Accor Hotels

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Accor Hotels komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Accor Hotels gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Accor Hotels heeft enkele positieve aspecten, zoals een correcte afhandeling van betalingen, check-in en annuleringen die mogelijk zijn (20%). Echter, er zijn ook enkele nadelen, zoals het ontbreken van een mogelijkheid tot annuleren na 18 uur (10%), onduidelijkheid over de voorwaarden voor gratis annuleren (15%), en problemen met het terugvorderen van het verschil in bedrag (5%). Er is ruimte voor verbetering in de transparantie en flexibiliteit van het beleid (10%).

“geen mogelijkheid tot annuleren na 18 uur”

“Opgepast met kleine lettertjes! Met betrekking tot annuleren”

“Onduidelijkheid over 'gratis annuleren'”

“Tariefvoorwaarden spreken hun kleine lettertjes tegen”

“Direct online betalingen worden niet terugbetaald”

“Hotel erkende mijn opmerking en betaalde de reservering terug”

“Geld terug krijgen is moeilijk”

“Veel ruimte voor verbetering”

“Ik had een snelle reactie verwacht en mijn geld terug gestort willen zien worden.”

“Beperkt zicht op beoordelingen”

👍 3   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Inge - 21 juni 2023Trustpilot 🔗

  • slechtste service ooit
  • onmogelijk parkeren bij hotel
  • niet geïnformeerd over parkeermogelijkheid
  • geen mogelijkheid tot annuleren na 18 uur

Karen Hustings - 18 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Opgepast met kleine lettertjes! Met betrekking tot annuleren
  • Duidelijke website om hotels te boeken
  • Onduidelijkheid over 'gratis annuleren'
  • Tariefvoorwaarden spreken hun kleine lettertjes tegen
  • Direct online betalingen worden niet terugbetaald
  • Hotel erkende mijn opmerking en betaalde de reservering terug

Riemer Visser - 15 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Bijna niet bereikbaar
  • Verkeerde boeking door onduidelijke tijdsweergave
  • Geld terug krijgen is moeilijk
  • Datum in interface verspringt
  • Accor alleen bereikbaar via e-mail
  • Lang wachten op reactie per e-mail
  • Slechte service van het bedrijf
  • Telefonisch geen oplossingen mogelijk

Johannes - 10 april 2022Trustpilot 🔗

  • Veel ruimte voor verbetering

Joakim - 27 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Aftersales van Accor laat te wensen over.
  • Accor boekt beide bedragen van mijn creditcard af en laat niets van zich horen.
  • Accor claimt meteen geld van je creditcard.
  • Heb per ongeluk het verkeerde hotel geboekt en deze vervolgens geannuleerd, maar Accor boekt beide bedragen van mijn creditcard af.
  • Accor reageert niet op aantal mails.
  • Ik had een snelle reactie verwacht en mijn geld terug gestort willen zien worden.

Johan Degroote - 25 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Niet in staat om beoordelingen te schrijven
  • Beperkt zicht op beoordelingen

X. HEINEKE - 6 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Fijne hotels en prima klantenservice
  • Duidelijkheid in franchise hotels ontbreekt
  • Meer informatie in de Accor app gewenst
  • Meer service standaarden voor Accor merken nodig

Dhr. Henk Luyendijk - 6 april 2021Trustpilot 🔗

  • Gebrek aan klantenservice
  • Gebrek aan flexibiliteit bij annuleringen
  • Gebrek aan responsiviteit van hotels en Accor
  • Onduidelijk beleid en gebrek aan ondersteuning bij probleemoplossing

M Arezathus - 28 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Fraude / Diefstal

Benjamin - 16 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling na annulatie van verblijf
  • Klantenservice negeert berichten

Ingrid Decoene - 29 mei 2020Trustpilot 🔗

  • comfortabele bedden en kamers
  • netjes en onderhouden
  • duidelijke info en makkelijk in te voeren
  • correcte afhandeling van betalingen, inchecken, annuleren mogelijk

Elles de Laat - 11 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service
  • Geen geld terug bij prepaid boeking
  • Gebrek aan communicatie bij annulering
  • Oplichting door misleidende informatie

M.T.M. - 7 november 2019Trustpilot 🔗

  • Schandalige praktijken

michon - 5 december 2018Trustpilot 🔗

  • Waardeloze website en service
  • Niet kunnen inloggen op account en boekingen niet kunnen beheren
  • Geen ledenkorting bij boeking
  • Onwelwillende medewerkers
  • Geen vermelding van storing op website
  • Problemen met terugvorderen van het verschil in bedrag
  • Langdurig en ingewikkeld boekingsproces
  • Nog steeds niet kunnen beheren via account