Cigna

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Cigna komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Cigna gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Cigna biedt uitstekende klantenservice en informatie, is gemakkelijk toegankelijk en bevat uitgebreide online gegevens (80%). Het aanmeldingsproces is efficiënt en de informatie over het beleid is duidelijk (90%). Er zijn echter problemen met onbereikbare klantenservice, systeemfouten en onbehulpzame instructies bij de aanmelding (60%). Daarnaast werkt het lidmaatschapsnummer niet met het Spaanse gezondheidssysteem en is de website volgens sommige gebruikers verschrikkelijk (30%). Benjamin's expertise en de persoonlijke hulp die sommige klanten hebben ontvangen, hebben echter positieve invloed gehad op hun ervaring (70%).

“Makkelijk toegang tot uitgebreide online gegevens”

“Uitstekende klantenservice en informatie.”

“Makkelijk om contact te krijgen”

“Geen digitaal bedrijf”

“Website is volkomen afschuwelijk”

“Het lidmaatschapsnummer werkt NIET met het Spaanse gezondheidssysteem.”

“Kan geen account openen”

“Onder de indruk van de efficiëntie van het aanmeldingsproces”

“De expertise van Benjamin speelde een grote rol in onze beslissing.”

👍 9   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ernestine Maccari - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Makkelijk toegang tot uitgebreide online gegevens
  • Professioneel en efficiënt personeel
  • Onmiddellijke reactie op vragen

Kam Cz. - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Uitstekende klantenservice en informatie.

Beatrice Beutler - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Makkelijk om contact te krijgen

Kathryn Bray-Warner - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen digitaal bedrijf
  • Website is volkomen afschuwelijk
  • Zeer snel om te betalen

Carolyn Pine - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • NEEM GEEN cigna global als je in Spanje gaat wonen.
  • Het lidmaatschapsnummer werkt NIET met het Spaanse gezondheidssysteem.
  • Je moet elke afspraak handmatig indienen voor terugbetaling.
  • Moet VOLLEDIG uit eigen zak betalen totdat je het eigen risico hebt bereikt.
  • Dekt niets met betrekking tot kankerpreventie.

Delia Parfene - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Niet betrouwbaar bedrijf
  • Beleefd en overtuigend in het begin
  • Communicatie en ondersteuning namen af na verloop van tijd
  • Kan geen account openen
  • Geen hulp geboden bij contact via telefoon of e-mail
  • Niet aanbevolen

Ali Denton - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Medewerker was behulpzaam, grondig en maakte aanmelden gemakkelijk
  • Polisinformatie ontvangen kort voor de startdatum
  • Onder de indruk van de efficiëntie van het aanmeldingsproces

Barbara Pratzner - 21 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Benjamin was betrouwbaar, attent en beschikbaar wanneer we hem nodig hadden.
  • Hij beantwoordde al onze vragen (we hadden er veel!) en legde dingen duidelijk en grondig uit.
  • Het was belangrijk voor ons om te weten dat we hem rechtstreeks konden bereiken in geval van problemen.
  • De expertise van Benjamin speelde een grote rol in onze beslissing.