Canal Digitaal Reviews

: 18
11% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

D
De Backer
Het is echt vreemd dat zoveel mensen slechte ervaringen hebben. Ik heb vandaag mijn abonnement aangepast zodat ik via internet en smart-tv kan kijken en ik ben echt blij. De klantenservice was echt...Lees verder
M
Mauro Heymans
Als trouwe klant van vele jaren ben ik echt teleurgesteld in de recente veranderingen aan de app. Sinds de update kan ik de app plots niet meer gebruiken omdat ik in het buitenland woon. Dit is ech...Lees verder
V
victoria
Man, da's gewoon belachelijk! In december moest ik 115 euro betalen voor een abonnement waarvan ik niet eens wist dat ik het had lopen. Ik heb het meteen opgezegd, maar nu, twee maanden later,...Lees verder
A
Alice
Grappig, ik wou eigenlijk een abonnement voor 2 maanden afsluiten, maar plots zat ik vast voor 12 maanden. Terwijl ze nochtans reclame maken dat je maandelijks kan opzeggen. Echt belachelijk!Lees verder
G
Gérard
Nadat we moesten overschakelen van de ene digitale tv-dienst naar de andere, hebben we gemerkt dat het beeld langdurig wazig was telkens we naar een andere zender zappen. Dat was echt vervelend, ze...Lees verder

Alle reviews (18)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanpassing abonnement naar kijken via internet en smart-tv

    Het is echt vreemd dat zoveel mensen slechte ervaringen hebben. Ik heb vandaag mijn abonnement aangepast zodat ik via internet en smart-tv kan kijken en ik ben echt blij. De klantenservice was echt vriendelijk en hielp me snel met al mijn vragen. Ik snap niet waarom anderen zo'n moeilijke ervaring hebben gehad, alles verliep bij mij vlot en eenvoudig!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al langdurige klant vanwege woonplaats in het buitenland

    Als trouwe klant van vele jaren ben ik echt teleurgesteld in de recente veranderingen aan de app. Sinds de update kan ik de app plots niet meer gebruiken omdat ik in het buitenland woon. Dit is echt super frustrerend en ik hoop echt dat dit probleem snel wordt opgelost.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement betalen, niet kunnen opzeggen

    Man, da's gewoon belachelijk! In december moest ik 115 euro betalen voor een abonnement waarvan ik niet eens wist dat ik het had lopen. Ik heb het meteen opgezegd, maar nu, twee maanden later, krijg ik een bericht dat ik nog steeds 44,85 euro moet betalen. Hoe kan dat nou?! Ik heb helemaal geen e-mails of incasso's ontvangen in die twee maanden en nu komt het incassobureau plots achter mij aan. Na drie uur aan de lijn te hangen met de klantenservice, luisteren ze niet eens naar wat ik te zeggen heb. Ze blijven maar herhalen dat ik moet betalen. Wat een raar bedrijf is dat zeg! Ik zou het echt afraden om hier iets af te sluiten, want dit kan gewoon écht niet!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    abonnement voor 2 maanden

    Grappig, ik wou eigenlijk een abonnement voor 2 maanden afsluiten, maar plots zat ik vast voor 12 maanden. Terwijl ze nochtans reclame maken dat je maandelijks kan opzeggen. Echt belachelijk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanpassing van digitale tv-dienst

    Nadat we moesten overschakelen van de ene digitale tv-dienst naar de andere, hebben we gemerkt dat het beeld langdurig wazig was telkens we naar een andere zender zappen. Dat was echt vervelend, zeker omdat het beeld nadien wel terug scherp werd. Dit technisch probleem heeft onze kijkervaring serieus verstoord en het was moeilijk om echt te genieten van onze favoriete programma's. Echt een teleurstellende ervaring!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van tv-abonnement

    Ik was echt teleurgesteld door de kwaliteit van de tv-zenders van mijn nieuwe abonnement. Bijna alle zenders hadden een bevroren beeld, inclusief NPO en RTL. Toen ik hierover belde met een medewerker, leek het alsof hij niet echt geïnteresseerd was in het probleem. Hij stelde meer irrelevante vragen dan dat hij probeerde het op te lossen. Ik had zelfs het gevoel dat hij het express deed. Uiteindelijk werd de verbinding verbroken, wat gewoonweg schandalig was. De kwaliteit van het tv-abonnement was echt ondermaats en dit was een enorme teleurstelling.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop Canal Digitaal app

    Het is echt schandalig hoe dit bedrijf met zijn buitenlandse klanten omgaat. Ze sluiten gewoon de app zonder waarschuwing en dwingen ons om over te schakelen naar een nieuw platform dat niet eens beschikbaar is voor download in het buitenland. Een absolute schande! Waarom hebben ze niet gedacht aan de gevolgen voor hun trouwe klanten over de grens? Het lijkt erop dat ze alleen maar geven om hun binnenlandse markt en de rest laten liggen. Ik voel me echt in de steek gelaten door Canal Digitaal.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van het abonnement

    Mijn ervaring met het abonnement was echt teleurstellend. Het bestellen ging makkelijk, maar de service was echt ondermaats. Na mijn bestelling kreeg ik helemaal geen communicatie van het bedrijf. Geen mailtje ter bevestiging, geen updates over waar mijn bestelling zich bevond. Het voelde alsof mijn bestelling zomaar verdwenen was. Het gebrek aan duidelijkheid en klantenservice was echt een afknapper.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overstap naar een ander tv-account

    Amai, wat een gedoe! Ik kreeg een mail dat ik moest overschakelen van Canal Digitaal naar Canal +, dus ik maakte een nieuw account aan. Maar telkens als ik probeer in te loggen, word ik eruit gegooid en kom ik steeds weer op mijn oude Canal Digitaal account terecht. De Canal + tv app is nergens te vinden op mijn televisie, dus ik kan deze ook niet gebruiken. Na twee keer contact op te nemen met de klantenservice en een nutteloze mail te ontvangen, ben ik al bijna twee weken bezig met dit gedoe en nog steeds zonder succes. Echt teleurstellend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop tv-pakket

    Amai, weet je, ik was echt super excited over mijn tv-pakket, maar nu loop ik alleen maar tegen problemen aan! Die tv-zenders blijven maar vastlopen en het geluid hapert steeds. En serieus, waarom kan ik de ondertiteling niet aanpassen bij die Scandinavische series? En die klantenservice is ook echt een ramp, die gasten weten niet eens wat ze aan het doen zijn en lossen helemaal niks op. Echt spijt dat ik dat gekocht heb!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gratis week

    Een tijdje geleden heb ik een gratis week geprobeerd en toen heb ik besloten om mijn abonnement via de chat en mijn profiel te annuleren. De klantenservice was toen echt vriendelijk en ze zeiden dat er geen kosten zouden zijn na de gratis week. Maar vandaag kreeg ik een bericht dat er geld was afgeschreven van mijn Paypal-account. De chat met de klantenservice was niet zo vriendelijk en behulpzaam als de vorige keer. Na wat onderzoek bleek dat ik meer dan een jaar geleden al een gratis week had gehad en nu moest ik betalen. Maar dat was niet de reden waarom ik niet meer wilde doorgaan, omdat de service niet goed werkte. Gelukkig, na wat contact via Instagram met een andere medewerker van de klantenservice, werd het bedrag teruggestort en kreeg ik excuses.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van abonnement

    Ik heb een abonnement genomen en gemerkt dat het niet voldeed aan mijn verwachtingen. Toen ik besloot mijn account op te zeggen, kreeg ik meteen problemen. Blijkbaar moest ik nog €80 betalen, terwijl ik dacht dat alles geregeld was. Ik kon niemand telefonisch bereiken en mijn mails werden genegeerd. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat er een incassobureau zou worden ingeschakeld. Dat vind ik echt respectloos en onaanvaardbaar.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik kocht een abonnement

    Mensen toch, ik wou mijn abonnement opzeggen, maar nee hoor, ze beweren dat ik mijn pakket heb gewijzigd en nu vastzit voor nog een jaar. Hallo, ik heb mijn pakket echt NOOIT gewijzigd!! Pure oplichterij, serieus waar!


Anderen bekeken ook