Bongo

134 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Bongo komt uit 134 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bongo gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bongo heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, is het gemakkelijk in te ruilen en flexibele annuleringsvoorwaarden zijn mogelijk (50%). Echter, er zijn ook nadelen zoals het niet kunnen gebruiken van een kortingscode bij omruilen en extra kosten bij het omruilen (25%). Daarnaast kan alleen het oorspronkelijk betaalde bedrag worden besteed en zijn er beperkingen zoals een vervallen bon zonder verlengingsoptie (25%). Al met al, kan het retourbeleid van Bongo frustrerend zijn voor consumenten en niet altijd in overeenstemming met de wetgeving.

“Gebrek aan informatie over verschillende tickettypes en boekingsvoorwaarden”

“Oplichterij”

“Korting vervallen voor hoogseizoen”

“Onmogelijk om gelijkwaardige ervaring te kiezen”

“Slechte ervaring met omruilen bon”

“Kan geen kortingscode gebruiken bij omruilen”

“Moet extra betalen bij omruilen”

“Kan alleen bedrag besteden dat oorspronkelijk betaald was”

“Geldverspilling om een bon te geven”

“Ik wil bv in mei plannen maar dan zijn er dikwijls nog geen data vrijgegeven!”

👍 6   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Dre Peremans - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Eco tickets geven onduidelijke informatie over reserveringen en seizoenen
  • Klantenservice informeert pas na aankoop over reserveringsvoorwaarden
  • Geen duidelijke uitleg over kleurcodes bij reserveringen
  • Gebrek aan informatie over verschillende tickettypes en boekingsvoorwaarden

Femke - 12 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Oplichterij
  • Korting vervallen voor hoogseizoen
  • Onmogelijk om gelijkwaardige ervaring te kiezen
  • Onbehulpzame klantendienst
  • Geen oplossing na meerdere contacten
  • Onvriendelijkheid van de klantendienst

Wendy Vanherck - 1 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Bongo bon niet meer beschikbaar
  • Hoge kosten voor omruilen
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Korte geldigheid bon
  • Slechte ervaring met omruilen bon

An - 15 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Partners hebben de samenwerking stopgezet
  • Kan geen kortingscode gebruiken bij omruilen
  • Moet extra betalen bij omruilen
  • Kan alleen bedrag besteden dat oorspronkelijk betaald was

Patrick - 11 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Geldverspilling om een bon te geven
  • Zeer slechte app om een overnachting te zoeken
  • Eens geregistreerd op een toestel, kun je het aanbod niet bekijken via ander toestel
  • Besluit: zijn geld niet waard voor wat wij zoeken

Anne Nachtergaele - 30 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Teleurstelling is groot.
  • Men biedt je direct een upgrade aan of een extra nacht met meerprijs.
  • Dan zijn er meer data ineens 'vrij'.
  • Ik wil bv in mei plannen maar dan zijn er dikwijls nog geen data vrijgegeven!
  • Wel is er nog plaats in de hotels via hun eigen website.
  • Ik hoop dat er geen mensen meer zijn die ons een Bongo bon schenken.
  • De zoektocht is een zware teleurstelling!
  • Ik geef hem nog liever weg.
  • Ik boek nog liever via de hoteluitbater zelf.
  • Hij is via Bongo ook een 'verliezer'.

heer Verdonck - 28 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Heerlijk eten

Steffi Van den Bossche - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijk in te ruilen

bert - 29 december 2023Trustpilot 🔗

  • Website fout en weigering verlenging of compensatie
  • Reservatie niet mogelijk door foutmelding
  • Ontevreden met reactie van helpdesk
  • Weigering om bon te verlengen ondanks bewijs
  • Kost van betalende verlenging bijna evenveel als nieuwwaarde bon
  • Nooit meer een Bongo als cadeau

karin - 27 december 2023Trustpilot 🔗

  • Aanbod niet waarmaken
  • Slechte klantenservice
  • Ontbreken van terugbetalingsbeleid

Stijn De Rammelaere - 14 december 2023Trustpilot 🔗

  • Bon verlopen geen verlenging na een bepaalde periode

Frans Roosen - 21 november 2023Trustpilot 🔗

  • Prima hotel!!
  • Gewoon af. Qua netheid, ontbijt, voorzieningen, gastvrijheid, ligging...

Griet - 29 september 2023Trustpilot 🔗

  • Vies en vettig huisje, vuile lakens, handdoeken
  • Geen vakantie, geen bon, Bongo trekt handen ervan af
  • Ecolodge namen voor oneerlijk gedrag

Sam Helsen - 28 september 2023Trustpilot 🔗

  • Flexibele annuleringsvoorwaarden
  • Snelle verwerking van betalingen
  • Onverwachte bonuitbetaling bij annulering
  • Gebrek aan hulp van de ombudsdienst
  • Extra kosten voor alternatieve overnachting

Marc - 22 september 2023Trustpilot 🔗

  • Terugbetaling van bijbetaling

Peter M - 22 september 2023Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar

Sandra Eylenbosch - 21 september 2023Trustpilot 🔗

  • Fantastisch restaurant
  • Zeer aangename gastvrouw
  • Fantastisch gegeten
  • Voor herhaling vatbaar
  • Dikke pluim voor iedereen

Jessy - 19 september 2023Trustpilot 🔗

  • Slechts 1 hotel beschikbaar en slechtste ligging
  • Onzekerheid over beschikbaarheid hotels
  • Slechte communicatie van klantendienst
  • Niet in lijn met consumentenwetgeving

Dirk - 6 september 2023Trustpilot 🔗

  • Mooie locatie en kamers
  • Uitstekend ontbijt en diner
  • Negatief voor ons was dat de wellness die inbegrepen was in de bon niet ter plaatse was maar een 12 km verderop in een groot aquapark