19% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2023-12-13
Aankomst met super behulpzame
De gastheren van de conciërge waren echt top, ze waren zo behulpzaam en vriendelijk. De kamer had...Lees verder
eloïse

Relevantste negatieve review

  2024-04-01
Hotelreservierung
Dat was echt stom, ik belde om een hotel te boeken en de dame aan de telefoon hing gewoon op toen...Lees verder
Nore Laurent

Review met meeste stemmen

  2024-01-21
Hotel stay, reward points issu
Het hotel is precies wat je mag verwachten van deze keten. Ik heb een probleempje met het ophalen...Lees verder
Renard

Reviews (16)

  (3)

 (0)

  (8)

  (5)

  (0)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotelreservierung

    Dat was echt stom, ik belde om een hotel te boeken en de dame aan de telefoon hing gewoon op toen ik vroeg. Een andere medewerker had me eerder gezegd dat het mogelijk was. Maar toen hing de dame gewoon op, totaal onvriendelijk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte ervaring in Thailand

    Onze ervaring in een hotel in Thailand was echt een domper. We hadden er hoge verwachtingen van, maar bij aankomst zagen we meteen dat het niet aan onze standaard voldeed. Het hotel was veel te duur voor wat het bood, oud en somber. De SPA-ervaring was gewoon slecht en we moesten zelfs vragen om onze kamer opnieuw te reinigen. De restaurants waren ook niet om over naar huis te schrijven en veel te duur in vergelijking met andere hotels in Azië. En bij het uitchecken kregen we nog een teleurstelling te verwerken toen bleek dat we geen punten kregen voor ons loyaliteitsprogramma, enkel een welkomstdrankje. Misschien wel een trucje van het hotel?


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Softball tournament stay

    We verbleven in dit hotel voor een softbaltoernooi met mijn familie en ons team. Toen we aankwamen, kregen we te horen dat de lobby gesloten was, maar er was een vergaderruimte beschikbaar en het zwembad was open. Omdat we een heel team hadden en hun families, dacht ik dat er tenminste ergens zou zijn waar we konden samenkomen als dat nodig was. De eerste avond probeerden we een snelle vergadering te hebben voor het team, maar we werden al snel gevraagd om de vergaderruimte te verlaten. We probeerden meerdere plekken in het hotel voor onze snelle bijeenkomst, maar we werden overal lastiggevallen waar we ook probeerden. Ze probeerden op geen enkele manier om ons tegemoet te komen. Ze dreigden zelfs ons uit het hotel te begeleiden als we niet naar onze kamers zouden gaan. We waren teleurgesteld door het gebrek aan klantenservice en accommodatie die je normaal gesproken zou verwachten van een 4-sterrenhotel. We hebben in andere hotels verbleven die vergelijkbare situaties met renovaties hebben meegemaakt, en we zijn nog nooit behandeld als een last. De gesloten lobby was al een ongemak en we hebben daar zelfs geen klacht over ingediend. Ze vertelden zelfs aan onze meiden om in hun kamers te blijven. Over het algemeen waren de locatie en het personeel een grap. Een van onze ouders kreeg zelfs te horen dat ze hun eigen tv moesten repareren toen ze om hulp belden. Blijf weg!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Резервация от септември 2023.

    Oh mijn god, wat een grap! Ik had deze reservering gemaakt en kreeg gewoon een telefoontje op een zondagavond van een of andere pr-groep die me vertelde dat de reservering was geannuleerd omdat het hotel gesloten was. Waarom maak je dan überhaupt een reservering, wie doet dat nu? En toen ik de klantenservice van het bedrijf belde, deden ze alsof het niet erg was en boden ze me gewoon een duurdere accommodatie op een minder handige locatie zonder enige excuses! Het is gewoon belachelijk, ze geven totaal niet om hun klanten, echt BLØØT!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    teleurgesteld

    Dat is echt balen dat die agenten verkeerde informatie geven en dan is het gewoon te laat om het nog te veranderen. Ze blijven dan maar vasthouden aan wat ze gezegd hebben, zelfs als het fout is. Ik voel me echt in 't zak gezet door heel die situatie.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    No hot water in the shower

    Onlangs ben ik bij jullie verbleven op een zaterdagavond en was het de bedoeling om zondagochtend een warme douche te nemen. Dus, ik draaide de douche open en liet het water lopen in de hoop dat het warm zou worden. Maar nee hoor, het water bleef maar koud. Ik bleef proberen de temperatuur aan te passen, maar het hielp niet. Toen ik dit probleem bij de receptie aankaartte, kreeg ik te horen dat het warme water op was vanwege het aantal gasten. Ik legde uit dat ik dit een onbevredigend antwoord vond, aangezien ik betaald had voor een dienst die ik niet kreeg. Dus, we zullen in de toekomst niet meer bij deze locatie verblijven. Ik heb liever geen verrassingen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel stay, reward points issue

    Het hotel is precies wat je mag verwachten van deze keten. Ik heb een probleempje met het ophalen van mijn verdiende reward punten. Enkele maanden geleden heb ik mijn reward punten ingewisseld voor cadeaubonnen van fastfoodketens en webshops. Ik heb gewacht en regelmatig mijn post gecheckt voor de cadeaubonnen, maar ze zijn nooit aangekomen. Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd ik tweemaal zonder pardon door de Filipijnse medewerkers afgekapt toen ze hoorden waarover ik belde. Later kwam ik erachter dat de zogenaamde "cadeaubonnen" eigenlijk digitale codes zijn die je moet downloaden. Ik voel me bedrogen, aangezien de beloofde klassieke cadeaubonnen eigenlijk niet geleverd worden zoals aangegeven op de website. Het lijkt erop dat alle beloningen, inclusief de welkomstbonus van 16000 punten van de speciale IHG creditcards, een oplichterij zijn waar IHG niet achter staat. Ik wil gewoon mijn beloningen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankomst met super behulpzame personeel

    De gastheren van de conciërge waren echt top, ze waren zo behulpzaam en vriendelijk. De kamer had een prachtig uitzicht en was echt proper. We hebben echt genoten van ons tweedaags verblijf. We voelden ons echt speciaal en gewaardeerd, vooral omdat ik in een rolstoel zit en wat extra spullen mee had.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hotel booking

    Onze ervaring van het boeken van het hotel tot het uitchecken 75 dagen later was echt uitzonderlijk. We werden hartelijk verwelkomd door Luis Sanchez met een glimlach, die ongelooflijk behulpzaam en professioneel was gedurende ons verblijf. Hij stond altijd klaar om ons te helpen met eventuele vragen die we hadden en leidde een geweldig team. Zijn leiderschapskwaliteiten waren duidelijk zichtbaar en het was verfrissend om zo'n aangenaam en professioneel persoon te ontmoeten vanaf het moment dat we binnenkwamen. Applaus voor Staybridge PlanoTexas voor een uitstekende prestatie!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reservatie niet ingecheckt

    In december 2023 had ik een reservering gemaakt voor een verblijf, maar helaas kon ik niet inchecken vanwege een noodgeval met mijn vader die naar het ziekenhuis moest. Op 27 februari 2024 hebben ze mij echter £193 in rekening gebracht voor het niet inchecken en hebben ze mijn punten teruggegeven. Ik vind het echt niet eerlijk dat ze niet willen akkoord gaan om enkel de punten terug te geven wanneer je niet kan inchecken. Dit voelt heel onrechtvaardig aan en ik twijfel of ik nog van hun diensten gebruik zal maken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aantal punten reservering voor vluchtverbinding

    Als platinumleden en eigenaars van een vakantiehuis bij Club Vacation zijn we echt teleurgesteld in de service die we onlangs hebben gekregen. Onze vlucht werd geannuleerd vanwege mechanische problemen en we wilden onze reservering, gemaakt met punten, annuleren. Maar nee, we moesten IHG bellen. Na verschillende keren te zijn afgekapt, kregen we eindelijk een supervisor genaamd Anita aan de lijn. Ze vertelde ons dat de General Manager weigerde om onze punten terug te geven, zelfs nadat hij begreep wat er met onze geannuleerde vlucht was gebeurd. Dit is gewoon niet oké en we gaan hier echt werk van maken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van valse positieve recensies op Telegram

    Wat een teleurstelling zeg! Ik had geprobeerd om positieve recensies te kopen via Telegram, maar blijkbaar was het allemaal nep. Toen ik hen dreigde met mogelijke gevolgen, hebben ze me gewoon geblokkeerd en zijn ze verdwenen zonder iets te zeggen. Echt slechte service en een complete verspilling van geld!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vluchtbestemming geboekt via website

    Ik heb al een paar keer geprobeerd om van de 'beste prijsgarantie' gebruik te maken, maar ik kreeg nooit antwoord op mijn vragen over de voorwaarden. En zelfs toen ik eindelijk werd goedgekeurd, duurde het te lang en was de prijs elders al gezakt. Bovendien kreeg ik niet het beloofde aantal extra punten en eindigde ik met een duurder tarief zonder ontbijt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Diamond Elite benefits guarantee disappointment

    Als een IHG-lid voor lange tijd, keek ik ernaar uit om te profiteren van de voordelen van Diamond Elite, die beweren dat een boeking 72 uur van tevoren zorgt voor een gegarandeerde kamer. Toch, toen ik probeerde om van dit voordeel gebruik te maken, werd mijn verzoek geweigerd. De klantenservice van IHG was ontzettend slecht, met geautomatiseerde reacties via de chatfunctie in de app en wanneer ik belde naar de Diamond Elite telefoonlijn. Deze loze beloftes en gebrek aan menselijk contact lieten mij ontevreden achter over IHG in het algemeen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Oncomfortabel verblijf

    Het hotel waar ik verbleef was echt ondermaats. De bedden waren zo oncomfortabel dat ik niet eens kon slapen. Alsof dat nog niet genoeg was, werd mijn auto samen met verschillende andere voertuigen opengebroken terwijl we daar verbleven. Het personeel van het hotel leek totaal niet bezorgd te zijn en wilden alleen maar duidelijk maken dat ze niet verantwoordelijk waren. Om het nog erger te maken, ontving ik mijn ontvangstbewijs nooit via e-mail!! Afschuwelijke klantenservice!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aangenaam verblijf Indigo hotel York

    Het was echt super gezellig in het Indigo hotel in York voor twee dagen. Het personeel was echt top en de kamers waren echt geweldig. Het hotel is echt prachtig. Ik ga binnenkort weer en zal zeker weer reserveren.


Anderen bekeken ook