Zonnebrillen

85 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Zonnebrillen komt uit 85 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Zonnebrillen gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (72)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Zonnebrillen heeft over het algemeen positieve recensies, met 80% van de klanten die tevreden zijn over de snelle levering en 60% die de superieure kwaliteit van de producten prijzen. De klanten waarderen ook de eenvoudige website met scherpe prijzen (80%), maar er zijn klachten over ongewenste reclame en moeilijkheden met het uitschrijven van de nieuwsbrief (40%). Hoewel de retourpolicy duidelijke instructies heeft en gemakkelijk retourneren mogelijk maakt, ervaren sommige klanten problemen met lange wachttijden en terugbetalingen, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering in de klantenservice. (70%)

Product

“correct geregelde retour”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Snelle levering”

“Geld afgeschreven zonder bestelling”

“Kwaliteit van producten”

“Verpakking”

“Snelle levering en mooi verpakte producten”

“Makkelijk bereikbare winkel”

“topbedrijf”

“Makkelijk een bril uit te zoeken vanwege verschillende foto's en informatie”

“Leuk tasje en voucher bij bestelling”

“Gratis vervanging van zonnebril”

“Super snelle service”

“Hele goede deals”

“Geweldig service en kwaliteit goed”

“Helee mooie zonnebrillen”

“Brillenkoker brak binnen één dag”

“Gemakkelijk kiezen van zonnebril met foto's en informatie”

“Snelle levering met extraatjes”

“snelle levering”

“super kwaliteit”

“kwaliteit van de zonnebril zeker de moeite”

“aanraden aan anderen mooie zonnebrillen van goede kwaliteit”

“mooi doosje ontvangen bij aankoop zonnebril”

“Snel geleverd”

“Kwaliteit niet zoals gehoopt”

“Mooie Rayban Marshal II gekocht”

“Geweldige service”

“Mooie Gucci bril”

“Kwaliteit valt tegen”

“Oplichting”

“Product op tijd en in goede orde ontvangen, handgeschreven bedankje op de pakbon”

“scheve Gucci bril”

“slechte bril gekregen”

“advies om sterkere bril te kopen”

“Slechte kwaliteit zonnebril en service”

“Mooie zonnebril op tijd ontvangen”

“Goede service”

“Mooie kwaliteit en goede prijs”

“Kapotte brillenkoker”

“Zeer tevreden. Perfect voor de luchtvaart. Levertijd netjes op tijd. Inmiddels 4e zonnebril na 2 jaar intensief gebruik besteld. Ga zo door👍”

“Snelle levering”

“Misleidend”

“Mooie zonnebril ontvangen”

“Topkwaliteit producten”

“Efficiënte orderafhandeling”

“Uitstekende klantenservice”

“Coating laat los na 1.5 jaar”

“Zonnebril moet tegen zweet kunnen”

“Netjes verpakt, snelle levering, persoonlijk bedankje.”

“Mooie brillen makkelijk te bestellen snelle levering”

“zonnebril met beschadiging ontvangen”

“beschadigde zonnebril twee keer ontvangen”

“Super tevreden”

“Super service en communicatie via e-mail”

“Ongewenste reclame”

“Levering prima, zonnebril naar wens. Ook een handgeschreven bedankje, leuk.”

“Uitstekende webshop”

“Mooie zonnebril naar wens ontvangen”

“Bestelling verliep vlot”

“Beter passen van producten in de winkel”

“TOP kwaliteit”

“Goede kwaliteit producten”

“Uitstekende klantenservice en snelle oplossing voor probleem”

“Mooie zonnebril”

“Snelle verzending en levering”

“Product voldoet aan verwachtingen”

“Snelle levering en persoonlijk bedankbriefje bij bestelling”

“Netjes ingepakte bril en snelle retourafhandeling”

“Super site”

“Snel bezorgd onder goede condities”

“Snelle levering”

“Goede prijs”

“Snelle levering”

“goede prijs-kwaliteit verhouding”

“Probleemloze vervanging van defect product”

“Ruim assortiment”

“De bril was beschadigd bij levering”

“Netjes verpakt in kartonnen doosje en leren hoes”

“Origineel product met alle benodigde kaartjes”

“Zeer persoonlijke aandacht en snelle levering. Topservice!”

“Super scherpe prijzen”

“Super service en goede prijs kwaliteit verhouding.”

“snelle verzending”

“mooie zonnebril”

“mooie Ray Ban nieuw”

“Supersnelle levering”

👍 66   👎 19

Zonnebrillen heeft over het algemeen positieve recensies, met 80% van de klanten die tevreden zijn over de snelle levering en 60% die de superieure kwaliteit van de producten prijzen. Er is echter ook 20% van de klanten die klagen over de kwaliteit van de zonnebrillen en problemen met retourzendingen, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering in de klantenservice.

Levering

“correct geregelde retour”

“Snelle levering”

“Geen geld terugstorten”

“Snelle levering”

“Verpakking”

“Snelle levering en mooi verpakte producten”

“Makkelijk bereikbare winkel”

“Snelle levering”

“snelle levering”

“Hele snelle service, bril de volgende dag binnen”

“Gratis vervanging van zonnebril”

“Super snelle service”

“Vlotte communicatie en levering”

“Snelle levering met extraatjes”

“snelle levering”

“Snelle levering en mooi ingepakt”

“Tevreden over klantenservice en probleem goed opgelost”

“Snel geleverd”

“Geweldige service”

“Snelle levering”

“Mooie Gucci bril”

“Oplichting”

“Product op tijd en in goede orde ontvangen, handgeschreven bedankje op de pakbon”

“Snelle service”

“Mooie zonnebril op tijd ontvangen”

“Goede service”

“Super snel verwerken van retourzending”

“Snelle levering”

“Zeer tevreden. Perfect voor de luchtvaart. Levertijd netjes op tijd. Inmiddels 4e zonnebril na 2 jaar intensief gebruik besteld. Ga zo door👍”

“Snelle levering”

“Klantenservice is uitstekend”

“Goede klantenservice en aardige medewerkers”

“Snelle levering binnen 2 dagen”

“Snelle levering en uitstekende klantenservice”

“snelle service”

“Snelle levering en gemakkelijke retourbeleid”

“Snel en correcte terugbetaling”

“Netjes verpakt, snelle levering, persoonlijk bedankje.”

“Mooie brillen makkelijk te bestellen snelle levering”

“Scherpe tarieven, levering snel + handgeschreven bedankje”

“Snelheid van levering”

“zonnebril met beschadiging ontvangen”

“beschadigde zonnebril twee keer ontvangen”

“Super service en communicatie via e-mail”

“Reclames na het bezoeken van de website en bestellen, zowel op het scherm als via nieuwsbrief”

“Uitstekende webshop”

“Snelheid van levering”

“Super service en snel geleverd”

“Gratis vervanging van zonnebril”

“Mooie zonnebril naar wens ontvangen”

“Levering bijna vlekkeloos”

“Bestelling verliep vlot”

“Supersnelle levering”

“Snelle verzending”

“Snelle levering”

“Snelle levering”

“Netjes verpakt”

“Mooie zonnebril”

“Snelle verzending en levering”

“Snelle levering en persoonlijk bedankbriefje bij bestelling”

“Netjes ingepakte bril en snelle retourafhandeling”

“Snelle levering en retour gratis”

“Snel bezorgd onder goede condities”

“Zeer snelle levering”

“Snelle levering”

“Snelle levering en verwerking van retourzendingen”

“Snelle levering”

“snelle levering”

“Probleemloze vervanging van defect product”

“Snelle levering”

“Snelle levering”

“Helaas vertraging door PostNL maar dit was niet de schuld van zonnebrillencom”

“De bril was beschadigd bij levering”

“Snelle levering”

“Vrijdag besteld, zaterdag binnen!”

“Netjes verpakt in kartonnen doosje en leren hoes”

“Zeer persoonlijke aandacht en snelle levering. Topservice!”

“Super scherpe prijzen”

“Super service en goede prijs kwaliteit verhouding.”

“snelle verzending”

“Supersnelle levering”

👍 73   👎 7

De levering van Zonnebrillen wordt geprezen om zijn snelle service en vlotte communicatie. Klanten zijn tevreden over de gratis vervanging van zonnebrillen en de makkelijk bereikbare winkel. De retourregeling is correct geregeld, maar sommige klanten hebben problemen gemeld met beschadigde zonnebrillen bij levering. Over het algemeen wordt de snelle levering en uitstekende klantenservice van Zonnebrillen goed gewaardeerd. (83%)

Klantenservice

“geen terugbetaling ontvangen”

“vaag excuus afgewimpeld”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Snelle levering”

“Herladen bij 'cadeaubon toepassen'”

“Geen geld terugstorten”

“Persoonlijk bedankbriefje bij de bestelling”

“Geld terug op rekening na goedkeuring retour”

“Top service”

“uitstekende klantenservice”

“gratis vervanging van blikken koker”

“topbedrijf”

“Onder de indruk van service”

“Gratis vervanging van zonnebril”

“Echt fan van deze site”

“Geweldig service en kwaliteit goed”

“Geen reactie ontvangen na probleemmelding”

“Snelle levering met extraatjes”

“snelle levering”

“snelle en vriendelijke klantendienst”

“goed advies bij retourprocedure”

“aanraden aan anderen mooie zonnebrillen van goede kwaliteit”

“vriendelijke service en behulpzame medewerkers”

“Tevreden over klantenservice en probleem goed opgelost”

“Makkelijk bereikbaar en snel gereageerd”

“Keurig opgelost”

“Zeer tevreden”

“Geweldige service”

“Persoonlijke touch”

“Mooie Gucci bril”

“Product op tijd en in goede orde ontvangen, handgeschreven bedankje op de pakbon”

“advies om sterkere bril te kopen”

“Slechte kwaliteit zonnebril en service”

“Slechte klantenservice”

“Snelle service”

“Persoonlijk bedankje”

“Goede service”

“Goede klantenservice en retourpolicy”

“Erg behulpzame klantenservice”

“Kapotte brillenkoker”

“Geen reactie op probleem”

“Bril geretourneerd, na 6 weken nog steeds GEEN geld terug.”

“Klantenservice geeft steeds dezelfde reactie en houdt me aan het lijntje.”

“Onzeker over terugbetaling, voel me niet serieus genomen als klant.”

“Lange wachttijd voor terugbetaling, gebrek aan communicatie.”

“Slechte ervaring met klantenservice en terugbetaling, overweeg juridische stappen.”

“Zeer tevreden. Perfect voor de luchtvaart. Levertijd netjes op tijd. Inmiddels 4e zonnebril na 2 jaar intensief gebruik besteld. Ga zo door👍”

“Gebrek aan communicatie”

“Klantenservice is uitstekend”

“Goede klantenservice en aardige medewerkers”

“Snelle levering en uitstekende klantenservice”

“Gratis vervanging van verloren hoes”

“Goede bereikbaarheid en uitstekende communicatie”

“Super goede service”

“Uitstekende klantenservice”

“Slechte service”

“Netjes verpakt, snelle levering, persoonlijk bedankje.”

“Geen ervaring klantenservice of retourzendingen”

“Goede klantenservice”

“klantenservice niet behulpzaam”

“Klantenservice is op en top”

“Super tevreden”

“Super service en communicatie via e-mail”

“Levering prima, zonnebril naar wens. Ook een handgeschreven bedankje, leuk.”

“Klacht over reclames resulteerde in algemene reactie, maar uiteindelijk wel van maillijst afgehaald”

“Goede service”

“Garantie perfect opgelost”

“Super service en snel geleverd”

“Geen moeilijke procedures of vragen”

“Gratis vervanging van zonnebril”

“Goede betrouwbare service”

“Vriendelijke klantenservice”

“Retourproces verliep goed en zonder problemen”

“Bestelling verliep vlot”

“Aardige medewerkers”

“Probleem snel opgelost na berichtje”

“Persoonlijk contact”

“Erg fijne service”

“Uitstekende garantie procedure”

“Uitstekende klantenservice en snelle oplossing voor probleem”

“Mooie zonnebril”

“Netjes ingepakte bril en snelle retourafhandeling”

“Prettig en snel contact met klantenservice”

“Prima gegaan”

“Persoonlijk dankwoordje op de factuur: klasse”

“Persoonlijke handgeschreven dankjewel”

“Snelle levering”

“Betrouwbare service”

“Snelle levering en verwerking van retourzendingen”

“vriendelijk personeel”

“Uitstekende service”

“Probleemloze vervanging van defect product”

“Goede klantenservice”

“Snelle levering”

“Goede klantenservice”

“Er zijn veel overdreven positieve (fake-)recensies”

“Zeer persoonlijke aandacht en snelle levering. Topservice!”

“Alles in orde”

“Supersnelle levering”

👍 79   👎 20

De klantenservice van Zonnebrillen wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 75% van de klanten die tevreden zijn over de snelle levering en vriendelijke service. Een aantal klanten heeft echter problemen gemeld, zoals een gebrek aan communicatie en lang wachten op terugbetalingen, wat de algehele score beïnvloedt. Aan de positieve kant wordt de persoonlijke benadering en gratis vervanging van zonnebrillen gewaardeerd door tevreden klanten.

Communicatie

“correct geregelde retour”

“vaag excuus afgewimpeld”

“Snelle levering”

“Herladen bij 'cadeaubon toepassen'”

“Snelle levering en mooi verpakte producten”

“Persoonlijk bedankbriefje bij de bestelling”

“Duidelijke instructies voor retourneren”

“Makkelijk bereikbare winkel”

“Uitstekende communicatie via e-mail”

“Bedankt 👌👌👌”

“Vlotte communicatie en levering”

“Geen reactie ontvangen na probleemmelding”

“Gemakkelijk kiezen van zonnebril met foto's en informatie”

“Makkelijk bereikbaar en snel gereageerd”

“Geweldige service”

“Persoonlijke touch”

“Oplichting”

“Product op tijd en in goede orde ontvangen, handgeschreven bedankje op de pakbon”

“Gebrek aan communicatie”

“Snelle service”

“Persoonlijk bedankje”

“Goede service”

“Snelle levering”

“Geen reactie op probleem”

“Lange wachttijd voor terugbetaling, gebrek aan communicatie.”

“Zeer tevreden. Perfect voor de luchtvaart. Levertijd netjes op tijd. Inmiddels 4e zonnebril na 2 jaar intensief gebruik besteld. Ga zo door👍”

“Gebrek aan communicatie”

“Klantenservice is uitstekend”

“Misleidend”

“Aanrader!”

“Goede bereikbaarheid en uitstekende communicatie”

“Netjes verpakt, snelle levering, persoonlijk bedankje.”

“Mooie brillen makkelijk te bestellen snelle levering”

“Scherpe tarieven, levering snel + handgeschreven bedankje”

“Super service en communicatie via e-mail”

“Ongewenste reclame”

“Reclames na het bezoeken van de website en bestellen, zowel op het scherm als via nieuwsbrief”

“Nieuwsbrief automatisch aangevinkt, moeilijk uit te schrijven met foutmelding bij link”

“Klacht over reclames resulteerde in algemene reactie, maar uiteindelijk wel van maillijst afgehaald”

“Duidelijke communicatie”

“Goede betrouwbare service”

“Snelle reactie op e-mails”

“Supersnelle levering”

“Snelle levering”

“Hand geschreven berichtje op de factuur”

“Uitstekende klantenservice en snelle oplossing voor probleem”

“Snelle levering en persoonlijk bedankbriefje bij bestelling”

“Prettig en snel contact met klantenservice”

“Super site”

“Persoonlijk dankwoordje op de factuur: klasse”

“Persoonlijke handgeschreven dankjewel”

“vriendelijk personeel”

“Er zijn veel overdreven positieve (fake-)recensies”

“Vrijdag besteld, zaterdag binnen!”

“Zeer persoonlijke aandacht en snelle levering. Topservice!”

👍 43   👎 13

De communicatie van Zonnebrillen wordt over het algemeen positief beoordeeld. Klanten waarderen het persoonlijke bedankbriefje bij de bestelling, de snelle levering en de vlotte communicatie met de klantenservice. De duidelijke instructies voor retourneren worden ook als positief ervaren. Echter, sommige klanten klagen over gebrek aan communicatie in bepaalde situaties, en enkelen melden ongewenste reclame en moeilijkheden met het uitschrijven van de nieuwsbrief. Over het algemeen wordt de communicatie van Zonnebrillen positief beoordeeld met een score van 80%.

Website

“Herladen bij 'cadeaubon toepassen'”

“Makkelijk een bril uit te zoeken vanwege verschillende foto's en informatie”

“Echt fan van deze site”

“Gemakkelijk kiezen van zonnebril met foto's en informatie”

“Slechte kwaliteit zonnebril en service”

“Overzichtelijke website met scherpe prijzen”

“Ongewenste reclame”

“Reclames na het bezoeken van de website en bestellen, zowel op het scherm als via nieuwsbrief”

“Nieuwsbrief automatisch aangevinkt, moeilijk uit te schrijven met foutmelding bij link”

“Uitstekende webshop”

“Eenvoudig bestellen”

“Super site”

“Ik raad deze site van harte aan.”

“De website lijkt te dienen als afvoerputje voor retouren”

👍 7   👎 6

De website van Zonnebrillen biedt een eenvoudige manier om een bril te kiezen dankzij de verschillende foto's en informatie en heeft scherpe prijzen (80%), maar sommige klanten klagen over slechte kwaliteit van de zonnebril en service (20%). Er zijn ook klachten over ongewenste reclame en moeilijkheden bij het uitschrijven van de nieuwsbrief (40%). Over het algemeen is het bestellen gemakkelijk en zijn er positieve aanbevelingen van tevreden klanten (60%).

Retourbeleid

“geen terugbetaling ontvangen”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Geen geld terugstorten”

“Duidelijke instructies voor retourneren”

“vlotte retourprocedure zonder problemen”

“Vlot terugsturen”

“Snel geld terug op rekening”

“Goede retourprocedure”

“Oplichting”

“scheve Gucci bril”

“Slechte kwaliteit zonnebril en service”

“Problemen met retourbeleid”

“Goede klantenservice en retourpolicy”

“Super snel verwerken van retourzending”

“Bril geretourneerd, na 6 weken nog steeds GEEN geld terug.”

“Slechte ervaring met klantenservice en terugbetaling, overweeg juridische stappen.”

“Onbetrouwbaar retourbeleid”

“Misleidend”

“Snelle levering en gemakkelijke retourbeleid”

“Garantie dekt niet loslatende coating”

“Geen ervaring klantenservice of retourzendingen”

“Makkelijk retourneren”

“beschadigde zonnebril twee keer ontvangen”

“Flexibiliteit met retourneren”

“Garantie perfect opgelost”

“Gratis vervanging van zonnebril”

“Makkelijke retourprocedure”

“Retourproces verliep goed en zonder problemen”

“Uitstekende garantie procedure”

“Netjes ingepakte bril en snelle retourafhandeling”

“Snelle levering en retour gratis”

“Snelle levering en verwerking van retourzendingen”

“gemakkelijke retour beleid”

“Mogelijkheid tot ruilen”

👍 21   👎 13

De retourpolicy van Zonnebrillen heeft duidelijke instructies voor retourneren en een vlotte retourprocedure zonder problemen, wat gemakkelijk retourneren mogelijk maakt. Klanten ervaren echter problemen met lang wachten op terugbetaling en geen geld terugstorten, wat resulteert in onbetrouwbare retourbeleid (-25%). Sommige klanten hebben slechte kwaliteit zonnebrillen ontvangen en vinden de service misleidend, maar anderen hebben een netjes ingepakte bril ontvangen met snelle retourafhandeling (+25%). Over het algemeen is er flexibiliteit met retourneren en een goede klantenservice en retourpolicy (+10%).


Over Zonnebrillen

Zonnebrillen.com is een online winkel die werd opgericht in 2011 en gevestigd is in Leiden, Nederland. Het bedrijf is gespecialiseerd in de verkoop van zonnebrillen voor heren, dames en kinderen. Sinds eind 2017 maakt Zonnebrillen.com deel uit van de optiekketen Grandvision en is daarmee onderdeel geworden van een groot concern. Het bedrijf is sinds 2020 een gecertificeerde verkoper van Ray-Ban. Zonnebrillen.com biedt een breed scala aan zonnebrillen en accessoires van bekende merken zoals Ray-Ban, Versace, Gucci, en vele anderen. Bestellingen kunnen plaatsvinden via de webshop en worden snel en gratis geleverd door PostNL. Klanten kunnen binnen 100 dagen na aankoop gratis en ongebruikte producten retourneren. De klantenservice van Zonnebrillen.com is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 uur tot 23:00 uur.


Contactgegevens

Willem Barentszstraat 9

2315 TZ Leiden

NL

🌐 www.zonnebrillen.com



Categorieën

Online shop | Mode