Cuyana

27 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Cuyana komt uit 27 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Cuyana gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (15)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Cuyana wordt over het algemeen positief ervaren, met een snelle en efficiënte service. Echter, sommige klanten klagen over het ontbreken van communicatie over de levering en vertragingen. Het bedrijf biedt kwalitatieve producten aan, maar er zijn af en toe klachten over beschadigde items bij aankomst. Ook worden er verzendkosten gerekend voor retourzendingen, wat voor sommige klanten een nadeel kan zijn. Al met al lijkt de levering van Cuyana gemiddeld te scoren met een efficiëntiepercentage van 70%.

“Na 14 dagen is het pakket nog niet verzonden.”

“Te late levering”

“Kwaliteitsproducten”

“Supersnelle levering”

“Tas was gekreukt bij aankomst”

“niet op de hoogte gehouden van levering”

“snelle levering”

“Snelle levering”

“Rits tabblad afgebroken”

“Aangenaam aankoopervaring”

👍 8   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Juul - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan helaas geen 0 sterren geven.
  • Heb voor 900 kr besteld en kan ze nu helaas geen mail sturen.
  • Ze heten zowel cayana.dk als cyuana.com.
  • Het is echt een bedrieglijk en flauw bedrijf.
  • Ze hebben nooit een orderbevestiging gestuurd, maar het geld is wel afgeschreven.
  • Na ik contact met hen heb opgenomen, kreeg ik een mail terug met een tracking link.
  • Na 14 dagen is het pakket nog niet verzonden.
  • Nu kan ik ze geen mail meer sturen.

Lucas Hajji - 6 maanden geleden

  • Te late levering

janne - 7 maanden geleden

  • Kwaliteitsproducten
  • Supersnelle levering
  • Geen reactie op retouren
  • Moeite met retourzending

Maya - 7 maanden geleden

  • Tas was gekreukt bij aankomst

Ruben Jacobs - 7 maanden geleden

  • zeer slechte klantenservice
  • geen updates over bestelling
  • geen respons op berichten of telefoontjes
  • niet op de hoogte gehouden van levering

Vandenberghe - 7 maanden geleden

  • snelle levering
  • hoge kwaliteit van het taaszje
  • gemak van bestellen

AS - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige klantenservice
  • Responsieve klantenservice
  • Snelle levering
  • Kwaliteitsproducten

Nijs - 10 maanden geleden

  • Rits tabblad afgebroken
  • Geen aankoopgegevens voor reparatie
  • Geen verantwoordelijkheid genomen voor defect product
  • Slechte ervaring, zal niet opnieuw kopen

D. Etienne - 10 maanden geleden

  • Aangenaam aankoopervaring

Ann - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kwalitatieve tas en eenvoudig bestellen
  • Snelle verzending

Alice Miller - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen klantenservice
  • Iets 's nachts laten bezorgen en het niet in 5+ dagen ontvangen
  • Telefoonnummer zegt dat er niemand beschikbaar is
  • E-mailadres reageert met een helpdeskticket dat zegt dat het probleem is opgelost

Emily - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Stuurt defect artikel
  • Berekent verzendkosten voor retourzending
  • Lage kwaliteit vergeleken met defect afgeprijsd T-shirt van TJ Maxx

Jon - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Producten ontvangen beschadigd

Helen Milgrom - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen opvolging van retourzending
  • Goede producten en snelle levering
  • Geen klantenservice follow-up
  • Geen reactie op retour e-mails
  • Moest creditcardmaatschappij bellen voor hulp