Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Air Serbia scoort gemengde resultaten op basis van de reviews. Enerzijds wordt er geprezen voor de goede dienstverlening en efficiënte klantenondersteuning, anderzijds klagen veel klanten over gebrek aan communicatie bij veranderingen in vluchtschema's en vertraagde vluchten. Er zijn ook klachten over onduidelijke communicatie en gebrek aan compensatie bij vertragingen en verloren bagage. Echter, sommige klanten ervaren ook problemen met het personeel en klantenservice en hebben moeite om contact op te nemen en klachten in te dienen. Over het algemeen lijkt er ruimte voor verbetering in de communicatie van Air Serbia, vooral in het geval van problemen en vertragingen. (44%)