WENZ

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor WENZ komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor WENZ gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (9)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van WENZ heeft een aantal nadelen. Klanten ervaren dat ze hun geld niet terugkrijgen na het retourneren van producten, met slechts een percentage van 0%. Daarnaast is er sprake van een beschadigde doos bij ontvangst van bestellingen, wat voor ongemak zorgt met een percentage van 0%. Ook komt het voor dat geannuleerde bestellingen niet worden terugbetaald, met een percentage van 0%. Het kan zelfs een maand duren voordat klanten hun geld terugkrijgen, wat voor frustratie zorgt met een percentage van 0%.

“beschadigd item en slechte klantenservice”

“geld niet terug”

“maand later nog geld niet terug”

“geannuleerde bestelling, maar niet terugbetaald”

“Beschadigde doos bij ontvangst bestelling”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Yilmaz - 31 december 2023

  • lange levertijd en vertraagde bevestiging
  • beschadigd item en slechte klantenservice

adam - 17 december 2023

  • geld niet terug

Silvana - 2 februari 2023Trustpilot 🔗

  • maand later nog geld niet terug
  • geannuleerde bestelling, maar niet terugbetaald
  • veel tijd en energie gestoken in contact leggen
  • frustraties door lang wachten op terugbetaling
  • dreiging met rechtsbijstand en consumentenprogramma's

Dineke van Oosten - 19 december 2022Trustpilot 🔗

  • Bestelling plaatsen en betalen zonder eerst recensies te lezen
  • Ontvangen bestelling niet op tijd
  • Beschadigde doos bij ontvangst bestelling