Ziggo

137 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Ziggo komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ziggo gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Ziggo heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant is er flexibiliteit bij de opzegtermijn en wordt het contract snel en vriendelijk opgezegd (40%). Aan de negatieve kant zijn er hoge kosten bij het afkopen van een abonnement, verwarrende communicatie over terugbetaling en zoekgeraakte retourzendingen (60%). Klanten klagen ook over het feit dat Ziggo hen verkeerd inlicht over bepaalde zaken en weigert om modems terug te nemen (50%). Over het algemeen zijn er gemengde gevoelens over de Return Policy van Ziggo.

“Onbegrip over annulering binnen herroepingsrecht”

“Verwarrende communicatie over terugbetaling”

“Verzet tegen annulering binnen herroepingsrecht”

“Hoge kosten ondanks korte bedenktijd”

“Apparatuur teruggestuurd”

“Zoekgeraakte retourzendingen”

“Flexibiliteit bij opzegtermijn, contract wordt snel en vriendelijk opgezegd”

“Geen geld terug ontvangen zoals beloofd.”

“Hoge kosten voor afkopen abonnement”

“Lokkertje met HBO Max wordt nog steeds gebruikt om mensen te lokken”

👍 2   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Linda - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Onbeschofte klantenservice
  • Onbegrip over annulering binnen herroepingsrecht
  • Verwarrende communicatie over terugbetaling
  • Drang naar betaling en dreiging met incasso
  • Onduidelijke bedrijfsvoering
  • Verzet tegen annulering binnen herroepingsrecht
  • Onbeschofte behandeling via telefoon

A. Puts - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Vrij duur
  • Kunnen de huistelefoon niet aansluiten
  • Ziggo en KPN communiceren niet goed
  • Hoge kosten ondanks korte bedenktijd

Anneke le Duc - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Retoursticker ontvangen
  • Apparatuur teruggestuurd
  • Geen tv en internet
  • Lang in de wacht

Richard van der Kolk - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • De klantenservice is onvoldoende
  • Misleidende informatie over terugbetaling
  • Zoekgeraakte retourzendingen

Reinier - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Super service van Ziggo
  • Diverse mooie kortingen ontvangen bij het afsluiten van een nieuw abonnement
  • Flexibiliteit bij opzegtermijn, contract wordt snel en vriendelijk opgezegd

Kaja - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ontmoedigen om te gebruiken. Dreigen met deurwaarders.
  • Forceren om te betalen voor volledige maand, ondanks geen klant te zijn.
  • Niet naleven van regels. Werknemers gedragen zich onprofessioneel.
  • Geen geld terug ontvangen zoals beloofd.

kitty - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Elke verandering zorgt voor een nieuw abonnement voor een jaar
  • Vreselijk asociale behandeling aan de telefoon
  • Bevestigingsmail misleidend
  • Geen duidelijkheid of uitleg
  • Hoge kosten voor afkopen abonnement

Jelle - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • HBO Max werkt al maanden niet meer
  • Klantenservice is op de hoogte van het probleem maar complex
  • Probleem speelt al maanden en er zijn veel gedupeerden
  • Slechte service, geen antwoord op bericht via App
  • Lokkertje met HBO Max wordt nog steeds gebruikt om mensen te lokken

Safira de Roos - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • constante storingen
  • niet passende kabel
  • week zonder internet
  • betaling tijdens storing
  • overstappen

klant - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Cold calling door Ziggo met totale leugens.
  • Oplichting eerste klas.
  • Bellen met leugentjes dat er glasvezel is aangelegd.

Monique - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Onjuiste facturering
  • Slechte klantenservice
  • OPLICHTERS

Gaat je niks aan - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • niet professioneel
  • geen oplossingsgericht
  • moeilijkheden bij retourneren

#Wordans? - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Storingen Ziggo
  • Ziggo Go werkt niet
  • Onbereikbaar wachtwoord vergeten
  • Opzeggen abonnement

Barbara G - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • lange termijn klant
  • verhoogde prijs zonder waarschuwing
  • onzichtbare afkoopsom bij contractbeëindiging

Bryan Allport - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bevestiging van opzegging ontvangen in Januari
  • Telefonisch geslijm en cadeaus aan moeten horen
  • Perfekte opzegtermijn in Februari
  • Maart en April teruggeboekt
  • Moeilijkheid bij ziggo om opzeggings e-mails te vinden

Wil Lanooij - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Licht klanten verkeerd in

Ilona de Boer-Josselet - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen empathie voor dementerende klanten
  • Ongevraagd nieuw modem ontvangen
  • Weigering om modem terug te nemen
  • Senioren klanten worden gedwongen tot aanpassen

Ruben - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • 3-jarig contract vast waar je niet meer onderuit kan komen
  • eigen netwerk is maar dat de kabel in huis hetzelfde blijft
  • onmogelijk om ze te pakken te krijgen, en als er iemand opneemt wordt je direct weer doorverbonden naar een andere persoon
  • hoe ik dit de komende 3 jaar ga volhouden pfffffft

Dupont - 28 maart 2024

  • Grote storingen
  • Frequente kleine storingen
  • Hoge prijs
  • Onvoldoende actie ondernomen om problemen op te lossen

N. De Coster - 6 januari 2024

  • Contractgebonden na verkeerde informatie