Air Serbia

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Air Serbia komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Air Serbia gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Air Serbia heeft gemengde beoordelingen gekregen van klanten. Een positief aspect is dat ze luchthavenbelasting terugbetalen (25%). Echter, enkele klanten hebben geklaagd over het gebrek aan compensatie voor vertragingen en het weigeren van vluchtverzet (75%). Daarnaast werd er ook melding gemaakt van het sluiten van claims zonder communicatie (100%). Over het algemeen lijkt de Return Policy van Air Serbia wat strenger te zijn en kan er meer gedaan worden om klanten tegemoet te komen bij problemen.

“Weigering om vlucht te verzetten”

“Alleen luchthavenbelasting terugbetaald”

“geen enkele vorm van compensatie voor de vertraging”

“Weigering om geld terug te betalen”

“Moeten stappen ondernemen via rechtbank voor compensatie”

“Document ontbrak en claim werd gesloten zonder communicatie.”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Verhelst - 20 maart 2024

  • Weigering om vlucht te verzetten
  • Alleen luchthavenbelasting terugbetaald
  • Anderen luchtvaartmaatschappijen zouden wel wijziging toestaan
  • Onredelijke redenering bij weigering

Devos - 6 maart 2024

  • geen enkele vorm van compensatie voor de vertraging
  • extra kosten moeten maken
  • vliegmaatschappij zo met haar klanten omgaat
  • vlucht geannuleerd door technische problemen

S. Brasseur - 17 december 2023

  • Vlucht vertraagd en geweigerd vanwege mooi weer
  • Veel tijd en geld verloren
  • Weigering om geld terug te betalen

Anouk Urbain - 18 november 2023

  • Teleurstellende vlucht met defect vliegtuig en gebrek aan alternatieven
  • Geen ontvangen compensatie na belofte van verblijf in luchthavenhotel
  • Moeten stappen ondernemen via rechtbank voor compensatie
  • Onvoldoende verantwoordelijkheid voor het oplossen van problemen
  • Slechte ervaring als een van de slechtste vliegervaringen ooit

L. Verbeke - 20 oktober 2023

  • Tijdens de zomervakantie geboekt.
  • Mijn bagage was weg en pas vier dagen later kreeg ik die terug.
  • Een claim ingediend en alles correct afgehandeld.
  • Document ontbrak en claim werd gesloten zonder communicatie.