Vevor

135 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Vevor komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vevor gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Vevor heeft zowel positieve als negatieve beoordelingen ontvangen. Klanten zijn tevreden met snelle en professionele antwoorden (30%), goede communicatie en snelle reacties (25%), en passende oplossingen voor problemen (20%). Aan de andere kant zijn er klachten over slechte communicatie (15%), moeilijke retourprocessen (10%), en gebrek aan respons (5%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Vevor te voldoen aan de behoeften van sommige klanten, maar er zijn ook verbeterpunten nodig voor een consistente klantervaring.

“Defect product ontvangen”

“Slechte communicatie”

“Lastig retourproces”

“Tenten niet ontvangen na betaling”

“Onbetrouwbare communicatie en terugbetalingsproces”

“DIEFSTAL - Aangifte doen”

“Weinig begrip van Vevor”

“Moeilijk om terug te sturen, gebrek aan respons”

“Slechte klantenservice, moeilijke communicatie met gebrekkig Nederlands”

“Behulpzaamheid van Vevor en gebrek aan verantwoordelijkheid bij levering”

👍 65   👎 167

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

El younoussi Meh farah - 6 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Defect product ontvangen
  • Slechte communicatie
  • Lastig retourproces

mevrouw Bosman - 6 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Tenten niet ontvangen na betaling
  • Onbetrouwbare communicatie en terugbetalingsproces
  • DIEFSTAL - Aangifte doen

elly franken - 7 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Trapleuningen niet bruikbaar
  • Moeizame retourprocedure
  • Weinig begrip van Vevor
  • Laag retouraanbod en dreiging met beschadiging tijdens retour

Cihan Iktu - 7 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Moeilijk om terug te sturen, gebrek aan respons

Antoine - 7 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit product, onnauwkeurige uitsnede van onderblad
  • Slechte klantenservice, moeilijke communicatie met gebrekkig Nederlands
  • Inaccurate informatie op website over kortingen

Werner - 8 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Behulpzaamheid van Vevor en gebrek aan verantwoordelijkheid bij levering
  • Slechte communicatie over vertraging en ontevredenheid na aankoop
  • Lange levertijd en gebrek aan oplossing voor probleem
  • Teleurstelling en ontevredenheid over algehele ervaring met Vevor

Martin Gerritse - 8 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Product kapot bij levering en totaal geen fatsoenlijke oplossing

Manta - 8 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Incompleet bezorgd
  • Missende onderdelen
  • Zwakke klantenservice

Found For You - 9 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Ultrasoon machine snel kapot
  • Slechte service

Rik Schippers - 9 weken geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Oplader trekt kleine accu leeg
  • Geen hulp bij startproblemen
  • Standaard antwoorden
  • Geen aanrader voor Nederlanders

Harm Jan Minkema - 9 weken geleden Trustpilot 🔗

  • slechte kwaliteit
  • moeizame retournering
  • gebrek aan medewerking
  • aanbod van geld om product te houden
  • een keer nooit weer

Sander Hoogendijk - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Alles keurig opgelost
  • Contact snel opgenomen
  • Instructie film ontvangen
  • Machine werkt niet
  • Service niet naar verwachting

Gerrit - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • 70% vergoeding voor defect product
  • Lang wachten op oplossing
  • Defect product ontvangen
  • Ultrasoon en timer defect

Dans Paleis - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Klantenservice is onbereikbaar
  • Onmogelijk om aankopen te retourneren
  • Gebrek aan duidelijke communicatie

Robbert - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Naleving van wet koop op afstand wordt niet gerespecteerd en beweren boven de wet te staan
  • gratis retour binnen 30 dagen: als het product defect is geleverd
  • geen zaken doen met dit bedrijf

Monique van Veen - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • snelle levering
  • bestelling was kapot
  • moeilijk retourproces
  • slechte klantenservice
  • geen juiste terugbetaling
  • onduidelijke communicatie

Smiegel De Vries - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Ontbrekende onderdelen, geen medewerking bij oplossing

Manus Cornelius - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Uitstekende klantenservice

berrie - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Retouraanvraag verloopt moeizaam
  • Op de website is een rol 16x2 meerlagen buis te koop.
  • VEVOR zegt 30 dagen probleemloos retourneren
  • Retourinformatie wordt niet digitaal verstrekt

Ronald Boon - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Snelle en accurate hulp
  • Vriendelijk en behulpzaam
  • Product gekocht voor zeer gunstig prijsje
  • Probleem met GLS snel opgelost

Werner Eenink - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Uitstekende service
  • Product functioneerd naar behoren
  • Will buy again

Consumer - 3 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Product functioneert niet naar behoren
  • Onvoldoende hulp via chat en e-mail
  • Moeilijkheden met retourneren van product
  • Hoog prijsniveau voor defect product

R Hermes - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Moeizaam retourproces

Chris - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • geen passende oplossing gekregen
  • artikel gekregen dat niet juist functioneert
  • Dit bedrijf links laten liggen

W.G. Klink - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • slechte service!!!
  • gebrek aan respons van het bedrijf
  • geen reactie op e-mails
  • tekort aan klantenservice

Théo Benali - 4 maanden geleden

  • mooi verpakt en helemaal compleet geleverd
  • bestelling kwam op tijd en zonder schade aan
  • kwaliteitsproducten en betrouwbare service

Michiel - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onredelijke terugbetalingsvoorwaarden
  • Langdurige oplossing

Henk Groen - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Product werkte eerst goed, maar temperatuur blijft nu niet meer stabiel
  • Klantenservice beweerde dat het probleem door verkeerd gebruik kwam
  • Verzoek om video-inzending was niet praktisch en effectief
  • Moest zelf weer contact opnemen na discussie in conclaaf
  • Ontvangen chip bleek niet het juiste onderdeel te zijn voor reparatie

thejayq - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Ze weten dat ze kapotte producten verkopen
  • Ze stuurden een kapotte hot pot grill op
  • Ze ontkenden eerst dat het kapot was
  • Ze boden steeds meer restitutie aan
  • Ze wilden de hot pot grill niet terug
  • Klantenservice weet dat ze met een kapot product te maken hebben

Nathalie - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Beschadigde pakketbrievenbus ontvangen
  • Geen geld terug ontvangen

GJ van Vilsteren - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Uitstekende service en producten.
  • Vergissing of probleem menselijk is.
  • Eerder probleem goed opgelost.
  • Professionele organisatie met uitstekende klantenservice.
  • Informatie van grote kwaliteit ontvangen.
  • Vevor is aan te bevelen.
  • Hoogstaande kwaliteit product.

C. van Herten - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Meest dramatische aankoop ooit

PbS Studio´s - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Product niet op tijd geleverd
  • Communicatie met DPD traag en onbevredigend
  • Geen vertrouwen meer in Vevor
  • Negatieve reviews over terugbetaling

Bianca Egging - 4 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Retourneren onmogelijk, communicatie slecht

Frederik - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • apparaat na een maand stuk
  • geen reactie van Vevor over garantie, retourneren of repareren
  • 15,00 'schadevergoeding' terugbetaald
  • communicatie met Vevor verliep slecht
  • defecte website zorgt voor problemen met support ticket

Isabelle Erkan - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Trage reactiesnelheid bij klantenservice, Slecht retourbeleid

Review van M. - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf

Bruce Van Vliet - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Product ontvangen met diepe krassen en beschadigingen.
  • Verkeerd model en slot ontvangen, langere wachttijd.
  • Klantenservice kortaf en alleen in het Engels.
  • Gedeeltelijke terugbetaling na problemen met product.

DJD - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Dubieus bedrijf
  • Nooit bestellen, problemen met retourneren en communicatie
  • Gebrek aan fatsoenlijk afhandelen van cases
  • Problemen met retourneren en gebrek aan reactie
  • Geen oplossing verwacht na mail versturen
  • Weggegooid geld

camille - 5 maanden geleden

  • Slechte klantenservice
  • Onmogelijk om product terug te sturen
  • Onbereikbaar via chat en e-mail

pppaulll - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Draaischijf in onbalans
  • Servicedesk biedt feitelijk geen oplossing
  • Klantenservice geeft onvoldoende hulp
  • Ondeugdelijk apparaat geleverd
  • Noodoplossing aangeboden zonder effect

Kathleen - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Niet hetzelfde product op website en levering
  • Veel gedoe met de dienst na verkoop
  • Moeten foto's sturen van ontvangen product, zelfs foto van hetgeen niet ontvangen
  • Onprofessionele medewerkers die antwoorden op de zaak

xlasering - 5 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Jaar lang garantie
  • Geen vergoeding
  • Betwisting en aangifte
  • Oude review verwijderd

Carola - 6 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Retour geweigerd!
  • Product afmetingen verschillen.
  • Vevor weigert product terug te nemen.
  • Juridisch niet houdbaar en onbeschofte klantencontact.

Helena Benali - 6 maanden geleden

  • Stille compressor
  • Goede communicatie en snelle reacties
  • Snelle levering
  • Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

chiara - 6 maanden geleden

  • snelle levering
  • kapot bij levering
  • goede klantenservice
  • compensatievoorstel afgewezen
  • perfect werkend vervangexemplaar
  • hobbelige ervaring
  • moeizame communicatie met klantenservice

Cornet - 6 maanden geleden

  • tracking probleem
  • communicatie via chatbot
  • vertraging
  • geen telefoonnummer beschikbaar

Tibo - 6 maanden geleden

  • Snelle respons na schade aan product
  • Passende oplossing aangeboden
  • Beschadigd onderdeel snel opnieuw verzonden
  • Algemeen erg tevreden over service

Kevin - 6 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • defecte producten
  • onredelijke compensatie
  • langdurige communicatie

mehdi - 6 maanden geleden

  • Duurzaamheid
  • Klantenservice slecht bereikbaar
  • Lang proces om vervanging te krijgen
  • Probleem uiteindelijk opgelost

Lana - 7 maanden geleden

  • Late levering via DPD, trage klachtenbehandeling
  • Gebruik van DPD als koerierdienst
  • Onmiddellijke terugbetaling van geld gevraagd
  • Twijfel over terugbetaling gezien eerdere ervaringen

Axel - 7 maanden geleden

  • Boormachine is precies wat ik ervan verwachtte
  • Veel zorg besteed aan de kwaliteit van het product
  • Tevreden over de klantenservice
  • Vragen werden snel en professioneel beantwoord

Anton Kuijpers - 7 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • pakket niet ontvangen
  • Contact met klantenservice werd afgebroken
  • Belofte om email te sturen niet nagekomen
  • Moeite om geld terug te vragen

Ellen Verduyn - 7 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • NOOIT HIER BESTELLEN.
  • Na mijn review eind Oktober, Bericht ontvangen dat ze een bedrag wilde terug storten.
  • Natuurlijk hebben wij gelijk ons rekeningnummer doorgestuurd, Echter nog geen geld ontvangen!
  • Wel het bericht dat de klacht gesloten is.
  • Als je iets wilt retouren, ben je dus ENORM veel tijd kwijt voor niets!

Marion - 7 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Waardeloos retourbeleid
  • Kabel bijna niet te gebruiken
  • Schade aan laadpaal door kabel
  • Onmogelijk om kabel terug te sturen

Farhan Alibux - 8 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Geen garantie, Geen service, Geen retour & Geen geld terug
  • Suggesties kloppen niet met product, Problemen met retourneren, Onbruikbaar product
  • Geen retour mogelijk, Geen passende oplossing aangeboden
  • Misleidende website, Loze beloftes

SB - 8 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Alles netjes en tijdig binnen
  • Leuk setje - scherp geprijsd zonder gebreken
  • Geen slecht advies

Emma Brasseur - 8 maanden geleden

  • Waterval dispenser gekocht

Richard - 8 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Snel & veilig verpakte bestelling
  • Goede klantenservice
  • Redelijke prijzen
  • Duidelijke website

Ido - 8 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Defect product
  • Slechte klantenservice
  • Terugbetaling ontvangen
  • Onbruikbaar defect apparaat mogen houden

Vince Vervoort - 8 maanden geleden

  • Alles kwam netjes en op tijd binnen
  • Setje was van goede kwaliteit
  • Setje was goed geprijsd
  • Geen enkele klacht kunnen bedenken

jasper - 8 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Extreem slechte service
  • Incompleet geleverd pakket
  • Geen oplossing na 3 weken
  • 2e pakket was kapot en incompleet
  • Voorgesteld retourbedrag van 30,- voor 265,- aan incompleet product
  • Geen oplossing na 5 weken

Paul - 8 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte informatievoorziening en communicatie van de klantenservice
  • Niet waar maken van beloofde levertijden
  • Geen actie ondernomen bij klachten
  • Lang wachten op geld terugbetaling

Roger - 9 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Onmogelijk ruilen of retourneren
  • Geleverde trap niet in hoogte verstelbaar
  • Onmogelijk contact te krijgen
  • Aanbieding om slechts 20 EUR terug te ontvangen
  • Melding van opgelost ticket terwijl probleem niet is opgelost

Bart de Vos - 9 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • snelle levering
  • geen BTW factuur kunnen produceren
  • BTW teruggestort
  • snelle klantenservice
  • adequate reacties op berichten
  • Engelse taal beheersen
  • track en tracé verliep goed
  • binnen vijf dagen bezorgd
  • excellente prijsprestatie
  • zeer tevreden over de compressor

Sam - 9 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Vreselijke service

Marjan - 9 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Werkte niet bij aankomst
  • Geschat en daarna werd het probleem doorgezet naar de 'specialist'
  • Specialist bood 20 procent vergoeding aan
  • Verbaasd dat er toch een heater in het pakket zat
  • Problemen met product, suggestie van lege doos versturen
  • Succes wensen aan iedereen die hier iets koopt

Klant - 9 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Moeilijk retourbeleid
  • Onbruikbaar product mogen houden
  • Lang proces voor retourlabel

Remco van ahee - 10 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Compleet product
  • Goede communicatie
  • Behulpzame klantenservice

Micha - 10 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Problemen met productkwaliteit
  • Langdurig terugstuurproces
  • Moeizame communicatie
  • Ontvangen van vervangende producten

Edwin Buis - 10 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Slechte communicatie
  • Onprofessionele organisatie
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Geannuleerde bestellingen

Kees - 10 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Product relatief snel geleverd gekregen
  • Defect exemplaar ontvangen, maar snel een nieuw exemplaar gekregen
  • Communicatie met klantenservice kost moeite
  • Wereldwijde klantenservice met afdelingen voor verschillende services
  • Beperkte taalopties voor communicatie
  • Nieuw product ontvangen na aandringen
  • Chinees bedrijf kan communicatie bemoeilijken voor Nederlandstaligen
  • Hopen dat deze info nuttig is voor anderen

gebruiker - 10 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Fijne klantenservice, goede oplossing.
  • Meerdere keren contact gehad over verkeerd besteld artikel.
  • Goede hulp, snelle reactie, erg coulant!

Bastiaan Senior Taselaar. - 10 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Trackingcode klopt niet en GLS herkend het niet
  • Geen telefoonnummer te vinden voor de klantenservice
  • Bestelling ligt ergens in Italie
  • Het werkt dus klagen via trustpilot
  • Ze doen er alles aan om zich te excusseren
  • Apparaat is prima en voor een strakke prijs
  • Klantenservice zou wat scherper kunnen

M. Gouda - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring. Nu opgelost.
  • Positief dat het probleem is opgelost na recensie.
  • Communicatie verbeterd na recensie.
  • Eerste contact alleen mogelijk via recensie op Trustpilot.

Rikkert - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice
  • Traag en vaag in de communicatie
  • Hoge kosten voor retourneren
  • Oplichters

M Janssen - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Niet wat ik verwacht had
  • Probleem niet opgelost
  • Niks meer willen betekenen
  • Geen retour mogelijk
  • Waardeloos

Tjaco Sussenbach - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Kunnen beloofde product niet leveren
  • Slechte klantenservice
  • Bieden geen oplossing voor problemen

L. Aalsma - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Kwaliteit van product onvoldoende en geen goede oplossing geboden
  • Geen vertrouwen in het bedrijf en leverancier
  • Negatieve ervaring met retour- en afbetalingsbeleid

Remco de Ruiter - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Apparaat defect geen oplossing
  • Apparaat besteld snel geleverd. Uitwendig geen problemen.
  • Stekker in het stopcontact, apparaat werkt niet.
  • Chatten, bellen en e-mailen wordt aan het lijntje gehouden.
  • Wil gewoon werkend apparaat of mijn geld.

yoootje - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • snelle afhandeling van het probleem

Rob Beumer - 11 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Opblaasbare spuitcabine niet verzonden naar adres in Nederland
  • Moeilijk om oplossing te vinden voor levering
  • Geld teruggestort

Lando - 12 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Retour sturen niet eenvoudig, verkeerd product geleverd
  • Fout in productbeschrijving, moeilijk terugsturen
  • Compensatie aangeboden, gemakkelijke afhandeling van compensatie
  • Graanmolen te weinig capaciteit, gedoneerd aan behoeftige
  • Website moet verbeterd worden, naleving van retourafspraken

Bert - 12 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Garantie tot aan de deur!
  • Service is waardeloos
  • Snel geleverd, maar beschadigd product
  • Schade gerepareerd met korting
  • Onbeschadigd product verwacht bij nieuwe bestelling
  • Geen reactie op verzoek voor vervanging of retour

Dedoper - 12 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Correcte oplossing van probleem
  • Snelle reactie van servicedesk
  • Informatief over gehouden onderzoek
  • Goede follow-up bij problemen met levering

gerrie - 12 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • waardeloze website
  • geen nl helpdesk, Engelstalige in Hongkong
  • geen reactie op garantie vraag, slecht tot niet terugbel verzoeken, e-mails worden niet beantwoord, slecht Engels sprekende medewerkers in Hong Kong
  • doorverwijzen naar manager die niet reageert

Bob - 13 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Snelle oplossing van probleem

Terlaak Poot - 13 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice en snelle reactie
  • Efficiënte betaling en terugbetaling
  • Goede kwaliteit van product ondanks transportproblemen

Jos Linssen - 14 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • dikke pech met de dieseltandkache
  • diverse keren contact opgenomen zonder resultaat
  • geen hulp gekregen bij installatieprobleem
  • kachel voor leerdoeleinde afgegeven aan technische opleiding

Danny - 14 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en lange wachttijd voor een vervangend product.
  • Nieuw product ontvangen na lange wachttijd voor reparatie.
  • Onnodig wachten op vervangend product.
  • Onnodig complexe reparatieprocedure.
  • Onnodig lange wachttijd voor vervangende onderdelen.
  • Onaantrekkelijke compensatievoorstellen voor defect product.
  • Onzekerheid over duurzaamheid van vervangend product.
  • Onnodige tijdsvertragingen in klantenservice.

Johan Vandekerckhove - 14 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • koerierdienst van Colis Privé is een RAMP

Stef Godschalk - 15 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Geen duidelijke beschrijving van aansluiting
  • Aanbeveling om technicus in te huren
  • Moeilijkheid bij verkrijgen aansluitschema
  • Negatieve ervaring met bedrijf

Claudia Vermandel - 15 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Correcte oplossing
  • Kans gewaagd ondanks negatieve reviews
  • Gedeeltelijk beschadigd product ontvangen
  • Responsieve klantenservice
  • Langere levertijd voor vervangend onderdeel
  • Aanrader
  • Te vreden klant

Klant - 15 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Inverter verbrand na aansluiting op drie fase stroom met vreselijke geur
  • Eindeloze mailwisseling met gebrekkige communicatie van helpdesk
  • Constant verzoek om video van doorgebrande product op te sturen
  • Voorgesteld om volledige terugbetaling te doen na plaatsen van slechte review

Jur Kuenen - 15 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Goede kwaliteit product
  • Slechte communicatie
  • Moeilijk contact opnemen

Max - 16 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Let op alles is op eigen risico
  • Fouten op de website voor eigen risico
  • Onjuiste informatie over productspecificaties
  • Slecht werkende luchthamer
  • Onduidelijke communicatie en klantenservice
  • Onwil om fouten toe te geven

Bjorn Kik - 16 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Product goed ontvangen
  • Moeilijk om factuur te vinden
  • Live chat lang wachten

René - 17 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • moeilijk contact en onbehulpzame klantenservice
  • hoge prijs voor de vervanging van het filter
  • gebrek aan ondersteuning bij het vinden van vervangende filters
  • slechte service na aanschaf van een duur product

klant johan van onna - 17 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Retourbeleid is moeilijk te gebruiken, Klantenservice reageert niet.

Ynte-jan Walinga - 18 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • snelle levering
  • betaling via PayPal was wat bijzonder
  • track en trace niet helemaal goed bijgewerkt