Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Cigna biedt uitstekende klantenservice en informatie, is gemakkelijk toegankelijk en bevat uitgebreide online gegevens (80%). Het aanmeldingsproces is efficiënt en de informatie over het beleid is duidelijk (90%). Er zijn echter problemen met onbereikbare klantenservice, systeemfouten en onbehulpzame instructies bij de aanmelding (60%). Daarnaast werkt het lidmaatschapsnummer niet met het Spaanse gezondheidssysteem en is de website volgens sommige gebruikers verschrikkelijk (30%). Benjamin's expertise en de persoonlijke hulp die sommige klanten hebben ontvangen, hebben echter positieve invloed gehad op hun ervaring (70%).