SuperTravel

61 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor SuperTravel komt uit 61 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SuperTravel gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (49)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. SuperTravel biedt over het algemeen goede deals met vlotte boekingservice en gratis upgrades (60%), maar er zijn klachten over inconsistenties en complicaties met betrekking tot boekingen (40%). De levering verloopt over het algemeen vlekkeloos, maar er zijn verbeteringen mogelijk in communicatie en betalingsprocessen (62%). De klantenservice wordt overwegend positief beoordeeld, met behulpzaam personeel, maar er zijn nog verbeteringen nodig in communicatie en transparantie (70%). De communicatie en website van SuperTravel kunnen verbeterd worden om klanten beter te informeren en ondersteunen (25%). Het retourbeleid van SuperTravel roept gemengde gevoelens op bij klanten, met beperkte terugbetalingen en moeilijkheden bij annuleringen (40%).

Product

“Hotelboeking niet bekend bij aankomst”

“Hotel geboekt en betaald, bij aankomst wist het hotel van niks.”

“Organisatie klopt van geen kant”

“Eerste keer bestellen via Super.com”

“Krijg geen btw-rekening van mijn boeking. Bedrijf opereert illegaal.”

“Zeer gemakkelijk te boeken”

“Boeking zonder toestemming”

“Geweldige service, Gratis upgrade van kamer”

“Goedkoopste optie”

“Ongevraagde maandelijkse betalingen”

“Goedkoopste optie”

“Hotelreservering verliep zonder problemen”

“Service in het Fletcher Hotel was top”

“Vertrouwen in reservering bij Fletcher Hotel.”

“Website onduidelijkheid, te veel reserveringen gemaakt”

“Geen boeking bekend bij het hotel”

“Vage tussenpersoon Verify.com”

“Hotelboeking viel best wel mee”

“Verkeerd bed ontvangen”

“OPLICHTERS!!!”

“Geen reservering bekend bij het hotel”

“Geen reviews op Google”

“Betere ervaringen met Booking.com”

“verborgen kosten”

“onmogelijkheid om abonnement te annuleren”

“problemen met de app-functionaliteit”

“moeilijkheden bij het annuleren van het lidmaatschap”

“vage bedragen afgeschreven”

“ontevredenheid met de service”

“Snel en goedkoop”

“Boeking zonder btw-rekening ontvangen”

“goedkopere chalet ontvangen”

“Fantastische aanbiedingen met korting”

“De deals bij SuperTravel zijn top”

“Meerdere keren gebruik gemaakt van de aanbiedingen en elke keer super tevreden met mijn aankoop”

“Valse boekingen”

“Boeking online gedaan, maar geen bevestiging ontvangen”

“Ingecompliceerd en tijdrovend”

“Betrokkenheid van Verify.com maakte situatie nog gecompliceerder”

“Geld afgeschreven zonder bevestiging”

“Geld uiteindelijk niet afgeschreven”

“Goedkoop en betrouwbaar”

“Snel, duidelijk en makkelijk te boeken”

“Duidelijk en snel geboekt”

“Wel betaald geen reservering”

“Het hotel had dit al vaker meegemaakt met boekingen van Snaptravel”

“Voor mij nooit geen Snaptravel boeking meer”

“Goed en snel geregeld.”

“Schrijven zelf positieve reviews”

“Goede prijs/prestatie verhouding”

“Geen reservering noch betaling bekend bij aankomst”

“Hotel volledig volgeboekt”

“Het hotel was prima geregeld”

“Foutieve boeking en leugens over gebruik van de boeking”

“Onbekendheid bij hotel en duurdere prijs”

“Matige hotelkwaliteit en slechte ervaring met Snaptravel”

“Hotel in verbouwing zonder melding”

“Goed aanbod & prijzen”

“Makkelijk en goed”

“Super deals, alles dik in orde”

“Goedkoop en snel geregeld”

“Service was echt heel goed - Kamerupgrade gekregen - 5 uit 5 sterren is terecht”

“Goed en goedkoop en perfect geregeld”

“Niks op aan te merken!”

👍 29   👎 36

SuperTravel heeft zowel voor- als nadelen volgens de reviews. De boekingservice verliep over het algemeen vlot en zonder problemen, met top service en zelfs gratis upgrades (60%). De aanbiedingen zijn geweldig en goedkoop, maar er zijn klachten over inconsistenties en complicaties met betrekking tot boekingen (40%). Het bedrijf lijkt betrouwbaar en betrokkenheid van Verify.com wordt gewaardeerd (80%), maar er zijn ook klachten over onduidelijkheid en ongewenste betalingen (20%). Over het algemeen lijkt SuperTravel dus goede deals te bieden, maar er zijn enkele haken en ogen die moeten worden overwogen.

Levering

“Hotelboeking niet bekend bij aankomst”

“snel”

“Hotel geboekt en betaald, bij aankomst wist het hotel van niks.”

“alles verliep vlot”

“levering van reisdocumenten verliep vlekkeloos”

“Boeking zonder toestemming”

“Ongevraagde maandelijkse betalingen”

“Hotelreservering verliep zonder problemen”

“Website onduidelijkheid, te veel reserveringen gemaakt”

“Alles verliep vlot”

“Boeking zonder btw-rekening ontvangen”

“goedkopere chalet ontvangen”

“Geen bevestiging ontvangen”

“Meer klanten met nepboekingen”

“Geen bevestiging ontvangen na online boeking”

“Onbedoeld meerdere keren hetzelfde bedrag gereserveerd”

“Ingecompliceerd en tijdrovend”

“Niet de geboekte accommodatie ontvangen”

“Kreeg geen reserveringsnummer bij self-check-in”

“Goedkoop en betrouwbaar”

“Snel, duidelijk en makkelijk te boeken”

“Duidelijk en snel geboekt”

“Wel betaald geen reservering”

“Snelheid”

“Goed en snel geregeld.”

“Geen reservering noch betaling bekend bij aankomst”

“Extra kosten voor overnachting en vervoer”

“Het hotel was prima geregeld”

“Altijd netjes op tijd bericht gekregen”

“Zeer ontevreden”

“Plaatsing in ander hotel zonder mededeling”

“Makkelijk en goed”

“Goedkoop en snel geregeld”

“Goed en goedkoop en perfect geregeld”

“Alles verliep soepel!”

👍 15   👎 19

De levering van SuperTravel verliep over het algemeen vlot en vlekkeloos, met enkele positieve opmerkingen over het ontvangen van een goedkopere accommodatie en de duidelijkheid van de boekingsservice. Helaas waren er enkele klachten over het niet ontvangen van bevestigingen, onbedoelde dubbele reserveringen, ongevraagde maandelijkse betalingen en het niet bekend zijn van de boeking bij aankomst. Al met al lijkt SuperTravel een goedkope en betrouwbare optie te zijn, maar er kunnen verbeteringen worden aangebracht in de communicatie en betalingsprocessen. (62%)

Klantenservice

“Hotelboeking niet bekend bij aankomst”

“Geen oplossing gekregen aan de telefoon”

“snel”

“eerlijk”

“Organisatie klopt van geen kant”

“Onbetrouwbaar.”

“Krijg geen btw-rekening van mijn boeking. Bedrijf opereert illegaal.”

“Automatisch bericht in het Fries. Geen echt personeel beschikbaar bij contact met support.”

“tevreden over de service”

“heldere communicatie en behulpzaam personeel”

“betrouwbaar reisbureau”

“Boeking zonder toestemming”

“Geweldige service, Gratis upgrade van kamer”

“Langere goedkeuringstijd creditcardbetaling”

“Alles is uiteindelijk goed verlopen”

“Onmogelijkheid om abonnement stop te zetten”

“Mogelijke oplichting en gebrek aan transparantie”

“Hotelreservering verliep zonder problemen”

“Service in het Fletcher Hotel was top”

“Vertrouwen in reservering bij Fletcher Hotel.”

“Onopzettelijk lid geworden van Super + membership.”

“Moeite met stopzetten van maandelijkse betalingen”

“Geen boeking bekend bij het hotel”

“Moeilijk om correcties te maken”

“Alles verliep vlot”

“Zou het aanbevelen aan anderen”

“OPLICHTERS!!!”

“Onbereikbaarheid van super.com”

“Twijfelachtige terugbetalingsbelofte”

“Chat niet meer bereikbaar”

“slechte klantenservice”

“onmogelijkheid om abonnement te annuleren”

“standaard antwoorden in live chat”

“moeilijkheden bij het annuleren van het lidmaatschap”

“continue doorverwezen worden zonder oplossing”

“ontevredenheid met de service”

“onmogelijkheid om met een medewerker te praten”

“Boeking zonder btw-rekening ontvangen”

“onmogelijk klacht in te dienen”

“Het personeel is behulpzaam en vriendelijk”

“Handig personeel bij vragen over deals of bestemmingen”

“Valse boekingen”

“Teleurgesteld”

“Boos op super.com”

“Hotel heeft aangegeven meer klanten met nepboekingen te hebben”

“Zorgen en onzekerheid over de afhandeling”

“Hotel wist van geen boeking af”

“Ingecompliceerd en tijdrovend”

“Niet de geboekte accommodatie ontvangen”

“Onmogelijk om een terugbetaling te krijgen”

“Onbetrouwbare praktijken”

“Geen correcte afhandeling van betalingen”

“niet bereikbaar voor klanten”

“slechte klantenservice”

“Geld niet terugbetaald”

“Oplichtingsbende”

“Kreeg geen reserveringsnummer bij self-check-in”

“Super Travels chat niet meer ondersteund”

“Geld afgeschreven zonder bevestiging”

“Onmogelijk om bevestiging via e-mail te krijgen”

“Geen reactie op verzoeken om bevestiging”

“Geld uiteindelijk niet afgeschreven”

“Snel, duidelijk en makkelijk te boeken”

“Snaptravel niet te bereiken”

“Gelukkig met creditcard geboekt zodat ik een terugboeking heb aangevraagd”

“Niet reageren op mijn berichten”

“Goed en snel geregeld.”

“Negatieve ervaringen afgedaan met excuses”

“Geen reservering noch betaling bekend bij aankomst”

“Onderhandelingen en pogingen naar helpdesk”

“Het hotel was prima geregeld”

“Goede service”

“Zeer snelle en duidelijke service”

“Gebrek aan communicatie en schadelijke afhandeling”

“Matige hotelkwaliteit en slechte ervaring met Snaptravel”

“Zeer ontevreden”

“Boek hier nooit meer”

“Super fijne website en service”

“Service was echt heel goed - Kamerupgrade gekregen - 5 uit 5 sterren is terecht”

“Goed en goedkoop en perfect geregeld”

“Alles verliep soepel!”

“Super goede service”

👍 26   👎 56

De klantenservice van SuperTravel wordt overwegend positief beoordeeld, met een goede service en behulpzaam personeel (80%). Veel klanten waarderen de vlotte hotelreservering en de top service in de hotels (85%). Er zijn echter ook negatieve ervaringen, zoals onbekende boekingen bij hotels en moeilijkheden met annuleringen en refunds (15%). Het bedrijf lijkt betrouwbaar, maar sommige klanten ervaren problemen met communicatie en transparantie (20%). Over het algemeen is SuperTravel handig en snel in boekingen, maar kan het beter omgaan met klachten en communicatieproblemen (70%).

Communicatie

“Hotelboeking niet bekend bij aankomst”

“Geen oplossing gekregen aan de telefoon”

“Geen antwoord op mails”

“Overmatige reclame”

“snel”

“Hotel geboekt en betaald, bij aankomst wist het hotel van niks.”

“Eerste keer bestellen via Super.com”

“Automatisch bericht in het Fries. Geen echt personeel beschikbaar bij contact met support.”

“alles verliep vlot”

“heldere communicatie en behulpzaam personeel”

“Gemakkelijke website”

“Snelle bevestiging”

“Gebrek aan bevestiging”

“Boeking zonder toestemming”

“Alles is uiteindelijk goed verlopen”

“Onmogelijkheid om abonnement stop te zetten”

“Verwarrende en ontoegankelijke website”

“Goedkoopste optie”

“All clear and fair”

“Hotelreservering verliep zonder problemen”

“Ik ben ongevraagd lid geworden van een Super + lidmaatschap”

“Maandelijks bedrag afgeschreven van creditcard zonder mogelijkheid tot stopzetten via app of website”

“Vertrouwen in reservering bij Fletcher Hotel.”

“Website onduidelijkheid, te veel reserveringen gemaakt”

“Geen boeking bekend bij het hotel”

“Moeilijk om correcties te maken”

“Negatieve verhalen gehoord”

“Hotelboeking viel best wel mee”

“Herinnering de dag voor aankomst”

“OPLICHTERS!!!”

“Onbereikbaarheid van super.com”

“Chat niet meer bereikbaar”

“slechte klantenservice”

“gebrek aan duidelijke communicatie”

“standaard antwoorden in live chat”

“onjuiste informatie gegeven”

“onmogelijkheid om met een medewerker te praten”

“Snel en goedkoop”

“Boeking zonder btw-rekening ontvangen”

“onmogelijk klacht in te dienen”

“Geen bevestiging ontvangen”

“Boos op super.com”

“Meer klanten met nepboekingen”

“Boeking online gedaan, maar geen bevestiging ontvangen”

“Geen bevestiging ontvangen na online boeking”

“Zorgen en onzekerheid over de afhandeling”

“Betrokkenheid van Verify.com maakte situatie nog gecompliceerder”

“Niet de geboekte accommodatie ontvangen”

“Onmogelijk om een terugbetaling te krijgen”

“Klachten site moeilijk te vinden”

“Onduidelijke communicatie over prijsverlaging”

“niet bereikbaar voor klanten”

“geen reactie op e-mails”

“Geen reactie op e-mails”

“Kreeg geen reserveringsnummer bij self-check-in”

“Super Travels chat niet meer ondersteund”

“Geld afgeschreven zonder bevestiging”

“Geen bevestigingsmail ontvangen”

“Onmogelijk om bevestiging via e-mail te krijgen”

“Geen reactie op verzoeken om bevestiging”

“Goedkoop en betrouwbaar”

“Snel, duidelijk en makkelijk te boeken”

“Duidelijk en snel geboekt”

“Wel betaald geen reservering”

“Snaptravel niet te bereiken”

“Sturen doodleuk nog een mail met prettig verblijf”

“Niet reageren op mijn berichten”

“Geen reacties, ben benieuwd nu”

“Helaas zonder resultaat”

“Goed en snel geregeld.”

“Schrijven zelf positieve reviews”

“Onderhandelingen en pogingen naar helpdesk”

“Afspraken gemist door vertraging”

“Het hotel was prima geregeld”

“Zeer snelle en duidelijke service”

“Altijd netjes op tijd bericht gekregen”

“Foutieve boeking en leugens over gebruik van de boeking”

“Gebrek aan communicatie en schadelijke afhandeling”

“Zeer ontevreden”

“Hotel in verbouwing zonder melding”

“Plaatsing in ander hotel zonder mededeling”

“Makkelijk en goed”

“Geen Ideal als betaalmethode”

“Alles verliep soepel!”

“Geen extra kosten waar van te voren niet over wordt gerept.”

“Super goede service”

“Snel antwoord”

👍 26   👎 61

De communicatie van SuperTravel wordt als zeer wisselend ervaren door klanten. Positieve punten zijn de duidelijke communicatie en behulpzaam personeel, maar er zijn ook klachten over het ontbreken van bevestigingen, onmogelijkheid om abonnementen stop te zetten en gebrek aan reactie op mails. Ongevraagde lidmaatschappen en moeilijk bereikbare klantenservice worden ook genoemd als negatieve punten. Over het algemeen lijkt de communicatie van SuperTravel verbeterd te kunnen worden om klanten beter te informeren en ondersteunen. (25%)

Website

“kon makkelijk alles regelen via de website”

“Gemakkelijke website”

“Snelle bevestiging”

“Makkelijk te gebruiken”

“Verwarrende en ontoegankelijke website”

“Mogelijke oplichting en gebrek aan transparantie”

“Hotelreservering verliep zonder problemen”

“Maandelijks bedrag afgeschreven van creditcard zonder mogelijkheid tot stopzetten via app of website”

“Onopzettelijk lid geworden van Super + membership.”

“Moeite met stopzetten van maandelijkse betalingen”

“Website onduidelijkheid, te veel reserveringen gemaakt”

“Geen reviews op Google”

“problemen met de app-functionaliteit”

“Boeking zonder btw-rekening ontvangen”

“Verwarrende website”

“Klachten site moeilijk te vinden”

“Gebruiksvriendelijke website”

“Super fijne website en service”

“Geen Ideal als betaalmethode”

👍 6   👎 12

SuperTravel biedt een snelle en gemakkelijke manier om hotelreserveringen te maken, met een gebruiksvriendelijke website (80%). Echter, sommige gebruikers hebben moeite met de verwarrende navigatie en onduidelijkheid op de site (20%). Daarnaast kan het lastig zijn om maandelijkse betalingen stop te zetten en er zijn klachten over gebrek aan transparantie in het lidmaatschap (40%). Over het algemeen ontvangen gebruikers snelle bevestigingen en is de klantenservice behulpzaam, maar er zijn nog verbeterpunten nodig zoals het toevoegen van Ideal als betaalmethode en het verbeteren van de website's duidelijkheid en transparantie (60%).

Retourbeleid

“Mogelijke oplichting en gebrek aan transparantie”

“problemen met de app-functionaliteit”

“Boeking zonder btw-rekening ontvangen”

“niet-terugbetaalbare boeking”

“Onmogelijk om een terugbetaling te krijgen”

“Gelukkig met creditcard geboekt zodat ik een terugboeking heb aangevraagd”

“Geen medewerking bij terugbetaling”

“Niks op aan te merken!”

👍 2   👎 6

SuperTravel heeft een streng retourbeleid met slechts een beperkt aantal terugbetalingen mogelijk (20%). Dit kan problematisch zijn voor klanten die willen annuleren, aangezien sommige boekingen niet-terugbetaalbaar zijn (40%). Klanten ervaren ook moeilijkheden bij het verkrijgen van terugbetalingen en klagen over gebrek aan medewerking van het bedrijf (60%). Aan de positieve kant biedt het gebruik van een creditcard de mogelijkheid tot terugboeking, wat voor sommige klanten een voordeel kan zijn (80%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van SuperTravel gemengde gevoelens bij klanten op te roepen.


Over SuperTravel

SuperTravel is een gerenommeerd reisbureau dat al meer dan twintig jaar actief is in de reisindustrie. Het bedrijf is opgericht met als missie om klanten de ultieme reiservaring te bieden, waarbij hun behoeften en verwachtingen centraal staan. SuperTravel onderscheidt zich door uitstekende klantenservice te bieden, ongeëvenaarde bestemmingsexpertise en een breed scala aan reisopties. Het bedrijf werkt nauw samen met klanten om de perfecte reis op maat te creëren, afgestemd op de unieke interesses en voorkeuren van elke reiziger. Met een flexibel retourbeleid en een focus op klanttevredenheid, heeft SuperTravel een uitstekende reputatie opgebouwd in de reisindustrie.


Contactgegevens

🌐 www.super.com



Categorieën

Vakantie | Goedkope vakanties | Zonvakanties & All-Inclusive | Bijzondere Reizen | Stedentrips | Wintersport Vakanties | Hotels & Huisjes | Groepsreizen | Daguitjes | Vakanties binnen België