Cigna

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Cigna komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Cigna gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Cigna biedt een ruime keuze aan verzekeringsopties (35%) en uitstekende klantenservice bij het afsluiten van een verzekering (25%). De consultants zijn deskundig en hulpvaardig bij het kiezen van de juiste verzekering (20%). Hoewel sommige klanten problemen hebben ondervonden met claims en dekking (10%), biedt het bedrijf wereldwijde dekking zonder administratieve kosten (10%) en een gemakkelijk proces voor online aanmelding (10%). De levering van Cigna wordt geprezen voor vlotte afhandeling van aankoop en verkoop (100%), top service van agent Alex Scott (100%), en uitstekende klantenservice (100%). Er zijn echter zorgen over de afhandeling van claims en vertragingen in terugbetalingen (75%). De klantenservice krijgt over het algemeen hoge beoordelingen (85%), maar er zijn klachten over verloren papierwerk en onduidelijke instructies, wat de totale klanttevredenheid enigszins vermindert. De communicatie wordt als behulpzaam en geduldig ervaren (77%), maar sommige klanten hebben moeite gehad met claims af te wikkelen. De website van Cigna biedt uitstekende klantenservice en informatie (80%) en een efficiënt aanmeldingsproces (90%), maar sommige klanten ervaren problemen met onbereikbare klantenservice en systeemfouten (60%). Over het algemeen lijkt Cigna een goede keuze te zijn voor mensen die op zoek zijn naar een breed scala aan verzekeringsmogelijkheden en uitstekende service, maar het is belangrijk om enkele risico's en tekortkomingen te overwegen en goed onderzoek te doen voor het afsluiten van een verzekering.

Product

“Flexibele beleidsopties.”

“Meer dekking gewenst voor de prijsklasse.”

“Makkelijk toegang tot uitgebreide online gegevens”

“Duidelijk digitaal aanmeldingsproces”

“Producten van hoge kwaliteit”

“Hielp me om een dekking te kiezen die bij mij past”

“Claim voor meer dan $180.000 met verloren papierwerk.”

“Uitgebreide wereldwijde dekkingsmogelijkheden”

“groot internationaal bedrijf”

“Leuke kosten, ik ben tevreden over de prijzen”

“gemakkelijk proces”

“aanbevolen voor vrienden”

“Beste verzekeringservaring met Cigna”

“Besloten om de verzekering met Cigna te verlengen”

“flexibiliteit in zorgselectie en aanvullende dekking”

“Kan op elk moment annuleren”

“vertrouwen in onze verandering”

“Verstrekte alle gevraagde informatie”

“Makkelijk in te dienen claims en eenvoudige gevallen worden binnen enkele dagen afgehandeld.”

“Zeer gemakkelijke en efficiënte informatieverzameling”

“Geen digitaal bedrijf”

“Website is volkomen afschuwelijk”

“Duidelijke instructies en geduldige uitleg”

“NEEM GEEN cigna global als je in Spanje gaat wonen.”

“Het lidmaatschapsnummer werkt NIET met het Spaanse gezondheidssysteem.”

“Moet VOLLEDIG uit eigen zak betalen totdat je het eigen risico hebt bereikt.”

“Dekt niets met betrekking tot kankerpreventie.”

“Alex was geweldig om mee om te gaan en luisterde naar mijn behoeften zonder aanvullende verkoop”

“3 weken verstreken, nog steeds geen terugbetaling”

“Zeer duidelijke informatie”

“Makkelijk aanmelden bij Cigna”

“Niet aanbevolen”

“ADHD niet gedekt zoals beloofd”

“Valse belofte van gratis gezondheidscontrole”

“fantastische klantenervaring”

“aanpasbare plannen op maat”

“wereldwijde dekking”

“aanbevolen voor internationale verplaatsingen”

“Concurrerende prijzen en zeer goede dekking.”

“Gebrek aan dekking voor betaalde diensten”

“Onboarding was snel”

“Dokter voerde een test uit op een bult en de resultaten waren in orde.”

“Wilde alleen een in-hospitaalplan voor 1 ander land.”

“Hoop dat ik niet echt hoef te zien hoe het gaat bij eventuele claims.”

“Aggressieve en onprofessionele verkoopmedewerkers, beleid dat commissies boven klantbehoeften plaatst, betalingsproblemen”

“beschikbaarheid en zorg om ons gezondheidsplan goed te kiezen”

“Boden meerdere opties aan”

“Het kostte veel tijd om een beslissing te nemen”

“Persoonlijke aandacht en Professionaliteit”

“Hulpvaardigheid bij aanvraag ziekteverzekering”

“geweldige ervaring”

“geweldig advies over tijdelijke verzekering”

“Uitstekende verkoopondersteuning van Cigna.”

“Duidelijk en op maat gemaakt advies voor een soepel proces.”

“CIGNA GEZONDHEIDSZORG OVER DE HELE WERELD”

“gestroomlijnd en gemakkelijk proces”

“veel keuzes om uit te kiezen”

“Geweldige verkoopervaring”

“Makkelijk buiten het netwerk claimproces”

“Onbeperkte dekking wereldwijd, geen administratieve claim, gewoon een kaart om te tonen”

“Uitstekende consultant”

“Kennis van producten”

“Hulp bij formule”

“Goedkopere premie”

“Betaalbare internationale dekking inclusief de VS”

“Mogelijkheid om in de VS gedekt te zijn”

“Mogelijkheid tot internationale zorg”

“Beschikbaarheid van Cigna International in de staat”

“Geweldige communicatie”

“Voorkeur voor FMU (underwriting) en aanpassing aan onze situatie”

“Vroeg onderzoek en vergelijking van meerdere verzekeraarsplannen”

“Professioneel, Snel, Akkoord met dekking”

“Dekkingsmaatschappij al 15 jaar”

“Stuurde 2 opties”

“Ziekenhuisrekeningen niet betalen, Lastiggevallen door incassobedrijf”

“Behulpzaam bij het uitzoeken van verzekeringsbehoeften”

“Aanbevolen voor Cigna-beleid”

“Josh beantwoordde al mijn vragen en hielp me bij het nemen van de uiteindelijke beslissing om het beleid te kopen”

“duidelijk in de dekking”

“zeer behulpzaam en geduldig bij het uitleggen van opties en pakketten”

“Uitstekende service bij afsluiten verzekering”

“Vlotte en efficiënte afhandeling van aankoop”

“Geweldige documenten en team voor polisselectie”

“Mogelijkheid om eigen fouten in geprijsde producten toe te geven ontbreekt”

“App werkt niet en geen fysieke bevestiging van beleid”

“Onzekerheid over proces voor noodgevalclaim”

“Maakte de beslissing om voor Cigna te kiezen gemakkelijk”

“Voldoet aan mijn behoeften en was een eenvoudig proces”

“Beperking van een jaar op reflux bij mijn vrouw. 50% neemt maagzuurremmers.”

“Hopelijk goed beschermd indien nodig.”

“Vlotte en snelle verkoop”

“De consultant was deskundig en respectvol”

“goed advies over verzekeringen”

“Hulpvaardigheid bij aankoopverzekering”

“Top service van Alex Scott. Behulpzaam en geduldig tijdens het afsluiten van onze verzekering.”

“Wereldwijde dekking zonder administratieve kosten”

“Eenvoudig een kaart om te tonen”

👍 72   👎 24

Cigna biedt een ruime keuze aan verzekeringsopties (35%) en een uitstekende service bij het afsluiten van een verzekering (25%). De consultants zijn deskundig en hulpvaardig bij het kiezen van de juiste verzekering (20%), maar sommige klanten hebben problemen ondervonden met claims en dekking, zoals het niet dekken van bepaalde medische kosten (10%). Het bedrijf biedt echter wereldwijde dekking zonder administratieve kosten (10%) en een gemakkelijk proces voor online aanmelding (10%). Er is een mix van positieve en negatieve ervaringen, dus het is belangrijk om goed onderzoek te doen voordat men besluit om met Cigna in zee te gaan.

Levering

“Contractvernieuwing zonder toestemming van de klant”

“wachten op portaltoegang en documenten”

“instant toegang na premiebetaling verwacht”

“Wachten op beleid voor 4 dagen in plaats van 24 uur”

“Uitstekende klantenservice”

“Verzoek om papieren kopie geweigerd, moet het zelf afdrukken”

“Makkelijk in te dienen claims en eenvoudige gevallen worden binnen enkele dagen afgehandeld.”

“Zeer gemakkelijke en efficiënte informatieverzameling”

“Zeer snel om te betalen”

“NEEM GEEN cigna global als je in Spanje gaat wonen.”

“Het lidmaatschapsnummer werkt NIET met het Spaanse gezondheidssysteem.”

“Je moet elke afspraak handmatig indienen voor terugbetaling.”

“3 weken verstreken, nog steeds geen terugbetaling”

“Hoop dat ik niet echt hoef te zien hoe het gaat bij eventuele claims.”

“Polisinformatie ontvangen kort voor de startdatum”

“Slechtste bedrijf om mee om te gaan”

“gestroomlijnd en gemakkelijk proces”

“Soepel en snel verkoopproces”

“Makkelijk buiten het netwerk claimproces”

“Snelle en efficiënte service”

“Vlotte en efficiënte afhandeling van aankoop”

“Agenten namen de tijd om alle nodige informatie te verzamelen en onze vragen te beantwoorden”

“Alles verliep soepel”

“Hopelijk goed beschermd indien nodig.”

“Vlotte en snelle verkoop”

“Top service van Alex Scott. Behulpzaam en geduldig tijdens het afsluiten van onze verzekering.”

“Wereldwijde dekking zonder administratieve kosten”

👍 12   👎 11

De levering van Cigna biedt vlotte en efficiënte afhandeling van aankoop en verkoop (100%), top service van agent Alex Scott (100%), wereldwijde dekking zonder administratieve kosten (100%), uitstekende klantenservice (100%), snelheid bij betaling (100%), makkelijke informatie-inwinning (100%), en vlot verlopende proces (100%). Echter zijn er ook enkele nadelen, zoals de noodzaak voor handmatige indiening van elk afspraak voor vergoeding (50%), ontbrekende functionaliteit van de lidkaart in het Spaanse gezondheidssysteem (50%), en vertragingen in terugbetalingen (75%). Er bestaat ook bezorgdheid over de afhandeling van claims en de slechte klantenervaring (0%). Er is snel toegang verwacht na premiebetaling, maar potentieel langere wachttijd nodig voor portaltoegang en documenten (75%). Papieren kopieën worden niet verstrekt, en moet zelf afgedrukt worden (25%). Over het algemeen lijkt de levering van Cigna gemengde recensies te ontvangen, met veel positieve aspecten maar enkele zorgen met betrekking tot specifieke processen en klantenervaringen.

Klantenservice

“De vertegenwoordigers waren geduldig en behulpzaam.”

“Geweldige klantenservice van Brendan Parker”

“Snelle reactie en efficiënte probleemoplossing”

“Geruststellende ervaring ondanks last-minute verzoek”

“Professioneel en efficiënt personeel”

“Onmiddellijke reactie op vragen”

“John is de ideale klantenservicemedewerker”

“Opdringerige verkoopgesprekken om 2 uur 's nachts”

“Uitstekende klantenservice”

“Professioneel en geduldig”

“Hielp me om een dekking te kiezen die bij mij past”

“Niet in staat om claim af te handelen vanwege verlies van papierwerk door Cigna.”

“Claim voor meer dan $180.000 met verloren papierwerk.”

“Vroegen om meerdere documenten zonder duidelijke instructies.”

“Medewerkers kunnen geen informatie verstrekken over benodigde documenten.”

“Behulpzame klantenservice”

“Bedankt voor de geboden beveiliging”

“Contractvernieuwing zonder toestemming van de klant”

“Onaanvaardbaar en onprofessioneel gedrag”

“Uitstekende klantenservice en informatie.”

“Jean Laurent: professioneel, behulpzaam en geduldig, gaf alle benodigde informatie”

“Geweldige service”

“zorgen werden geduldig aangepakt”

“behandelde alle zorgen”

“Hebben me een keer bedrogen uit $10k”

“Duimen dat het deze keer goed afloopt”

“zeer uitgebreid en nam de tijd om uit te leggen”

“gemakkelijk proces”

“behulpzaam personeel”

“aanbevolen voor vrienden”

“Beste verzekeringservaring met Cigna”

“wachten op portaltoegang en documenten”

“Illegaal”

“Geen druk om beslissing te nemen”

“Uitstekende service”

“Makkelijk om contact te krijgen”

“Professionalisme et patience de mr Jean”

“responsief, attent, geduldig, behulpzaam”

“hoop op voortdurende responsiviteit en klantgevoeligheid”

“Uitstekende klantenservice”

“Zeer goed uitgelegd”

“Behulpzaam en heeft me vertrouwen gegeven in het proces”

“Verkopers zetten te veel druk”

“Niet blij wanneer ik twijfels en vragen stel”

“Onzekerheid over de dekking van de verzekering”

“Ismail was zeer behulpzaam en geduldig”

“Efficiënte klantenservice”

“Snelle reactietijd”

“Dale was geweldig”

“Aangepast aan mijn drukke schema”

“Verstrekte alle gevraagde informatie”

“uitstekende vertegenwoordiger”

“goede verkoopvertegenwoordiger”

“hard gewerkt”

“geduldig met mij”

“Martin was goed”

“Legde het beleid duidelijk uit”

“Mijn ervaring werd geweldig gemaakt”

“door mijn agent John Bean”

“Zeer gemakkelijke en efficiënte informatieverzameling”

“Zeer snel om te betalen”

“Duidelijke instructies en geduldige uitleg”

“NEEM GEEN cigna global als je in Spanje gaat wonen.”

“Het lidmaatschapsnummer werkt NIET met het Spaanse gezondheidssysteem.”

“Je moet elke afspraak handmatig indienen voor terugbetaling.”

“Moet VOLLEDIG uit eigen zak betalen totdat je het eigen risico hebt bereikt.”

“Alex was geweldig om mee om te gaan en luisterde naar mijn behoeften zonder aanvullende verkoop”

“3 weken verstreken, nog steeds geen terugbetaling”

“Bevestiging van ontvangst van terugbetalingsverzoek is ontbrekend”

“Moest twee weken geleden bellen voor bevestiging van verzoek”

“Geen enkele erkenning van het proces”

“Zeer duidelijke informatie”

“Frustrerende ervaring”

“Maandenlang problemen met annuleren van dekking”

“Nog steeds in rekening gebracht na annulering”

“Tijd- en frustratieverlies”

“Niet aanbevelen van de service”

“Langdurige niet-opgeloste kwestie”

“Hoopvol voor betere ervaring voor anderen”

“Makkelijk aanmelden bij Cigna”

“Behulpzame agent Lewis Tomlin”

“Niet betrouwbaar bedrijf”

“Beleefd en overtuigend in het begin”

“Communicatie en ondersteuning namen af na verloop van tijd”

“Kan geen account openen”

“Geen hulp geboden bij contact via telefoon of e-mail”

“Prachtige klantenservice”

“Brutaal gelogen”

“Problemen met claimen”

“Gebrek aan respons en verantwoordelijkheid”

“Onbevredigende service-ervaring”

“Frustratie en teleurstelling”

“Lang wachten op antwoorden en uitleg”

“fantastische klantenervaring”

“aanbevolen voor internationale verplaatsingen”

“Zeer behulpzaam en geduldig”

“Kristina was geweldig als Cigna-vertegenwoordiger en hielp me de juiste optie te kiezen en in te stellen.”

“Gebrek aan klantenservice in de VS en Europa”

“Problemen met terugbetaling”

“Onnauwkeurige lijst van aanbieders”

“Geen hulp bij het krijgen van zorg”

“Zeer goede ondersteuning”

“Uitstekende begeleiding door mevrouw Sarah Ann Fagan”

“Klantenondersteuning reageerde maar inefficiënt bij het oplossen van het probleem”

“Meerdere pogingen en heen en weer communicatie nodig voor een eenvoudig verzoek”

“Technische storing beïnvloedde accountfunctionaliteit”

“Account gereset zonder toestemming”

“Langdurig proces voor een eenvoudige update”

“Medewerkers zijn aangenaam en behulpzaam.”

“beste zorgverzekeringsadviseur”

“genoten van het werken met Amir”

“hielp met ziektekostenverzekering”

“beschermde gezondheid in het buitenland”

“geduldig met zorgen”

“Goede service en hulp van Jamie-Lee Nolan.”

“Geweldige service en hulp bij inschrijving.”

“Medewerker was behulpzaam, grondig en maakte aanmelden gemakkelijk”

“Onder de indruk van de efficiëntie van het aanmeldingsproces”

“duidelijke uitleg van beleid en procedures”

“behulpzaam in elk opzicht”

“zeer behulpzaam”

“verstrekte alle benodigde informatie”

“duidelijk in uitleg”

“vriendelijk en geduldig”

“Aggressieve en onprofessionele verkoopmedewerkers, beleid dat commissies boven klantbehoeften plaatst, betalingsproblemen”

“beschikbaarheid en zorg om ons gezondheidsplan goed te kiezen”

“iemand anders aanbevelen voor dezelfde ervaring”

“Prettige agent”

“Professioneel en vriendelijk”

“Duidelijke begeleiding en geduldig”

“Respectvol en behulpzaam”

“Positieve ervaring”

“Zeer behulpzaam, deskundig, responsief, professioneel”

“Nam de tijd om duidelijk en volledig uit te leggen, beantwoordde geduldig vragen”

“M. Jean Laurent was uiterst bekwaam in de bediening”

“Geweldige verkoper”

“Zeer geduldig en begripvol”

“Boden meerdere opties aan”

“Eindeloos geduld en behulpzaamheid”

“Extreem aangenaam”

“uitstekende job”

“Persoonlijke aandacht en Professionaliteit”

“Slechtste bedrijf om mee om te gaan”

“Misleidend voorautoriseren”

“Negeert e-mails en telefoontjes”

“Walgingwekkend gebrek aan erkenning”

“Geduldig en lief”

“Hulpvaardigheid bij aanvraag ziekteverzekering”

“Vriendelijkheid en duidelijke communicatie”

“Bereidheid om vragen te beantwoorden”

“Fraudes”

“geweldige ervaring”

“Flexibele klantenservice uren”

“geweldig advies over tijdelijke verzekering”

“alle vragen beantwoord op een eenvoudige manier”

“mij geholpen om uit te zoeken hoe verder te gaan”

“zeer begripvol”

“aangeboden proactieve service”

“gemakkelijk om mee te praten”

“zorgde ervoor dat ik me minder zorgen hoefde te maken”

“Uitstekende klantenservice”

“Uitstekende verkoopondersteuning van Cigna.”

“Duidelijk en op maat gemaakt advies voor een soepel proces.”

“Uitstekende Service”

“Goede Service”

“Patiënt, aardig, efficiënt”

“zeer behulpzaam en geduldig”

“geduldige vertegenwoordiger die luistert en suggesties doet”

“Geweldige verkoopervaring”

“Soepel en snel verkoopproces”

“Behulpzame ondersteuning van Alexander Austine”

“Makkelijk buiten het netwerk claimproces”

“Professionele en geduldige service”

“Behulpzaam bij het begrijpen van specifieke vereisten”

“Biedt het beste resultaat voor de zorgverzekeringsoptie”

“Doorverwijzing aanbeveling voor samenwerking met de heer Austine”

“Goede hulp en geduld van verkoopvertegenwoordiger Conner Morris”

“Zeer geduldig en meegaand”

“Gemakkelijk om mee te praten en vragen te beantwoorden op een begrijpelijke manier”

“Onbeperkte dekking wereldwijd, geen administratieve claim, gewoon een kaart om te tonen”

“Uitstekende consultant”

“Niet opdringerig”

“Respect voor keuzes”

“Prestaties van de agent”

“Kennis van de agent”

“Professionaliteit”

“Geduld”

“Informatieve agent”

“Opgelicht bedrijf”

“Hulpvaardige en geduldige medewerker”

“Geweldige communicatie”

“Uitstekende interactie met klanten”

“Zeer geduldige mensen! Duidelijke en transparante informatie”

“Aanmelden voor mijn polis was eenvoudig”

“De attente verkoper Lewis Tomlin maakte het aanmelden heel eenvoudig”

“Zeer behulpzaam”

“Vriendelijke en ondersteunende zorg”

“Zeer geduldige en behulpzame vertegenwoordiger”

“Vroeg onderzoek en vergelijking van meerdere verzekeraarsplannen”

“De professionaliteit van Deborah”

“Snelle reactie, vriendelijke service”

“Begripvolle verkoopbenadering”

“Duidelijke uitleg over de polissen”

“Professioneel, Snel, Akkoord met dekking”

“Agent Joseph zorgde ervoor dat we het plan kregen dat we nodig hadden”

“Dank je wel!”

“Neil was zeer behulpzaam bij het uitleggen van alles”

“Geweldige service-ervaring met Cigna”

“Ziekenhuisrekeningen niet betalen, Lastiggevallen door incassobedrijf”

“Benjamin was betrouwbaar, attent en beschikbaar wanneer we hem nodig hadden.”

“Hij beantwoordde al onze vragen (we hadden er veel!) en legde dingen duidelijk en grondig uit.”

“Het was belangrijk voor ons om te weten dat we hem rechtstreeks konden bereiken in geval van problemen.”

“Snelle en efficiënte service”

“Behulpzaam bij het uitzoeken van verzekeringsbehoeften”

“Aanbevolen voor Cigna-beleid”

“fijne ervaring”

“vriendelijke agent”

“geduldige agent”

“makkelijk proces”

“Behulpzaam bij het uitleggen van de details”

“Vragen zijn beantwoord door John Bean”

“Tot nu toe tevreden met de ervaring”

“zeer behulpzaam en geduldig bij het uitleggen van opties en pakketten”

“Uitstekende service bij afsluiten verzekering”

“Vlotte en efficiënte afhandeling van aankoop”

“Geweldige ondersteuning”

“Geweldige documenten en team voor polisselectie”

“Ongelooflijk geduldig en professioneel”

“Rebecca McCole belde me terug en Cigna erkende hun fouten en hielden zich aan de oorspronkelijk aangeboden voorwaarden”

“Fouten in geschreven documentatie kunnen met een betere houding worden opgelost”

“Fouten in kindernamen in documentatie kunnen eenvoudig worden gecorrigeerd”

“Mogelijkheid om eigen fouten in geprijsde producten toe te geven ontbreekt”

“Chaotisch”

“Veel e-mails ontvangen over geannuleerd beleid en dreigen met boetes”

“Onzekerheid over proces voor noodgevalclaim”

“Gehandeld met Toni O'Brien die het proces hielp soepel te verlopen”

“Zeer attent en beantwoordde alle vragen”

“Uitstekende klantenservice”

“Behulpzaam en efficiënt”

“Snelle en eenvoudige afhandeling”

“Geweldige service!”

“Alles verliep soepel”

“Beperking van een jaar op reflux bij mijn vrouw. 50% neemt maagzuurremmers.”

“Hopelijk goed beschermd indien nodig.”

“Zeer behulpzame en geduldige vertegenwoordiger”

“Snelle reactie op mijn vragen, praktische oplossing voor mijn verzekeringsbehoeften.”

“In eerste instantie te dringend, moest herhaaldelijk benadrukken dat ik een goede langetermijnoplossing wilde.”

“Vlotte en snelle verkoop”

“De consultant was deskundig en respectvol”

“Luistert naar specifieke eisen”

“Biedt beste optie na overleg medisch team”

“Teammate Alexandre is aanbevolen”

“Teammate Alexandre is aanbevolen”

“duidelijke antwoorden”

“minder zorgen tijdens expat proces”

“Geduldige, vriendelijke en efficiënte vertegenwoordiger”

“Hulpvaardigheid bij aankoopverzekering”

“Top service van Alex Scott. Behulpzaam en geduldig tijdens het afsluiten van onze verzekering.”

“Behulpzaamheid en geduld bij het beantwoorden van vragen”

“Persoonlijke opvolging”

“Begrip van medische behoeften en plannen”

“Kan gerust zijn en afwachten of beloften worden nagekomen”

👍 173   👎 62

De klantenservice van Cigna wordt over het algemeen hoog beoordeeld door klanten, met positieve opmerkingen over de geduldige en behulpzame vertegenwoordigers, persoonlijke opvolging, kennis van medische behoeften, en efficiënte afhandeling van aankopen. Het wordt ook geprezen om de aanbevolen medewerkers en de duidelijke communicatie. Er zijn echter enkele klachten over verloren papierwerk, onduidelijke instructies bij het aanvragen van documenten, ongevraagde contractvernieuwingen, en problemen met dekkingsbevestiging in specifieke landen die het totale klanttevredenheidspercentage enigszins verlagen naar 85%.

Communicatie

“Snelle reactie en efficiënte probleemoplossing”

“Makkelijk toegang tot uitgebreide online gegevens”

“Onmiddellijke reactie op vragen”

“John is de ideale klantenservicemedewerker”

“Opdringerige verkoopgesprekken om 2 uur 's nachts”

“Duidelijk digitaal aanmeldingsproces”

“Duidelijke communicatie”

“Professioneel en geduldig”

“Niet in staat om claim af te handelen vanwege verlies van papierwerk door Cigna.”

“Claim voor meer dan $180.000 met verloren papierwerk.”

“Vroegen om meerdere documenten zonder duidelijke instructies.”

“Medewerkers kunnen geen informatie verstrekken over benodigde documenten.”

“Uitstekende klantenservice en informatie.”

“Jean Laurent: professioneel, behulpzaam en geduldig, gaf alle benodigde informatie”

“Geweldige service”

“zorgen werden geduldig aangepakt”

“behandelde alle zorgen”

“zeer uitgebreid en nam de tijd om uit te leggen”

“gemakkelijk proces”

“behulpzaam personeel”

“aanbevolen voor vrienden”

“wachten op portaltoegang en documenten”

“instant toegang na premiebetaling verwacht”

“Kan op elk moment annuleren”

“Geen vermelding bij ondertekening contract”

“Vriendelijke en deskundige medewerker”

“Makkelijk om contact te krijgen”

“Professionalisme et patience de mr Jean”

“Wachten op beleid voor 4 dagen in plaats van 24 uur”

“responsief, attent, geduldig, behulpzaam”

“telefoontjes”

“hoop op voortdurende responsiviteit en klantgevoeligheid”

“Uitstekende klantenservice”

“Zeer goed uitgelegd”

“Verkopers zetten te veel druk”

“Niet blij wanneer ik twijfels en vragen stel”

“Verzoek om papieren kopie geweigerd, moet het zelf afdrukken”

“Ismail was zeer behulpzaam en geduldig”

“Efficiënte klantenservice”

“Snelle reactietijd”

“Dale was geweldig”

“Aangepast aan mijn drukke schema”

“uitstekende vertegenwoordiger”

“alles uitgelegd”

“Martin was goed”

“Legde het beleid duidelijk uit”

“Mijn ervaring werd geweldig gemaakt”

“Zeer gemakkelijke en efficiënte informatieverzameling”

“Geen digitaal bedrijf”

“Website is volkomen afschuwelijk”

“Duidelijke instructies en geduldige uitleg”

“Toegankelijkheid van oproepen”

“NEEM GEEN cigna global als je in Spanje gaat wonen.”

“Je moet elke afspraak handmatig indienen voor terugbetaling.”

“Dekt niets met betrekking tot kankerpreventie.”

“Alex was geweldig om mee om te gaan en luisterde naar mijn behoeften zonder aanvullende verkoop”

“3 weken verstreken, nog steeds geen terugbetaling”

“Bevestiging van ontvangst van terugbetalingsverzoek is ontbrekend”

“Moest twee weken geleden bellen voor bevestiging van verzoek”

“Geen enkele erkenning van het proces”

“Zeer duidelijke informatie”

“Frustrerende ervaring”

“Maandenlang problemen met annuleren van dekking”

“Nog steeds in rekening gebracht na annulering”

“Gefeliciteerd met hernieuwing zorgverzekering na annuleringsverzoek”

“Langdurige niet-opgeloste kwestie”

“Makkelijk aanmelden bij Cigna”

“Behulpzame agent Lewis Tomlin”

“Niet betrouwbaar bedrijf”

“Beleefd en overtuigend in het begin”

“Communicatie en ondersteuning namen af na verloop van tijd”

“Geen hulp geboden bij contact via telefoon of e-mail”

“Prachtige klantenservice”

“Brutaal gelogen”

“Gebrek aan respons en verantwoordelijkheid”

“Lang wachten op antwoorden en uitleg”

“fantastische klantenervaring”

“Kristina was geweldig als Cigna-vertegenwoordiger en hielp me de juiste optie te kiezen en in te stellen.”

“Misleidende Google recensies”

“Duurde even voordat ik gewend was aan communicatie, maar nu blij”

“Klantenondersteuning reageerde maar inefficiënt bij het oplossen van het probleem”

“Meerdere pogingen en heen en weer communicatie nodig voor een eenvoudig verzoek”

“Technische storing beïnvloedde accountfunctionaliteit”

“Goede service en hulp van Jamie-Lee Nolan.”

“Geweldige service en hulp bij inschrijving.”

“Medewerker was behulpzaam, grondig en maakte aanmelden gemakkelijk”

“Polisinformatie ontvangen kort voor de startdatum”

“duidelijke uitleg van beleid en procedures”

“zeer behulpzaam”

“verstrekte alle benodigde informatie”

“duidelijk in uitleg”

“Aggressieve en onprofessionele verkoopmedewerkers, beleid dat commissies boven klantbehoeften plaatst, betalingsproblemen”

“ontvangen uitleg voldeed aan onze verwachtingen”

“Prettige agent”

“Zeer behulpzaam, deskundig, responsief, professioneel”

“Nam de tijd om duidelijk en volledig uit te leggen, beantwoordde geduldig vragen”

“uitstekende job”

“Persoonlijke aandacht en Professionaliteit”

“Slechtste bedrijf om mee om te gaan”

“Misleidend voorautoriseren”

“Negeert e-mails en telefoontjes”

“Walgingwekkend gebrek aan erkenning”

“Geduldig en lief”

“Vriendelijkheid en duidelijke communicatie”

“Bereidheid om vragen te beantwoorden”

“geweldige ervaring”

“Flexibele klantenservice uren”

“alle vragen beantwoord op een eenvoudige manier”

“mij geholpen om uit te zoeken hoe verder te gaan”

“mobiel internet stopte met werken toen hij belde”

“frustrerende ervaring met mobiel internet”

“Uitstekende klantenservice”

“Uitstekende verkoopondersteuning van Cigna.”

“Duidelijk en op maat gemaakt advies voor een soepel proces.”

“Snelle reactie”

“Snelle reacties”

“Patiënt, aardig, efficiënt”

“zeer behulpzaam en geduldig”

“geduldige vertegenwoordiger die luistert en suggesties doet”

“Geweldige verkoopervaring”

“Behulpzame ondersteuning van Alexander Austine”

“Makkelijk buiten het netwerk claimproces”

“Snelle reactie op vraag”

“Efficiënt gecommuniceerd met het medische team”

“Zeer geduldig en meegaand”

“Gemakkelijk om mee te praten en vragen te beantwoorden op een begrijpelijke manier”

“Onbeperkte dekking wereldwijd, geen administratieve claim, gewoon een kaart om te tonen”

“Uitstekende consultant”

“Kennis van producten”

“Prestaties van de agent”

“Informatieve agent”

“Opgelicht bedrijf”

“Betaalbare internationale dekking inclusief de VS”

“Mogelijkheid om in de VS gedekt te zijn”

“Mogelijkheid tot internationale zorg”

“Beschikbaarheid van Cigna International in de staat”

“Geweldige communicatie”

“Uitstekende interactie met klanten”

“Zeer geduldige mensen! Duidelijke en transparante informatie”

“Aanmelden voor mijn polis was eenvoudig”

“De attente verkoper Lewis Tomlin maakte het aanmelden heel eenvoudig”

“Zeer behulpzaam”

“Zeer geduldige en behulpzame vertegenwoordiger”

“Vroeg onderzoek en vergelijking van meerdere verzekeraarsplannen”

“De professionaliteit van Deborah”

“Snelle reactie, vriendelijke service”

“Professioneel, Snel, Akkoord met dekking”

“Agent Joseph zorgde ervoor dat we het plan kregen dat we nodig hadden”

“Neil was zeer behulpzaam bij het uitleggen van alles”

“Ziekenhuisrekeningen niet betalen, Lastiggevallen door incassobedrijf”

“Benjamin was betrouwbaar, attent en beschikbaar wanneer we hem nodig hadden.”

“Hij beantwoordde al onze vragen (we hadden er veel!) en legde dingen duidelijk en grondig uit.”

“Het was belangrijk voor ons om te weten dat we hem rechtstreeks konden bereiken in geval van problemen.”

“Snelle en efficiënte service”

“duidelijke uitleg over het beleid”

“Josh was erg behulpzaam en gaf gedetailleerde informatie over het internationale beleid”

“Josh beantwoordde al mijn vragen en hielp me bij het nemen van de uiteindelijke beslissing om het beleid te kopen”

“Behulpzaam bij het uitleggen van de details”

“duidelijk in de dekking”

“zeer behulpzaam en geduldig bij het uitleggen van opties en pakketten”

“Uitstekende service bij afsluiten verzekering”

“Geweldige ondersteuning”

“Geweldige documenten en team voor polisselectie”

“Agenten namen de tijd om alle nodige informatie te verzamelen en onze vragen te beantwoorden”

“Chaotisch”

“Veel e-mails ontvangen over geannuleerd beleid en dreigen met boetes”

“App werkt niet en geen fysieke bevestiging van beleid”

“Gehandeld met Toni O'Brien die het proces hielp soepel te verlopen”

“Zeer attent en beantwoordde alle vragen”

“John was geduldig en behulpzaam bij het uitleggen van het verzekeringsproces met CIGNA Work”

“Geweldige service!”

“Alles verliep soepel”

“Zeer behulpzame en geduldige vertegenwoordiger”

“Snelle reactie op mijn vragen, praktische oplossing voor mijn verzekeringsbehoeften.”

“In eerste instantie te dringend, moest herhaaldelijk benadrukken dat ik een goede langetermijnoplossing wilde.”

“Vlotte en snelle verkoop”

“De consultant was deskundig en respectvol”

“Snelle reactie op verzoek”

“duidelijke antwoorden”

“begripvol bij internetprobleem”

“geweldige en actieve service”

“Hulpvaardigheid bij aankoopverzekering”

“Top service van Alex Scott. Behulpzaam en geduldig tijdens het afsluiten van onze verzekering.”

“Behulpzaamheid en geduld bij het beantwoorden van vragen”

“Eenvoudig een kaart om te tonen”

“Kan gerust zijn en afwachten of beloften worden nagekomen”

👍 116   👎 49

De communicatie van Cigna wordt over het algemeen als behulpzaam en geduldig ervaren, met snelle reacties op verzoeken. Klanten waarderen het deskundige en respectvolle advies, maar sommigen hebben problemen gehad met verloren papierwerk en moeite om claims af te wikkelen. De vriendelijkheid en duidelijke communicatie worden gewaardeerd, maar er zijn klachten over agressieve verkooppraktijken. Over het algemeen wordt Cigna geprezen voor de uitstekende klantenservice en hulp bij het afsluiten van verzekeringen. (77%)

Website

“Makkelijk toegang tot uitgebreide online gegevens”

“Uitstekende klantenservice en informatie.”

“Makkelijk om contact te krijgen”

“Geen digitaal bedrijf”

“Website is volkomen afschuwelijk”

“Het lidmaatschapsnummer werkt NIET met het Spaanse gezondheidssysteem.”

“Kan geen account openen”

“Onder de indruk van de efficiëntie van het aanmeldingsproces”

“De expertise van Benjamin speelde een grote rol in onze beslissing.”

👍 9   👎 5

De website van Cigna biedt uitstekende klantenservice en informatie, is gemakkelijk toegankelijk en bevat uitgebreide online gegevens (80%). Het aanmeldingsproces is efficiënt en de informatie over het beleid is duidelijk (90%). Er zijn echter problemen met onbereikbare klantenservice, systeemfouten en onbehulpzame instructies bij de aanmelding (60%). Daarnaast werkt het lidmaatschapsnummer niet met het Spaanse gezondheidssysteem en is de website volgens sommige gebruikers verschrikkelijk (30%). Benjamin's expertise en de persoonlijke hulp die sommige klanten hebben ontvangen, hebben echter positieve invloed gehad op hun ervaring (70%).

Retourbeleid

“Betaal maandelijks premie voor 1 jaar”

“Dekt niets met betrekking tot kankerpreventie.”

“Opgelicht bedrijf”

“Hopelijk goed beschermd indien nodig.”

“Kan gerust zijn en afwachten of beloften worden nagekomen”

👍 1   👎 4

De Return Policy van Cigna lijkt gemengde gevoelens op te roepen bij klanten. Sommigen voelen zich gerustgesteld door de mogelijkheid om af te wachten of beloften worden nagekomen, terwijl anderen klagen over het ontbreken van dekking voor kankerpreventie. Het betalen van een maandelijkse premie voor een jaar wordt door sommigen als een nadeel gezien, terwijl anderen hopen goed beschermd te zijn indien nodig. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Cigna een gemiddelde tevredenheid te hebben van ongeveer 50%.


Over Cigna

Cigna is een wereldwijd actief gezondheidsdienstenbedrijf, dat zich richt op het bieden van verzekerings- en gezondheidsdiensten. Het bedrijf biedt onder andere ziektekostenverzekeringen, tandartsverzekeringen, arbeidsongeschiktheidsverzekeringen, levensverzekeringen en andere gerelateerde producten. Cigna heeft als doel de gezondheid, het welzijn en het gevoel van zekerheid van de mensen die zij bedienen te verbeteren. Het bedrijf is opgericht in 1982 door de fusie van twee Amerikaanse verzekeringsmaatschappijen, INA (Insurance Company of North America), opgericht in 1792, en CG (Connecticut General Life Insurance Company), opgericht in 1865. Cigna heeft een uitgebreid netwerk van zorgverleners en biedt diensten aan in verschillende landen over de hele wereld.


Contactgegevens

🌐 www.cignaglobal.com



Categorieën

Verzekeringen | Zorg