78% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

Z
Zoé
Ik ben echt blij met mijn keuze voor een sim-only abonnement. Op de website stonden zoveel verschillende opties, wat echt handig was bij het maken van mijn beslissing. De prijzen zijn fair en ik vi...Lees verder
A
Alexis
Na al een paar keer miserie gehad met internet en bellen naar het buitenland binnen Europa, heb ik de klantendienst gecontacteerd. De medewerker kon meteen zien dat mijn simkaart verouderd was. Hij...Lees verder
E
Emile Segers
De coronamaatregelen hebben er ons toe gedwongen om meer thuis te blijven, waardoor ik veel belde met familie en vrienden. Ik had er niet bij stilgestaan dat dit extra kosten met zich mee zou breng...Lees verder
M
M. Nicolas
Ik was eerst klant bij een andere provider, maar nu ben ik terug bij mijn oude vertrouwde provider en het voelt echt goed! Bij mijn vorige provider had ik altijd problemen, maar gelukkig is dat nu ...Lees verder
A
Anna Evrard
Oh my god! Dit abonnement is echt niet tof voor kinderen of mensen met een kleine portemonnee. Als je data op is, gaan ze gewoon veel geld uit je zakken slaan met mega-hoge rekeningen. Ze sturen je...Lees verder

Reviews (9)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sim-only abonnement

    Ik ben echt blij met mijn keuze voor een sim-only abonnement. Op de website stonden zoveel verschillende opties, wat echt handig was bij het maken van mijn beslissing. De prijzen zijn fair en ik vind het fijn dat ik een berichtje krijg als mijn bundel voor de helft en helemaal opgebruikt is. Zo kan ik mijn gebruik goed in de gaten houden en extra kosten vermijden. Wat ik ook super handig vond, is dat er geen verloopdatum is voor mijn beltegoed. Dat was vooral handig voordat ik een smartphone had. Nu met mijn sim-only abonnement is dat minder relevant, maar het kan belangrijk zijn voor mensen die gewoon bereikbaar willen blijven. Alles bij elkaar genomen, een goede provider waar ik echt tevreden over ben.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Problemen met internet en bellen buitenland

    Na al een paar keer miserie gehad met internet en bellen naar het buitenland binnen Europa, heb ik de klantendienst gecontacteerd. De medewerker kon meteen zien dat mijn simkaart verouderd was. Hij heeft de simkaart tijdelijk gereset en dat heeft het probleem verholpen. Daarna heeft hij meteen een nieuwe simkaart opgestuurd en uitgelegd hoe ik deze kon activeren. Nu heb ik goed bereik en kan ik rekenen op goede hulp van de klantendienst, ook al valt er al veel zelf op te lossen via de website.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Corona maatregelen

    De coronamaatregelen hebben er ons toe gedwongen om meer thuis te blijven, waardoor ik veel belde met familie en vrienden. Ik had er niet bij stilgestaan dat dit extra kosten met zich mee zou brengen. Toen de telefoonrekening binnenkwam, belde ik naar het bedrijf en kreeg ik een heel vriendelijke medewerker aan de lijn. Hij heeft meteen mijn contract aangepast naar onbeperkt bellen. Ik moest wel iets extra betalen, maar de rest werd kwijtgescholden. Geweldig toch?


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Oude provider terug

    Ik was eerst klant bij een andere provider, maar nu ben ik terug bij mijn oude vertrouwde provider en het voelt echt goed! Bij mijn vorige provider had ik altijd problemen, maar gelukkig is dat nu verleden tijd. De dekking is top en de prijzen zijn ook oké. De website is overzichtelijk en werkt goed, dus ik ben blij dat ik weer terug ben. Ik zou het zeker aanraden aan anderen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telefoonabonnement voor mijn dochter

    Oh my god! Dit abonnement is echt niet tof voor kinderen of mensen met een kleine portemonnee. Als je data op is, gaan ze gewoon veel geld uit je zakken slaan met mega-hoge rekeningen. Ze sturen je een sms bij 80% van je data en voor je het weet zit je al aan 100% en ben je een bom geld kwijt. Geen tijd om te reageren en hop, daar gaan je extra kosten! Nu zit ik vast aan het contract van mijn dochter en ik kan niet wachten om daar weg te zijn. Echt niet aan te raden, jongens!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een abonnement

    Ik had echt een probleem met mijn abonnement en door een fout moest ik veel te veel betalen. Gelukkig heb ik de klantendienst gebeld en zij hebben me supersnel geholpen, op amper 10 minuutjes. De hoge kosten waren meteen verlaagd en als kers op de taart kreeg ik zelfs nog een cadeautje. Ik ben echt superblij met hoe vriendelijk en snel ze me geholpen hebben!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn prepaid-abonnement naar een abonnement op een ander netwerk veranderd

    Mijn ervaring met de overstap van prepaid naar abonnement was echt goed, man. Ik ben naar een andere provider overgestapt omdat ik wilde blijven profiteren van hun netwerk. Simyo heeft me keigoed op de hoogte gehouden via mail over wat ik moest regelen en de overstap is vlotjes verlopen. Tot nu toe ben ik echt blij met de service van Simyo.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Simyo provider

    Tot nu toe ben ik echt blij met de dienstverlener. Alles is goed geregeld en ik heb alle info netjes ontvangen. De mails die ik kreeg waren duidelijk en informatief. Het feit dat ik dubbele data en belminuten krijg, maakt Simyo echt interessant vergeleken met anderen. Hopelijk blijven ze deze kwaliteit bieden, want ik ben nu echt blij.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanpassing van abonnement

    Na jarenlang trouwe klant te zijn geweest, heb ik besloten om vandaag over te stappen naar een andere provider. De reden hiervoor zijn de extreem hoge kosten buiten mijn bundel. Ondanks dat ik een SMS-waarschuwing gemist heb, vind ik nog steeds dat de kosten te hoog zijn. Pas toen de kosten opliepen tot 266 euro, werd ik afgesloten. Dit kon op een andere manier opgelost worden. De klantenservice kon geen duidelijke uitleg geven over de hoge kosten en zeiden enkel dat ze zich aan de wet hielden, wat voor mij niet voldoende was. Ik zal Simyo niet meer aanbevelen aan mijn vrienden en familie, en ben op zoek naar een andere provider die zijn klanten beter behandelt.


Anderen bekeken ook