Wacoal

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Wacoal komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Wacoal gevonden hebben:

ErvaringenSite (5)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Wacoal wordt geplaagd door ontevredenheid en problemen, met klanten die klagen over verkeerde terugbetalingen, gebroken producten en onbevredigende communicatie. Klanten voelen zich misleid en er is weinig compensatie voor klachten. De klantenservice wordt omschreven als echt slecht en onverantwoordelijk, met beloftes die niet worden nagekomen en onbeschofte supervisors. Er is geen erkenning voor trouwe klanten en vertragingen bij terugbetalingen. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Wacoal een lage tevredenheidsratio van 18% te hebben.

“Onjuiste informatie van klantendienst”

“Slechte compensatie na klacht”

“Gebroken draad in sportbeha”

“Onjuiste informatie over retourbeleid”

“Vertraging bij verwerking winkelkrediet”

“Onbevredigende klantenservice en communicatie”

“Voelt zich misleid”

“Het retourproces was een drama.”

“Ik kreeg een terugbetaling voor de verkeerde items.”

“De draad brak in een van de sportbeha's die ik heb gekocht bij Wacoal.”

👍 1   👎 28

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Antoine - 5 maanden geleden

  • Slechte kwaliteit bh's
  • Onjuiste informatie van klantendienst
  • Slechte compensatie na klacht
  • Hoge kosten voor defecte producten

Jacques - 6 maanden geleden

  • Gebroken draad in sportbeha
  • Onjuiste informatie over retourbeleid
  • Vertraging bij verwerking winkelkrediet
  • Geen vervanging of terugbetaling aangeboden
  • Onbevredigende klantenservice en communicatie
  • Voelt zich misleid
  • Beschadigde aankoop

I. Geerts - 8 maanden geleden

  • Het retourproces was een drama.
  • Het duurde 3 weken voordat ik mijn geld terugkreeg.
  • Ik kreeg een terugbetaling voor de verkeerde items.

Claudia Biel - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De draad brak in een van de sportbeha's die ik heb gekocht bij Wacoal.
  • Initiële klantenservicemedewerker vertelde me om het terug te sturen en dat ik winkelkrediet zou krijgen om een nieuwe te kopen.
  • Ik zal geen terugbetaling of vervanging krijgen vanwege aankoop meer dan 3 maanden geleden, nooit aan mij gecommuniceerd.
  • Kwaliteitsprobleem niet gehonoreerd, misleid door klantenservice, bedrijf staat niet achter hun producten.

Vermeiren - 9 maanden geleden

  • Klantenservice is echt zo slecht
  • Beloven terug te bellen en niet doen
  • Supervisor was onbeschoft en argumentatief
  • Beha's zijn te strak
  • Beha's passen niet zoals verwacht
  • Niks kan voor mij worden gedaan
  • Bedrijf heeft geen eer
  • Geen bedankje voor trouwe klant
  • Sla je geld ergens anders stuk
  • Beugelbeha's passen niet zoals verwacht

Astrid - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteitsproducten
  • Onregelmatige klantenservice
  • Onnauwkeurig antwoord van klantenservice
  • Onbevredigend retourbeleid

Frustrated - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onjuist gemerkte maat
  • Niet-reagerende klantenservice

Sandy McDeermond - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice is vreselijk
  • Supervisor bij de derde poging was onbeleefd en argumentatief
  • Beha's zijn te strak
  • Geen oplossing geboden voor het probleem met strakke beha's
  • Bedrijf ontbreekt aan eer

Mireille montillet - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke service
  • Snelle verzending
  • Nachthemelijker retourproces
  • Verlate terugbetaling
  • Onjuiste terugbetaling