ALL - Accor Live Limitless Reviews

: 127
4% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-05-10
Eenvoudig makkelijk en veilig
Eenvoudig makkelijk en veilig betalen via een QR codeLees verder
Peter

Relevantste negatieve review

  2024-04-24
Koop nooit een Gift card
Koop nooit een Gift card van ALL Accor hotels. Naast dat lang niet alle hotels deze accepteren is...Lees verder
bram

Review met meeste stemmen

  2021-07-27
Aftersales van accor laat te w
Aftersales van accor laat te wensen over. Heb per ongeluk het verkeerde hotel in Orleans geboekt ...Lees verder
Joakim

Reviews (127)

  (24)

 (17)

  (25)

  (19)

  (42)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik ben zeer tevreden met Accor, maar kan zeker beter.

    Ik ben zeer tevreden met Accor, fijne hotels en tot nu toe prima ervaring met de klantenservice. Het nadeel is dat veel hotels franchise zijn, hier kan Accor wel duidelijker in zijn en gezien vele reviews hier ook meer als tussenpersoon tussen het hotel en de gast zijn, wat je van een keten als Accor mag verwachten. Ik ben hiermee bekend en weet dan ook goed wat ik bij de hotels moet regelen en wat bij Accor. Dit is alleen voor veel mensen inderdaad niet duidelijk. Ook kan de app van Accor wel iets meer informatie bevatten zoals restaurant menukaart, kamerinformatie, parkeerkosten, etc. Wat betreft de Accor merken mogen er wel iets meer service standaarden en eisen komen voor bepaalde merken. Dat een gast meer weet wat hij/zij kan verwachten. Voorbeelden hiervan: wel of geen airco, wel of geen koffiemachine op de kamer, minibar gratis of betaald. Betreffende sommige reviews hier: Je boekt een niet annuleerbaar tarief, wees blij dat je uiteindelijk je geld terug krijgt vanwege corona, het is een lastige tijd voor iedereen en zeker voor hotels!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pullman Kuta/Bali

    Ondanks een recent zeer kort verblijf ( dagkamer) in het Pullman hotel in Kuta/Bali, was het een verrassend aangename ervaring. Vooral het zeer attente en vriendelijke onthaal door assistance client experience manager Andinni verdient een speciale vermelding . Professioneel opgevangen naar aanleiding van een probleem bij check in + gratis drankje in de bar. Later werden wij spontaan vergast op een gebakje + felicitaties ter gelegenheid van onze 50ste huwelijksverjaardag, toevallig ter sprake gekomen. Wat een leuke attentie en verrassing. Andinni is top in haar functie. Wensen haar nog een schitterende carrière. Guy Timmermans / Danny Négler


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Online boeken met iDeal werkte niet

    Ik kon jammer genoeg niet online boeken omdat iDeal niet beschikbaar was als betaalmethode, dus moest ik bellen. Normaal probeer ik dat te vermijden. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn van de klantenservice die moeilijk verstaanbaar was en waarschijnlijk uit India kwam. Het leek alsof hij een vast script volgde en ik moest veel herhalen voordat mijn boeking eindelijk werd bevestigd. Gelukkig kon ik last minute toch nog een kamer boeken en betalen aan de receptie, zelfs voor een paar euro minder dan online.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    My stay at the hotel

    Het was echt geweldig om in dat hotel te verblijven! De ligging was fantastisch, de kamers waren groot en ruim, en het personeel was heel vriendelijk. Het enige minpuntje was dat er geen echte gordijnen waren. Het waren transparante gordijnen en er was een grote glazen baai-venster, dus zodra het licht werd, was je wakker. De kamer was helemaal helder alsof er geen gordijnen waren. Dat was een beetje jammer. De check-out tijd is om 12.00 uur, dus als je langer wilt slapen, kan je dat vergeten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eenvoudig makkelijk en veilig betalen…

    Eenvoudig makkelijk en veilig betalen via een QR code


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    glad verlopen maar duur...

    De reservatie verliep vlot, maar het was wel wat lastig dat ik niet op voorhand in mijn eigen munteenheid kon betalen omdat ik 's avonds laat (voor een overnachting in Zwitserland) nog mijn bankkaartgegevens moest regelen voor de valutatransactie bij aankomst. Maar voor de rest was alles goed georganiseerd en verliep alles heel vlot.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Het weekend verkeerde data aangevinkt…

    Het weekend verkeerde data aangevinkt en betaald, via de mail kreeg ik te horen jammer dan. Vanmorgen gebeld naar Hotel en daar was Jaimie die wel een luisterend oor had, en begreep dat ik het verkeerd had aan gevinkt en dat het kan gebeuren dat je niet gestraft hoeft te worden maar gekeken kan worden naar een oplossing. Hiervoor heel heel veel dank, maak haar maar medewerkster van de maand en geeft haar een dikke pluim voor klantgerichtheid en vriendelijkheid


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parkeren

    Gemakkelijke site, zou het wel heel fijn vinden als je ook op de site direct kan vinden of er een parkeergarage of beveiligde parkeerplaats bij het hotel is. Nu moet je eerst de reviews van klanten lezen die er iets over geschreven hebben voordat je weet of dit aanwezig is. Zou het zeker een verbetering vinden! Heb inmiddels ontdekt dat het helemaal onderaan bij de beschrijving van het hotel staat. Het staat er dus wel


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Erg mooi hotel

    Erg mooi hotel, prima ligging, grote ruime kamers, vriendelijk personeel. Het enige kleine minpuntje is dat er geen echte gordijnen zijn. Het zijn in-betweens en er is een grote glazen erker als raam dus zodra het licht wordt ben je wakkeer. De kamer is helemaal licht alsof er geen gordijnen hangen. Dat is wel jammer. De uitchecktijd is 12.00 uur dus als je langer wilt slapen gaat dat echt niet.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    iDeal lukte niet, bellen bleek een prima alternatief

    Ik kon niet online boeken omdat iDeal geen betaaloptie was bij het afrekenen. Dus ik heb gebeld, wat ik altijd wil voorkomen. In slecht verstaanbaar Engels kreeg ik een klantenservice medewerker uit (neem ik aan) India te spreken. Veel herhalen, duidelijk een script, maar uiteindelijk gelukt: een boeking, behoorlijk last minute en betalen aan de balie. En zelfs een paar euro goedkoper.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koop nooit een Gift card

    Koop nooit een Gift card van ALL Accor hotels. Naast dat lang niet alle hotels deze accepteren is het nog verdomd lastig om ze bij de wel deelnemende hotels te verzilveren. Ze doen er alles aan om deze card niet te accepteren. Zo werd mij het gebruik van de gift-card in Haarlem geweigert met diverse smoesjes. Bij andere hotels mag je alleen de card gebruiken bij het allerhoogste tarief. Dat is wel >50% boven het tarief als je met de bank-/creditkaart betaald. bizar.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Minder service en toch volledige overnachting betalen.

    Bij aankomst in Mercure Hameln: schone kamer en fijne bedden. Ontbijt 2x erg goed. Aardig personeel. Echter: 2e dag bleek bij terugkeer op de kamer deze niet te zijn schoongemaakt, bedden niet opgemaakt en geen schone handdoeken. Bij de receptie werd ons gezegd dat dit wegens te weinig personeel was en dat we dit op een opgehangen briefje in de lift konden lezen. Schone handdoeken konden we meekrijgen. Als we dit vooraf hadden geweten, hadden we een ander hotel geboekt met volledige service. Graag dit soort zaken vooraf laten weten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Park, Sleep&Fly kamerverhuur

    Het boeken van een kamer was snel en makkelijk, maar ik kon nergens de optie voor Park, Sleep&Fly vinden. Na contact opgenomen te hebben met het hotel, werd ik doorverwezen naar de afdeling Reserveringen, maar zij konden het niet toevoegen aan mijn boeking en stuurden me terug naar het hotel. Ik heb net een e-mail gestuurd naar het hotel in de hoop dat zij het kunnen regelen. Nu is het wachten op een reactie.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    aankomst hotel

    Onze aankomst in het hotel was echt goed, we hadden een propere kamer met comfortabele bedden. Het ontbijt was twee keer heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Maar op de tweede dag kwamen we terug naar een kamer die niet was schoongemaakt, de bedden waren niet opgemaakt en er waren geen propere handdoeken. Toen we naar de receptie gingen, vertelden ze ons dat er te weinig personeel was en dat we dit konden lezen op een briefje in de lift. Gelukkig konden we wel propere handdoeken krijgen. Als we dit op voorhand hadden geweten, hadden we een ander hotel geboekt met een betere service. Het zou fijn zijn als jullie ons op voorhand informeren over zulke zaken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onhandige websitefunctionaliteit

    Mijn ervaring met de website was echt niet goed, hoor. Ik werd helemaal gefrustreerd omdat ik het aantal personen niet kon aanpassen nadat ik al op de site was. En dan had ik ook nog problemen met het inloggen omdat ik mijn Accor lidnummer niet wist, ook al was ik al lid. Ik kon zelfs niet beide van mijn honden aanmelden, dat was echt heel lastig. Ze moeten die site echt beter maken, dat moet toch niet zo moeilijk zijn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn boeking

    De late uitcheckoptie staat wel bij de gekochte opties, maar niet de uitchecktijd bovenaan de pagina. Ik weet wel zeker dat ik de service krijg die ik geboekt heb - het personeel van het hotel is altijd vriendelijk geweest voor mij en mijn familie - maar dit kleine verschil heeft toch voor wat verwarring gezorgd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Betaling met creditcard werkt al maanden niet en Accor doer er niets aan

    Het is nu al maanden dat ik niet met mijn bij Accor geregistreerde creditcard kan betalen. Heel vervelend en amateuristisch. Heb het bij de creditcardmaatschappij nagevraagd, maar betalen via iDeal is waarschijnlijk goedkoper voor Accor. Op deze manier wordt het wel heel onaantrekkelijk om nog via de officiele site of app te boeken. Ik heb er al eerder over geklaagd, maar er gebeurt gewoon helemaal niets mee.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen respect voor gemaakte reservatie.

    Ik had in juli 2023 2 kamers geboekt in Ibis Budget Paris Aubervilliers voor een overnachting in augustus 2024. Tijdens de Olympische Spelen dus. Reservatie werd ons per mail bevestigd. Vandaag een e-mail gekregen dat onze reservatie geannuleerd werd. Na meer dan 5 maanden gaven ze als reden dat de prijs niet correct was. Schandalig vind ik dit. Reis is geboekt, tickets voor de Olympische Spelen zijn gekocht, maar we hebben plots geen hotel meer. Bedankt Accor!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eenmaal op de site kun je het aantal …

    Eenmaal op de site kun je het aantal personen niet meer wijzigen, dat is onhandig. Als je al Accor member bent en je weet je lidnr niet kun je niet inloggen. Als je 2 honden hebt kun je die niet alletwee aanmelden. Het geheel is een kwestie van inrichting van de site, kan niet heel moeilijk zijn.


Anderen bekeken ook