0% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten? Schrijf een review

H
Herman
Helaas kan ik niet 0 sterren geven. Er werden kaarten aangeboden voor Walter Trout op 18 november in Hengelo. Blijkt op 30 augustus dat Trout niet in Hengelo maar in Enschede speelt. De "kaart...Lees verder
B
Biba
Het geld voor de kaartjes die ze hebben verkocht voor mij voor 300 euro heb ik nooit ontvangen! Ik moet volgens hen bewijzen dat het toernooi met publiek heeft plaatsgevonden terwijl dat overal in ...Lees verder

Alle reviews (2)

concert Walter Trout

Helaas kan ik niet 0 sterren geven. Er werden kaarten aangeboden voor Walter Trout op 18 november in Hengelo. Blijkt op 30 augustus dat Trout niet in Hengelo maar in Enschede speelt. De "kaarten" zou ik pas op 11 november ontvangen. De verkoper heeft dus foutieve informatie gegeven omtrent het concert. VIAGOGO weigert nu het aankoopbedrag terug te betalen. Inmiddels al anderhalve maand hierover aan het bekvechten. Het enige wat ze sturen zijn standaard tekstblokken met onzin redenen. Na hun vraag om bewijsmateriaal over het concert te sturen, deze opgevraagd bij Metropool, gestuurd naar VIAGOGO om vervolgens weer met het bekende kluitje in het riet gestuurd te worden. NIETS HIER BESTELLEN...SLECHTE SERVICE...!!!

Tickets abn amro 2022

Het geld voor de kaartjes die ze hebben verkocht voor mij voor 300 euro heb ik nooit ontvangen! Ik moet volgens hen bewijzen dat het toernooi met publiek heeft plaatsgevonden terwijl dat overal in het nieuws en op tv live uitgezonden is. Ze houden je aan het lijntje om klanten maar niet te hoeven uitbetalen. Grote oplichters! Koop hier nooit iets!