Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Ziggo heeft een gebrek aan informatie en inefficiënte communicatiekanalen (50%). Sommige klanten ervaren een gevoel van gevangen zitten in het dienstenpakket en ondervinden problemen met het ontvangen van codes vanwege opgeheven emailadressen (33%). Er zijn klachten over ongeïnteresseerd en onbehulpzaam personeel, slechte klantenservice en problemen met het downloaden van creditnota's (25%). Daarnaast zijn er klachten over slecht internet, onjuiste informatie aan klanten en de onmogelijkheid om compensatie te ontvangen als trouwe klant (20%). In totaal lijkt de website van Ziggo te kampen met problemen op het gebied van klantenservice, communicatie en dienstverlening.