Weekday

25 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Weekday komt uit 25 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Weekday gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Weekday heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat het gemakkelijk is om items retour te sturen en geld terug te krijgen, zoals aangegeven door 50% van de reviewers. Echter, 25% van de reviewers klaagde over trage terugbetalingen en gebrek aan oplossingen na twee maanden. Daarnaast is er ook melding gemaakt van mogelijke diefstal door nalatigheid in het retourproces. Weekday zou kunnen werken aan het verbeteren van hun systemen om de klanttevredenheid te verhogen.

“slechte systemen”

“doe iets aan jullie systemen”

“storing bij retourneren in de fysieke winkel”

“zou echt super goed zijn als systemen op orde waren”

“hoop dat jullie er wat aan doen”

“Geld gestolen!!”

“Kon niet online besteld item retourneren vanwege storing”

“Trage terugbetaling”

“Geen oplossing na twee maanden”

“eenvoudig retourneren”

👍 6   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Customer - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Hele toffe kleding
  • slechte systemen
  • favoriete kledingwinkel
  • doe iets aan jullie systemen
  • storing bij retourneren in de fysieke winkel
  • site is altijd super traag
  • zou echt super goed zijn als systemen op orde waren
  • hoop dat jullie er wat aan doen

Jikke Deppenbroek - 19 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geld gestolen!!

Julie Charlier - 14 maart 2024

  • Coole kleren
  • Iets aan die systemen doen zou echt top zijn!
  • Kon niet online besteld item retourneren vanwege storing
  • Website is altijd zo traag

Victoria Mathieu - 21 januari 2024

  • Trage terugbetaling
  • Slechte bereikbaarheid klantenservice
  • Onbetrouwbaarheid
  • Geen oplossing na twee maanden

daan - 6 januari 2024

  • snel verzending
  • top kwaliteit kleding
  • eenvoudig retourneren
  • vriendelijke en behulpzame klantenservice
  • altijd geld terug

Elise Till - 8 december 2023Trustpilot 🔗

  • Broek teruggestuurd, geld terug ontvangen
  • Onbekende aanmaningskosten van € 7.50
  • Geen duidelijke communicatie over kosten
  • Schandalig verdienmodel met hoge boetes

Manon - 12 september 2021Trustpilot 🔗

  • geen refund ontvangen na terugsturen
  • onmogelijk om contact op te nemen
  • mogelijkheid tot diefstal door nalatigheid

thijs b - 6 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle verzending en kwaliteit van de kleding
  • Makkelijk retour sturen en geld terug krijgen

Marleen Beuseker - 12 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Makkelijk te retourneren & goeie kwaliteit