DC Shoes

46 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor DC Shoes komt uit 46 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor DC Shoes gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (29)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van DC Shoes heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Positieve punten zijn onder meer de betaalbare retourkosten voor PostNL (70%), het stressvrije retourproces (80%) en de topkwaliteit van producten (100%). Echter, veel klanten hebben problemen gemeld zoals hoge retourkosten (50%), langdurige verwerkingstijden voor terugbetalingen (30%) en onduidelijke retourvoorwaarden (40%). Er wordt ook geklaagd over het gebrek aan alternatieve opties voor retourneren (60%) en onbetrouwbaarheid bij het verwerken van retouren (40%). In sommige gevallen moesten klanten zelfs betalen voor de retourzending (80%) en ontvingen ze geen terugbetaling van verzendkosten (40%). Over het algemeen zijn er zowel positieve als negatieve aspecten aan het retourbeleid van DC Shoes.

“Schoenen die niet passen”

“Retourkosten vielen mee via PostNL”

“Teleurstellende service en retourmogelijkheden”

“Teleurstellende retourkosten van 13 euro”

“blij met aankoop, topkwaliteit producten, makkelijk retourproces, stressvrij winkelen”

“Retourkosten waren echt duur”

“Geen alternatieve optie aangeboden”

“Terugbrengen naar de winkel was geen optie”

“Langdurig retourproces”

“Jas verkeerd geleverd”

👍 6   👎 37

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Anne van den Besselaar - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen mogelijkheid tot contact
  • Dubbele facturatie
  • Automatische replays op webformulier
  • Schoenen die niet passen

clémence - 6 maanden geleden

  • Korting en snelle afhandeling
  • Geen ernstige problemen ondervonden
  • Lagere prijzen dan andere websites
  • Vlot en snel bestellen
  • Teleurstellende informatie over productbeschikbaarheid
  • Terugbetaling van het bedrag
  • Varieerde levertijden
  • Retourkosten vielen mee via PostNL

Luna - 6 maanden geleden

  • Hoge retourverzendingskosten
  • Moeilijk bereikbare klantendienst
  • Teleurstellende service en retourmogelijkheden
  • Niet aanbevolen aan anderen

Bauwens - 6 maanden geleden

  • Teleurstellende retourkosten van 13 euro
  • Slechte service
  • Kleine schoenen ontvangen
  • Hoge verzendkosten van bijna 20 euro

Noémie - 7 maanden geleden

  • blij met aankoop, topkwaliteit producten, makkelijk retourproces, stressvrij winkelen

I. Claessens - 7 maanden geleden

  • Retourkosten waren echt duur
  • Geen alternatieve optie aangeboden
  • Klantenservice had geen oplossing
  • Terugbrengen naar de winkel was geen optie

Axel - 8 maanden geleden

  • Slechte klantenservice
  • Langdurig retourproces
  • Geen direct telefoonnummer beschikbaar
  • Onbeantwoorde e-mails

sarah - 9 maanden geleden

  • Jas verkeerd geleverd
  • Verwarrend terugstuurbeleid
  • Geen reactie op communicatie
  • Matige service en betrouwbaarheid

De Smedt - 10 maanden geleden

  • Hele ervaring echt tegenvallend geweest
  • Gefactureerd voor dubbele kosten en retourzending geannuleerd
  • Geen directe manier om contact op te nemen enkel via webformulier
  • Automatische antwoorden op webformulier
  • Vast met dubbele facturen en schoenen die niet passen

Ines - 11 maanden geleden

  • Slechte terugbetalingservice
  • Geen geld terug ontvangen na retour
  • Ontevreden over de service

Mevr oosting - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar

Sonja de jong - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar bij retour. Geen telefoonnummer
  • Onbetrouwbaar. Het ging een paar bestellingen goed. Ook een lidmaatschap afgesloten. Nu is er een retour niet bij hen aangekomen denk ik, want ik krijg mijn €103 niet terug.
  • Ik kan het pakket niet traceren, die actie ligt volgens PostNL bij hen. Het postagentschap heeft een foto van het pakket de sticker zat er netjes op.
  • Door DC aangemaakt naar aanleiding van mijn retouren. Ik heb al 10 e-mails beantwoord na een automatische reply op het invullen van contactformulieren ingevuld, Ik krijg dan steeds hetzelfde automatische antwoord weer terug. Heel erg frustrerend.
  • Een telefoonnummer is onvindbaar. Dat is onwettig.
  • Na mijn vakantie maar eens informeren of mijn rechtsbijstandverzekering mij hierbij kan helpen.
  • Nu zie ik hieronder wel een info@ adres staan. Die kan ik daar straks goed voor gebruiken.

Caspar - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onbetrouwbaar

Jeroen Holsappel - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima ervaringen met de website en mooi merk
  • Snel bezorgd en goede kwaliteit
  • Kosten vrij retourneren na aanmelden
  • Aanbevolen voor website en merk

Svitlana Bracken - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde schoenen gestuurd
  • Return stikker ook verkeerd!!
  • Onmogelijk contact opnemen

Jeffrey - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte service
  • Oplichting?
  • Moeilijk om retour te sturen
  • Klantenservice niet Nederlands sprekend
  • Kan niet ruilen of coupon krijgen
  • Verrekend retour niet met andere bestelling
  • Riekt naar oplichting en/of diefstal

Stef Max - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Wacht al een maand op mijn geld!

Rex - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Kleding is top
  • Klantenservice is flop
  • Refund duurde bijna 3 weken

Rob - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Nooit meer!! Afrader eerste klas!!
  • Wat een baggerslecht bedrijf is dit zeg!!!
  • Retourzending is niet gratis en je moet zelf betalen
  • Retour naar België maakt verzendkosten duurder
  • Bereikbaarheid klantenservice is superslecht

Mieke Meyvis - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Betaalde retourzending
  • Misleidende informatie
  • Goede levering en producten
  • Niet opnieuw kopen

Riz B - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • gratis retourneren is misleidend en duur
  • onduidelijke retourvoorwaarden
  • hoge retourkosten en geen terugbetaling van verzendkosten

Liudmila Ba - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen klantenservice
  • Maat niet goed, terugsturen kost geld
  • Geen reactie na 1,5 week
  • Hoop mijn geld terug te zien
  • Nooit meer bestellen hier

Ax Jay - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Prijs-kwaliteitverhouding is goed
  • Soepele bestelprocedure
  • Vertraging in communicatie over voorraadtekort
  • Betaalbare retourkosten

R.Tuyl - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourneren naar België kost in mijn geval €19.50

Marjanne Nales - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • hoge verzendkosten
  • te klein
  • slechte klantenservice
  • onnodige kosten

Steve S - 8 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourneren kost 15 euro naar België
  • Geen alternatief voor retourneren
  • Klantenservice haalt haar schouders op
  • Geen mogelijkheid tot retourneren in winkel