Yves Rocher

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Yves Rocher komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Yves Rocher gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld : Kwaliteit of chaos?

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Yves Rocher biedt kwaliteitsvolle producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding (65%), maar er kunnen enkele ongemakken optreden zoals adresregistratieproblemen en foutmeldingen bij internetbankieren. De levering heeft zowel positieve als negatieve aspecten, zoals lange levertijden en onduidelijkheid over voorraad (51%). De klantenservice ontvangt gemengde beoordelingen met positieve reacties op levertijd en cadeautjes, maar ook klachten over lange wachttijden en communicatie (40% positief, 60% negatief). De prijzen worden over het algemeen als redelijk beschouwd (50%), maar sommige klanten vinden ze te hoog in vergelijking met concurrenten (20%). De communicatie en website van Yves Rocher worden zowel geprezen als bekritiseerd, en de Return Policy lijkt problematisch te zijn voor veel klanten (5%)._overzichtelijk.

Product : Wat een heerlijke deal, tenzij je uitglijdt over die stapel producten!

“Moeilijk om adres te registreren”

“Goede producten”

“Sterke geur van parfum”

“Dubbele betaling”

“Leuke cadeautjes gekregen”

“Makkelijke betaaloplossing”

“Geen achterstallige betalingsmelding”

“Producten vaak tijdelijk aangeboden”

“Kokos-extracten in shampoos allergeen voor gevoelige hoofdhuid”

“Kwaliteitsvolle producten”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Rente op ingehouden geld”

“Heerlijke, natuurlijke producten die niet op dieren getest zijn”

“Yves Roger is innovatief op het gebied van duurzaamheid”

“Kleinere, geconcentreerde producten en afbreekbare of herbruikbare materialen”

“Te veel producten in één pakket”

“Betaling niet doorgegaan zonder duidelijke melding”

“Lange wachttijd voor levering”

“Onduidelijkheid over voorraad en betalingsmogelijkheden”

“Handige website”

“Goede kwaliteit, redelijke prijzen tijdens verkoop, shampoo zonder kokos-extracten”

“Tijdelijke beschikbaarheid van producten, verplicht account aanmaken”

“goede kwaliteit producten”

“Natuurlijke producten”

“Duurzaamheid”

“Geweldige natuurlijke producten die niet op dieren worden getest”

“Netjes geleverd.”

“Ik heb alle bestellingen keurig ontvangen en heb zelfs 2-3 cadeautjes bijgekregen.”

“Alles dat mis kon gaan ging mis”

“Verkeerde product ontvangen, verkeerde levering”

“Onjuiste facturering en ongewenste producten ontvangen”

“Fijne kwaliteit producten met mooi cadeau”

“Mooie cadeausets”

“Bestellen via folder”

“Geen folder meer gekregen”

“Problemen bij online bestellen”

“Noodgedwongen om alternatief te zoeken”

“prehistories bedrijf”

“Producten fijn”

“Langzame nalevering van producten”

“Geen mogelijkheid tot directe aankoop in fysieke winkel”

“Klantgerichte aanpak bij foutieve bestelling”

“Geen producten in het pakket!”

“Nep aanbiedingen”

“Beperkt aanbod van producten”

“Onbeschikbaarheid van producten”

“Teleurgesteld in de geurselectie”

“Verkeerde bestelling ontvangen”

“foutieve cadeaus en beschadigde doosjes”

“grote teleurstelling”

“Geen gratis sieradenset ontvangen bij verjaardagscadeau”

“Producten zijn van goede kwaliteit”

“Producten zijn goed en levering meestal snel”

“Promoten van natuurlijke middelen blijkt gelogen”

“Producten bevatten microplastics”

“Besluit om afscheid te nemen van Yves Rocher producten”

“Producten goed”

“Speciale cadeau vaak niet beschikbaar bij bestelling met actiecode”

“Producten van goede kwaliteit”

“Ontbrekend item”

“Verkeerd product ontvangen”

“fijne producten en fijne service”

“Overzichtelijke en duidelijke website met makkelijke navigatie.”

“Ruime keuze van diverse artikelen en producten in het assortiment.”

“Snelle levering van het eerste pakket van mijn zus.”

“Problemen met verzending en klantenservice voor mijn eigen bestelling.”

“Gebrek aan transparantie en onvolledige bestelling voor mijn zus.”

“Top producten”

“Uitstekende kwaliteit”

“Natuurlijke producten en niet getest op dieren”

“moeilijk betalen”

“Niet alles ontvangen”

“snelle levering”

“keuzemogelijkheid cadeau”

“Super snelle verzending”

“Super goede kwaliteit”

“Lange levertijd en problemen met voorraad en retournering”

“Eerlijke cosmetica voor een lage prijs”

“Producten van goede kwaliteit en milieubewust”

“Fijne producten”

“Goede kwaliteit van producten”

“Goede kwaliteit producten”

“foutmelding bij betaling via Internetbankieren”

“betrouwbare betalingsopties beschikbaar”

“Lid sinds 1988, bestel elke keer en ben erg blij met mijn producten.”

“Bestel al jaren de shampoo en cuir de nutparfum!”

“Yves rouche staat voor zijn product!”

“Niet netjes aanbieding via post, prijsverschil online”

“Leveren niet alles”

“Nieuwe producten besteld, maar ik krijg maar 2 van de 3 bestelde producten”

“Op factuur staat dat alles is geleverd”

“Goede actie met gratis product”

“Snelle betaling van factuur”

“Producten zijn top.”

“product mist”

“Achteraf een extra rekening gekregen”

“Bagger bedrijf! Nooit meer dus!”

“Product niet conform aanbieding”

“Rekening ontvangen terwijl al betaald”

“Producten zijn goed”

“Goede crèmes”

“Al jarenlang gebruik ik naar tevredenheid de crèmes van Yves Rocher”

“Super voordelige en goed werkende producten”

“betrouwbare producten tegen goede prijs, cadeau bij bestelling, milieubewust”

“Gebrek aan kennis over producten en diensten”

“Heel fijn”

“Producten vaak niet op voorraad ondanks aanbiedingen”

“Altijd kunnen achteraf betalen”

“Geweldige service en supersnelle levering”

“Adresgegevens worden niet verwijderd en microplastics in producten.”

“Onjuiste informatie over aanwezigheid van microplastics in producten.”

“Gebruik van palmolie in producten ten koste van oerwoud.”

“Prijzen lijken omhoog te gaan voor aanbiedingen”

“Verandering in verpakkingen zonder lagere prijzen”

“Toevoeging van irriterende stof in producten”

“Misleidende praktijken leiden tot klantverlies”

“Fijne producten”

“Online bestellen en vlotte levering”

“Tevreden over producten”

“Fijne producten”

“Niet geleverd door fout, onvriendelijk bij contact, ontkennen juist oordeel na vele pogingen”

“Verassing cadeau bleek een tester te zijn”

“Leuke acties zoals een gratis sporttas en een gratis dagcrème”

“Heel tevreden met de artikelen”

“Te veel reclame ontvangen bij bestellingen”

“Bestelling was in orde”

“50% korting op originele prijs”

“minder bestellingen door prijsstijging”

“Negatieve ervaringen met meerdere bestellingen”

“Bestelling nu wel te volgen”

“Product was beschadigd bij levering”

“Geen oplossing geboden voor kapot product”

“beschadigde verpakking”

“Prima producten”

“Fijne producten, niet op dieren getest”

“Lange levertijden”

“Super goede deals en kwaliteit producten”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“Producten bevallen goed, snelle levering, keurig verpakt, leuke acties, goede klantenservice”

“Product ontbrak en werd uiteindelijk correct nagestuurd”

“Geen product in A4 envelop en lang wachten op correcte levering”

“Foutieve verzending van bestellingen”

“Onbereikbare status van bestellingen op de website”

“Ik heb twee betalingen gemaakt en de klantservice kan niets doen voor me”

“Ik heb nog de bestelling genomen, maar de andere betaling is niet teruggenomen”

“Te vreden over producten, op webshop\/bezorging niks aan te merken!”

“YR pure system lijn helpt tegen puistjes en onzuiverheden”

“Yves Rocher pure system is het eerste product waar ik uiterst tevreden over ben”

“mijn huid is enorm verbeterd en ik heb geen last meer van puistjes”

“Geen duidelijke informatie over allergenen beschikbaar”

“Beperkte keuze voor mensen met allergieën”

“gebrek aan voorraadinformatie en klantonvriendelijkheid”

“geen informatie over beschikbaarheid van producten”

“Verkeerde product geleverd”

“Veel aanbod en snelle levering”

“Niet op dieren getest, goede reactie op huid”

“Makeup van goede kwaliteit”

“Altijd iets cadeau en producten met korting”

“Leuke betaalbare producten”

“Ruime keuze uit producten”

“Goede kwaliteit van producten”

“Sommige producten uit assortiment”

“Geen vergelijkbaar alternatief gevonden”

“blij met producten”

“producten weg!”

“goede product blijven bestellen”

“perfecte shampoo vet haar gevonden, na paar bestellingen uit collectie, geen alternatief”

“anti rimpel creme, potlood groen etc....Wat jammer!”

“Dik tevreden over producten en levering”

“Presentjes altijd netjes verzorgd”

👍 88   👎 85

Yves Rocher biedt geweldige natuurlijke producten die niet op dieren zijn getest, met een goede kwaliteit en redelijke prijzen tijdens de sale. De website is handig om te gebruiken en er zijn betrouwbare betaalopties beschikbaar. Echter is het soms lastig om een adres te registreren en zijn er te veel producten in één pakket. Daarnaast kunnen er foutmeldingen optreden bij internetbankieren en kunnen sommige producten tijdelijk niet beschikbaar zijn. Over het algemeen biedt Yves Rocher dus kwaliteitsvolle producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar houd rekening met enkele mogelijke ongemakken. (65%)

Levering : Wat een mix van complimenten en klachten!

“Moeilijk om adres te registreren”

“Slechte bezorgservice”

“Dubbele betaling”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Bestelling niet geleverd”

“Langdurig wachten en standaard antwoorden”

“Onzekerheid over ontvangen bestelling”

“Leuke cadeautjes gekregen”

“Makkelijke betaaloplossing”

“Adres verkeerd aangegeven”

“Snelle levering”

“Gebrek aan communicatie over niet-levering”

“Te veel producten in één pakket”

“Lange wachttijd voor levering”

“Onduidelijkheid over voorraad en betalingsmogelijkheden”

“Geen overbodige papieren post”

“Lange levertijd”

“Goede kwaliteit, redelijke prijzen tijdens verkoop, shampoo zonder kokos-extracten”

“Onjuist weergegeven adres op pakket, onprofessionele fout van webwinkel”

“onveilig gevoel bij bestellingen”

“Netjes geleverd.”

“Het duurt wel een beetje lang, maar het is het wachten zeker waard!”

“Alles dat mis kon gaan ging mis”

“Verkeerde product ontvangen, verkeerde levering”

“Onjuiste facturering en ongewenste producten ontvangen”

“Fijne kwaliteit producten met mooi cadeau”

“Geen reactie op e-mails”

“Te lange levertijd”

“Onzekerheid over levering”

“Bestellen via folder”

“Geen folder meer gekregen”

“Noodgedwongen om alternatief te zoeken”

“Bestelling niet goed doorgekomen, geld niet terug ontvangen na meerdere pogingen”

“Langzame nalevering van producten”

“Geen mogelijkheid tot directe aankoop in fysieke winkel”

“Geen producten in het pakket!”

“Onbeschikbaarheid van producten”

“Langdurige bezorging”

“Verkeerde bestelling ontvangen”

“Bestelling niet ontvangen”

“Geen gratis sieradenset ontvangen bij verjaardagscadeau”

“Producten zijn goed en levering meestal snel”

“Pakket ontvangen met ontbrekend item na veel emails en telefoontjes”

“Niet bereikbaar per telefoon”

“Goede levering van bestellingen”

“Ontbrekend item”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Verkeerd product ontvangen”

“Geen oplossing na eerste keer bellen”

“Duurt Heel Erg Lang Voordat Je De Bestelde Artikelen Thuisbezorgd Krijgt.”

“Snelle levering van het eerste pakket van mijn zus.”

“Snelle levering van het eerste pakket van mijn zus.”

“Problemen met verzending en klantenservice voor mijn eigen bestelling.”

“Nooit iets geweest dat niet klopte en altijd de volgende dag bezorgd”

“Online betalen is niet mogelijk”

“moeilijk betalen”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Goede service en snel geleverd”

“Trage verzending”

“Slecht bedrijf, bestelling laat bezorgd”

“Niet alles ontvangen”

“snelle levering”

“Super snelle verzending”

“Lange levertijd en problemen met voorraad en retournering”

“Zeer snelle levering”

“Fouten in bestelling”

“Nooit ontvangen pakket”

“Lid sinds 1988, bestel elke keer en ben erg blij met mijn producten.”

“Leuk om een envelop te ontvangen en producten uit te zoeken, kan ook prima online bestellen.”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Leveren niet alles”

“Nieuwe producten besteld, maar ik krijg maar 2 van de 3 bestelde producten”

“Onverwachte rekening ontvangen”

“product mist”

“Achteraf een extra rekening gekregen”

“Bestelling nog steeds in voorbereiding”

“Pakketje afgeleverd”

“Ga naar de winkel om te kopen”

“De post. Heel veel in één envelop. Onoverzichtelijk, chaos en zonde van zoveel papier. Stop ermee”

“Altijd paketten super snel ontvangen”

“Heel fijn”

“Te late levering van bestelde producten”

“Lang wachten in de wachtrij”

“Geweldige service en supersnelle levering”

“Geannuleerde bestellingen toch geleverd”

“Langzame levering van pakketjes”

“Verzending van reclamepost ondanks verzoek tot verwijdering adresgegevens.”

“Online bestellen en vlotte levering”

“Vertraging door drukte begrepen”

“Snelle verzending”

“Niet geleverd door fout, onvriendelijk bij contact, ontkennen juist oordeel na vele pogingen”

“Verassing cadeau bleek een tester te zijn”

“Snelle levering ondanks feestdagen”

“Problemen door onduidelijke herinneringen”

“Bestelling was in orde”

“Negatieve ervaringen met meerdere bestellingen”

“Bestelling nu wel te volgen”

“Chapeau voor Yves Rocher en PostNL”

“Product was beschadigd bij levering”

“snelle levering”

“beschadigde verpakking”

“Late bezorging”

“Geen problemen met bezorging na jaren van bestellen”

“Lange levertijden”

“Bestellingen komen na 2 a 3 dagen al binnen en verzending is niet duur (1,95)”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“gebrek aan communicatie over levering”

“Lang wachten op bestelling zonder duidelijkheid”

“Bestellen via website geen aanrader! Bestellen via het aanbiedingenboekje gaat prima maar online.... ik heb nu 2x iets via de website besteld maar die 2x kreeg ik geen bevestingingsemail. Vervolgens duurt het veel langer dan de gestelde 6 werkdagen voor de eerste bestelling verstuurd werd, daar heb ik achteraan moeten e-mailen (wat overigens wel vlot ging) bleek mijn bestelling niet in behandeling genomen te zijn en nu wacht ik nog steeds op antwoord over mijn tweede bestelling. Ik bestel niet weer op de website!”

“Producten bevallen goed, snelle levering, keurig verpakt, leuke acties, goede klantenservice”

“Complete chaos”

“Product ontbrak en werd uiteindelijk correct nagestuurd”

“Geen product in A4 envelop en lang wachten op correcte levering”

“Foutieve verzending van bestellingen”

“Te vreden over producten, op webshop\/bezorging niks aan te merken!”

“te langzame levering en gebrek aan communicatie”

“Veel aanbod en snelle levering”

“Redelijk snel geleverd”

“producten weg!”

“perfecte shampoo vet haar gevonden, na paar bestellingen uit collectie, geen alternatief”

“anti rimpel creme, potlood groen etc....Wat jammer!”

“Dik tevreden over producten en levering”

👍 40   👎 81

De levering van Yves Rocher heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Klanten waarderen de goede kwaliteit van producten tijdens de sale, de makkelijke betaaloplossingen, het ontbreken van overbodige papieren post en de leuke cadeautjes bij bestellingen. Echter, er zijn ook enkele nadelen zoals lange levertijden, onzekerheid over ontvangen bestellingen, fouten in bestellingen en onduidelijkheid over voorraad en betalingsmogelijkheden. Het bedrijf ontvangt zowel positieve als negatieve feedback over de levering en service. (51%)

Klantenservice : Wat een tegenstrijdige ervaringen!

“Slechte bezorgservice”

“Geen aanbeveling”

“Bestelling niet geleverd”

“Langdurig wachten en standaard antwoorden”

“Onzekerheid over ontvangen bestelling”

“Leuke cadeautjes gekregen”

“Goede klantenservice”

“Kokos-extracten in shampoos allergeen voor gevoelige hoofdhuid”

“Verplicht Account aanmaken voor bestellen”

“Slechte telefoonklantenservice, onvriendelijk personeel, trage terugbetaling”

“Slecht en onprofessioneel”

“Superslechte service”

“Geen alternatief aangeboden”

“Incompleet pakket en complex retourbeleid”

“Fouten bij terugbetaling creditcard”

“Onduidelijkheid over terugbetaling”

“Vertraging bij terugbetaling en communicatieproblemen”

“Onbeschoft en niet klantgericht”

“Overweegt juridische stappen en beschuldigt van diefstal”

“Slechte klantenservice”

“lang wachten op terugbetaling”

“Onjuist weergegeven adres op pakket, onprofessionele fout van webwinkel”

“onbereikbare klantenservice”

“onveilig gevoel bij bestellingen”

“Dierenliefhebber”

“Duurzaamheid”

“Geweldige natuurlijke producten die niet op dieren worden getest”

“Ik schrok eerst van al het negatieve reviews, maar dit was serieus nergens voor nodig.”

“Ik heb alle bestellingen keurig ontvangen en heb zelfs 2-3 cadeautjes bijgekregen.”

“Top service :)”

“onvriendelijke klantenservice, ondeskundige medewerkers”

“Alles dat mis kon gaan ging mis”

“Vlutbedrijf dat genoeg doet om oplichting te vermoeden”

“Misleidende aanbieding”

“Lange wachttijd bij bellen”

“Geen reactie op e-mails”

“Te lange levertijd”

“Slechte klantenservice”

“Onzekerheid over levering”

“Al meer dan 20 jaar klant”

“Moeilijk telefonisch contact”

“Consulente vindt klant niet terug”

“Klantennummer wordt steeds gevraagd”

“Klant voelt zich een nummer”

“Noodgedwongen om alternatief te zoeken”

“website niet op orde kan niet betalen”

“lang wachten om de helpdesk te spreken”

“adviseert bestellen via computer ipv mobiele telefoon”

“slecht systeem en klantenservice”

“Bestelling niet goed doorgekomen, geld niet terug ontvangen na meerdere pogingen”

“Moeite met contact via telefoon en email, slechte klantenservice na 28 jaar trouwe klant te zijn geweest.”

“Langzame nalevering van producten”

“Slechte communicatie met klantenservice”

“Moeilijk te begrijpen telefoonmedewerkers”

“Lang wachten op de telefoon”

“Bestellen is niet leuk meer door communicatieproblemen”

“Aardige dame aan de telefoon”

“Onbereikbaarheid telefonisch en geen reactie op mail”

“Klantgerichte aanpak bij foutieve bestelling”

“Klantenservice is niet te bereiken. De kamer van Koophandel liet mij vandaag weten dat zij al vanaf september 2022 zijn uitschreven en niet mogen verkopen via een Nederlandse website. Ik ben mijn geld kwijt. Bestel hier niet!! Ook de Belgische klantenservice is onbereikbaar. De Belgische winkels zijn onafhankelijk en kunnen deze online problemen ook niet oplossen.”

“Belazeren van klanten”

“Slechte communicatie”

“Bestelling niet ontvangen”

“slechte service”

“factuur dubbel betaald”

“factuur niet kunnen terugboeken”

“aanmaning ontvangen na dubbele betaling”

“geen schriftelijk bewijs van betaling ontvangen”

“slechte klantenservice en weinig begrip”

“slecht Nederlands sprekende telefoniste”

“afscheid na lange tijd”

“Geen gratis sieradenset ontvangen bij verjaardagscadeau”

“Misleidende marketingpraktijken”

“Promoten van natuurlijke middelen blijkt gelogen”

“Besluit om afscheid te nemen van Yves Rocher producten”

“service slecht”

“Niet bereikbaar per telefoon”

“Lang wachten aan de telefoon”

“Ontbrekend item”

“Oplichters”

“Geen enkele ster waard”

“Niet terugbetaald na retournering”

“Onbeschofte telefonische klantenservice”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Verkeerd product ontvangen”

“Moet zelf verder erachteraan gaan”

“Geen zin en tijd”

“Geen oplossing na eerste keer bellen”

“fijne producten en fijne service”

“super klantenservice”

“super opgelost”

“gratis producten en cadeautjes”

“Telefonische klantenservice is omslachtig en langdurig.”

“Problemen met verzending en klantenservice voor mijn eigen bestelling.”

“Hele slechte retourverwerking & service”

“Nooit iets geweest dat niet klopte en altijd de volgende dag bezorgd”

“Online betalen is niet mogelijk”

“moeilijk betalen”

“Zeer slechte service”

“Onbetrouwbaar”

“Geld niet teruggegeven na annulering”

“Opgelicht voelen”

“Arrogant personeel”

“Goede service en snel geleverd”

“Slecht bedrijf, bestelling laat bezorgd”

“snelle levering”

“goede klantenservice”

“keuzemogelijkheid cadeau”

“Echt een aanrader”

“Gebrek aan communicatie over bestelling en terugbetaling”

“Fouten bij terugbetaling en verkeerd overgemaakt rekeningnummer”

“Hoge stress en frustratieniveau door lange wachttijd op terugbetaling”

“Gratis aanpassingen na contact klantenservice”

“Leuke aanbiedingen en altijd een geschenk”

“Trouwe klant voor meer dan 25 jaar zonder problemen”

“Klantenservice zeer triest”

“Respectloze klantenservice”

“Niet terugbetaald”

“moeilijk om contact op te nemen met klantenservice”

“Lid sinds 1988, bestel elke keer en ben erg blij met mijn producten.”

“Leuk om een envelop te ontvangen en producten uit te zoeken, kan ook prima online bestellen.”

“Yves rouche staat voor zijn product!”

“Teleurstelling”

“Slecht bedrijf”

“Lang wachten aan de telefoon”

“Geen antwoord op telefoon”

“Hele bestelling retour moeten sturen”

“Bang dat ze denken dat ik dat product achter hou”

“Slechte klantenservice”

“Moeilijk om klantenservice te bereiken.”

“Snelle betaling van factuur”

“Verwarring over betaling van gratis product”

“Altijd alles goed gegaan.”

“Klantenservice na lang wachten bereikbaar.”

“product mist”

“klantenservice slecht bereikbaar”

“terugbetaling kan lang duren”

“Klantenservice is totaal onbereikbaar”

“Bagger bedrijf! Nooit meer dus!”

“Product niet conform aanbieding”

“Onbereikbare klantenservice”

“Klantenservice na 30 min nog niet bereikbaar”

“Slechte klantenservice”

“Lang wachttijd bij bellen”

“Bereikbaarheid klantenservice slecht”

“Wachttijd niet gemeld, krakende wachtmuziek”

“klantenservice niet prettig”

“Dan maar bellen. Maar tegenwoordig vaak een veel te snel onduidelijk Nederlands sprekende dame aan de lijn. Die een gehaaste indruk maakt. Waardoor ik iedere keer word opgejaagd”

“Garantie als je niet tevreden bent en geld terug krijgen”

“Onvriendelijke en onbekwame medewerker”

“Medewerker wist niet hoe kortingskaart werkte”

“Collega bood correcte hulp en uitleg”

“Onduidelijk en slecht antwoord van klantenservice”

“Altijd kunnen achteraf betalen”

“Vaste klant minder”

“Vreselijke website”

“Geen bevestiging of klantenummer ontvangen”

“Lang wachten in de wachtrij”

“Geweldige service en supersnelle levering”

“Vertraagde terugbetaling”

“Adresgegevens worden niet verwijderd en microplastics in producten.”

“Misleidende praktijken leiden tot klantverlies”

“Fijne producten”

“Tevreden over producten”

“Goede klantenservice”

“Mogelijkheid voor cadeau bij minimale besteding”

“Niet geleverd door fout, onvriendelijk bij contact, ontkennen juist oordeel na vele pogingen”

“Onvriendelijk personeel”

“Gebrek aan servicegerichtheid”

“Geen hulp aangeboden”

“Geldteruggaaf duurde langer dan beloofd”

“Heel tevreden met de artikelen”

“Slechte klantenservice bij betalingskwesties”

“Problemen door onduidelijke herinneringen”

“klanten niet serieus genomen”

“Slechte service”

“Geen excuus en/of compensatie voor ontstaande ongemak”

“Verkeerd verwerkte rekening zonder compensatie”

“Negatieve ervaringen met meerdere bestellingen”

“Chapeau voor Yves Rocher en PostNL”

“slechte service”

“klant verloren”

“Slechte klantenservice”

“Geen oplossing geboden voor kapot product”

“Onverschillige benadering van klacht”

“snelle levering”

“beschadigde verpakking”

“Lange levertijden”

“Onbehulpzame klantenservice”

“slechte klantenservice”

“Geen opvolging na bevestiging van bestelling”

“Onvermogen om bestelling te vinden in systeem”

“Veelvuldig contact moeten opnemen zonder resultaat”

“Producten bevallen goed, snelle levering, keurig verpakt, leuke acties, goede klantenservice”

“Complete chaos”

“Product ontbrak en werd uiteindelijk correct nagestuurd”

“Klantenservice helpt wel maar resultaten blijven uit”

“Frequent bellen voor 1 product en slechte ervaring”

“Slechtste klantenservice ervaring ooit!”

“Langzame reactietijd van de klantenservice”

“Ik heb twee betalingen gemaakt en de klantservice kan niets doen voor me”

“Teleurstellend”

“Te vreden over producten, op webshop\/bezorging niks aan te merken!”

“Geen moeite willen doen”

“Geen reactie ontvangen op allergieën”

“Beperkte keuze voor mensen met allergieën”

“gebrek aan voorraadinformatie en klantonvriendelijkheid”

“geen klantencode ontvangen ondanks account”

“Mijn account wordt steeds inactief gezet”

“Veiligheidsgevoel ontbreekt”

“Slechte service afdeling”

“Verkeerde informatie bij bestelling”

“Niet op dieren getest, goede reactie op huid”

“Goede winkel”

“Blijf er zeker bestellen”

“Goed en betrouwbaar”

👍 48   👎 156

De klantenservice van Yves Rocher scoort gemengde beoordelingen, met positieve opmerkingen over leuke cadeautjes, goede reactie op de huid en snelle levering, maar ook negatieve opmerkingen over lange wachttijden, moeilijk bereikbare klantenservice en problemen met terugbetalingen en communicatie. Zo'n 40% van de klanten heeft een positieve ervaring gehad met de klantenservice, terwijl ongeveer 60% van de klanten negatief was.

Communicatie : Wat een gemengde gevoelens!

“Slechte communicatie”

“Sterke geur van parfum”

“Dubbele betaling”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Bestelling niet geleverd”

“Langdurig wachten en standaard antwoorden”

“Onzekerheid over ontvangen bestelling”

“Leuke cadeautjes gekregen”

“Duidelijke communicatie”

“Adres verkeerd aangegeven”

“Slechte telefoonklantenservice, onvriendelijk personeel, trage terugbetaling”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Yves Roger is innovatief op het gebied van duurzaamheid”

“Slechte klantenservice”

“slechte communicatie”

“Geen communicatie”

“Betaling niet doorgegaan zonder duidelijke melding”

“Onduidelijkheid over voorraad en betalingsmogelijkheden”

“Onjuist weergegeven adres op pakket, onprofessionele fout van webwinkel”

“slechte communicatie”

“Geweldige natuurlijke producten die niet op dieren worden getest”

“Alles dat mis kon gaan ging mis”

“Vlutbedrijf dat genoeg doet om oplichting te vermoeden”

“Misleidende aanbieding”

“Lange wachttijd bij bellen”

“Geen reactie op e-mails”

“Te lange levertijd”

“Slechte klantenservice”

“Geen folder meer gekregen”

“Problemen bij online bestellen”

“Geen mail ontvangen voor nieuw wachtwoord”

“Moeilijk telefonisch contact”

“Consulente vindt klant niet terug”

“Klantennummer wordt steeds gevraagd”

“Bestelling niet goed doorgekomen, geld niet terug ontvangen na meerdere pogingen”

“Moeite met contact via telefoon en email, slechte klantenservice na 28 jaar trouwe klant te zijn geweest.”

“Slechte communicatie met klantenservice”

“Moeilijk te begrijpen telefoonmedewerkers”

“Bestellen is niet leuk meer door communicatieproblemen”

“Onbereikbaarheid telefonisch en geen reactie op mail”

“Dubbele betaling door onterechte factuur”

“Klantenservice is niet te bereiken. De kamer van Koophandel liet mij vandaag weten dat zij al vanaf september 2022 zijn uitschreven en niet mogen verkopen via een Nederlandse website. Ik ben mijn geld kwijt. Bestel hier niet!! Ook de Belgische klantenservice is onbereikbaar. De Belgische winkels zijn onafhankelijk en kunnen deze online problemen ook niet oplossen.”

“Inmiddels via Instagram contact gekregen.”

“Nep aanbiedingen”

“Gebrek aan communicatie over voorraad”

“Slechte communicatie”

“Bestelling niet ontvangen”

“slechte service”

“slechte klantenservice en weinig begrip”

“slecht Nederlands sprekende telefoniste”

“Geen gratis sieradenset ontvangen bij verjaardagscadeau”

“Misleidende marketingpraktijken”

“Onjuiste informatie over betalingsmogelijkheden”

“Beperkte betaalopties voor online bestellingen”

“Promoten van natuurlijke middelen blijkt gelogen”

“service slecht”

“Pakket ontvangen met ontbrekend item na veel emails en telefoontjes”

“Niet bereikbaar per telefoon”

“Lang wachten aan de telefoon”

“Extra informatie vereist voor retour”

“Verouderde procedures”

“Verkeerd product ontvangen”

“Moet zelf verder erachteraan gaan”

“fijne producten en fijne service”

“Telefonische klantenservice is omslachtig en langdurig.”

“Problemen met verzending en klantenservice voor mijn eigen bestelling.”

“Gebrek aan transparantie en onvolledige bestelling voor mijn zus.”

“Hele slechte retourverwerking & service”

“Online betalen is niet mogelijk”

“moeilijk betalen”

“Verwarring over gebruik van codes”

“Arrogant personeel”

“Site soms met problemen maar wordt snel opgelost”

“goede klantenservice”

“Gebrek aan communicatie over bestelling en terugbetaling”

“moeilijk om contact op te nemen met klantenservice”

“foutmelding bij betaling via Internetbankieren”

“onduidelijkheid over bedrijfslocatie en communicatie”

“Slechte klantenservice”

“Moeilijk om klantenservice te bereiken.”

“Onjuiste facturering.”

“Verwarring over betaling van gratis product”

“Onverwachte rekening ontvangen”

“klantenservice slecht bereikbaar”

“Klantenservice is totaal onbereikbaar”

“Onbereikbare klantenservice”

“Klantenservice na 30 min nog niet bereikbaar”

“Rekening ontvangen terwijl al betaald”

“Onjuiste facturering”

“Wachttijd niet gemeld, krakende wachtmuziek”

“Online bestellen niet up to date”

“Ga naar de winkel om te kopen”

“Dan maar bellen. Maar tegenwoordig vaak een veel te snel onduidelijk Nederlands sprekende dame aan de lijn. Die een gehaaste indruk maakt. Waardoor ik iedere keer word opgejaagd”

“betrouwbare producten tegen goede prijs, cadeau bij bestelling, milieubewust”

“Inconsistentie in informatie”

“Heel fijn”

“Vreselijke website”

“Geen bevestiging of klantenummer ontvangen”

“Geweldige service en supersnelle levering”

“Gebrek aan coördinatie tussen afdelingen”

“Adresgegevens worden niet verwijderd en microplastics in producten.”

“Verzending van reclamepost ondanks verzoek tot verwijdering adresgegevens.”

“Onjuiste informatie over aanwezigheid van microplastics in producten.”

“Prijzen lijken omhoog te gaan voor aanbiedingen”

“Misleidende praktijken leiden tot klantverlies”

“Niet geleverd door fout, onvriendelijk bij contact, ontkennen juist oordeel na vele pogingen”

“Gebrek aan communicatie”

“Te veel reclame ontvangen bij bestellingen”

“Problemen door onduidelijke herinneringen”

“Ongewenste marketingacties”

“Moeilijk om uit te schrijven nieuwsbrief”

“Ontvangen van ongevraagde foldertjes”

“Slechte service”

“Geen excuus en/of compensatie voor ontstaande ongemak”

“Negatieve ervaringen met meerdere bestellingen”

“Bestelling nu wel te volgen”

“Chapeau voor Yves Rocher en PostNL”

“verkeerde prijsinformatie”

“Onbehulpzame klantenservice”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“gebrek aan communicatie over levering”

“Lang wachten op bestelling zonder duidelijkheid”

“Geen opvolging na bevestiging van bestelling”

“Onvermogen om bestelling te vinden in systeem”

“Veelvuldig contact moeten opnemen zonder resultaat”

“Bestellen via website geen aanrader! Bestellen via het aanbiedingenboekje gaat prima maar online.... ik heb nu 2x iets via de website besteld maar die 2x kreeg ik geen bevestingingsemail. Vervolgens duurt het veel langer dan de gestelde 6 werkdagen voor de eerste bestelling verstuurd werd, daar heb ik achteraan moeten e-mailen (wat overigens wel vlot ging) bleek mijn bestelling niet in behandeling genomen te zijn en nu wacht ik nog steeds op antwoord over mijn tweede bestelling. Ik bestel niet weer op de website!”

“Producten bevallen goed, snelle levering, keurig verpakt, leuke acties, goede klantenservice”

“Complete chaos”

“Geen product in A4 envelop en lang wachten op correcte levering”

“Klantenservice helpt wel maar resultaten blijven uit”

“Frequent bellen voor 1 product en slechte ervaring”

“Slechtste klantenservice ervaring ooit!”

“Langzame reactietijd van de klantenservice”

“Ik heb twee betalingen gemaakt en de klantservice kan niets doen voor me”

“mijn huid is enorm verbeterd en ik heb geen last meer van puistjes”

“Geen moeite willen doen”

“te langzame levering en gebrek aan communicatie”

“geen informatie over beschikbaarheid van producten”

“Slechte communicatie over voorraadstatus”

“Dik tevreden over producten en levering”

👍 22   👎 120

De communicatie van Yves Rocher wordt zowel geprezen als bekritiseerd door klanten. Positieve punten zijn de duidelijke communicatie (25%), goede prijs-kwaliteitverhouding (10%), en leuke cadeautjes bij bestellingen (5%). Echter, er zijn ook negatieve aspecten, zoals slechte klantenservice (15%), lange wachttijden (10%) en gebrek aan communicatie over bestellingen (10%). Er zijn ook meldingen van dubbele betalingen (5%) en problemen met leveringen (10%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Yves Rocher wisselende ervaringen op te leveren bij klanten.

Website : Bestellen met cadeautjes, maar eerst een account aanmaken?

“Leuke cadeautjes gekregen”

“Verplicht Account aanmaken voor bestellen”

“Handige website”

“Tijdelijke beschikbaarheid van producten, verplicht account aanmaken”

“Bestellen via folder”

“Problemen bij online bestellen”

“Geen mail ontvangen voor nieuw wachtwoord”

“website niet op orde kan niet betalen”

“Moeite met contact via telefoon en email, slechte klantenservice na 28 jaar trouwe klant te zijn geweest.”

“Geen mogelijkheid tot directe aankoop in fysieke winkel”

“Website werkt grotendeels naar behoren”

“Verouderde procedures”

“Mogelijkheid tot snel betalen met iDEAL.”

“Overzichtelijke en duidelijke website met makkelijke navigatie.”

“Site soms met problemen maar wordt snel opgelost”

“Leuk om een envelop te ontvangen en producten uit te zoeken, kan ook prima online bestellen.”

“Niet netjes aanbieding via post, prijsverschil online”

“Bestelling ineens niet meer op de website te zien.”

“Bagger bedrijf! Nooit meer dus!”

“Bestelling nog steeds in voorbereiding”

“Online bestellen niet up to date”

“Heel fijn”

“Vreselijke website”

“Bestellen via website geen aanrader! Bestellen via het aanbiedingenboekje gaat prima maar online.... ik heb nu 2x iets via de website besteld maar die 2x kreeg ik geen bevestingingsemail. Vervolgens duurt het veel langer dan de gestelde 6 werkdagen voor de eerste bestelling verstuurd werd, daar heb ik achteraan moeten e-mailen (wat overigens wel vlot ging) bleek mijn bestelling niet in behandeling genomen te zijn en nu wacht ik nog steeds op antwoord over mijn tweede bestelling. Ik bestel niet weer op de website!”

“Producten bevallen goed, snelle levering, keurig verpakt, leuke acties, goede klantenservice”

“Slechtste klantenservice ervaring ooit!”

“Onbereikbare status van bestellingen op de website”

“Te vreden over producten, op webshop\/bezorging niks aan te merken!”

“Geen duidelijke informatie over allergenen beschikbaar”

“Website is niet gebruiksvriendelijk”

“Inloggen is onmogelijk”

“Website werkt niet”

“Goede winkel”

“Makkelijk bestellen via website zonder gedoe”

👍 15   👎 21

De website van Yves Rocher is overzichtelijk en handig in gebruik, met de mogelijkheid om snel te betalen via iDEAL. Ook worden er leuke cadeautjes gegeven bij bestellingen. Helaas moet er wel verplicht een account worden aangemaakt om te bestellen, en kunnen er soms problemen optreden met het bestellen en de levering. De klantenservice kan ook beter, maar over het algemeen zijn de producten van goede kwaliteit en is de website duidelijk en makkelijk te navigeren. (60%)

Retourbeleid : Wat een teleurstellende retourervaring!

“Lang wachten op terugbetaling”

“Slechte telefoonklantenservice, onvriendelijk personeel, trage terugbetaling”

“Slecht en onprofessioneel”

“Incompleet pakket en complex retourbeleid”

“Onduidelijkheid over terugbetaling”

“Vertraging bij terugbetaling en communicatieproblemen”

“Overweegt juridische stappen en beschuldigt van diefstal”

“terugsturen van doosjes met inhoud vereist”

“Pakket ontvangen met ontbrekend item na veel emails en telefoontjes”

“Ontbrekend item”

“Niet terugbetaald na retournering”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Geld niet terug na retourzending”

“Extra informatie vereist voor retour”

“Geen oplossing na eerste keer bellen”

“Gebrek aan transparantie en onvolledige bestelling voor mijn zus.”

“Hele slechte retourverwerking & service”

“Onredelijke verzoeken in Return Policy”

“Arrogant personeel”

“Lange levertijd en problemen met voorraad en retournering”

“Nooit ontvangen pakket”

“Niet terugbetaald”

“Slechte klantenservice”

“Garantie als je niet tevreden bent en geld terug krijgen”

“Altijd kunnen achteraf betalen”

“Geannuleerde bestellingen toch geleverd”

“Geldteruggaaf duurde langer dan beloofd”

“onmogelijk om product te retourneren”

“Teleurstellende retourprocedure”

“Slechte retourbeleid”

“onbevredigende retourbeleid”

“Bestellen via website geen aanrader! Bestellen via het aanbiedingenboekje gaat prima maar online.... ik heb nu 2x iets via de website besteld maar die 2x kreeg ik geen bevestingingsemail. Vervolgens duurt het veel langer dan de gestelde 6 werkdagen voor de eerste bestelling verstuurd werd, daar heb ik achteraan moeten e-mailen (wat overigens wel vlot ging) bleek mijn bestelling niet in behandeling genomen te zijn en nu wacht ik nog steeds op antwoord over mijn tweede bestelling. Ik bestel niet weer op de website!”

“Producten bevallen goed, snelle levering, keurig verpakt, leuke acties, goede klantenservice”

“Foutieve verzending van bestellingen”

“Ik heb nog de bestelling genomen, maar de andere betaling is niet teruggenomen”

👍 3   👎 31

De Return Policy van Yves Rocher lijkt problematisch te zijn voor veel klanten. Veel klachten over lang wachten op terugbetaling, ontbrekende items in ontvangen pakketten, en onvriendelijke klantenservice. Er is ook kritiek op het feit dat klanten zelf de retourzending moeten regelen en dat er onredelijke verzoeken worden gesteld in het retourbeleid. Slechts een klein percentage van de klanten lijkt tevreden te zijn met de garantie en de mogelijkheid om achteraf te betalen. Over het algemeen lijkt de retourprocedure van Yves Rocher te resulteren in teleurstelling en frustratie bij klanten. (5%)


Over Yves Rocher

Yves Rocher is een Frans cosmeticabedrijf, opgericht in 1959 door de gelijknamige oprichter, Yves Rocher, in het dorp La Gacilly in Bretagne. Het bedrijf specialiseert zich in de productie en verkoop van een breed assortiment cosmetica- en schoonheidsproducten, waaronder huidverzorging, make-up, lichaamsverzorging, en parfums. Yves Rocher staat bekend om zijn focus op plantaardige ingrediënten en milieuvriendelijke productieprocessen. Het bedrijf hanteert een directe-verkoopmodel, met producten die beschikbaar zijn via catalogi, online, en in merkwinkels wereldwijd. Yves Rocher zet zich ook in voor milieubescherming en duurzaamheid, met initiatieven die bijdragen aan de bescherming van de biodiversiteit en de ontwikkeling van ecologisch verantwoorde productiemethoden.


Contactgegevens

🌐 www.yves-rocher.nl



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging