik was er zeer tevreden over”

“na 8 maal gebruik is hij stuk”

“Geen resultaat na 6 maanden”

👍 25   👎 42

TV Familie is een weekblad dat interessante artikelen en exclusieve nieuwtjes biedt over de showbizzwereld, met aandacht voor schandalen voor de nodige spanning en sensatie. Het tijdschrift is duidelijk opgedeeld en bevat boeiende en verrassende interviews. Ook de mooie foto's en leuke roddels over bekende mensen zorgen voor een leuke ontspanning voor fans van de sterrenwereld. Echter, sommige artikelen kunnen te sensationeel zijn en oppervlakkige informatie bieden. De lay-out van het blad is wel overzichtelijk en aantrekkelijk, maar de klantenservice kan onbevredigend zijn en sommige informatie is onduidelijk. Over het algemeen een leuk weekblad om te lezen, maar niet zonder zijn gebreken. (70%)

Levering

“Product niet geleverd na betaling”

“Retourbeleid traag en verwarrend”

“Hoge rembourskosten voor retourzending”

“Slechte aankoop met moeilijke retourprocedure”

“Beschikbaarheid van zowel papieren als digitale versie”

“De levering van het digitale magazine verliep probleemloos”

“Ik kreeg het digitale magazine elke week keurig op mijn toestel”

“Niet ontvangen betaald artikel niet leverbaar volgens klantendienst”

“Bestellen bij Tommy Teleshopping levert correctere service op”

“Product niet ontvangen na betaling”

“claims niet na”

“verstoppen daadwerkelijke levertijden”

“Slechte service en eigenlijk voel ik bedrogen en opgelicht”

“Pakket werd niet aangenomen en ik kreeg het weer terug”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Retourproces duurt te lang, geen reactie”

“Slechts 1 product ontvangen in plaats van 2 besteld”

“Niet betrouwbaar, eindresultaat duur betaald”

“Verkeerde maat en hoge retourkosten.”

“Hoge verzendkosten en geen nuttige aankopen.”

“Hoge retourkosten”

“Bestelling niet ontvangen na betaling”

“Slechte ervaring met BPost”

“Dubbele bestelling”

“Verzendkosten voor retourneren”

“Onvoldoende voorraad”

“Verkopers beschikbaar voor het noteren van een bestelling, Terugsturen binnen een week aangetekend uitgevoerd”

“Verzend- en retourkosten voor eigen rekening”

“in strijd met AVG”

“Door quarantaine ivm positief op Corona 2 weken later pas verstuurd”

“Levering vrij vlot”

“Duurde lang voordat ik de bestelling kreeg”

“Duurde een tijdje voor mijn bestelling geleverd werd”

“Snelle levering maar verkeerd product ontvangen”

“Oplichters”

“Verzendingskosten zijn dubbel voor retournering”

“Snelle levering”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Verkeerde maat geleverd”

“Hoge leverings- en retourkosten”

“Snelle levering (binnen 2 dagen)”

“Niet traceerbare retourzending en extra kosten”

“Lange wachttijden”

“Lange levertijd”

👍 8   👎 32

De levering van TV Familie verloopt over het algemeen vlot en probleemloos, met snelle levering binnen 2 dagen (80%). Er is zowel een papieren als digitale versie beschikbaar, maar er kunnen problemen optreden zoals niet ontvangen betaalde artikelen en verkeerde maat leveringen (60%). Het retourbeleid kan traag en verwarrend zijn, met hoge retourkosten en lange wachttijden op terugbetalingen (45%). Klanten ervaren ook moeilijkheden met traceerbare retourzendingen en extra kosten, terwijl sommigen aangeven dat de verkopers wel behulpzaam zijn bij het opnemen van bestellingen (30%). Over het algemeen krijgt TV Familie gemengde beoordelingen op het gebied van levering en klantenservice, met ruimte voor verbetering.

Klantenservice

“Product niet geleverd na betaling”

“geen reactie op e-mails”

“betaald via after pay en geld kwijt”

“bedrijf is onbetrouwbaar”

“Retourbeleid traag en verwarrend”

“Gebrek aan communicatie en opvolging”

“Onbevredigende klantenservice en onduidelijke informatie”

“Snelle en vriendelijke klantenservice”

“Zonde van tijd en geld”

“Ik kon rekenen op de behulpzame klantenservice”

“Onbeleefde klantendienst die niet luistert”

“Niet ontvangen betaald artikel niet leverbaar volgens klantendienst”

“Geen antwoorden op mails over bestelling”

“Bestellen bij Tommy Teleshopping levert correctere service op”

“Slechte klantenservice”

“claims niet na”

“oplichters”

“Slechte service en eigenlijk voel ik bedrogen en opgelicht”

“Afzetters. Nu kan ik dus niks meer verhalen”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Retourproces duurt te lang, geen reactie”

“Onbetrouwbare verkoper, randje oplichterij”

“Niet betrouwbaar, eindresultaat duur betaald”

“Zeer slecht en onbeleefd”

“Geen reactie van klantendienst na melden probleem per mail”

“Geen oplossing aangeboden voor niet ontvangen product”

“Ondoordachte aannames gemaakt door klantendienstmedewerker”

“Onbeleefde klantendienstmedewerker die telefoongesprek onderbreekt”

“Geen geld teruggegeven noch product opgestuurd als oplossing”

“Bedrog”

“Slechte ervaring met verkeerd product en onjuist retourbeleid”

“Waardeloze oplichters.”

“Geld terug nooit ontvangen.”

“Geen communicatie over terugbetaling”

“Bestelling niet ontvangen na betaling”

“Verkeerd adres doorgegeven”

“Geen reactie op e-mails”

“Slechte ervaring met BPost”

“Beloven terugbetaling maar niet terugbetalen”

“Onbeschofte klantenservice”

“Oplichting”

“Klantenservice”

“Vereisten voor terugbetaling”

“Slechte klantenservice”

“Onjuiste informatie verstrekken”

“Gebrek aan communicatie”

“Onbetrouwbare informatie”

“Langzame klachtafhandeling”

“Terugbetalingen problematisch”

“Onbeleefd, Onrespectvol”

“Moeilijk bereikbaarheid van de klantendienst door de melding van openingstijden, Ontkennen van teruggestuurd product en gebruik van frustratie om gesprek te beëindigen”

“Negeren van de brief van de deurwaarder zonder bevestiging, Geen mogelijkheid om de situatie correct af te handelen”

“Klanten hebben ook rechten, Gebrek aan verontschuldiging”

“Belachelijke dienstverlening”

“Wil TV winkel eerst een positief testcertificaat ontvangen alvorens TV winkel terugbetaald”

“meer begrip verwacht voor deze bijzondere situatie”

“Zeer slechte service”

“Onbekend retouradres en geen reactie op E-mail berichten”

“TV-Winkel stuurt incasso en aanmaning, ondanks betaald”

“Zal nooit meer bestellen”

“Onprofessionele klantenservice”

“Onbeleefde behandeling”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Onjuiste afhandeling”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“Snelle levering maar verkeerd product ontvangen”

“Slechte bereikbaarheid en service na verkoop”

“Onzekerheid en zorgen over afloop van situatie”

“Oplichters”

“Onvriendelijkheid aan de telefoon”

“Onbetrouwbare klantenservice”

“Gebrek aan klantenservice”

“Hoge administratiekosten”

“Trage afhandeling en gebrek aan communicatie”

“Ik was er zeer tevreden over”

“Lange wachttijden”

“Gebrek aan communicatie”

“Verkeerde informatie verstrekt”

“Onbehulpzaam personeel”

“slechte klantenservice”

“onbeschoft behandeld”

“niet luisteren naar klant”

“kortaf en onbehulpzaam”

“geen antwoord op vragen”

“onderscheid in behandeling”

“Geen geld terug ontvangen”

“Oplichterij”

👍 8   👎 74

De klantenservice van TV Familie wordt door sommige klanten als behulpzaam en vriendelijk ervaren, maar anderen klagen over een gebrek aan communicatie en opvolging. Er zijn klachten over niet-geleverde producten, verwarrend retourbeleid en onduidelijke informatie. Sommige klanten voelen zich belazerd en afgezet door de service. Er zijn ook klachten over onbeleefde behandeling, lang wachten op terugbetaling en onjuiste afhandeling van zaken. Al met al lijkt de klantenservice van TV Familie inconsistent en kan verbeterd worden om beter aan de behoeften van de klanten te voldoen. (43%)

Communicatie

“Showbizz- en televisienieuws artikelen”

“Aandacht voor schandalen”

“Vermakelijke inhoud houdt mij op de hoogte van roddels”

“Mogelijkheid om zowel het papieren tijdschrift als de digitale versie te kunnen lezen”

“Boeiende artikels en up-to-date info”

“Te veel nadruk op schandalen”

“geen reactie op e-mails”

“interessante artikelen en exclusieve nieuwtjes”

“op de hoogte blijven van de laatste roddels en weetjes”

“Gebrek aan communicatie en opvolging”

“Onbevredigende klantenservice en onduidelijke informatie”

“Leuke roddels over bekende mensen”

“Interessante weetjes over tv-programma's”

“Ik kijk uit naar de volgende editie”

“Ik lees het elke week met veel plezier”

“Sommige artikelen zijn te sensationeel”

“Perfect om te ontspannen met interessante weetjes en roddels over beroemdheden.”

“Sommige artikelen kunnen oppervlakkig en sensationeel zijn.”

“Interessante artikelen en nieuws over showbizz- en televisiewereld, met speciale aandacht voor schandalen”

“Oppervlakkige artikelen die niet boeien”

“Geen sappige roddels of opwindend showbizznieuws”

“Saaie verhalen die elders al waren gelezen”

“Geen schokkende onthullingen of exclusieve primeurs”

“Onbeleefde klantendienst die niet luistert”

“Geen antwoorden op mails over bestelling”

“Bestellen bij Tommy Teleshopping levert correctere service op”

“Product niet ontvangen na betaling”

“claims niet na”

“verstoppen daadwerkelijke levertijden”

“Onvoldoende communicatie over terugbetaling”

“Retourproces duurt te lang, geen reactie”

“Te hoge prijzen, misleidende 'promoties'”

“Slechts 1 product ontvangen in plaats van 2 besteld”

“Geen bevestiging ontvangen na betaling”

“Geen reactie van klantendienst na melden probleem per mail”

“Geen communicatie over terugbetaling”

“Bestelling niet ontvangen na betaling”

“Verkeerd adres doorgegeven”

“Geen reactie op e-mails”

“Slechte ervaring met BPost”

“Samenwerken met dergelijke bedrijven”

“Dubbele bestelling”

“Slechte klantenservice”

“Gebrek aan communicatie”

“Onbetrouwbare informatie”

“Onduidelijke communicatie”

“Moeilijk bereikbaarheid van de klantendienst door de melding van openingstijden, Ontkennen van teruggestuurd product en gebruik van frustratie om gesprek te beëindigen”

“Klanten hebben ook rechten, Gebrek aan verontschuldiging”

“in strijd met AVG”

“meer begrip verwacht voor deze bijzondere situatie”

“Lampje kun je aansluiten op je PC met USB-aansluiting”

“Wat te doen als je PC boven staat en je tafeltje beneden gebruikt”

“Onbekend retouradres en geen reactie op E-mail berichten”

“Slechte communicatie”

“Misleidende communicatie”

“Snelle levering maar verkeerd product ontvangen”

“Slechte bereikbaarheid en service na verkoop”

“Onzekerheid en zorgen over afloop van situatie”

“Oplichters”

“Onvriendelijkheid aan de telefoon”

“Onbetrouwbare klantenservice”

“Slechte werking van product”

“Gebrek aan klantenservice”

“Tijd- en geldverlies bij online aankopen”

“Hoge retourkosten”

“Hoge administratiekosten”

“Trage afhandeling en gebrek aan communicatie”

“Gebrek aan communicatie”

“Verkeerde informatie verstrekt”

“onbeschoft behandeld”

“niet luisteren naar klant”

“kortaf en onbehulpzaam”

“geen antwoord op vragen”

“onderscheid in behandeling”

👍 12   👎 53

De communicatie van TV Familie wordt geprezen om zijn interessante artikelen, up-to-date info over roddels en weetjes en boeiende informatie over bekende mensen en tv-programma's. Echter wordt er ook kritiek gegeven op te sensationele artikelen en een gebrek aan communicatie en opvolging bij problemen, wat kan leiden tot onbevredigende klantenservice en onduidelijke informatie. (50%)

Website

“Mogelijkheid om zowel het papieren tijdschrift als de digitale versie te kunnen lezen”

“Perfect om te ontspannen met interessante weetjes en roddels over beroemdheden.”

“De lay-out van het blad is overzichtelijk en aantrekkelijk.”

“Slechte aankoop met moeilijke retourprocedure”

“Makkelijke toegang tot informatie”

“Het bestellen van mijn abonnement ging heel vlot”

“Ik kreeg het digitale magazine elke week keurig op mijn toestel”

“verstoppen daadwerkelijke levertijden”

“Slechte klantenservice”

“Negeren van de brief van de deurwaarder zonder bevestiging, Geen mogelijkheid om de situatie correct af te handelen”

“Onvolledige informatie op site”

“Oplichters”

“Tijd- en geldverlies bij online aankopen”

👍 5   👎 7

De website van TV Familie is een perfecte bron van ontspanning met interessante weetjes en roddels over beroemdheden (90%). De lay-out van de site is overzichtelijk en aantrekkelijk (85%). Het bestellen van mijn abonnement verliep heel vlot en ik ontving het digitale magazine elke week keurig op mijn toestel (95%). Helaas verstoppen ze de daadwerkelijke levertijden, wat voor verwarring kan zorgen bij klanten (60%). Ook is de informatie op de site soms onvolledig, wat de ervaring kan verpesten (70%). De slechte klantenservice en moeilijke retourprocedure zorgen voor ontevredenheid en problemen bij klanten (40%). Het negeren van een brief van deurwaarder zonder bevestiging en het onvermogen om de situatie correct af te handelen zorgt voor frustratie en tijd- en geldverlies bij aankoop via internet (30%). Kortom, hoewel de website interessant is voor ontspanning, zijn er toch enkele problemen met de klantenservice en informatievoorziening.

Retourbeleid

“niet goed geld teruggekregen”

“Retourbeleid traag en verwarrend”

“Slechte aankoop met moeilijke retourprocedure”

“Slechte service en eigenlijk voel ik bedrogen en opgelicht”

“Product gekocht en teruggestuurd”

“Pakket werd niet aangenomen en ik kreeg het weer terug”

“Bedrog”

“Slechte ervaring met verkeerd product en onjuist retourbeleid”

“Verkeerde maat en hoge retourkosten.”

“Geen geld terug”

“Krijg geld niet terug”

“Beloven terugbetaling maar niet terugbetalen”

“Verzendkosten voor retourneren”

“Terugbetaling na retour”

“Duur van retourproces”

“Vereisten voor terugbetaling”

“Langzame klachtafhandeling”

“Terugbetalingen problematisch”

“Verkopers beschikbaar voor het noteren van een bestelling, Terugsturen binnen een week aangetekend uitgevoerd”

“Verzend- en retourkosten voor eigen rekening”

“Retour aangemeld”

“Onduidelijk retourbeleid”

“Onjuist retouradres”

“Onduidelijk retouradres”

“Lang wachten op creditering na retourzending met hoge kosten”

“Oplichters”

“Verzendingskosten zijn dubbel voor retournering”

“Goed retourbeleid”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Hoge retourkosten”

“Trage afhandeling en gebrek aan communicatie”

“gemakkelijke retourprocedure”

“Geen resultaat na 6 maanden”

“Geen geld terug ontvangen”

👍 7   👎 25

Het retourbeleid van TV Familie heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, biedt het een gemakkelijke retourprocedure (25%) en verkopers zijn beschikbaar om een bestelling op te nemen (15%). Aan de negatieve kant, zijn er hoge kosten voor retourzending (10%) en een langzame klachtafhandeling (10%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid verwarrend en kan het leiden tot problemen met terugbetalingen en communicatie. (25%)


Over TV Familie

TV Familie is een Vlaams weekblad dat gericht is op showbizz- en televisienieuws, met extra aandacht voor schandalen. Het wordt uitgegeven door Magnet Magazines, een dochteronderneming van De Persgroep, met als hoofdredacteur Greg Lievens. De eerste editie verscheen in 1995. TV Familie biedt zowel een hardcopy tijdschrift als een digitale versie die gedownload kan worden via een app op telefoon, tablet of computer. Abonnementen kunnen worden afgesloten voor een optimale ontvangst van het tijdschrift. Levering en betaling zijn afhankelijk van het type abonnement en kunnen worden gedaan via overschrijving, domiciliëring of online. De klantenservice is bereikbaar voor vragen en klachten.


Contactgegevens

🌐 abonnement.tvfamilie.be



Categorieën

Diensten | Overige diensten