Wacoal

12 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Wacoal komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Wacoal gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Wacoal heeft ernstige tekortkomingen, met 85% van de reviewers die klagen over problemen. Klanten hebben gemeld dat ze verkeerde terugbetalingen hebben ontvangen, onbevredigende klantenservice hebben ondervonden en onjuiste informatie hebben gekregen. Daarnaast zijn beloftes niet nagekomen en was de grootte van de producten soms foutief gemarkeerd. Desondanks is er ook positieve feedback over de kwaliteit van de producten en het assortiment van Wacoal, met 15% van de reviewers die tevreden zijn over hun aankopen.

“Onjuiste informatie van klantendienst”

“Gebroken draad in sportbeha”

“Onbevredigende klantenservice en communicatie”

“Voelt zich misleid”

“Het retourproces was een drama.”

“Het duurde 3 weken voordat ik mijn geld terugkreeg.”

“Ik kreeg een terugbetaling voor de verkeerde items.”

“The wire broke in one of the sports bras I purchased from Wacoal.”

“Initial customer service rep told me to return it and that I would get store credit to purchase a new one.”

“I won't receive a refund or replacement due to purchase being over 3 months ago, never communicated to me.”

👍 1   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Antoine - 3 maanden geleden

  • Slechte kwaliteit bh's
  • Onjuiste informatie van klantendienst
  • Slechte compensatie na klacht
  • Hoge kosten voor defecte producten

Jacques - 3 maanden geleden

  • Gebroken draad in sportbeha
  • Onjuiste informatie over retourbeleid
  • Vertraging bij verwerking winkelkrediet
  • Geen vervanging of terugbetaling aangeboden
  • Onbevredigende klantenservice en communicatie
  • Voelt zich misleid
  • Beschadigde aankoop

I. Geerts - 5 maanden geleden

  • Het retourproces was een drama.
  • Het duurde 3 weken voordat ik mijn geld terugkreeg.
  • Ik kreeg een terugbetaling voor de verkeerde items.

Claudia Biel - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • The wire broke in one of the sports bras I purchased from Wacoal.
  • Initial customer service rep told me to return it and that I would get store credit to purchase a new one.
  • I won't receive a refund or replacement due to purchase being over 3 months ago, never communicated to me.
  • Quality issue not honored, misled by customer service, company does not stand behind their products.

Vermeiren - 6 maanden geleden

  • Klantenservice is echt zo slecht
  • Beloven terug te bellen en niet doen
  • Supervisor was onbeschoft en argumentatief
  • Beha's zijn te strak
  • Beha's passen niet zoals verwacht
  • Niks kan voor mij worden gedaan
  • Bedrijf heeft geen eer
  • Geen bedankje voor trouwe klant
  • Sla je geld ergens anders stuk
  • Beugelbeha's passen niet zoals verwacht

Frustrated - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Incorrectly marked size
  • Unresponsive customer service