Santander Consumer Bank Reviews

: 5
0% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

M
Mats
Pff, die bank is echt belachelijk, proberen gewoon je geld te stelen! Ik heb mijn lening vroeg terugbetaald met een cheque en wat gebeurt er? Drie dagen later wordt er nog steeds geld van mijn reke...Lees verder
J
Julien Urbain
Na het openen van verschillende rekeningen in verschillende landen in mijn leven, kan ik zeggen dat dit de meest incompetente bank is waarmee ik ooit te maken heb gehad. Mijn vrouw en ik hebben mee...Lees verder
E
Estelle Thys
"De website heeft een foutje gemaakt en werkt nu even niet. Probeer het straks nog eens." De helpdesk kon me jammer genoeg niet verder helpen en ze raden aan om een andere computer of web...Lees verder
R
Rayan André
Ik wou me graag online inschrijven als klant bij deze bank en een spaarrekening openen. Op hun website stond te lezen dat het helemaal online, makkelijk en snel zou verlopen. Spijtig genoeg lukte h...Lees verder
G
Gabriel
Tot nu toe had ik nooit problemen met het gebruik van mijn bankrekening via de app. Maar opeens, na een overschrijving, kon ik niet meer inloggen. Na heel wat gedoe met mails en telefoontjes, kreeg...Lees verder

Alle reviews (5)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn lening

    Pff, die bank is echt belachelijk, proberen gewoon je geld te stelen! Ik heb mijn lening vroeg terugbetaald met een cheque en wat gebeurt er? Drie dagen later wordt er nog steeds geld van mijn rekening gehaald, terwijl alles al betaald zou moeten zijn! En nu, twee maanden later, nog steeds geen cent teruggezien. Absoluut niet eerlijk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn opening van een online spaarrekening

    Na het openen van verschillende rekeningen in verschillende landen in mijn leven, kan ik zeggen dat dit de meest incompetente bank is waarmee ik ooit te maken heb gehad. Mijn vrouw en ik hebben meerdere weken verspild om een online spaarrekening te openen. Eerst weigerde hun systeem onze aanvraag te accepteren, zelfs nadat we het verschillende keren correct hadden ingediend. Vervolgens stuurden ze mij het wachtwoord van mijn account in een e-mail die eruit zag als oplichting (niet-versleuteld, geen briefhoofd, wachtwoord gemarkeerd in geel). Uiteindelijk vertelden ze mij gewoon dat ze niets konden doen om onze rekening te openen, ondanks dat we alle stappen hadden gevolgd zoals gevraagd - het systeem bleef onze activatietransfers afwijzen en ze konden ons de procedure niet persoonlijk laten afronden omdat ze geen fysieke kantoren hebben. Uiteindelijk opende ik gewoon een rekening bij MeDirect, wat me minder dan een uur kostte en we zijn nu tevreden. MAAR Santander geeft niet op en blijft mij herinneringen sturen om de accountopeningprocedure te voltooien, zelfs nadat ze hadden toegegeven dat ze het niet voor ons konden doen. Ik heb meer dan 5 keer op 'uitschrijven' geklikt en hen meerdere e-mails gestuurd om eindelijk te stoppen met spammen, maar ze geven niet op, dus moest ik hen blokkeren op Gmail. Vermijd hen koste wat het kost - ik kan me niet voorstellen om mijn levensbesparingen toe te vertrouwen aan een bedrijf dat zo'n niveau van incompetentie vertoont.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Spaarrekening openen online

    "De website heeft een foutje gemaakt en werkt nu even niet. Probeer het straks nog eens." De helpdesk kon me jammer genoeg niet verder helpen en ze raden aan om een andere computer of webbrowser te proberen. Dat heb ik dan ook geprobeerd op verschillende toestellen en met verschillende browsers, maar helaas werkte het nog niet. Het was best wel frustrerend en heeft me laten twijfelen om mijn aanvraag ergens anders te doen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Online klant worden, Vision+ spaarrekening openen

    Ik wou me graag online inschrijven als klant bij deze bank en een spaarrekening openen. Op hun website stond te lezen dat het helemaal online, makkelijk en snel zou verlopen. Spijtig genoeg lukte het mij niet om me aan te melden met mijn eID. Telkens weer moest ik een programma genaamd Trust1Connector downloaden en installeren, maar daarna gebeurde er helemaal niets. Voor mij is dit gewoon geen optie meer. Als een bank die alles online doet niet goed werkt online, dan heb ik er ook geen boodschap aan. En trouwens, durf ik te zeggen dat hun webapplicatie nogal amateuristisch ineen zit, want ik ben een (gepensioneerde) informaticus en informatica-leraar.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn toegang tot de bank-applicatie

    Tot nu toe had ik nooit problemen met het gebruik van mijn bankrekening via de app. Maar opeens, na een overschrijving, kon ik niet meer inloggen. Na heel wat gedoe met mails en telefoontjes, kreeg ik uiteindelijk een formulier dat helemaal niets oploste. Echt schandalig!


Anderen bekeken ook