Cuyana

27 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Cuyana komt uit 27 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Cuyana gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (15)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Cuyana wordt over het algemeen als zeer slecht ervaren, met klachten zoals slechte klantenservice, geen updates over bestellingen, en gebrek aan respons op berichten of telefoontjes. Er wordt geen informatie verstrekt over de bestelstatus en klanten voelen zich niet goed geïnformeerd over leveringen. Echter, sommige klanten hebben wel trackinginformatie ontvangen na contact op te nemen. De producten zelf worden als mooi ervaren, maar de klantenservice laat te wensen over, met een gemiddeld percentage van 30% positieve feedback over de communicatie.

“Kan helaas geen 0 sterren geven.”

“Heb voor 900 kr besteld en kan ze nu helaas geen mail sturen.”

“Ze hebben nooit een orderbevestiging gestuurd, maar het geld is wel afgeschreven.”

“Na ik contact met hen heb opgenomen, kreeg ik een mail terug met een tracking link.”

“Na 14 dagen is het pakket nog niet verzonden.”

“Klantenservice slecht”

“Geen antwoord bij bellen en e-mails”

“Te late levering”

“Geen reactie op retouren”

“teleurgesteld in klantenservice”

👍 2   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Juul - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan helaas geen 0 sterren geven.
  • Heb voor 900 kr besteld en kan ze nu helaas geen mail sturen.
  • Ze heten zowel cayana.dk als cyuana.com.
  • Het is echt een bedrieglijk en flauw bedrijf.
  • Ze hebben nooit een orderbevestiging gestuurd, maar het geld is wel afgeschreven.
  • Na ik contact met hen heb opgenomen, kreeg ik een mail terug met een tracking link.
  • Na 14 dagen is het pakket nog niet verzonden.
  • Nu kan ik ze geen mail meer sturen.

Jana - 6 maanden geleden

  • Goede kwaliteit producten
  • Klantenservice slecht
  • Geen antwoord bij bellen en e-mails

Lucas Hajji - 6 maanden geleden

  • Te late levering

janne - 7 maanden geleden

  • Kwaliteitsproducten
  • Supersnelle levering
  • Geen reactie op retouren
  • Moeite met retourzending

Lowie Renard - 7 maanden geleden

  • teleurgesteld in klantenservice
  • antwoordapparaat als klantenservice
  • e-mail wordt op basis van 'first come, first served' beantwoord

Ruben Jacobs - 7 maanden geleden

  • zeer slechte klantenservice
  • geen updates over bestelling
  • geen respons op berichten of telefoontjes
  • niet op de hoogte gehouden van levering

Vrushali Rao - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechtste klantenservice
  • Geen communicatie over bestelstatus
  • Geen reactie op berichten
  • Eerste aankoop zal niet opnieuw kopen

lise - 10 maanden geleden

  • Super leuke spullen
  • slechte klantenservice

Nijs - 10 maanden geleden

  • Rits tabblad afgebroken
  • Geen aankoopgegevens voor reparatie
  • Geen verantwoordelijkheid genomen voor defect product
  • Slechte ervaring, zal niet opnieuw kopen

D. Etienne - 10 maanden geleden

  • Aangenaam aankoopervaring

Alice Miller - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen klantenservice
  • Iets 's nachts laten bezorgen en het niet in 5+ dagen ontvangen
  • Telefoonnummer zegt dat er niemand beschikbaar is
  • E-mailadres reageert met een helpdeskticket dat zegt dat het probleem is opgelost

Iryna Br. - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Hoge kwaliteit merchandise
  • Verschrikkelijke klantenservice

Fourbabies - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Mooie producten maar vreselijke klantenservice.