Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Uphold wordt over het algemeen als onbetrouwbaar en inefficiënt ervaren, met langdurige wachttijden en moeilijk contact. Positieve punten zijn onder andere de garantie van geldveiligheid en behulpzaamheid van de dienstverlening, maar er zijn klachten over opdringerige verificatie en extra kosten. Ook worden accounts soms zonder reden geblokkeerd en is er onvoldoende opvolging na het melden van een probleem. Over het algemeen lijkt Uphold te selectief te reageren, vooral op positieve feedback, en niet echt in te gaan op klachten en negatieve ervaringen. (50%)