
Lycamobile Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Lycamobile
Alle reviews (25)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Tevreden Klant
Ik heb nu al een jaar of 5 mijn prepaid lyca nummer en ik ga nooit meer voor een abonnement of een andere provider. de prijzen voor bellen zijn extreem laag, dan spreek ik wel voor het "saver plan" (deze activeer je door naar *201*282# te bellen of SAVER te sms'en naar 2525) hierbij geld niet dat je dubbel beltegoed zoals bij het "standaard plan" krijgt maar hier een vergelijking tussen de tarieven van de 2:
Bellen naar vaste nummers binnen NL met standaard plan: starttarief 0.23 met 0.12 per minuut BIJV. 30 minuten = 3.83
Bellen naar vaste nummers binnen NL met saver plan: starttarief 0.09 met 0.01 per minuut BIJV. 30 minuten = 0.39
Bellen naar mobiele nummers binnen NL met standaard plan: starttarief 0.23 met 0.26 per minuut BIJV. 30 minuten = 8.03
Bellen naar mobiele nummers binnen NL met saver plan: starttarief 0.09 met 0.09 per minuut BIJV. 30 minuten = 2.79
SMS'en met standaard plan kost 0.21 per SMS, bij het saver plan is dit 0.09 per SMS
En voor MB's geld: standaard plan 0.19 per MB, saver plan 0.01 per MB
+ Bij elke opwaardering krijg je 5000 gratis minuten waarmee je (dus gratis) naar andere lyca nummers kan bellen
Dit scheelt duidelijk meer dan de helft dus het is voordeliger om meteen over te gaan naar het "saver plan"
wat betreft internet kun je natuurlijk bundels kopen, Ik haal altijd 1gb voor 10 euro, maar vaak zijn er aanbiedingen zoals nu ook waardoor je voor 10 euro 5gb aan internet krijgt, er is ook de optie om 4g internet te krijgen en dit is grofweg dubbel zo duur als normaal 3g.
er wordt geschreven dat dit 30 dagen geldig is maar mijn ervaring is dat ik tot 30 dagen kan zien hoeveel MB's ik nog heb door *136* te bellen en daarna is dit niet meer mogelijk maar mijn internet blijft wel werken tot het op zou moeten zijn, ik weet niet of dit misschien bij mij verkeerd gaat en andere dit niet hebben maar ik ben er in ieder geval heel blij mee.
er is ook de mogelijkheid om op de site in te loggen en je geschiedenis van bellen, sms'en en dataverbruik terug te zien met de prijzen erbij en hoeveel gratis lyca naar lyca minuten je nog heb.
Ik heb in die 5 jaar 1 keer gehad dat na online-aankoop mijn internet niet werkte (bundel was wel geactiveerd maar telefoon maakte geen connectie met internet), na een telefoontje naar de klantenservice werd dit wel opgelost en sindsdien heb ik niet meer hoeven bellen,
Het enige negatieve wat ik over lyca te zeggen heb is dan ook dat de wachttijden voor de klantenservice erg lang zijn (20-45 minuten) maar aangezien ik hier gelukkig (vrijwel) nooit naartoe hoef te bellen kan ik daarmee leven.
Of ik lyca aan zou raden aan andere mensen? JAZEKER! des te meer mensen lyca nemen des te meer mensen gratis met elkaar kunnen bellen.NOOIT MEER LYCAMOBILE.
Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!
Door: Gustaaf Van der Linden18-01-2021Ik wil nemmer van simkraat en klantnemmer
Goed product!
Toen ik stage liep in Madrid had ik een Spaans nummer nodig. Bij LycaMobile was ik veel goedkoper uit dan bij een ander telecom bedrijf. Nergens problemen mee gehad, zelfs niet om naar huis te bellen. Ik raad wel aan om een abonnementje te nemen (kan je maandelijks wijzigen) want dan moet je niet steeds checken of je nog genoeg tegoed hebt, in je abonnement kan je ook zelf kiezen hoeveel GB je wil dus dat is super handig.
Moest ik opnieuw een buitenlands nummer nodig hebben dan zou ik opnieuw voor LycaMobile gaan!Servies bij Lucas?waar te vinden?bvb,heb een overeenkomst ,in Es.het tegoed blijft ook na een jaar op je rekening?o.ja?Dit jaar koop ik een herlaadkaart bij Aldi,maar tja,een kaart uit Es.kan je hier niet bijladen,kan ook mijn tegoed niet meer gebruiken en ook niet meer bijladen.Hoe noemt men dit ?gemakkelijk ?eenvoudig ?simpel,En iemand aan de Tel. Krijgen?ik geloof niet dat ze Tel. Hebben!
slimme gasten
Mobiel besteld en kreeg de handleidingen enzo in het ZWEEDS. Waarom?? Dat lees ik niet. Daardoor goedkopere mobiel maar dus zonder handleidingen. Nu snap ik waarom ze het zo goedkoop kunnen aanbieden. Klein beetje misleiding misschien??
Weer gebeld, nu betere reactie en ze gaan het oplossen met terugwerkende kracht kreeg ik te horen.
Nette service
Ik heb heel makkelijk over kunnen stappen op lycamobile, netjes aan het einde van mijn contract bij t-mobile overgestapt en lyca regelde de rest, een goede administratie en een nette service!
Ik ben teleurgesteld door deze LYKIA, de sim is in 4 jaar tijd 3 keer geblokkeerd en ik moet me altijd registreren, dit is niet normaal!
NOOIT MEER LYCAMOBILE.
Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!
Door: Gustaaf Van der Linden18-01-2021Lyca: sim + herladen
Allereerst zou je denken dat de prijzen goedkoop zijn, maar als je dan kijkt wat voor slecht bereik je hebt dan realiseer je je dat ze te veel vragen. Ze durven ook nummers dubbel te registeren waardoor je dus continu door onbekenden gebeld kan worden.
Als je met een probleem zit en de klantenservice belt dan verkopen ze vaak broodje aap verhalen en excuseren ze zich voor de leugens van hun medewerkers. Enorm onprofessioneel. Ze hebben ook nog eens vaak een duidelijke taalachterstand.
Ze proberen altijd een oplossing te bieden waarbij je geld uitgeeft om dan vervolgens te melden dat dit geen oplossing was.
Ze houden geeneens een deftige database bij van alle gegevens. Je zou denken dat als je je persoonlijke gegevens geeft, zij verder kunnen. Maar dat is dus niet het geval.
Echt de slechtste provider waar ik ooit beroep op heb gedaan. Ik raad iedereen aan eender andere provider te nemen want bij Lyca word je niet geholpen als je hulp nodig hebt.topup online
heb een maand terug topup online gedaan maar nooit mijn topup gehad.
De klantensevice laat veel te wensen over en draait om alles heen.
Er is geen goed woord naar de klanten.
ik betreur het.Ik moet hard voor mijn geld werken ,dat lyca zo omgaat met klanten is zeer vervelend.
ik eis van lyca mijn bel te goed terug te stortenGratis beltegoed
Ik koos destijds voor Lyca omdat je altijd gratis beltegoed krijgt. Dat scheelt veel. Belkosten zijn iets hoger wel volgens mij, maar zo scheelt het de helft
Mijn naam gewijzigd op contract.
NOOIT MEER LYCAMOBILE.
Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!Lycamobile
Telefoonnummer van 8 jaar (ortel dan Lyca) geblokkeerd en nu moet ik het tegen mijn wens veranderen.
NOOIT MEER LYCAMOBILE.
Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!
Door: Gustaaf Van der Linden18-01-2021Je reinste oplichterij !
Heb online een lycamobile simkaart besteld incl. databundel van 10EUR (een promoactie). Na 5 dagen heb ik het simkaartje ontvangen met de post in een enveloppe samen met een reclamefoldertje, verder niets. Na installatie ontvang ik een sms die mij het telefoonnummer van de simkaart meedeelt. De kaart geeft echter geen toegang tot het internet. Ik tracht telefonisch de klantenservice te bereiken, zonder succes. Dan maar per email. Die blijven natuurlijk onbeantwoord. Intussen zijn we een week verder. Vervolgens contact via de chatbox. Die vragen mij of ik dan bij de bestelling geen pincode heb ontvangen om de bundel te laden. Neen dat heb ik niet, wel een email na bestelling, maar met de sectie pin code blank (geen code). “Dat is dan vervelend” is het antwoord van de Lyca helpline. “Men zal mij binnen de 48 uur contacteren”. Dezelfde dag ontvang ik een email met 8 cijferpincode, niets meer. Ik denk dat mijn probleem is opgelost. Ik breng de pincode in volgens de methode zoals aangegeven op de lycamobile website. Ik krijg als antwoord dat de pincode ongeldig is. Voor de rest verandert er niets. Kaart blijft onbruikbaar. Ik heb geen tijd om dagen door te brengen aan het trachten te activeren van een simkaart. 10 euro verspild aan die oplichters. Dat zoiets nog kan in het Europa van de 21ste eeuw met al zijn regelgeving blijft me verbazen !
Anderen bekeken ook

Abonnementen
Lees Beoordelingen en Ervaringen over AbonnementenAls consument is het van groot belang om goed geïnformeerd te zijn voordat je een aankoop do...



19 februari ik 2 keer 10 evro gestoord maar julie allen 10 evro gestoord op deze nummur 0466241529