Air Serbia

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Air Serbia komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Air Serbia gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Air Serbia wordt gemengd beoordeeld op basis van de reviews. Hoewel sommige klanten tevreden zijn over de dienstverlening en efficiënte klantenondersteuning (20%), klagen anderen over een gebrek aan compensatie voor vertragingen (15%), slechte communicatie en onprofessioneel personeel (30%). Er zijn ook klachten over verloren bagage en trage claimprocedures (25%). Klanten voelen zich soms in de steek gelaten en zijn niet van plan om opnieuw te boeken bij Air Serbia (10%).

“Eenzijdige verandering van vlucht van 2 naar 6 uur zonder excuses”

“Weigering om vlucht te verzetten”

“Anderen luchtvaartmaatschappijen zouden wel wijziging toestaan”

“Onredelijke redenering bij weigering”

“Mijn koffer is kwijt”

“Ze reageren niet op mijn klacht”

“geen enkele vorm van compensatie voor de vertraging”

“vliegmaatschappij zo met haar klanten omgaat”

“Verschrikkelijke ervaring met Air Serbia”

“Voorstel om niet terug te betalen”

👍 7   👎 50

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Stijn Jacobs - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenzijdige verandering van vlucht van 2 naar 6 uur zonder excuses

Verhelst - 6 maanden geleden

  • Weigering om vlucht te verzetten
  • Alleen luchthavenbelasting terugbetaald
  • Anderen luchtvaartmaatschappijen zouden wel wijziging toestaan
  • Onredelijke redenering bij weigering

ethan - 6 maanden geleden

  • Mijn koffer is kwijt
  • Ze reageren niet op mijn klacht

Devos - 7 maanden geleden

  • geen enkele vorm van compensatie voor de vertraging
  • extra kosten moeten maken
  • vliegmaatschappij zo met haar klanten omgaat
  • vlucht geannuleerd door technische problemen

Libert - 7 maanden geleden

  • Verschrikkelijke ervaring met Air Serbia
  • Terugbetaling duurde vijf maanden
  • Voorstel om niet terug te betalen
  • Taxikosten vergoed na aandringen
  • Extra geld voor tickets
  • Frustratie door lange wachttijd
  • Gebrek aan communicatie
  • Niet meer boeken bij Air Serbia

R. Pieters - 7 maanden geleden

  • Geen enkele hulp op de luchthaven
  • Gebrek aan aankondigingen
  • Noodzaak om een nieuwe vlucht te boeken
  • Alleen staan in een vreemd land

Matthijs - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bagage verdwenen en claimprocedure duurde lang
  • Claim gesloten zonder reden
  • Waardeloze ervaring met luchtvaartmaatschappij

antoine - 7 maanden geleden

  • te laat en soms geannuleerd
  • service aan boord en op de grond is echt niet top
  • klantenservice laat te wensen over

Lena Michaux - 8 maanden geleden

  • Nachtmerrie met Air Serbia
  • Vertraging zonder melding
  • Oneerlijke plaats toewijzing
  • Gemiste aansluitende vlucht
  • Chaos bij luchtvaartmaatschappij
  • Onbekwame en onvriendelijke transferbalie
  • Gebrek aan hulp en begeleiding
  • Onnodig rondzwerven
  • Meerdere vertragingen
  • Twijfel over kwaliteit luchtvaartmaatschappij
  • Niet bereid om opnieuw te vliegen met Air Serbia

Lukas - 9 maanden geleden

  • Geannuleerde vlucht zonder waarschuwing
  • Klantenservice niet geïnteresseerd
  • Vertraagde vluchten zonder uitleg
  • Gemiste overstap in Milaan

Juliette - 9 maanden geleden

  • klantenservice was echt slecht
  • lang geduurd voor ik mijn geld terugkreeg
  • zelf een terugboeking gedaan met mijn creditcard
  • extra kosten gezorgd
  • geld terugkreeg

lars - 9 maanden geleden

  • Vluchten verlopen redelijk goed
  • Route opengehouden tijdens pandemie
  • Overbezette vliegtuigen zorgen voor vertragingen
  • Annuleren niet bij overbezette vliegtuigen
  • Typisch Oost-Europees personeel en klantenservice
  • Goede lounge op Belgrado luchthaven
  • Over het algemeen goede vluchten op Europese routes
  • Dienstverlening is goed
  • Beloningsprogramma werkt totaal niet goed

S. Brasseur - 9 maanden geleden

  • Vlucht vertraagd en geweigerd vanwege mooi weer
  • Veel tijd en geld verloren
  • Weigering om geld terug te betalen

mehdi - 10 maanden geleden

  • Onduidelijke communicatie over veranderingen in vliegtickets

Anouk Urbain - 10 maanden geleden

  • Teleurstellende vlucht met defect vliegtuig en gebrek aan alternatieven
  • Geen ontvangen compensatie na belofte van verblijf in luchthavenhotel
  • Moeten stappen ondernemen via rechtbank voor compensatie
  • Onvoldoende verantwoordelijkheid voor het oplossen van problemen
  • Slechte ervaring als een van de slechtste vliegervaringen ooit

Herman - 11 maanden geleden

  • Bagage vermist en verloren items
  • Moeilijk contact op te nemen en klacht in te dienen
  • Langdurig proces om compensatie te ontvangen
  • Geen vooruitgang ondanks juridische stappen

De Groote - 11 maanden geleden

  • Vluchten met lange vertragingen en slechte service
  • Personeel met gebrek aan professionaliteit en klantenzorg
  • Gebrek aan compensatie voor vertragingen
  • Negatieve indruk achtergelaten en zal niet opnieuw boeken

Cuvelier - 11 maanden geleden

  • Slechte ervaring met vluchtreservering
  • Moet online stoelen reserveren tegen extra kosten
  • Geen personeel bij balie Air Serbia op luchthaven Zürich
  • Medewerker aan telefoon wou niet echt helpen
  • Veel gedoe en stress in vliegtuig door plaatsen wisselen

L. Verbeke - 11 maanden geleden

  • Tijdens de zomervakantie geboekt.
  • Mijn bagage was weg en pas vier dagen later kreeg ik die terug.
  • Een claim ingediend en alles correct afgehandeld.
  • Document ontbrak en claim werd gesloten zonder communicatie.

lilou - 11 maanden geleden

  • Snel en efficiënt klantenondersteuning