IHG

136 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor IHG komt uit 136 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor IHG gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. IHG heeft een aantal positieve aspecten, zoals een prachtig uitzicht, schone kamers, behulpzaam personeel en goede locaties nabij attracties. Echter, er zijn veel klachten over gebrek aan warm water in de douche, annuleringsproblemen die telefonisch moeten worden afgehandeld, hoge prijzen zonder ontbijt en ongemakken in de hotels zelf. Daarnaast lijkt de bezorgservice van IHG over het algemeen onvoldoende te presteren, met veel klachten over problemen met reserveringen, hoge prijzen en het niet ontvangen van loyaliteitspunten. De klantenservice en communicatie van IHG ontvangen ook gemengde beoordelingen, met zowel positieve als negatieve feedback. Al met al lijkt IHG een bedrijf te zijn met ruimte voor verbetering in termen van klanttevredenheid en servicekwaliteit. (50%)

Product

“Vreselijke ervaring”

“Reservering geannuleerd zonder kennisgeving”

“Gebrek aan duidelijk beleid betreffende inchecktijd”

“Racistische behandeling”

“Beschamende ervaring”

“Niet aanbevolen”

“Geen stoelen gekregen voor het bekijken van de eclips vanwege veiligheidszorgen”

“oplichter”

“oplichter”

“betrokken bij een werkgroep”

“gebruik van het logo van booking.com en IHG hotels & Resort”

“wilde niet blijven”

“kom nooit meer terug”

“Aanzienlijk financieel verlies als gevolg van IHG”

“Schending van meerdere consumentenrechtenstatuten”

“Foutieve website die dagen in verwarrende volgorde weergeeft”

“Boeking gemaakt voor verkeerde dag door websiteproblemen”

“Kamer had geen beloofde slaapbank”

“IHG kon geen kamerwissel accommoderen”

“Onhygiënische omstandigheden”

“Punten als compensatie gegeven”

“Punten weggenomen voor gebruik”

“Het hotel liet huisdieren toe zonder voorafgaande kennisgeving, wat allergieproblemen veroorzaakte voor mijn man”

“De informatie over het huisdierenbeleid was niet gemakkelijk toegankelijk op het boekingsplatform”

“racistisch gedrag, slechte klantenservice, delen van persoonlijke informatie, oplichting”

“Gezellige locatie nabij restaurants en winkels”

“Zeer schoon hotel met vriendelijk en gastvrij personeel”

“Schoon zwembad en zwembadruimte met aangenaam warm water”

“Vaak hier verbleven, onze favoriete keuze in Hartland”

“mijn punten zijn verlopen”

“Andere kamer gegeven”

“Bonus voor zilveren statuslid slechts 2 kleine stukjes fudge”

“Zeer aangenaam diner door Anu”

“Smakelijke Carbonara”

“Gratis parkeergelegenheid, wifi en ontbijt”

“Het belangrijkste voordeel van het lidmaatschap is een gratis jaarlijkse beloningsnacht.”

“Hotels accepteren vaak de beloningsnachten niet.”

“Geen warm water om te douchen”

“Hoge prijzen, Slechte kwaliteit, Geen loyaliteitspunten ontvangen”

“Vervuilde kamer, Slechte SPA-ervaring, Slechte restaurants”

“Geen mogelijkheid meer om via de app te boeken.”

“Hotellobby gesloten en weinig accommodatie voor teams”

“Uitstekend verblijf”

“Geweldige kamers”

“Mooi hotel”

“Zal zeker terugkomen”

“Prachtig uitzicht en goed ingerichte en zeer schone kamers”

“Genoten van het 2 nachten verblijf”

“Onhandige locatie voor vervangende accommodatie”

“Sluiting van de lobby en gebrek aan gemeenschappelijke ruimtes voor bijeenkomsten”

“Ongemak door gesloten lobby en gebrek aan klantenservice”

“Niet de schoonste”

“Bedden waren vreselijk oncomfortabel”

“Valse reclame over extra puntenaanbod”

“Verlies van loyaliteit door slechte ervaring”

“Offre denaro in cambio di recensioni positive fasulle”

“Ontving 0 punten voor een verblijf van 30 nachten ondanks Gold Rewards-lidmaatschap”

“Belofte van dubbele puntenaanbieding niet nagekomen”

“Kon punten niet gebruiken voor familievakantie zoals bedoeld”

“Schoonmaak liet slechts vier grote handdoeken achter en leegde de prullenbak”

“Het hotel had een geur, alsof het tapijt moest worden gereinigd”

“Ontbijt was elke ochtend goed”

“Niet concurrerend in ledenaanbiedingen”

“Verlies van lidmaatschapsstatus als gevolg van gebrek aan reizen”

“Kwaliteitsproblemen in hotels (muf, slechte reparaties)”

“Betere aanbiedingen op Booking.com”

“oud en somber”

“kamer ontsmet”

“slechte en dure restaurants”

“Reservering geannuleerd zonder enige excuus”

“Gesloten hotel na reservering”

“Slechtste hotelverblijf ooit”

“Kamer verwarming werkt niet, geen warm water”

“Verzoek om kamerwijziging geweigerd vanwege verwarmings- en warmwaterproblemen”

“I didn't get a $70 refund after cancelling my reservation”

“Ontvang punten in plaats van geld voor geannuleerde reserveringen”

“Besluit om niet meer te verblijven”

“Geen warm water in de douche”

“Hotel weigerde krediet voor 6 dagen, internet werkte niet voor het grootste deel van het verblijf, hotelpersoneel was geweldig en vriendelijk”

“Onvoldoende verwarming en geluidsisolatie”

“Veganistisch eten was teleurstellend”

“Personeel kon geen plantaardige melk opwarmen”

“Zal niet terugkeren naar het hotel”

“Standaard hotel van de keten.”

“Onder renovatie”

“Stoffig, gevaarlijk op trappen”

“Heerlijk verblijf”

“Prachtige suite”

“Bovengemiddelde ontbijtselectie”

“Onwettig in rekening gebrachte huisdierenvergoeding voor hulphond”

“Onnauwkeurigheid in adres op account en factuur bij hotels”

“Kakkerlakken in de kamer”

“Prachtig uitzicht en echt schoon”

“Genoten van ons verblijf”

“Hotels zijn schoon”

“Voordelen van loyaliteitsprogramma”

“Weg te gaan in verbetering”

“Klacht over de koelkast”

“Koude efficiëntie van koelkasten”

“Rampzalige app-ervaring”

“Slechtste hotel”

“Reservatie niet ingecheckt”

“Twijfel over toekomstig gebruik van diensten”

“Annulatie van reservering gemaakt met punten vereist telefonisch contact met IHG”

“General Manager weigert punten terug te geven na geannuleerde vlucht”

“Geld gestolen uit kamer”

“Valse positieve recensies gekocht”

“Neppe positieve recensies”

“Beloofde extra punten niet ontvangen”

“Duurder tarief zonder ontbijt”

“Betere prijsstelling op hotels.com”

“Weigering van voordeel Diamond Elite”

“Punten niet correct toegewezen”

“Maandelijkse kosten niet bijgeschreven”

“Vermijd IHG-eigendommen”

“Overboekingsproblemen”

“Oncomfortabel verblijf”

“Medewerkers saboteren, hinderen de operaties”

“Goed uitgeruste, schone en vredige kamer”

“Mooi landschap als extra bonus”

“Zal onder geen enkele omstandigheid terugbetalen”

“Aangenaam verblijf”

“Geweldige kamers”

“Prachtig hotel”

“Zal weer reserveren”

“wachttijden bij inchecken, te hoge kosten, kamer niet schoongemaakt”

“Faciliteiten niet zoals geadverteerd”

“Misleidende promotietactieken”

“Lift werkte niet, wastafel liep niet door, kussens roken”

“Hotel rook naar marihuana”

“Al jaren verblijven in Holiday Inns en Candlewood”

“Smakeloze soep van de dag en slijmerige vis met friet”

“Geld gestolen van mijn rekening vanwege hun fout”

“Moe van het achtervolgen van incidentele stortingen.”

“IHG eigenschappen zijn prachtig.”

“Andere hotelketens zijn sneller met terugbetalingen.”

“Voorkeur voor debetkaarten boven creditcards.”

“Overweegt elders te boeken vanwege stortingsbeleid.”

“Slechte airconditioning”

“Slechte thermostaat”

“Slechte stopcontacten”

“fraude gemeld maar chip nog steeds gebruikt”

“Promise niet nagekomen”

“Punten vervallen nooit in het Priority One-beloningsprogramma, IHG veranderde het programma in IHG One Rewards en annuleerde het oude account vanwege inactiviteit”

“Loyaliteitspunten verlopen vanwege inactiviteit tijdens COVID”

“Annulering van boeking met punten”

“Mooie kamer”

“Ontbijt koud”

“Volgende keer Travel Lodge”

“Mooie binnenplaats, service, schone kamer, toegang tot conferentiezaal/balzaal.”

“Ondermaats hotel”

“Ruime en schone hotelkamers met kookmogelijkheid”

“Genieten van een verblijf in IHG hotels”

“Onhygiënische omstandigheden in de kamer, Moeilijk te bereiken management”

“Beloningspunten verwijderd zonder gratieperiode tijdens COVID”

“Aanbeveling om naar andere hotels te gaan zoals Marriott en Hilton”

“Het beste aan het hotel was de locatie in Williamsburg NY”

“Douche zat vol met tientallen kleine vliegende beestjes en extreem gladde vloer”

“Geen mini koelkast maar een mini cooler op de kamer”

“TV vertoonde constant audio-onderbrekingen”

“Airconditioning werkte niet en we kregen te horen om de hele nacht de schakelaar om te zetten”

“Geen automaten beschikbaar voor ijs of frisdrank, onhandige watertoegang”

“annulering van een Holiday Inn IHG”

“niet verteld worden als vlucht geannuleerd hotel kan niet worden gewijzigd”

“Lidmaatschapsvoordelen zijn misleidend”

“Onjuist toekennen van punten bij boekingen”

“Onvoldoende punten toegekend bij boekingen”

“Misleidende marketingpraktijken”

“Schoon, beleefd, handige omgeving”

“Ondermaatse kamer, faciliteit accepteert geen contant geld, plaatste een hold op fondsen”

“Verblijf was de kosten niet waard”

“نظيف والافطار متنوع”

“الانترنت سريع”

“التبريد سهل التحكم”

“ماء ساخن وحوض استحمام واسع”

“غرفة واسعة”

“Hogere sterbeoordeling bij Best Western”

“WiFi viel regelmatig uit.”

“De vloer in de badkamer was nat.”

“De deuren waren vergrendeld bij binnenkomst, maar gelukkig zag iemand die aan het schoonmaken was me proberen de deuren te openen (2 uur 's ochtends, late vlucht).”

“Ik heb ze beoordeeld met 4/10 op Booking.com.”

“Ik heb het hotel vijf keer per e-mail gecontacteerd om een factuur voor mijn verblijf te krijgen. Nul reactie. Ik heb vervolgens contact opgenomen met IHG via Facebook. Ze waren professioneel en snel met antwoorden. De volgende dag kreeg ik een factuur voor het gebruik van de koelkast, 12,51 USD.”

“Na hen te hebben verteld dat ik mijn beoordeling op Booking.com verder zou verlagen, heb ik uiteindelijk de gevraagde factuur ontvangen. Ik zal Booking.com benaderen over hoe beoordelingen blijkbaar worden gemanipuleerd.”

“Lakens bevlekt”

“Vet op decoratief kussen”

“Doucher overstroming”

“Vlekken op gordijnen”

“Muf geurtje”

“Stopcontacten werken niet goed”

“Schimmel op lamp boven het bed”

“Onvoldoende opties voor schoner verblijf”

“Beperkingen bij het verdienen van beloningen”

“gelegen in een gebied met alle services die de bezoeker nodig heeft, waaronder stranden, markten en restaurants”

“netheid en ruime kamers”

“aanwezigheid van services in het hotel”

“restaurant biedt diverse gerechten en vooral ontbijt”

“Belofte van gratis pendeldienst niet nagekomen”

“zal niet meer in Holiday Inn verblijven”

“onopgelost probleem met punten en contante kosten voor aankomend verblijf”

👍 56   👎 138

IHG biedt een prachtig uitzicht en schone kamers, maar er zijn klachten over gebrek aan warm water in de douche, annulatie van reserveringen vereist telefonisch contact en oncomfortabele verblijven. Bovendien zijn er meldingen van gesloten hotellobby's en gebrek aan accommodatie voor teams, weigering om beloofde voordelen te geven, hoge prijzen zonder ontbijt en problemen met loyaliteitspunten. (26%)

Levering

“Geen stoelen gekregen voor het bekijken van de eclips vanwege veiligheidszorgen”

“betrokken bij een werkgroep”

“mijn punten zijn verlopen”

“Kan niet leveringsadres wijzigen”

“Gratis parkeergelegenheid, wifi en ontbijt”

“Geen warm water om te douchen”

“Hoge prijzen, Slechte kwaliteit, Geen loyaliteitspunten ontvangen”

“Mijn auto werd opengebroken”

“Langere verificatietijd voor succesvolle toepassing”

“Geen enkele dag kreeg ik schoonmaakdiensten”

“Schoonmaak liet slechts vier grote handdoeken achter en leegde de prullenbak”

“Geen betaling aan schoonmakers.”

“Onhandige locatie aangeboden als alternatief”

“Gesloten hotel na reservering”

“Kamer verwarming werkt niet, geen warm water”

“Moeite om alternatieve accommodatie te vinden”

“I didn't get a $70 refund after cancelling my reservation”

“Geen warm water in de douche”

“Hotel weigerde krediet voor 6 dagen, internet werkte niet voor het grootste deel van het verblijf, hotelpersoneel was geweldig en vriendelijk”

“Onvoldoende verwarming en geluidsisolatie”

“Onder renovatie”

“Onwettig in rekening gebrachte huisdierenvergoeding voor hulphond”

“Onnauwkeurigheid in adres op account en factuur bij hotels”

“Kakkerlakken in de kamer”

“Rampzalige app-ervaring”

“Reservatie niet ingecheckt”

“Annulatie van reservering gemaakt met punten vereist telefonisch contact met IHG”

“Negeer niet storen bord”

“Extra kosten in rekening gebracht zonder voorafgaand overleg”

“Overboekingsproblemen”

“Oncomfortabel verblijf”

“Lang wachten, telefoongesprekken verbroken, uitgeschakelde enquête”

“Goed uitgeruste, schone en vredige kamer”

“Zal onder geen enkele omstandigheid terugbetalen”

“Zal weer reserveren”

“wachttijden bij inchecken, te hoge kosten, kamer niet schoongemaakt”

“Schoonmaakpersoneel heeft kamer niet goed schoongemaakt, handdoeken en afval niet opgeruimd”

“Hotel rook naar marihuana”

“Geld gestolen van mijn rekening vanwege hun fout”

“Problemen met reserveringsbetaling en terugbetalingsproces”

“Onbevredigende oplossing van het betalings-terugbetalingsprobleem”

“Gasten moeten vuile handdoeken naar de receptie brengen voor nieuwe”

“Gasten moeten naar de receptie voor toiletpapier, tissues en vuilniszakken”

“Moe van het achtervolgen van incidentele stortingen.”

“Incidentele stortingen worden niet snel terugbetaald.”

“Andere hotelketens zijn sneller met terugbetalingen.”

“Overweegt elders te boeken vanwege stortingsbeleid.”

“Slechte airconditioning”

“Slechte thermostaat”

“Waterlekkage van het plafond met verwondingen tot gevolg”

“Overdreven opladen en misleidende informatie over huisdierkosten”

“Promise niet nagekomen”

“Boekingsmedewerker lette niet op verzoek”

“Het beste aan het hotel was de locatie in Williamsburg NY”

“Airconditioning werkte niet en we kregen te horen om de hele nacht de schakelaar om te zetten”

“Geen automaten beschikbaar voor ijs of frisdrank, onhandige watertoegang”

“annulering van een Holiday Inn IHG”

“Ondermaatse kamer, faciliteit accepteert geen contant geld, plaatste een hold op fondsen”

“Vroegtijdig uitgecheckt, ging naar concurrentie voor een beter tarief en service”

“Verblijf was de kosten niet waard”

“خدمة الغرف يومية”

“dichtbij de internationale luchthaven van Muscat”

“aanwezigheid van services in het hotel”

👍 7   👎 50

De bezorgservice van IHG heeft helaas veel negatieve feedback gekregen. Veel klanten klagen over problemen met reserveringen, zoals annuleringen die telefonisch moeten gebeuren, gesloten hotels na reservering en reserveringen die niet ingecheckt worden. Ook zijn er klachten over hoge prijzen, slechte kwaliteit en het niet ontvangen van loyaliteitspunten. Daarnaast zijn er klachten over ongemakken in de hotels zelf, zoals het ontbreken van warm water in de douche, oncomfortabele accommodaties en onnauwkeurigheden in adressen en facturen. Behalve enkele positieve opmerkingen, lijkt de overgrote meerderheid van klanten ontevreden over de bezorgservice van IHG. (70%)

Klantenservice

“Vreselijke ervaring”

“Hoge prijs aangeboden voor alternatief hotel”

“Belofte van actiemail niet ontvangen”

“Moeite met het schrijven van negatieve reviews op de site”

“Racistische behandeling”

“Walgelijk management”

“Geen sterren gegeven”

“Beschamende ervaring”

“Niet aanbevolen”

“Slechte ondersteuning”

“Ineffectief Diamond Elite ondersteuningsnummer”

“Ergerlijke chatbot”

“Moeilijk bereiken van een agent”

“Probleem opgelost via telefoonnummer van de receptie”

“Extreem verschrikkelijke ervaring”

“Nog steeds wachtend op een reactie”

“Geen stoelen gekregen voor het bekijken van de eclips vanwege veiligheidszorgen”

“Onbeschoft gedrag van de algemeen directeur”

“Gebrek aan communicatie over de oplossing”

“slechtste bedrijf ter wereld”

“terugbetalingsbeleid niet nagekomen”

“geld niet terugbetaald ondanks geen gebruik van service”

“betrokken bij een werkgroep”

“Mevrouw Eureka maakte het gemakkelijk om het verzoek te accomoderen”

“Slechte klantenservice”

“Annulering en herboeking tegen dubbele prijs”

“Slechte behandeling van trouwe klanten”

“Geen compensatie voor de moeite”

“Mislukte huwelijksreis”

“slechtste klantenservice”

“wilde niet blijven”

“kom nooit meer terug”

“vreselijke mensen”

“Aanzienlijk financieel verlies als gevolg van IHG”

“Ontving generieke reacties van executive liaison”

“Schending van meerdere consumentenrechtenstatuten”

“Moest voor extra kamer betalen vanwege boekingsfout”

“IHG kon geen kamerwissel accommoderen”

“Moest voor derde kamer betalen voor familie vanwege fout van IHG”

“Aanzienlijke financiële moeilijkheden veroorzaakt door IHG”

“Mislukking in de klantenservice van IHG”

“Beleefd en hoffelijk gedrag van hotelpersoneel”

“Geen oplossing kunnen vinden via normale kanalen, juridische stappen ondernomen”

“Onhygiënische omstandigheden”

“Gebrek aan opvolging door klantenservice”

“Onbetrouwbare bedrijfspraktijken”

“Vreselijke ervaring”

“Punten als compensatie gegeven”

“Schoonmaakservice reinigt kamer niet”

“Het hotel liet huisdieren toe zonder voorafgaande kennisgeving, wat allergieproblemen veroorzaakte voor mijn man”

“De informatie over het huisdierenbeleid was niet gemakkelijk toegankelijk op het boekingsplatform”

“racistisch gedrag, slechte klantenservice, delen van persoonlijke informatie, oplichting”

“Zeer schoon hotel met vriendelijk en gastvrij personeel”

“mijn punten zijn verlopen”

“verlaagd tot clubstatus”

“punten verwijderd na regelwijziging”

“Geweldige service”

“Zeer aangenaam diner door Anu”

“Geweldig personeel met uitstekende klantenservice en communicatieve vaardigheden”

“Intelligent en stijlvol personeel”

“Uitstekende service van het personeel”

“Hotels accepteren vaak de beloningsnachten niet.”

“Tegenstrijdige informatie van de klantenservice over de inwisselingsregels.”

“Niet in staat om verdiende gratis nacht in te wisselen vanwege vervaldatumbeperkingen.”

“Racistisch gedrag naar klanten toe”

“Valse beschuldiging en betrokkenheid van wetshandhaving”

“Gebrek aan excuses en weigering om tegemoet te komen”

“Discriminerende behandeling en onprofessioneel gedrag”

“Nam een annuleringskosten in rekening, zelfs wanneer het als gratis annulering werd geadverteerd”

“Bevorderd bevooroordeeld racisme”

“Beschuldigde zwarte vrouwelijke gast ervan geen gast te zijn”

“Geen excuses gegeven”

“Niet toegestaan om verblijf te verlengen”

“Geen warm water om te douchen”

“Onvriendelijke klantenservice”

“Hoge prijzen, Slechte kwaliteit, Geen loyaliteitspunten ontvangen”

“Vervuilde kamer, Slechte SPA-ervaring, Slechte restaurants”

“De klantenservice heeft de telefoon opgehangen.”

“Lang verhaal na korte vraag.”

“Vreselijke service”

“Weigering om reservering te annuleren na vluchtannulering”

“Ophangen bij het bellen van IHG”

“Supervisor Anita kan het probleem niet oplossen”

“Algemeen directeur weigert punten terug te betalen”

“Onaanvaardbare behandeling ondanks vluchtannulering”

“Probleem oplossen met IHG-rewardsnummer 202718671”

“Gebrek aan klantenservice en accommodatie”

“Hotellobby gesloten en weinig accommodatie voor teams”

“Personeel onbehulpzaam en onvriendelijk”

“Onduidelijke communicatie en gebrek aan gastvrijheid”

“Uitstekend verblijf”

“Vriendelijk personeel”

“Zal zeker terugkomen”

“Fantastisch team van conciërge bij aankomst tot personeel van club lounge”

“Extreem behulpzaam, niets was teveel moeite”

“Speciaal en gewaardeerd voelen, vooral omdat ik in een rolstoel zat”

“offrono recensioni positive fasulle in cambio di denaro”

“bloccano e spariscono wanneer minacci di andare alla postale”

“Erg slechte klantenservice”

“Geen alternatief aangeboden voor geannuleerde reservering”

“Sluiting van de lobby en gebrek aan gemeenschappelijke ruimtes voor bijeenkomsten”

“Personeel niet meegaand en gasten lastigvallen”

“Ongemak door gesloten lobby en gebrek aan klantenservice”

“Slechte respons op verzoeken en klachten van gasten”

“Niet de schoonste”

“Mijn auto werd opengebroken”

“Hotelpersoneel niet bezorgd”

“Teleurstellende reactie op goedkopere deal gevonden op Skyscanner”

“Verlies van loyaliteit door slechte ervaring”

“Onbeschoft personeelslid”

“Onwil om te helpen”

“Slechte houding”

“Gebrek aan professionaliteit”

“Onvoldoende training”

“Ti blocca e sparisce se minacci di andare alla postale”

“Ontving 0 punten voor een verblijf van 30 nachten ondanks Gold Rewards-lidmaatschap”

“Belofte van dubbele puntenaanbieding niet nagekomen”

“Klantenservice ineffectief bij het oplossen van puntenproblemen”

“Kon punten niet gebruiken voor familievakantie zoals bedoeld”

“Onrechtvaardig beleid inzake punten”

“Geen enkele dag kreeg ik schoonmaakdiensten”

“Vreselijke klantenservice”

“Loze beloften”

“Luis Sanchez was uiterst behulpzaam en professioneel”

“Verlies van lidmaatschapsstatus als gevolg van gebrek aan reizen”

“Geen betaling aan schoonmakers.”

“Onervaren medewerker aan de telefoon”

“Klantenservice uitbesteden en gebrek aan verantwoordelijkheid voor APP-informatie”

“In rekening gebracht ondanks annulering via APP”

“Weigering om geld terug te betalen en gebrek aan hulp van de klantenservice”

“Naar elkaar wijzen in plaats van verantwoordelijkheid nemen”

“slechte ervaring”

“geen IHG-punten, alleen welkomstdrankje”

“Reservering geannuleerd zonder enige excuus”

“Ontevredenheid over klantenservice”

“Slechtste hotelverblijf ooit”

“Slechtste klantenservice”

“$40 per nacht terugbetaling aangeboden na klachten”

“Verzoek om kamerwijziging geweigerd vanwege verwarmings- en warmwaterproblemen”

“Geen reactie van de klantenservice ondanks meerdere pogingen”

“Gebrek aan reactie van de CEO na e-mail”

“Overweegt juridische stappen na gebrek aan oplossing”

“Onmogelijk om af te melden voor nieuwsbrief”

“Besluit om niet meer te verblijven”

“verkeerde informatie van agenten”

“niet kunnen veranderen”

“vasthouden aan foute informatie”

“Geen warm water in de douche”

“Hotel weigerde krediet voor 6 dagen, internet werkte niet voor het grootste deel van het verblijf, hotelpersoneel was geweldig en vriendelijk”

“Onvoldoende verwarming en geluidsisolatie”

“Personeel kon geen plantaardige melk opwarmen”

“Kelner liet vuile bestek vallen op klant”

“Personeel was aardig en deden hun best”

“Zal niet terugkeren naar het hotel”

“Probleempje met reward punten ophalen.”

“Reward punten ingewisseld voor cadeaubonnen.”

“Bedrogen met beloofde cadeaubonnen.”

“Beloningen lijken oplichterij te zijn.”

“Wil gewoon mijn beloningen!”

“Onder renovatie”

“Stoffig, gevaarlijk op trappen”

“Verwarring over brandalarm”

“Valse alarmen niet gecommuniceerd”

“Eigenaren geven niet om klanten”

“Heerlijk verblijf”

“Vriendelijker personeel”

“Manager stond op huisdierenvergoeding ondanks ADA-wetten”

“Hotel reageert niet op e-mails/telefoontjes voor terugbetaling”

“Corporate IHG-kantoor beweert geen verantwoordelijkheid te hebben voor hotelprijzen”

“Geen erkenning voor loyaliteit”

“Straf boete voor annulering”

“Slechte manier van zakendoen”

“Onaanvaardbare behandeling van loyale klanten”

“Klantenservicemedewerkers luisteren niet of begrijpen het probleem niet”

“Gastrelaties maken bij elke gelegenheid een zaak aan maar er worden geen veranderingen aangebracht”

“Onnauwkeurigheid in adres op account en factuur bij hotels”

“Slechte klantenservice”

“Zeer behulpzaam personeel”

“Conciërges waren echt top”

“Voelden ons speciaal en gewaardeerd”

“Toegankelijk voor rolstoelgebruikers”

“Groot concern dat zich niet bekommert”

“Gebrek aan zorg voor klantgevoelens”

“Problemen met accountvergrendeling niet goed gecommuniceerd”

“uitzonderlijk gastvrijheid”

“professioneel en behulpzaam personeel”

“leiderschapskwaliteiten van Luis Sanchez”

“aangenaam en professioneel personeel”

“Slechtste hotel”

“Slechtste service”

“Deze hele bende ******* kon geen middelmatige service leveren als ze het probeerden”

“IHG, doe dit alsjeblieft voor het behoud van je merk”

“Onredelijke kosten voor niet inchecken”

“Geen begrip voor noodgevallen”

“Twijfel over toekomstig gebruik van diensten”

“Geen begroeting, gebrek aan klantenservice”

“Onbehulpzaam personeel bij de receptie”

“Terugbetalingsproces niet goed afgehandeld”

“Annulatie van reservering gemaakt met punten vereist telefonisch contact met IHG”

“General Manager weigert punten terug te geven na geannuleerde vlucht”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid van hotelpersoneel”

“Slechte klantenservice van het hoofdkantoor”

“Onrechtmatige parkeerboete wegens het uitladen van bagage”

“Neppe positieve recensies”

“Bedreigd en geblokkeerd”

“Geldverspilling”

“Beloofde extra punten niet ontvangen”

“Geen antwoord op vragen over voorwaarden”

“De slechtste klantenservice”

“Geautomatiseerde chat niet behulpzaam”

“Langere wachttijden aan de telefoon”

“Geen oplossing”

“Loze beloftes en gebrek aan menselijk contact”

“Weigering van voordeel Diamond Elite”

“Ontzettend slechte klantenservice”

“Geautomatiseerde reacties via chatfunctie en telefoonlijn”

“Teleurgesteld in IHG in het algemeen”

“Diamond Elite status niet gewaardeerd”

“Punten niet correct toegewezen”

“Vermijd IHG-eigendommen”

“Extra kosten in rekening gebracht zonder voorafgaand overleg”

“Hotelmanager staat erop een vergoeding in rekening te brengen”

“Vergoeding niet duidelijk uitgelegd”

“Slechte klantenservice”

“Overboekingsproblemen”

“Geen teruggave gegeven”

“Gebrek aan zorg voor vermoeide klant”

“Oncomfortabel verblijf”

“Klantenservice gaf valse informatie”

“Misleidende informatie over betalingsopties”

“Oneerlijke behandeling op basis van betaalmethode”

“Lang wachten, telefoongesprekken verbroken, uitgeschakelde enquête”

“Medewerkers saboteren, hinderen de operaties”

“Niet bereid om zaken te steunen die door medewerkers zijn geruïneerd”

“Onaanvaardbaar”

“Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, vooral Laura en Ibrahim”

“Zal onder geen enkele omstandigheid terugbetalen”

“Aangenaam verblijf”

“Top personeel”

“wachttijden bij inchecken, te hoge kosten, kamer niet schoongemaakt”

“Verschrikkelijke service”

“Geen hulp bij verhuizing”

“Weigering om terug te bellen vanuit het hoofdkantoor”

“Onbevredigende klantenservice”

“Misleidende praktijken”

“Schoonmaakpersoneel heeft kamer niet goed schoongemaakt, handdoeken en afval niet opgeruimd”

“Al jaren verblijven in Holiday Inns en Candlewood”

“Luidruchtig mobiel telefoongesprek verstoort eetervaring in restaurant”

“Geld gestolen van mijn rekening vanwege hun fout”

“Mooi Genoeg Hotel, Afschuwelijke Klantrelaties!”

“Lang wachten aan de telefoon met IHG klantenservice”

“Onbevredigende oplossing van het betalings-terugbetalingsprobleem”

“Geen dagelijkse schoonmaakdiensten”

“Gasten moeten vuile handdoeken naar de receptie brengen voor nieuwe”

“Gasten moeten naar de receptie voor toiletpapier, tissues en vuilniszakken”

“Uitzonderlijke service”

“Professionaliteit, Hoffelijkheid, Hulp, Goede wil”

“IHG vertegenwoordiging”

“Werknemers zoals Wendy en Quan”

“Moe van het achtervolgen van incidentele stortingen.”

“Incidentele stortingen worden niet snel terugbetaald.”

“Overweegt elders te boeken vanwege stortingsbeleid.”

“Slechte airconditioning”

“Veiligheidsprobleem en slechte klantenservice”

“Waterlekkage van het plafond met verwondingen tot gevolg”

“Geen reactie op e-mails, ze hebben erg slechte klantenservice”

“Onbeschofte reactie van hotelmanager”

“Gebrek aan gastvrijheid en beschuldigingen”

“'Verblijf op eigen risico', zij kunnen u de schuld geven voor hun fouten”

“gaf geen geld terug na fraudemelding”

“0 fraud aansprakelijkheid niet gehonoreerd”

“constante kaartverificatieproblemen”

“kaart herhaaldelijk geweigerd voor kosten”

“Overdreven opladen en misleidende informatie over huisdierkosten”

“Promise niet nagekomen”

“Punten vervallen nooit in het Priority One-beloningsprogramma, IHG veranderde het programma in IHG One Rewards en annuleerde het oude account vanwege inactiviteit”

“Loyaliteitspunten verlopen vanwege inactiviteit tijdens COVID”

“Slechte klantenservice”

“Boekingsmedewerker lette niet op verzoek”

“Verkeerde naam op reservering”

“Niet in staat om noodzakelijke wijzigingen aan te brengen”

“Annulering van boeking met punten”

“Rampzalige klantenservice”

“Geen restitutie of excuses”

“Mooie binnenplaats, service, schone kamer, toegang tot conferentiezaal/balzaal.”

“Soepel in- en uitchecken.”

“Weet niet hoe nuttig deze beoordelingen zijn, afhankelijk van het hotel is de service en klantenservice anders.”

“Extreem opdringerige upselling”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie”

“Ruime en schone hotelkamers met kookmogelijkheid”

“Slechtste klantenservice ooit”

“Verbroken door IHG”

“Konden het probleem niet oplossen”

“GEEN ANTWOORD van IHG”

“Agent had haan geluiden op de achtergrond”

“Prijs veel hoger dan verwacht, Slechte communicatie, Traag terugbetalingsproces”

“Onhygiënische omstandigheden in de kamer, Moeilijk te bereiken management”

“Totaal gebrek aan communicatie en professionaliteit van het management”

“Onaanvaardbaar gedrag door de frontmanager, Slechte ervaring met klantenservice”

“Diensten overtroffen de verwachting”

“Beloningspunten verwijderd zonder gratieperiode tijdens COVID”

“Loyaliteit niet erkend”

“Aanbeveling om naar andere hotels te gaan zoals Marriott en Hilton”

“Douche zat vol met tientallen kleine vliegende beestjes en extreem gladde vloer”

“TV vertoonde constant audio-onderbrekingen”

“Airconditioning werkte niet en we kregen te horen om de hele nacht de schakelaar om te zetten”

“ze poepen gewoon op je”

“Slechte klantenservice via chat”

“Onjuist toekennen van punten bij boekingen”

“Eerlijke prijs”

“Schoon, beleefd, handige omgeving”

“Inconsistentie in informatie over punten, te veel werk om klant te zijn”

“Vroegtijdig uitgecheckt, ging naar concurrentie voor een beter tarief en service”

“Verblijf was de kosten niet waard”

“الضيافة جميلة والطاقم مهذب”

“الناس المتعاونين”

“استاذة منى البلوشية والاستاذ عبد الرحيم”

“شكر”

“Kon gemakkelijk geen telefoonnummer krijgen”

“Trage reactie op e-mails”

“Waarde object tijdens verblijf verloren”

“Slechte klantenservice”

“De deuren waren vergrendeld bij binnenkomst, maar gelukkig zag iemand die aan het schoonmaken was me proberen de deuren te openen (2 uur 's ochtends, late vlucht).”

“Ik heb het hotel vijf keer per e-mail gecontacteerd om een factuur voor mijn verblijf te krijgen. Nul reactie. Ik heb vervolgens contact opgenomen met IHG via Facebook. Ze waren professioneel en snel met antwoorden. De volgende dag kreeg ik een factuur voor het gebruik van de koelkast, 12,51 USD.”

“Miscommunicatie over beloningsprogramma”

“Onregelmatigheid in beloningsbeleid”

“Klantenservice was neerbuigend en onbeleefd”

“het receptiepersoneel is geweldig”

“de zuster en manager Mona Al Balushi zijn geweldig in klantrelaties”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“Onbeschoft en respectloos gedrag van het hotelpersoneel”

“Ongehoorde reactie van het personeel bij contact met klanten”

“assistentie aan klanten ontbreekt”

“weigerde restitutie zonder beleid te tonen”

“gevoel van bedrog”

“zal niet meer in Holiday Inn verblijven”

“verzoek om interventie op hoog niveau wordt niet met beleefdheid of erkenning beantwoord”

“gebrek aan reactie van agent, supervisor en manager niveau met betrekking tot kosten”

👍 49   👎 273

IHG's klantenservice ontvangt een gemengde beoordeling, met positieve feedback over behulpzaam personeel en gastvrijheid, maar ook negatieve recensies over onvriendelijke service en problemen met communicatie. Het bedrijf staat open voor rolstoelgebruikers en heeft professioneel personeel, maar klanten klagen over ongemakken zoals gebrek aan warm water en annuleringsproblemen die telefonisch moeten worden afgehandeld. Er zijn klachten over onbeantwoorde vragen, gebrek aan compensatie voor problemen en een algemeen gevoel van ontevredenheid over de klantenservice. (31%)

Communicatie

“Reservering geannuleerd zonder kennisgeving”

“Indruk hotel verkocht kamer tegen hoge prijs”

“Moeite met toegang tot e-mail tijdens het reizen”

“Belofte van actiemail niet ontvangen”

“Walgelijk management”

“Geen sterren gegeven”

“Slechte ondersteuning”

“Ergerlijke chatbot”

“Moeilijk bereiken van een agent”

“Probleem opgelost via telefoonnummer van de receptie”

“Gebrek aan communicatie over de oplossing”

“verkeerde informatie over bestemming”

“betrokken bij een werkgroep”

“je voor de gek houden en geld laten betalen”

“gebruik van het logo van booking.com en IHG hotels & Resort”

“Mevrouw Eureka maakte het gemakkelijk om het verzoek te accomoderen”

“Geen informatie over vertraagde hotelopening”

“zou nooit aanbevelen”

“vreselijke mensen”

“Aanzienlijk financieel verlies als gevolg van IHG”

“Teleurgesteld door de website van IHG”

“Ontving generieke reacties van executive liaison”

“Geen oplossing kunnen vinden via normale kanalen, juridische stappen ondernomen”

“Gebrek aan opvolging door klantenservice”

“Het hotel liet huisdieren toe zonder voorafgaande kennisgeving, wat allergieproblemen veroorzaakte voor mijn man”

“De informatie over het huisdierenbeleid was niet gemakkelijk toegankelijk op het boekingsplatform”

“racistisch gedrag, slechte klantenservice, delen van persoonlijke informatie, oplichting”

“Geweldig personeel met uitstekende klantenservice en communicatieve vaardigheden”

“Intelligent en stijlvol personeel”

“Kan niet leveringsadres wijzigen”

“Website is niet gebruiksvriendelijk”

“Tegenstrijdige informatie van de klantenservice over de inwisselingsregels.”

“Racistisch gedrag naar klanten toe”

“Valse beschuldiging en betrokkenheid van wetshandhaving”

“Nam een annuleringskosten in rekening, zelfs wanneer het als gratis annulering werd geadverteerd”

“Onvriendelijke klantenservice”

“Teleurstellende communicatie, Geen goede website informatie”

“De klantenservice heeft de telefoon opgehangen.”

“Lang verhaal na korte vraag.”

“Vreselijke service”

“Weigering om reservering te annuleren na vluchtannulering”

“Ophangen bij het bellen van IHG”

“Supervisor Anita kan het probleem niet oplossen”

“Probleem oplossen met IHG-rewardsnummer 202718671”

“Onduidelijke communicatie en gebrek aan gastvrijheid”

“Uitstekend verblijf”

“Fantastisch team van conciërge bij aankomst tot personeel van club lounge”

“posso contattarli su Telegram”

“Sluiting van de lobby en gebrek aan gemeenschappelijke ruimtes voor bijeenkomsten”

“Mijn ontvangstbewijs via e-mail is nooit verzonden”

“Teleurstellende reactie op goedkopere deal gevonden op Skyscanner”

“Offre denaro in cambio di recensioni positive fasulle”

“Ti blocca e sparisce se minacci di andare alla postale”

“Ontving 0 punten voor een verblijf van 30 nachten ondanks Gold Rewards-lidmaatschap”

“Belofte van dubbele puntenaanbieding niet nagekomen”

“Klantenservice ineffectief bij het oplossen van puntenproblemen”

“Ontbijt was elke ochtend goed”

“Geen zin om een review te schrijven”

“Vreselijke klantenservice”

“Loze beloften”

“Luis Sanchez was uiterst behulpzaam en professioneel”

“Kwaliteitsproblemen in hotels (muf, slechte reparaties)”

“Onervaren medewerker aan de telefoon”

“Klantenservice uitbesteden en gebrek aan verantwoordelijkheid voor APP-informatie”

“Naar elkaar wijzen in plaats van verantwoordelijkheid nemen”

“geen IHG-punten, alleen welkomstdrankje”

“Reservering geannuleerd zonder enige excuus”

“Ontevredenheid over klantenservice”

“Gesloten hotel na reservering”

“Geen reactie van de klantenservice ondanks meerdere pogingen”

“Gebrek aan reactie van de CEO na e-mail”

“Daily spammails”

“Onmogelijk om af te melden voor nieuwsbrief”

“Moeten domein blokkeren om spam te stoppen”

“verkeerde informatie van agenten”

“vasthouden aan foute informatie”

“Hotel weigerde krediet voor 6 dagen, internet werkte niet voor het grootste deel van het verblijf, hotelpersoneel was geweldig en vriendelijk”

“Onvoldoende verwarming en geluidsisolatie”

“Standaard hotel van de keten.”

“Probleempje met reward punten ophalen.”

“Onder renovatie”

“Verwarring over brandalarm”

“Valse alarmen niet gecommuniceerd”

“Heerlijk verblijf”

“Manager stond op huisdierenvergoeding ondanks ADA-wetten”

“Hotel reageert niet op e-mails/telefoontjes voor terugbetaling”

“Corporate IHG-kantoor beweert geen verantwoordelijkheid te hebben voor hotelprijzen”

“Klantenservicemedewerkers luisteren niet of begrijpen het probleem niet”

“Gastrelaties maken bij elke gelegenheid een zaak aan maar er worden geen veranderingen aangebracht”

“Inefficiente communicatie”

“Groot concern dat zich niet bekommert”

“Problemen met accountvergrendeling niet goed gecommuniceerd”

“Reservatie niet ingecheckt”

“Geen begrip voor noodgevallen”

“Geen begroeting, gebrek aan klantenservice”

“Onbehulpzaam personeel bij de receptie”

“Annulatie van reservering gemaakt met punten vereist telefonisch contact met IHG”

“General Manager weigert punten terug te geven na geannuleerde vlucht”

“Geen follow-up op beloofde acties”

“Valse positieve recensies gekocht”

“Neppe positieve recensies”

“Bedreigd en geblokkeerd”

“Beloofde extra punten niet ontvangen”

“Geen antwoord op vragen over voorwaarden”

“Prijs elders al gezakt na goedkeuring”

“Betere prijsstelling op hotels.com”

“Geautomatiseerde chat niet behulpzaam”

“Langere wachttijden aan de telefoon”

“Loze beloftes en gebrek aan menselijk contact”

“Geautomatiseerde reacties via chatfunctie en telefoonlijn”

“Diamond Elite status niet gewaardeerd”

“Extra kosten in rekening gebracht zonder voorafgaand overleg”

“Hotelmanager staat erop een vergoeding in rekening te brengen”

“Vergoeding niet duidelijk uitgelegd”

“Gebrek aan zorg voor vermoeide klant”

“Oncomfortabel verblijf”

“Klantenservice gaf valse informatie”

“Oneerlijke behandeling op basis van betaalmethode”

“Lang wachten, telefoongesprekken verbroken, uitgeschakelde enquête”

“Constant gespamd mijn e-mailaccount”

“Maakte het bijna onmogelijk om af te melden”

“Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, vooral Laura en Ibrahim”

“Mooi landschap als extra bonus”

“Sluiting van het hotel niet gecommuniceerd”

“Faciliteiten niet zoals geadverteerd”

“Misleidende promotietactieken”

“Onbevredigende klantenservice”

“Misleidende praktijken”

“Al jaren verblijven in Holiday Inns en Candlewood”

“Advertenties mogelijk afstotelijk”

“Luidruchtig mobiel telefoongesprek verstoort eetervaring in restaurant”

“Geld gestolen van mijn rekening vanwege hun fout”

“Mooi Genoeg Hotel, Afschuwelijke Klantrelaties!”

“Lang wachten aan de telefoon met IHG klantenservice”

“Moe van het achtervolgen van incidentele stortingen.”

“Terugbetalingen duren lang en zijn verwarrend.”

“Overweegt elders te boeken vanwege stortingsbeleid.”

“Geen reactie op e-mails, ze hebben erg slechte klantenservice”

“Onbeschofte reactie van hotelmanager”

“fraude gemeld maar chip nog steeds gebruikt”

“Overdreven opladen en misleidende informatie over huisdierkosten”

“Promise niet nagekomen”

“Punten vervallen nooit in het Priority One-beloningsprogramma, IHG veranderde het programma in IHG One Rewards en annuleerde het oude account vanwege inactiviteit”

“Loyaliteitspunten verlopen vanwege inactiviteit tijdens COVID”

“Boekingsmedewerker lette niet op verzoek”

“Niet in staat om noodzakelijke wijzigingen aan te brengen”

“Schoonmakers moeten beter leren om op de deur te kloppen voordat ze binnenkomen als ik nog slaap van jetlag (gebeurde niet meer)”

“Weet niet hoe nuttig deze beoordelingen zijn, afhankelijk van het hotel is de service en klantenservice anders.”

“Altijd goede klantenservice gehad of opgelost met mijn communicatie. Technische problemen nooit opgelost (lidmaatschap).”

“Extreem opdringerige upselling”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie”

“Genieten van een verblijf in IHG hotels”

“Prijs veel hoger dan verwacht, Slechte communicatie, Traag terugbetalingsproces”

“Totaal gebrek aan communicatie en professionaliteit van het management”

“Onaanvaardbaar gedrag door de frontmanager, Slechte ervaring met klantenservice”

“Het beste aan het hotel was de locatie in Williamsburg NY”

“TV vertoonde constant audio-onderbrekingen”

“Airconditioning werkte niet en we kregen te horen om de hele nacht de schakelaar om te zetten”

“niet verteld worden als vlucht geannuleerd hotel kan niet worden gewijzigd”

“Lidmaatschapsvoordelen zijn misleidend”

“Slechte klantenservice via chat”

“Onjuist toekennen van punten bij boekingen”

“Misleidende marketingpraktijken”

“Website niet gebruiksvriendelijk”

“Inconsistentie in informatie over punten, te veel werk om klant te zijn”

“الضيافة جميلة والطاقم مهذب”

“Kon gemakkelijk geen telefoonnummer krijgen”

“Trage reactie op e-mails”

“Moeilijkheden in communicatie”

“WiFi viel regelmatig uit.”

“Een zekere Mr. Lee Ben Moshe heeft contact met me opgenomen. Hij bood me geld aan om mijn beoordeling te verbeteren tot minstens 8/10.”

“Ik heb het hotel vijf keer per e-mail gecontacteerd om een factuur voor mijn verblijf te krijgen. Nul reactie. Ik heb vervolgens contact opgenomen met IHG via Facebook. Ze waren professioneel en snel met antwoorden. De volgende dag kreeg ik een factuur voor het gebruik van de koelkast, 12,51 USD.”

“Na hen te hebben verteld dat ik mijn beoordeling op Booking.com verder zou verlagen, heb ik uiteindelijk de gevraagde factuur ontvangen. Ik zal Booking.com benaderen over hoe beoordelingen blijkbaar worden gemanipuleerd.”

“Onduidelijke beleidsopties”

“Miscommunicatie over beloningsprogramma”

“gelegen in een gebied met alle services die de bezoeker nodig heeft, waaronder stranden, markten en restaurants”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“assistentie aan klanten ontbreekt”

“zal ervaring delen op reisblog”

“verzoek om interventie op hoog niveau wordt niet met beleefdheid of erkenning beantwoord”

“onopgelost probleem met punten en contante kosten voor aankomend verblijf”

“gebrek aan reactie van agent, supervisor en manager niveau met betrekking tot kosten”

👍 27   👎 144

De communicatie van IHG heeft diverse problemen, waaronder het vereisen van telefonisch contact voor annuleringen met punten, onvriendelijke klantenservice en reserveringen die zonder aankondiging worden geannuleerd. Er zijn ook klachten over loze beloften, gebrek aan begrip voor noodgevallen, valse positieve recensies en moeilijkheden bij het bereiken van een agent. Aan de positieve kant is er lof voor het behulpzame en vriendelijke personeel, met uitzonderlijke communicatieve vaardigheden. Over het algemeen lijkt de communicatie van IHG te lijden onder een gebrek aan transparantie en consistente klantenservice. (66%)

Website

“Moeite met toegang tot e-mail tijdens het reizen”

“Moeite met het schrijven van negatieve reviews op de site”

“Niet aanbevolen”

“Probleem opgelost via telefoonnummer van de receptie”

“betrokken bij een werkgroep”

“gebruik van het logo van booking.com en IHG hotels & Resort”

“Teleurgesteld door de website van IHG”

“Foutieve website die dagen in verwarrende volgorde weergeeft”

“Boeking gemaakt voor verkeerde dag door websiteproblemen”

“Trage terugbetaling van punten”

“Het hotel liet huisdieren toe zonder voorafgaande kennisgeving, wat allergieproblemen veroorzaakte voor mijn man”

“De informatie over het huisdierenbeleid was niet gemakkelijk toegankelijk op het boekingsplatform”

“Website is niet gebruiksvriendelijk”

“Rustige locatie aan het kanaal met gratis uitzicht op de waterlandschappen”

“Teleurstellende communicatie, Geen goede website informatie”

“Geen mogelijkheid meer om via de app te boeken.”

“Mooi hotel”

“Luis Sanchez was uiterst behulpzaam en professioneel”

“Moeten domein blokkeren om spam te stoppen”

“Standaard hotel van de keten.”

“Probleempje met reward punten ophalen.”

“Reward punten ingewisseld voor cadeaubonnen.”

“Bedrogen met beloofde cadeaubonnen.”

“Onder renovatie”

“Onnauwkeurigheid in adres op account en factuur bij hotels”

“Teleurgesteld in IHG in het algemeen”

“Oncomfortabel verblijf”

“Aangenaam verblijf”

“Terugbetalingen duren lang en zijn verwarrend.”

“Slechte thermostaat”

“Slechte stopcontacten”

“Niet in staat om noodzakelijke wijzigingen aan te brengen”

“Annulering van boeking met punten”

“Mooie binnenplaats, service, schone kamer, toegang tot conferentiezaal/balzaal.”

“Lidmaatschapsvoordelen zijn misleidend”

“Slechte klantenservice via chat”

“Website niet gebruiksvriendelijk”

“gelegen in een gebied met alle services die de bezoeker nodig heeft, waaronder stranden, markten en restaurants”

👍 13   👎 26

De website van IHG krijgt gemengde beoordelingen van gasten. Hoewel sommige gasten een aangenaam verblijf hadden in standaard hotels van de keten, waren er ook klachten over problemen met reward punten, onnauwkeurige informatie over cadeaubonnen en moeite met toegang tot e-mail tijdens het reizen. Het gebrek aan gebruiksvriendelijkheid en de trage terugbetaling van punten waren ook punten van kritiek. Positieve punten waren de goede locaties nabij attracties, gratis voorzieningen en vriendelijk personeel. Over het algemeen werd de website als teleurstellend ervaren, met misleidende lidmaatschapsvoordelen en slechte klantenservice via chat als nadelen. (48%)

Retourbeleid

“terugbetalingsbeleid niet nagekomen”

“geld niet terugbetaald ondanks geen gebruik van service”

“Trage terugbetaling van punten”

“punten verwijderd na regelwijziging”

“Niet in staat om verdiende gratis nacht in te wisselen vanwege vervaldatumbeperkingen.”

“Nam een annuleringskosten in rekening, zelfs wanneer het als gratis annulering werd geadverteerd”

“Hoge prijzen, Slechte kwaliteit, Geen loyaliteitspunten ontvangen”

“Niet-restitueerbare prijs leidt tot hogere kosten”

“Onrechtvaardig beleid inzake punten”

“Geen betaling aan schoonmakers.”

“Overweegt juridische stappen na gebrek aan oplossing”

“Ontvang punten in plaats van geld voor geannuleerde reserveringen”

“Kelner liet vuile bestek vallen op klant”

“Bedrogen met beloofde cadeaubonnen.”

“Gebrek aan een juist oplossingsproces”

“Zal onder geen enkele omstandigheid terugbetalen”

“Zal weer reserveren”

“Slechte stopcontacten”

“gaf geen geld terug na fraudemelding”

“Punten vervallen nooit in het Priority One-beloningsprogramma, IHG veranderde het programma in IHG One Rewards en annuleerde het oude account vanwege inactiviteit”

“Loyaliteitspunten verlopen vanwege inactiviteit tijdens COVID”

“Annulering van boeking met punten”

“niet verteld worden als vlucht geannuleerd hotel kan niet worden gewijzigd”

“Na hen te hebben verteld dat ik mijn beoordeling op Booking.com verder zou verlagen, heb ik uiteindelijk de gevraagde factuur ontvangen. Ik zal Booking.com benaderen over hoe beoordelingen blijkbaar worden gemanipuleerd.”

“Onregelmatigheid in beloningsbeleid”

“weigerde restitutie zonder beleid te tonen”

👍 1   👎 22

Het terugbetalingsbeleid van IHG wordt gemengd beoordeeld door klanten. Sommige klanten hebben problemen gehad met trage terugbetalingen van punten en het niet kunnen inwisselen van verdiende gratis nachten vanwege vervaldatumbeperkingen. Anderen hebben geklaagd over onrechtvaardige annuleringskosten en het verlies van punten na regelwijzigingen. Klanten hebben ook gemeld dat loyaliteitspunten zijn verlopen vanwege inactiviteit tijdens COVID, wat resulteert in hogere kosten voor niet-restitueerbare prijzen. Echter, sommige klanten prijzen het beleid van IHG omdat punten nooit vervallen in het nieuwe IHG One Rewards-programma. IHG heeft ook weigerachtigheid getoond om geld terug te geven na fraudemeldingen, en in sommige gevallen hebben klanten overwogen juridische stappen te nemen vanwege een gebrek aan oplossing. Overall lijkt het terugbetalingsbeleid van IHG inconsistent te zijn en kan mogelijk verbeterd worden om beter tegemoet te komen aan de behoeften en verwachtingen van klanten.


Over IHG

InterContinental Hotels Group (IHG) is een multinationale hotelonderneming met hoofdkantoor in het Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf exploiteert en biedt franchise van hotels en resorts onder verschillende merknamen, waaronder InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, Holiday Inn Express en Hotel Indigo. Opgericht in 2003 door de afsplitsing van de hotel- en frisdrankendivisie van de voormalige Bass Brewery, is IHG uitgegroeid tot een van 's werelds toonaangevende hotelbedrijven, met duizenden hotels verspreid over bijna 100 landen en gebieden. Het bedrijf streeft ernaar een superieure gastervaring te bieden door middel van innovatie en een focus op gastvrijheid, duurzaamheid en gemeenschapsbetrokkenheid.


Contactgegevens

🌐 ihg.com



Categorieën

Vakantie | Hotels & Huisjes