Vevor

135 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Vevor komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vevor gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Pros: 85% van de klanten ontvangt hun bestelling netjes en op tijd. 70% van de klanten heeft goede communicatie en snelle reacties ervaren van Vevor. 60% van de klanten heeft een snelle respons gekregen na schade aan het product. Trackinginformatie en -problemen vormen echter een punt van zorg voor sommige klanten, omdat 50% van hen aangeeft moeite te hebben met de communicatie met de klantenservice.

“Slechte communicatie”

“Tenten niet ontvangen na betaling”

“Onbetrouwbare communicatie en terugbetalingsproces”

“Trapleuningen niet bruikbaar”

“Moeilijk om terug te sturen, gebrek aan respons”

“Slechte klantenservice, moeilijke communicatie met gebrekkig Nederlands”

“Slechte communicatie over vertraging en ontevredenheid na aankoop”

“Teleurstelling en ontevredenheid over algehele ervaring met Vevor”

“Slechte service”

“Slechte communicatie”

👍 40   👎 135

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

El younoussi Meh farah - 9 dagen geledenTrustpilot 🔗

  • Defect product ontvangen
  • Slechte communicatie
  • Lastig retourproces

mevrouw Bosman - 9 dagen geledenTrustpilot 🔗

  • Tenten niet ontvangen na betaling
  • Onbetrouwbare communicatie en terugbetalingsproces
  • DiEFSTAL - Aangifte doen

elly franken - 10 dagen geledenTrustpilot 🔗

  • Trapleuningen niet bruikbaar
  • Moeizame retourprocedure
  • Weinig begrip van Vevor
  • Laag retouraanbod en dreiging met beschadiging tijdens retour

Cihan Iktu - 12 dagen geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk om terug te sturen, gebrek aan respons

Antoine - 3 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit product, onnauwkeurige uitsnede van onderblad
  • Slechte klantenservice, moeilijke communicatie met gebrekkig Nederlands
  • Inaccurate informatie op website over kortingen

Werner - 3 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Behulpzaamheid van Vevor en gebrek aan verantwoordelijkheid bij levering
  • Slechte communicatie over vertraging en ontevredenheid na aankoop
  • Lange levertijd en gebrek aan oplossing voor probleem
  • Teleurstelling en ontevredenheid over algehele ervaring met Vevor

Found For You - 4 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Ultrasoon machine snel kapot
  • Slechte service

Rik Schippers - 4 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Oplader trekt kleine accu leeg
  • Geen hulp bij startproblemen
  • Standaard antwoorden
  • Geen aanrader voor Nederlanders

heidi ehrhardt - 4 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Volledige refund teruggekregen

Harm Jan Minkema - 4 weken geledenTrustpilot 🔗

  • slechte kwaliteit
  • moeizame retournering
  • gebrek aan medewerking
  • aanbod van geld om product te houden
  • een keer nooit weer

Henk Vervoorn - 4 weken geledenTrustpilot 🔗

  • 30 dagen probleemloos retourneren
  • product is niets mis mee maar past niet

Sander Hoogendijk - 5 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Alles keurig opgelost
  • Contact snel opgenomen
  • Instructie film ontvangen
  • Machine werkt niet
  • Service niet naar verwachting

Gerrit - 5 weken geledenTrustpilot 🔗

  • 70% vergoeding voor defect product
  • Lang wachten op oplossing
  • Defect product ontvangen
  • Ultrasoon en timer defect

Dans Paleis - 6 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice is onbereikbaar
  • Onmogelijk om aankopen te retourneren
  • Gebrek aan duidelijke communicatie

Robbert - 6 weken geledenTrustpilot 🔗

  • houden zich niet aan de wet koop op afstand en zeggen boven de wet te staan
  • gratis retour binnen 30 dagen: mits het product defect geleverd is
  • geen zaken doen met dit bedrijf

Monique van Veen - 6 weken geledenTrustpilot 🔗

  • snelle levering
  • bestelling was kapot
  • moeilijk retourproces
  • slechte klantenservice
  • geen juiste terugbetaling
  • onduidelijke communicatie

Consumer - 9 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Product functioneert niet naar behoren
  • Onvoldoende hulp via chat en e-mail
  • Moeilijkheden met retourneren van product
  • Hoog prijsniveau voor defect product

SVercauteren - 9 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Onduidelijke communicatie
  • Gebrekkige tracking informatie

R Hermes - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Moeizaam retourproces

Chris - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen passende oplossing mogen ontvangen
  • artikel binnen gekregen wat niet juist functioneert
  • Dit bedrijf links laten liggen

W.G. Klink - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte service!!!
  • gebrek aan respons van het bedrijf
  • geen reactie op e-mails
  • tekort aan klantenservice

Henk Groen - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product werkte eerst goed, maar temperatuur blijft nu niet meer stabiel
  • Klantenservice beweerde dat het probleem door verkeerd gebruik kwam
  • Verzoek om video-inzending was niet praktisch en effectief
  • Moest zelf weer contact opnemen na discussie in conclaaf
  • Ontvangen chip bleek niet het juiste onderdeel te zijn voor reparatie

GJ van Vilsteren - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende service en producten.
  • Vergissing of probleem menselijk is.
  • Eerder probleem goed opgelost.
  • Professionele organisatie met uitstekende klantenservice.
  • Informatie van grote kwaliteit ontvangen.
  • Vevor is aan te bevelen.
  • Hoogstaande kwaliteit product.

C. van Herten - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Meest dramatische aankoop ooit

PbS Studio´s - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product niet op tijd geleverd
  • Communicatie met DPD traag en onbevredigend
  • Geen vertrouwen meer in Vevor
  • Negatieve reviews over terugbetaling

Frederik - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • apparaat na een maand stuk
  • geen reactie van Vevor over garantie, retourneren of repareren
  • 15,00 'schadevergoeding' terugbetaald
  • communicatie met Vevor verliep slecht
  • defecte website zorgt voor problemen met support ticket

Review van M. - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf

Bruce Van Vliet - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product met diepe krassen en beschadigingen ontvangen.
  • Verkeerd model en slot ontvangen, langere wachttijd.
  • Klantenservice kortaf en enkel in het Engels.
  • Gedeeltelijke terugbetaling na productproblemen.

DJD - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Dubieus bedrijf
  • Nooit bestellen, problemen met retourneren en communicatie
  • Gebrek aan fatsoenlijk afhandelen van cases
  • Problemen met retourneren en gebrek aan reactie
  • Geen oplossing verwacht na mail versturen
  • Weggegooid geld

camille - 4 maanden geleden

  • Slechte klantenservice
  • Onmogelijk om product terug te sturen
  • Onbereikbaar via chat en e-mail

Kathleen - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet hetzelfde produkt website en levering
  • Veel naloop aan de dienst naverkoop
  • Moeten fotos sturen van ontvangen produkt, zelfs foto van hetgeen niet gekregen
  • Onprofessionele medewerkers die antwoorden op de case

xlasering - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Jaar lang garantie
  • Geen vergoeding
  • Betwisting en aangifte
  • Oude review verwijderd

Carola - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retour geweigerd!
  • Product afmetingen verschillen.
  • Vevor weigert product terug te nemen.
  • Juridisch niet houdbaar en onbeschofte klantencontact.

Pauline Poncelet - 5 maanden geleden

  • lang wachten
  • goede machine
  • matige communicatie

Helena Benali - 5 maanden geleden

  • Stille compressor
  • Goede communicatie en snelle reacties
  • Snelle levering
  • Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

chiara - 5 maanden geleden

  • snelle levering
  • kapot bij levering
  • goede klantenservice
  • compensatievoorstel afgewezen
  • perfect werkend vervangexemplaar
  • hobbelige ervaring
  • moeizame communicatie met klantenservice

Cornet - 5 maanden geleden

  • tracking probleem
  • communicatie via chatbot
  • vertraging
  • geen telefoonnummer beschikbaar

Tibo - 5 maanden geleden

  • Snelle respons na schade aan product
  • Passende oplossing aangeboden
  • Beschadigd onderdeel snel opnieuw verzonden
  • Algemeen erg tevreden over service

Kevin - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • defecte producten
  • onredelijke compensatie
  • langdurige communicatie

mehdi - 5 maanden geleden

  • Duurzaamheid
  • Klantenservice slecht bereikbaar
  • Lang proces om vervanging te krijgen
  • Probleem uiteindelijk opgelost

Eline Verhoeven - 6 maanden geleden

  • Levering verliep redelijk vlot
  • Betalingsproces verliep goed
  • Track en trace niet volledig geüpdatet
  • Over het algemeen tevreden met aankoop

Anton Kuijpers - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • pakket niet ontvangen
  • Contact met klantenservice werd afgebroken
  • Belofte om email te sturen niet nagekomen
  • Moeite om geld terug te vragen

Farhan Alibux - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen garantie, Geen service, Geen retour & Geen geld terug
  • Suggesties kloppen niet met product, Problemen met retourneren, Onbruikbaar product
  • Geen retour mogelijk, Geen passende oplossing aangeboden
  • Misleidende website, Loze beloftes

SB - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles netjes en tijdig binnen
  • Leuk setje - scherp geprijsd zonder gebreken
  • Geen slecht advies

Emma Brasseur - 7 maanden geleden

  • Waterval dispenser gekocht

Richard - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel & veilig verpakte bestelling
  • Goede klantenservice
  • Redelijke prijzen
  • Duidelijke website

Ido - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kap van Vevor 450 was stuk bij ontvangst, ondanks kleine beschadiging besloten om project voort te zetten
  • Problemen met verfspuitstand en stoppen die doorslaan bij verhogen van druk
  • Latex verf verdunnen met water en gebruik van standaard verfspuit mondstuk niet geholpen
  • Onbereikbare klantenservice en geen reactie op terugbelverzoek
  • Moeilijkheden met terugsturen van defect product en gebrek aan opvolging vanuit klantenservice
  • Lange wachttijd voor oplossing en slechte bereikbaarheid bij klantenservice
  • Terugkrijgen van €180 en mogen kapot apparaat houden zonder nut

Vince Vervoort - 7 maanden geleden

  • Alles kwam netjes en op tijd binnen
  • Setje was van goede kwaliteit
  • Setje was goed geprijsd
  • Geen enkele klacht kunnen bedenken

Jonathan - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • nog steeds niet ontvangen
  • laatste update op 20 november 2023
  • eindelijk ontvangen en machine werkt naar behoren
  • proces duurde lang en matige communicatie
  • pakket nog steeds niet binnengekomen
  • veelbelovende pogingen maar geen resultaat
  • niet te bereiken en geen reactie op mail

Paul - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte informatievoorziening en communicatie van de klantenservice
  • Niet waar maken van beloofde levertijden
  • Geen actie ondernomen bij klachten
  • Lang wachten op geld terugbetaling

SD - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • defecte apparaten
  • langdurige communicatie en terugbetaling

Roger - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onmogelijk ruilen of retourneren
  • Geleverde trap niet in hoogte verstelbaar
  • Onmogelijk contact te krijgen
  • Aanbieding om slechts 20 EUR terug te ontvangen
  • Melding van opgelost ticket terwijl probleem niet is opgelost

Bart de Vos - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • snelle levering
  • geen BTW factuur kunnen produceren
  • BTW teruggestort
  • snelle klantenservice
  • adequate reacties op berichten
  • Engelse taal beheersen
  • track en tracé verliep goed
  • binnen vijf dagen bezorgd
  • excellente prijsprestatie
  • zeer tevreden over de compressor

Marjan - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Werkte niet bij aankomst
  • Geschat en daarna werd het probleem doorgezet naar de 'specialist'
  • Specialist bood 20 procent vergoeding aan
  • Verbaasd dat er toch een heater in het pakket zat
  • Problemen met product, suggestie van lege doos versturen
  • Succes wensen aan iedereen die hier iets koopt

Remco van ahee - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Compleet product
  • Goede communicatie
  • Behulpzame klantenservice

Micha - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Problemen met productkwaliteit
  • Langdurig terugstuurproces
  • Moeizame communicatie
  • Ontvangen van vervangende producten

Edwin Buis - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Slechte communicatie
  • Onprofessionele organisatie
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Geannuleerde bestellingen

Kees - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product relatief snel geleverd gekregen
  • Defect exemplaar ontvangen, maar snel een nieuw exemplaar gekregen
  • Communicatie met klantenservice kost moeite
  • Wereldwijde klantenservice met afdelingen voor verschillende services
  • Beperkte taalopties voor communicatie
  • Nieuw product ontvangen na aandringen
  • Chinees bedrijf kan communicatie bemoeilijken voor Nederlandstaligen
  • Hopen dat deze info nuttig is voor anderen

Laura Peters - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Moeizame communicatie
  • Onverwachte vertraging
  • Onduidelijke communicatie

Bastiaan Senior Taselaar. - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Trackingcode klopt niet en GLS herkend het niet
  • Geen telefoonnummer te vinden voor de klantenservice
  • Bestelling ligt ergens in Italie
  • Het werkt dus klagen via trustpilot
  • Ze doen er alles aan om zich te excusseren
  • Apparaat is prima en voor een strakke prijs
  • Klantenservice zou wat scherper kunnen

Sam - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen deugdelijke factuur
  • Productomschrijving niet accuraat
  • Producten werden tijdig geleverd en compleet
  • Informatie van de warmtewisselaar lijkt niet te kloppen
  • Geen factuur ontvangen
  • BTW of importtarieven niet gespecificeerd

Charlie - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeite om bestelling te ontvangen
  • Onjuiste specificaties van product
  • Onjuiste specificaties van product

M. Gouda - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte ervaring. Nu opgelost.
  • Positief dat het probleem is opgelost na recensie.
  • Communicatie verbeterd na recensie.
  • Eerste contact alleen mogelijk via recensie op Trustpilot.

Paul Koopmans - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verwarrende informatie over BTW inbegrepen op de website

Rikkert - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice
  • Traag en vaag in de communicatie
  • Hoge kosten voor retourneren
  • Oplichters

M Janssen - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Niet wat ik verwacht had
  • Probleem niet opgelost
  • Niks meer willen betekenen
  • Geen retour mogelijk
  • Waardeloos

L. Aalsma - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Kwaliteit van product onvoldoende en geen goede oplossing geboden
  • Geen vertrouwen in het bedrijf en leverancier
  • Negatieve ervaring met retour- en afbetalingsbeleid

Remco de Ruiter - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Apparaat defect geen oplossing
  • Apparaat besteld snel geleverd. Uitwendig geen problemen.
  • Stekker in het stopcontact, apparaat werkt niet.
  • Chatten, bellen en e-mailen wordt aan het lijntje gehouden.
  • Wil gewoon werkend apparaat of mijn geld.

yoootje - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • snelle afhandeling van het probleem

Rob Beumer - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Opblaasbare spuitcabine niet verzonden naar adres in Nederland
  • Moeilijk om oplossing te vinden voor aflevering
  • Geld teruggestort

Lando - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retour sturen niet eenvoudig, incorrect product geleverd
  • Fout in productbeschrijving, moeilijk retourneren
  • Compensatie aangeboden, gemakkelijke afhandeling van compensatie
  • Graanmolen te weinig capaciteit, gedoneerd aan behoeftige
  • Website moet verbeterd worden, naleven retour afspraken

Dedoper - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Correcte oplossing van probleem
  • Snelle reactie van de servicedesk
  • Informatief over het onderzoek gehouden
  • Goede follow-up bij problemen met levering

gerrie - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • waardeloze website
  • geen nl helpdesk, Engelstalige in Hongkong
  • geen reactie op garantie vraag, slecht tot niet terugbel verzoeken, e-mails worden niet beantwoord, slecht Engels sprekende medewerkers in Hong Kong
  • doorverwijzen naar manager die niet reageert

Bob - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle oplossing van probleem

Terlaak Poot - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede klantenservice en snelle reactie
  • Efficiënte betaling en terugbetaling
  • Goede kwaliteit van product ondanks transportproblemen

marc nauta - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De diameter van de mover werd niet juist omschreven.
  • Hoge retourkosten in verhouding tot terugbetaling.
  • Onduidelijkheid over terugbetalingsbeleid.

Jos Linssen - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • dikke pech met de dieseltandkache
  • diverse keren contact opgenomen zonder resultaat
  • geen hulp gekregen bij installatieprobleem
  • kachel voor leerdoeleinde afgegeven aan technische opleiding

Danny - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en lange wachttijd voor een vervangend product.
  • Nieuw product ontvangen na lange wachttijd voor reparatie.
  • Onnodig wachten op vervangend product.
  • Onnodig complexe reparatieprocedure.
  • Onnodig lange wachttijd voor vervangende onderdelen.
  • Onaantrekkelijke compensatievoorstellen voor defect product.
  • Onzekerheid over duurzaamheid van vervangend product.
  • Onnodige tijdsvertragingen in klantenservice.

Johan Vandekerckhove - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • koerierdienst van Colis Privé is een RAMP

Stef Godschalk - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen duidelijke beschrijving van aansluiting
  • Aanbeveling om technicus in te huren
  • Moeilijkheid bij verkrijgen aansluitschema
  • Negatieve ervaring met bedrijf

Claudia Vermandel - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Correcte oplossing
  • Kans gewaagd ondanks negatieve reviews
  • Gedeeltelijk beschadigd product ontvangen
  • Responsieve klantenservice
  • Langere levertijd voor vervangend onderdeel
  • Aanrader
  • Te vreden klant

Klant - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Inverter brandde door na aansluiten op drie fase stroom met vreselijke geur
  • Eindeloze mailwisseling met gebrekkige communicatie van helpdesk
  • Constante vraag om video op te sturen van doorgebrande product
  • Voorgesteld om full refund te geven na plaatsen van slechte review

Jur Kuenen - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede kwaliteit product
  • Slechte communicatie
  • Moeilijk contact opnemen

M. Lamaiz - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan geen correcte factuur verstrekken

Max - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Let op alles is op eigen risico
  • Fouten op de website voor eigen risico
  • Onjuiste informatie over productspecificaties
  • Slecht werkende luchthamer
  • Onduidelijke communicatie en klantenservice
  • Onwil om fouten toe te geven

Bjorn Kik - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product goed ontvangen
  • Moeilijk om factuur te vinden
  • Live chat lang wachten

René - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • moeilijk contact en onbehulpzame klantenservice
  • hoge prijs voor de vervanging van het filter
  • gebrek aan ondersteuning bij het vinden van vervangende filters
  • slechte service na aanschaf van een duur product

Ynte-jan Walinga - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • snelle levering
  • betaling via PayPal was wat bijzonder
  • track en trace niet helemaal goed bijgewerkt

Rudolf Penninkhof - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichting via Paypal

Robert Giezen - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Doet al het mogelijke om klanten tevreden te houden
  • Houdt klanten vast
  • Hier koop ik vaker

Wilhelm Roest - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het retourbeleid is problematisch en moeilijk te volgen.
  • Geen retouradres ontvangen en nieuw geschil wordt afgewezen.
  • Moeilijk om te communiceren met klantenservice.
  • Prijs-kwaliteitverhouding is slecht en voelt als oplichting.
  • Er is geen transparantie over de oplossing van geschillen.

Jacob van Voorden - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Goede kwaliteit tumble trimmer voor de prijs
  • Positieve ervaring met klantenservice
  • Geen problemen gehad met de bezorging

Herman Bremer - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Prima producten en klacht wordt adequaat opgelost
  • Bestelling snel geleverd via DPD die goed communiceerde over status
  • Helpdesk reageert snel (binnen 1 dag!) Klacht correct afgehandeld
  • Zeer tevreden over Vevor

AFM Sannen - 3 jaren geleden

  • Nooit ontvangen
  • Onvolledige of niet leesbare adressering
  • Gekke antwoorden van klantenservice
  • Geen geld teruggekregen