11% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

R
romain
Mijn ervaring met mijn recente vlucht met Air Malta was echt teleurstellend. Ik kon niet online inchecken, wat voor veel gedoe en stress zorgde op de luchthaven. Bovendien was er geen eten of drink...Lees verder
A
aaron
We hadden tickets geboekt via Skyscanner bij een bepaalde maatschappij en eerlijk gezegd hadden we niet te hoge verwachtingen. Maar we waren aangenaam verrast! Het inchecken verliep vlot voor zowel...Lees verder
M
Martin
Wat een rampzalige ervaring met Air Malta, zeg! Na 3 uur wachten aan de gate kregen we geen drinken, geen eten en geen info. Ze vertelden ons alleen dat we moesten wachten op passagiers, terwijl he...Lees verder
Y
Yilmaz
In 2019 heb ik 7 tickets geboekt voor de zomer van 2020, maar door Covid-19 moest ik mijn plannen annuleren. Sindsdien heb ik tussen 10 en 15 e-mails gestuurd en 2 keer gebeld met het bedrijf, maar...Lees verder
R
rayan
Ik was mijn identiteitskaart vergeten bij het inchecken, waardoor ik mijn vlucht heb gemist. Ik ben gehaast naar de marechaussee gegaan om een noodpaspoort te krijgen en terug te keren naar de inch...Lees verder

Alle reviews (9)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn vlucht van Air Malta

    Mijn ervaring met mijn recente vlucht met Air Malta was echt teleurstellend. Ik kon niet online inchecken, wat voor veel gedoe en stress zorgde op de luchthaven. Bovendien was er geen eten of drinken beschikbaar tijdens de vlucht, waardoor mijn comfort nog meer verminderd werd. De beenruimte was echt te beperkt en ik zat de hele vlucht in een benauwde positie. Zelfs de wc was te klein en ongemakkelijk. Ik kan eerlijk zeggen dat ik me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld heb tijdens een vlucht. Ik raad echt aan om een andere luchtvaartmaatschappij te kiezen voor een aangenamere reiservaring.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tickets geboekt via Skyscanner

    We hadden tickets geboekt via Skyscanner bij een bepaalde maatschappij en eerlijk gezegd hadden we niet te hoge verwachtingen. Maar we waren aangenaam verrast! Het inchecken verliep vlot voor zowel de heen- als terugvlucht. De maatschappij is onderdeel van een bekende budgetmaatschappij en dat merk je. Geen entertainment, geen USB-poorten of aansluitpunten voor elektronische apparaten. Maar he, het is prima voor een korte vlucht van 3 uur naar Malta! Tijdens de vlucht kon je snacks en drankjes kopen, dus dat was in orde. Jammer genoeg moesten we extra betalen voor ingecheckte bagage. Maar op de terugweg kregen we zomaar een upgrade naar Business Class, wat een leuke verrassing! De Business Class Lounge was mooi en het personeel op de grond en in de lucht was vriendelijk. Natuurlijk kan je deze maatschappij niet vergelijken met luxemerken zoals Singapore Airlines, maar voor deze korte vlucht was het prima in orde! En de prijs was ook zeer redelijk.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vlucht naar Malta

    Wat een rampzalige ervaring met Air Malta, zeg! Na 3 uur wachten aan de gate kregen we geen drinken, geen eten en geen info. Ze vertelden ons alleen dat we moesten wachten op passagiers, terwijl het gewoon een normale vlucht was. En dan nog al dat papierwerk terwijl er niks gebeurde! Echt belachelijk. Wij waren op tijd, maar moesten toch wachten door anderen die te laat waren. Air Malta moet ervoor zorgen dat iedereen op tijd is en hun service verbeteren!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van 7 tickets voor zomer 2020

    In 2019 heb ik 7 tickets geboekt voor de zomer van 2020, maar door Covid-19 moest ik mijn plannen annuleren. Sindsdien heb ik tussen 10 en 15 e-mails gestuurd en 2 keer gebeld met het bedrijf, maar tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet teruggezien. Ze beloven voortdurend dat het geld is overgemaakt, maar telkens als ik contact opneem, krijg ik hetzelfde excuus en wordt mij verteld dat ze het zullen uitzoeken bij de financiële afdeling. Het is echt schandalig hoe ze klanten aan het lijntje houden en ik voel me enorm teleurgesteld.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn vlucht gemist door mijn eigen fout

    Ik was mijn identiteitskaart vergeten bij het inchecken, waardoor ik mijn vlucht heb gemist. Ik ben gehaast naar de marechaussee gegaan om een noodpaspoort te krijgen en terug te keren naar de incheckbalie, maar die was al gesloten toen ik aankwam. Ik heb geprobeerd om te boeken naar de volgende vlucht, maar er was niemand van het personeel aanwezig op Schiphol. Na veel telefoontjes werd mij gezegd om later terug te bellen, wat ik heb gedaan. Helaas werd ik zo lang in de wacht gezet dat ik uiteindelijk als No-Show werd beschouwd en alle kosten waren voor mijn rekening. De enige optie die ik had was om een duur ticket te kopen voor de volgende vlucht, omdat er geen enkele vorm van medeleven was vanuit het bedrijf, omdat het mijn eigen fout was. Toen ik vroeg om doorgeschakeld te worden naar een manager of de klantenservice, werd mij verteld dat dit alleen mogelijk was via e-mail. Na het versturen van een e-mail kreeg ik een automatisch antwoord dat ze binnen 10 dagen zouden reageren. Dit gebrek aan directe ondersteuning en klantgerichtheid heeft mijn ervaring zeer negatief beïnvloed.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vlucht claim in september 2023

    Ik heb in september 2023 een vluchtclaim gekocht en ik heb nog steeds niets van hen gehoord tot op vandaag. Het is echt triestig! Ik hoop dat ze snel reageren en het probleem oplossen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geannuleerde vlucht 2020

    Normaal gezien zou ik geen slechte beoordeling geven, maar ik kan niet anders. Ik wacht nog steeds op mijn geld terug van mijn geannuleerde vlucht in 2020, ondanks beloften en e-mails van de klantendienst. Ik ga binnenkort actie ondernemen, want dit duurt te lang. Denk goed na voor je een vlucht boekt bij dit bedrijf, andere maatschappijen zijn veel sneller met terugbetalingen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop terugbetaling

    Bijna twee jaar geleden hebben we ons geld nog altijd niet ontvangen, en we zijn echt teleurgesteld in de service die we gekregen hebben. We hebben meerdere keren geprobeerd om contact op te nemen, maar telkens worden we van het kastje naar de muur gestuurd en horen we helemaal niks terug. Na deze ervaring gaan we zeker nooit meer van deze dienst gebruik maken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vlucht

    Haha, ik had echt veel verwacht van deze vlucht, maar het was een echte teleurstelling! Eerst was er vertraging heen en terug, echt vervelend. En dan de zitplaatsen, zo krap! Als ik met Ryanair vlieg, weet ik dat het niks is, maar daar zit je gewoon de tijd uit. Nu dacht ik dat een nationale luchtvaartmaatschappij beter zou zijn, maar niet echt hoor.


Anderen bekeken ook